ik zou beginnen met een leven kweken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken toch
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei nog ik ga wel met je mee maarja die spees was weer een party poeper
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.
Wat danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet nog wel meer kweken dan dat.
borstenquote:
Kom je het goedmaken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je toch
Wanneer zal ik komen dan?quote:
Die naam er ook vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer gegeten in de Kom-Eet, maar die friet is echt niet lekker. Snap niet dat ze op plaats 3 staan.
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.quote:
Kom-eetquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.
Als je geen goed patat kan bakken is er wel wat mis met jequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft ook een reden waarom ik er maar 1 keer ben geweest
VEtte film, ik moest lachenquote:
Als ik het zelf bak, is het nog altijd het lekkerste inderdaad. Ik snap niet hoe alle snackbars het voor elkaar krijgen om zulke gore troep te fabriceren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je geen goed patat kan bakken is er wel wat mis met je
Want zelfs ik kan dat
Het frituurvet niet tijdig verversen enzo, volgens mij pissen ze er ook nog inquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik het zelf bak, is het nog altijd het lekkerste inderdaad. Ik snap niet hoe alle snackbars het voor elkaar krijgen om zulke gore troep te fabriceren.
Dan moet je eens patat bestellen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer gegeten in de Kom-Eet, maar die friet is echt niet lekker. Snap niet dat ze op plaats 3 staan.
Jonah Hillquote:
Dan nog. Zelfs in oud vet krijg ik betere friet dan als ik het haal in de friettent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het frituurvet niet tijdig verversen enzo, volgens mij pissen ze er ook nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |