ik dacht dat we gingen trouwen maar oke blijkbaar is er dus geen vertrouwen in elkaar in deze relatie dan niet hequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik heb je aangemeld bij aivd. veel plezier
dat blijkt ook welquote:
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met je, man.
we kunnen toch trouwen als je in de cel zit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
ik dacht dat we gingen trouwen maar oke blijkbaar is er dus geen vertrouwen in elkaar in deze relatie dan niet he
[..]
dat blijkt ook wel
Gebruik mijn billen als voorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
brb, even een canvas met billen en tieten schilderen
m of fquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeer strak plan, broeder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?
zeg maar jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
coban
ze willen weten of je floppies hebt.
nee dan ben ik van plan met de bewaker te trouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we kunnen toch trouwen als je in de cel zit?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik gebruik die van mono, die staan in mijn geheugen gegrift
hoeveel inch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
zeg maar ja
[..]
nee dan ben ik van plan met de bewaker te trouwen
tering ik kan maar niet genoegquote:
maar ik ben man kijk maar bij dat poppetjequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoeveel inch?
alleen vrouwelijke bewaaksters
ow dan alleen mannelijke bewaakstersquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
maar ik ben man kijk maar bij dat poppetje
Dat klinkt wanhopig, heb je zelf geen exit plan?quote:
Niemand. Maar ik kwam net een foto op FOK! tegen van Malouk (meisje waarmee ik op de middelbare school zat) en daar post ik nu foto's van. Ze is lelijk en zo.quote:
obsessiequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nu 100% zeker dat zij het op de foto is. Zelfde keuken alles.
Een eigen eiland vinden, maar ik ben iemand die zich wel alleen gaat voelen als ik alleen ben na een tijdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wanhopig, heb je zelf geen exit plan?
Mag ik kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?
al een nieuwe oss gevonden ?quote:
ossoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |