Ik ken iemand die werkt met psychiatrisch chronisch zieke cliënten.. Deze mensen zullen nooit meer iets bijdragen aan de maatschappij.. De rest van hun leven wekelijks begeleiding nodig hebben.quote:(...) Waarom niet afmaken, pakweg 14% van de bevolking?
Godsakker, ik dacht even dat Ryan3 chargeerde. Maar het idee leeft echt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef W.Wiebel het volgende:
( http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau )
Hahaha, don't worry.. Onze blog zal beoordeeld worden op de inhoud en niet op de reacties (;
Maar ik ben zeker blij met jullie kritische opmerkingen en discussie!
De stelling is: Onderaan de samenleving staan is je eigen schuld.. en niet: Je hebt een 'onderkant van de samenleving' nodig hè.. Want dat weten we.
@Ryan3 > Mijn klasgenoten zullen het hopelijk niet met me eens zijn, maar ik ben het eerlijk gezegd ergens wel met je eens. Referend aan>
[..]
Ik ken iemand die werkt met psychiatrisch chronisch zieke cliënten.. Deze mensen zullen nooit meer iets bijdragen aan de maatschappij.. De rest van hun leven wekelijks begeleiding nodig hebben.
Afmaken, dat gaat me íéts te ver (; .. maar met die cliënten zou ik (denk ik) niet kunnen werken.. Rehabilitatie past beter bij mij.
Jezus, spoor jij wel helemaal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef W.Wiebel het volgende:
Hahaha, don't worry.. Onze blog zal beoordeeld worden op de inhoud en niet op de reacties (;
Maar ik ben zeker blij met jullie kritische opmerkingen en discussie!
De stelling is: Onderaan de samenleving staan is je eigen schuld.. en niet: Je hebt een 'onderkant van de samenleving' nodig hè.. Want dat weten we.
@Ryan3 > Mijn klasgenoten zullen het hopelijk niet met me eens zijn, maar ik ben het eerlijk gezegd ergens wel met je eens. Referend aan>
[..]
Ik ken iemand die werkt met psychiatrisch chronisch zieke cliënten.. Deze mensen zullen nooit meer iets bijdragen aan de maatschappij.. De rest van hun leven wekelijks begeleiding nodig hebben.
Afmaken, dat gaat me íéts te ver (; .. maar met die cliënten zou ik (denk ik) niet kunnen werken.. Rehabilitatie past beter bij mij.
Vet van mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, spoor jij wel helemaal?
En dat wil maatschappelijk werker worden.
Daarnaast; ik weet natuurlijk niet hoe ernstig de gevallen zijn waarover je het hebt, maar in principe draagt iedereen altijd iets bij aan de maatschappij. Dat hoeft niet alleen in economische zin te zijn.
Al lijkt dat tegenwoordig wel de enige maatstaf te zijn helaas.
Bovendien zou je als - toekomstig - maatschappelijk werker toch wel - van nature - oog moeten hebben voor de oorzaken en omstandigheden waardoor mensen niet alles uit hun leven halen en hun kansen benutten.
I.D.D., zoals jij zijn er niet zoveel..quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef mossad_agent het volgende:
Maar de onderlaag van de bevolking bestaat niet uit mensen met een laag IQ, ... anders zouden dat er wel een heleboel zijn.
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alsof karakters onveranderlijk zijn. Een combinatie van Nature (onveranderlijk), Nurture (omgeving) en Individu (je eigen keuze).
Maar zolang het gejank aangemoedigd en zelfs beloond wordt, zal er niet zoveel verbeteren.
Ga in de VS maar es janken dat de overheid je moet komen redden als je zelf je problemen hebt veroorzaakt.
Alleen door een goochelaar..quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over het algemeen laten mensen zich graag vrijwillig misleiden.
Mensen die uitzonderingen als voorbeeld stellen om iets te ontkennen..........quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:28 schreef Oldie57 het volgende:
Wat een ontzettend slechte OP. Het domme neo-liberale gelul druipt er van af.
Mijn broer heeft 5 jaar geleden een hersenbloeding gekregen. De gevolgen hiervan waren dat zijn concentratievermogen en motoriek verminderde. Uiteindelijk raakte hij zijn werk kwijt en belandde (tijdelijk) in de bijstand. Nu heeft hij een laag betaald uitzendbaantje maar hij probeert er tenminste iets van te maken.
Dus TS, voordat je je domme smoel hier weer opendoet, zou ik eerst 10x langer nadenken want erg slim ben je niet.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Mensen die uitzonderingen als voorbeeld stellen om iets te ontkennen..........
TS heeft in 9 van de 10 gevallen gelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Hoezo?
De stelling van de TS in de OP luidt: "Er is geen reden om je onderaan de sociale ladder te bevinden, als je onderaan de sociale ladder staat is dat je eigen schuld."
Dit is een generieke uitspraak zonder nuances. Dus hoe ongelofelijk dom kan je zijn om die stront uit je bek te krijgen?
Toon eens aan! Waarom niet 5 van de 10 of 1 van de 10?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
TS heeft in 9 van de 10 gevallen gelijk.
Bron?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik denk dat TS in veel minder gevallen gelijk heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Want mensen met een psychiatrische aandoening kunnen niets bijdragen aan de maatschappij? Kunnen niet rehabiliteren? En dat wil dan maatschappelijk werker worden...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef W.Wiebel het volgende:
Afmaken, dat gaat me Ãéts te ver (; .. maar met die cliënten zou ik (denk ik) niet kunnen werken.. Rehabilitatie past beter bij mij.
Jij bent ook een plaat met een kras niet? Altijd als iemand iets zegt kom jij met het standaardriedeltje ;bron??quote:
Als je zulke stellige beweringen doet kun je dat toch wel een beetje onderbouwen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Jij bent ook een plaat met een kras niet? Altijd als iemand iets zegt kom jij met het standaardriedeltje ;bron??
Waarom onderbouw jij je stellingen niet? Te moeilijk voor je zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Jij bent ook een plaat met een kras niet?
Yep... of ik het ga doen is een tweede, zeker bij mensen die altijd maar bron!? roepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je zulke stellige beweringen doet kun je dat toch wel een beetje onderbouwen?
Fok bewijst mijn gelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Waarom onderbouw jij je stellingen niet? Te moeilijk voor je zeker?
Duidelijk, je lult maar wat uit je nek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Yep... of ik het ga doen is een tweede, zeker bij mensen die altijd maar bron!? roepen.
Bron?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Duidelijk, je lult maar wat uit je nek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |