de rijst in de koekenpan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tip voor dientje: als paprika champignons klaar zijn de rijst erbij gooien en die ff opbakken. eventueel de paprika / champignons bakken met wat kerrie poeder erbij.
Nee man. Volgens mij heeft hij hard op zijn flikker gekregen want hij is ineens poeslief tegen iedereen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je nog leuke verhalen over je collega?
je hoofdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij heeft hij hard op zijn flikker gekregen want hij is ineens poeslief tegen iedereen.
linkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel een ander leuk verhaal. Ik kwam net een foto van een meisje waarmee ik op de middelbare school in de klas zat.
spannend vertel meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel een ander leuk verhaal. Ik kwam net een foto van een meisje waarmee ik op de middelbare school in de klas zat.
Heb je iPhone of wat? Anders gewoon downloaden en zo op je telefoon gooien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al een andere gevonden die precies erop lijkt
galaxy s2quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je iPhone of wat? Anders gewoon downloaden en zo op je telefoon gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |