Als je had opgelet, zei owen dat hij niet meer het budget voor kepner had. Hij heeft Karev hetzelfde aanbod als hopkins gedaan en heeft dus budget ergens vandaan moeten halen. Dat zal dus ten koste van Kepner zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:50 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het trouwens een suffe aflevering. Die duffe vriend van Arizona? En Ben die een aanzoek doet maar het dan weer terugtrekt vanwege die baan, wat? opeens is de liefde over? En hoeveel dokters kun je op één vliegtuig zetten en dan stort het nog neer ook? Ja hoor!
En Owen die zeurt dat ie nieuwe mensen moet aannemen omdat iedereen weggaat en vervolgens Kepner ontslaat? Want? Echt zo onrealistisch! Nu is deze show nooit realistisch geweest, maar de onzin gaat nu wel héél erg ver.
Daarnaast heeft hij meer board-certified artsen nodig, aangezien die nu allemaal weg gaan. Kepner kan hun niet vervangen, want zij heeft haar boards niet gehaald.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je had opgelet, zei owen dat hij niet meer het budget voor kepner had. Hij heeft Karev hetzelfde aanbod als hopkins gedaan en heeft dus budget ergens vandaan moeten halen. Dat zal dus ten koste van Kepner zijn geweest.
Bingo. En zal hij naast kepner voor dezelfde specialiteit een board certified arts moeten aannemen. Is dus extra doekoe.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Daarnaast heeft hij meer board-certified artsen nodig, aangezien die nu allemaal weg gaan. Kepner kan hun niet vervangen, want zij heeft haar boards niet gehaald.
Waarom is het niet logisch? Ze is niet gecertificeerd. En vorig jaar waren ze ook geen attendings. Overigens is het een serie, ik zou er als ik jou was niet teveel bij nadenken ookquote:Op maandag 14 mei 2012 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Maar als Cristina, Meredith en Avery ergens anders banen aannemen, heeft hij toch weer budget?? Het is gewoon niet logisch om haar nu weg te sturen. Pas als hij zeker weet dat de anderen daadwerkelijk weggaan of gewoon blijven. Bovendien waren zij vorig jaar ook met z'n allen NIET certified en toen was het ook geen probleem.
Iedereen heeft in principe doorgegeven weg te gaan (daarom veegde hij ook al die namen op het white board uit). Het is dus (als er geen rare dingen als vliegtuigcrashes gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Maar als Cristina, Meredith en Avery ergens anders banen aannemen, heeft hij toch weer budget?? Het is gewoon niet logisch om haar nu weg te sturen. Pas als hij zeker weet dat de anderen daadwerkelijk weggaan of gewoon blijven. Bovendien waren zij vorig jaar ook met z'n allen NIET certified en toen was het ook geen probleem.
Och, dan maken we dat ook (weer) eens meequote:Op maandag 14 mei 2012 10:30 schreef Angelof9 het volgende:
Maar goed, nu kan ze fijn zelfmoord plegen of in een dronken bui voor een bus stappen ofzo.
Ja dat klopt, maar SGH is een grote-naam-ziekenhuis, en ziekenhuizen krijgen mede een grote naam doordat ze veel board-certified artsen in dienst hebben. Dat zorgt weer voor extra funding ed. Het is dan logischer om een board certified arts aan te trekken dan om die plaats bezet te laten houden door een niet-gecertificeerde arts.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:30 schreef Angelof9 het volgende:
Maar allicht nog veel goedkoper dan een volwaardige board-certified arts. En in feite is ze net zo goed, ze is alleen maar gezakt omdat ze nerveus was, niet omdat ze niet weet wat ze doet.
Maar goed, nu kan ze fijn zelfmoord plegen of in een dronken bui voor een bus stappen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:12 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef Suusje79 het volgende:
Promo voor volgende week....Op YouTube staat een "nieuw" / ander filmpje m.b.t. de finale...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ik denk dat alles wat van de Grey's acteurs en Shonda afkomt niet perse de waarheid isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fuck ja, ik ben ook het weekend kamperen. En daar is geen wifi. Ik denk dat ik dan overdag maar vast moet downloaden, op de ipad zetten en die meeneem want ik moet kijken!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:30 schreef Koningin het volgende:
Bedenk me nu ineens dat ik vrijdag op vakantie ben.......en dus niet kan kijken tot zondag avond of maandag![]()
![]()
Laten we hopen dat we wifi hebben op de camping, dan kan ik nog ergens misschien wat meepikken.....
Ik vertrek morgen, dus dat gaat niet lukken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Fuck ja, ik ben ook het weekend kamperen. En daar is geen wifi. Ik denk dat ik dan overdag maar vast moet downloaden, op de ipad zetten en die meeneem want ik moet kijken!
Werkt idd niet, staat t op de fb van grey's Anatomy zelf?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151722718565103
Oh dat suckt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen, dus dat gaat niet lukken...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eerste zes minuten van de seizoensfinale :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eerste zes minuten van de seizoensfinale :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
indeed.
Yup...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Dat. Ik ga mooi dit topic ff onvolgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef Smash-it het volgende:
Ik hou me sterk en bewaar het voor vrijdag...
Edit: gespoilerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg overal te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg overal te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg overal te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |