SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
Hoe wil je dat doen? Vanavond kijken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef Ties89 het volgende:
Denk iemand dat we hem misschien vanavond kunnen kijken??
kan niet wachten!!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Droathoah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh ze hebben net een "nieuwe foto" geadd op Facebook:
http://www.facebook.com/p(...)55646&type=1&theater
Iedereen meteen helemaal over de zeik met...Beetje 2 uur te laat, and it says nothingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik toch ook niet? Vond het alleen ernstig grappig dat mensen door zo'n nietszeggende post helemaal in de stress raken in de commentsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
Beetje 2 uur te laat, and it says nothing
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef Koningin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is er altijd direct na het uitzenden hoor. Zowel op Usenet als met torrents.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef Ties89 het volgende:
nee niet eerder dan hij is uitgezonden, vannacht bedoel ik eigenlijk.
aangezien het tijd verschil.. Want hij staat er meestal vrij snel op maar ik kan niet wachten dus hopen dat ie dit keer gelijk op staat.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Tegan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom mezelf ook niet meer tegenhouden en kwam tot de ontdekking dat ik vanavond pas kon kijken. Dus heb het gelezen. Nog even in spoilers.quote:
Dat wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
DIT IS TOCH GEEN EINDE GODVERDOMME!!!!!!!!!!
Ik kon me ook echt niet inhouden. Heb ook heel hard gehuildquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:00 schreef Suusje79 het volgende:
Ben nu aan het kijken en ondanks dat ik de spoilers wel had gelezen moet ik toch heel hard huilen...
Bron: http://tvline.com/2012/05/17/greys-anatomy-season-8-finale-death/quote:Callie said it best tonight: Life changes in an instant. Turns on a dime.
This finale was incredibly hard to write. I did not enjoy it. It made me sick and it made me sad. We end the season not knowing ANYTHING about the future. Except for two things. We know we are definitely saying goodbye to two of my favorite people: Chyler Leigh (Lexie) and Kim Raver (Teddy).
I know this season’s finale had some surprises for viewers and the exit of Kim Raver was one of the big ones. But Kim’s series option was up and she was ready to give Teddy Altman a much-needed vacation. It’s been a pleasure working with someone as talented and funny and kind as Kim; everyone is going to miss her terribly. I like to imagine that Teddy is still out there in the Grey’s Anatomy universe, running Army Medical Command and building a new life.
I love Chyler and I love the character of Lexie Grey. She was an important member of my Grey’s family. This was not an easy decision. But it was a decision that Chyler and I came to together. We had a lot of thoughtful discussion about it and ultimately we both decided this was the right time for her character’s journey to end. As far as I’m concerned Chyler will always remain a part of the Shondaland family and I can’t wait to work with her again in the future.
I’d write more but I’m honestly too sad. I don’t like life changing in an instant and turning on a dime.
Bron: http://tvline.com/2011/09(...)leigh-lexie-missing/quote:With the contract of her onscreen sister, Ellen Pompeo, up at season’s end, the Practice alum may soon find herself the “Grey” in Grey’s Anatomy. “I can represent the Grey,” Leigh told TVLine in June. “I’m not going anywhere!”
Helaas zal dat bij iedere death zo zijn geweest. Als * of * waren dood gegaan waren er andere fans in paniek geweest. Zelfde met * en *, etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef Tegan het volgende:
Van Shonda:
[..]
Bron: http://tvline.com/2012/05/17/greys-anatomy-season-8-finale-death/
Iedereen in de comments haat Shonda ook nu.
Ik moest lachen toen Derek achter die boom vandaan kwam, en toen neer vielquote:
Ze moesten die babies gaan opereren en dan de terugvlucht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef babette21 het volgende:
Teddy eruit vind ik ook jammer, ik vond haar leuk en ze had een goeie chemie met zowel Hunt als Yang.
De tijdlijn klopte sowieso niet volgens mij, want bij dat etentje zeiden ze iets van "ze landen in een uur" maar ze waren bijna een dag verder... het was toch gewoon een binnenlandse vlucht?!
Maar verder vond ik 'm echt heel goed, de eerste aflevering dit seizoen die me weer eens ouderwets bij de keel greep... en daarvoor kijken we toch?!
Bingo. Precies wat ik bedoel. Ze hadden er ook gewoon 2 eps van moeten maken en tegelijk uit moeten zenden. Die andere finale's waren vele malen beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het ook een matige ep. En niet omdat ik Lexie een slechte keuze vind.
Het komt op mij over als een part one van een goede heftige finale. Het is gewoon niet af, en iets teveel Lost. Ik kijk toch Grey's Anatomy, niet een random Lost ep. Teveel scenes in het bos.
Oh tuurlijk, ze zaten te wachten op de terugvlucht! Dat had ik ff gemist (omdat het ziekenhuis waar ze verwacht werden nog op aankomst zat te wachten, en díe voicemails hoorde Owen dus pas uren later). Get it, thanks!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze moesten die babies gaan opereren en dan de terugvlucht.
Agree.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het acteerwerk van vooral meredith en in mindere mate christina en lexie wel erg sterk trouwens.
Ik vond die combinatie (deels) wel goed gedaan, doordat de verschillen daarmee zo duidelijk naar voren kwamen. In het ziekenhuis alle faceliteiten, dus een beetje verwonding is voor hun al snel een eitje (zie: Teddy/Hunt), terwijl ze in het bos vrijwel niks hadden (zelfs maar 1 hand per persoon, zie: Yang/Derek).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond het ook een rare aflevering. Het ritme en de toon klopten niet; de Big Death zo vroeg in de aflevering, de afwisseling van het überdrama in het bos en de alledaagse realiteit in SG... Er werd nergens naar opgebouwd.
Dat had ik ook wel een beetje: "1 will die" dus na Lexie was de rest enigszins veilig. Althans, voor nu, weten wij veel wie er in 9.01 alsnog sneuvelt?!quote:Vantevoren verraden dat er iemand dood ging heeft de aflevering ook geen goed gedaan denk ik, nu was ik vooral blij dat het Arizona niet was, ipv dat ik echt treurig kon zijn om Lexie.
Ik baal ook van Lexie, maar denk dat ze het binnen de ruimte die ze hadden goed gedaan hebben, met het afscheid enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het nog steeds erg dat het Lexie is. Als in, al die tijden dat ik heb gehoopt op een Mark/Lexie reunie waren allemaal voor niets erin geschreven dus.
Maar de actrice wilde blijkbaar meer tijd met haar kinderen doorbrengen.
Dat was bij George toch ook niet toen hij zijn ding faalde. Ik zou het opzich niet erg vinden als Lexie's boards een beetje op de achtergrond gebeurden en dat ze gewoon hier (mede door Mark) een attending werd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik baal ook van Lexie, maar denk dat ze het binnen de ruimte die ze hadden goed gedaan hebben, met het afscheid enzo.
Daarnaast bedacht ik me net ook: hoe tof het karakter Lexie ook is, met het verhaal zouden ze volgend jaar een beetje vastlopen. Haar het laatste jaar in laten gaan zou namelijk als vrij snel saai worden, krijgen we weer die boards en alles. Ik denk dat dat is wat Shonda bedoelde met "we weten niet hoe we verder zouden moeten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |