[gilt]quote:
Nou moet u eens even gauw uwen groten bakkes houwe, kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
[gilt]
Wat is dít nou weer voor waardeloze post?!
[/gilt]
hm, doe eens een foto dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
lekkere koffie!
ik ben ook wel benieuwd naar foto's van werkplekken van mensen hier, hopelijk heb ik niet de grootste puinzooi van allemaal op m'n bureau
Ik heb een panoramafoto nodig om alles erop te krijgen denk ik
dat past dus serieus niet op 1 fotoquote:
welke van mijn 5 huidige werkplekken wil je zien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
lekkere koffie!
ik ben ook wel benieuwd naar foto's van werkplekken van mensen hier, hopelijk heb ik niet de grootste puinzooi van allemaal op m'n bureau
Ik heb een panoramafoto nodig om alles erop te krijgen denk ik
de meest rommelige natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke van mijn 5 huidige werkplekken wil je zien?
da's best netjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Soempie het volgende:
Doe je toch wat foto's naast elkaar, TM?
Mijn 'werkplek'
[ afbeelding ]
De plekken van de mensen aan de linkerkant lijken een stuk beter geordend/ netter. Welke kant zit jij?quote:
Nope, ik ben bezig met het boek links en het SPSSboek ligt er naast om dingen in op te zoeken. Het ligt zo dat ik er met m'n armen omheen kan bij m'n toetsenbord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's best netjes
(en dat SPSS boek ligt ervoor de foto)
Meestal wel ja.quote:
Ik doe het via picturetrail.comquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
tinypic werkt niet hier op t werk, waar kan ik nog meer makkelijk uploaden?
mag ook nietquote:
Dat mag niet, maar Fok! mag wel?quote:
sssst...quote:
ook nietquote:
Handig zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was m'n eerste foto.
Box heb ik maar naast de tafel gezet.
Diaan, ik zie een foto van Lennon.En ook turkse appelthee?
Michael Stripe?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Handig zo.
Ik heb meerdere foto's hangen. Ook van Peace en Twan en Michael Stripe.nee, geen turkse appelthee.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
als ik jullie foto's zie dan valt het eigenlijk best mee bij mij, maar in vergelijking met de steriele bureaus van mijn collega's is het hier een bende
Maar he, als een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd, waar staat een leeg bureau dan voor?
Beetje zo'n pubermeisjeskamer idee.quote:
er mist nog wel 2x een half metertje bureau, ik heb echt een enorm bureau, dat nodigt ook uit tot stapelenquote:
Ik heb niks met REM, wist het dus niet.quote:
Maar ik snap de vergissing/grap wel. zo ziet ie er soms uit:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niks met REM, wist het dus niet.
Scherp!
Curieusquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
Nem!!! Nu op 3FM. Een baan te winnen in de Brouwerij van Jopen bier!
Daar zit volgens mij geen verschil tussen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Curieus
Ik heb geen 3FM trouwens.
En online draaien ze volgens mij alleen muziek ofzo.
en de prijs is 5 dagen geleden al gewonnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij geen verschil tussen?
Maar wacht, het is blijkbaar maar voor 1 dag.http://sites.bnn.nl/page/atwork
Wat heb je gedroomd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt zó freaky gedroomd
Ik hoop maar dat dat niet weer gebeurd.
Ik denk dat het voor de gemoedsrust van iedereen beter is als ik dat niet vertelquote:
Fieldquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Soempie het volgende:
Doe je toch wat foto's naast elkaar, TM?
Mijn 'werkplek'
[ afbeelding ]
Neuh. En verder hoef je niet te gaan vissen want ik vertel het toch nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was je een Breijvikje aan het doen?
en ook nog een ofy post!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Soempie actie +1 hier. Geen idee wat ik heb gedaan of hoe ik het heb gedaan, resultaat is puinhoop en heb maar gewoon dingen verwijderd want ging echt nergens over![]()
/vaguebooking
Daar ben ik me wel van bewust jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MaJo.Vergeet niet dat je straks niet kunt gaan tukken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik me wel van bewust jaDat wordt morgen dus extra tukken
Zo'n groot bureau en dan maar 1 monitor... schande.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Met dank aan Soempie voor het uploaden
[ afbeelding ]
En zelf kan ik de foto nu niet eens zien hier
De foto die ik van hem is leuker en beetje onherkenbaar in het Coloseum. Hij hangt er alleen ook maar omdat hij op hetzelfde moment in Rome was als wij...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maar ik snap de vergissing/grap wel. zo ziet ie er soms uit:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best netjes uit hoor!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Met dank aan Soempie voor het uploaden
[ afbeelding ]
En zelf kan ik de foto nu niet eens zien hier
ik kan excel en een ander programma prima naast elkaar draaien op deze ene monitor, dat is voor mij het belangrijkstequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo'n groot bureau en dan maar 1 monitor... schande.
Same herequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Plaats maar geen foto van mijn werkplek.
Meer dan een monitor, een toetsenbord en een muis op een bureau is er niet te zien.
Lang leve het flexwerken!!
Op kantoor hebben w alleen maar lege bureaus met een telefoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Plaats maar geen foto van mijn werkplek.
Meer dan een monitor, een toetsenbord en een muis op een bureau is er niet te zien.
Lang leve het flexwerken!!
Fijn!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Soempie het volgende:
De klachtenafdeling van de belastingdienst heeft het probleem van laatst opgelost.(tenminste, teruggebeld en als het goed is wordt het nu opgelost).
Hoe kom je eraan dan?quote:
Via jouquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de naam... IARL, kom je eens melden.
Jij speelt vals!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ha ik weet de naamred zal het zo wel komen melden
Wat fijn!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Soempie het volgende:
De klachtenafdeling van de belastingdienst heeft het probleem van laatst opgelost.(tenminste, teruggebeld en als het goed is wordt het nu opgelost).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hadden we van jou al een tasinhoud gezien voor de beeldvormingquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Foto van mijn werkplek zit er ook niet in, want BSN's en vertrouwelijke gegevens maar stel je maar een bureau met monitor, toetsenbord, muis en telefoon met links een raam voor want: clean desk policy...
Als ik aan het werk ben liggen er ook een notitieblok, verschillende volle en lege bekertjes, een overzicht van alle dossiers waar ik mee bezig ben, postbak, mobiele telefoon, printjes, pen en brieven en iets te snackenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we van jou al een tasinhoud gezien voor de beeldvorming
Wij hebben ook clean desk policy, maar ik heb er toch ook altijd wel een mok, een zak dropjes oid en mn broodbak liggen... Het enige dat echt niet mag is een mobiele telefoon.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
No thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel aardig de lul op dat gebied he?![]()
Eigenlijk valt het best mee op dit moment, is pas de tweede keer deze week. Maar de kleurencombo was zo coolquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
No thanks
Je bent wel aardig de lul op dat gebied he?
Ga je ook speciaal om iets te kopen, of ga je gewoon lekker rondneuzen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef Soempie het volgende:
Zometeen met een vriendin naar Ikea en koffie drinken.
Onmogelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, zo te zien gaat ze alleen voor de koffie
gezelligquote:
Daar zou ik ook wat moeite mee hebben, zeker op zo'n zichtbare plaats.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had toch laatst verteld over een vriend die zn kindje was verloren?
Nu heeft zijn vriendin het handafdrukje dat is gemaakt, als een tattoo op haar pols laten zetten. Ik vind dat toch een beetje..... té.
Ja, daar ga je dus je hele leven vragen over krijgen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wat moeite mee hebben, zeker op zo'n zichtbare plaats.
Yup, en dat is gewoon heel persoonlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Alles om het goed te verwerken natuurlijk
Stof gehaald voor gordijnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je ook speciaal om iets te kopen, of ga je gewoon lekker rondneuzen?
Hopelijk heeft ze daar goed over nagedacht dan. Lijkt me heel moeilijk om daar op de meest 'ongelegen' momenten een vraag over te krijgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar ga je dus je hele leven vragen over krijgen...
Maargoed, ik hoop dat ze er zelf wel heel blij mee is. Alles om het goed te verwerken natuurlijk
Jij gaat wel lekker met je huisje, geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit op onze zolder te kijken hoe E. tapijttegels legt
1 juni komen ze laminaat en tapijt leggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat wel lekker met je huisje, geloof ik.
Bijna klaar?
Als je de toiletrolhouder en het tandenborstelbekertje aan de muur hebt zitten, is het klaar...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 juni komen ze laminaat en tapijt leggener moet nog wel gshopt worden maar ik denk dat half juni misschien wel haalbaar is - hoop ik
wat doet E niet goed?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Mooie naam![]()
Ik zit op onze zolder te kijken hoe E. tapijttegels legt
Hij legt zich er vast bij neer...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets ja. Of die jongen is nog dermate verliefd dat ze overal mee wegkomt
quote:john lennon iz such an overrated untalented satanist scum. he sounds like an old lady getting raped by a big black guy and teh music is nuthin special just teh most basic chords u learn when u play instrument teh first time. hippies are dumb as fuk.
god bless all good christians. shame on teh non-believers. god hav mercy on ur souls. peace.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Van harte gefeliciteerd met Liorquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef iamredleader het volgende:
De naam: Lior Nethanel
Spreek uit als Lie-joor Nuttan-ell. Duurde even voordat ik kans had om rustig met de iPad te zittenna de besnijdenis was het heel druk, daarna met gezin naar huis en Jair had vanmiddag niet geslapen, en was natuurlijk over z'n toeren
Lior maakt het prima, lijkt vooralsnog nergens last van te hebben
Ik ga nu slapen, wie weet wat deze nacht me gaat brengen
noem 4 acteurs van Monty Pythonquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik had ook wel willen kome, alleen net de boot gemist
En nu door jou heb ik een punt egscoord in de AKQ en moet nu een vraag doen
ja!quote:
Deze blijft leuk:quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net weer een heel stel QI filmpjes zitten kijken
oei, das naarquote:Op donderdag 17 mei 2012 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoorde vandaag van mijn oma dat de situatie thuis helemaal niet lekker isEn mij ouders daar niks over hebben gezegd. Kwam enorm hard aan...
geen idee hoe ik hier mee moet omgaan
ja...quote:
Ja, ik ook. Morgen maar eens kijken of ik contact kan krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 03:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]sterkte, hoop dat het goed komt voor je / jullie
Thanksquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Lior
Zijn Jair en Lior eigenlijk gangbare joodse namen? Ik had beide nog nooit eerder gehoord (al heb ik nu een collega die ook Jair heet).
Ow damnquote:Op donderdag 17 mei 2012 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoorde vandaag van mijn oma dat de situatie thuis helemaal niet lekker isEn mij ouders daar niks over hebben gezegd. Kwam enorm hard aan...
Dat ja, overigens is het evenmin fijn als je middenin een ruzie zitquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wil je nooit horen en zeker niet als je ver weg zit PS. Hopelijk valt het mee.
Aj, PS, da's beroerd. Hoop dat 't meevalt. Sterkte!quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoezoquote:
Had wel haast blijkbaar.quote:In Singapore reed vorige week een Ferrari met hoge snelheid door rood. De gevolgen: drie doden. Een camera legde het ongeluk vast.
Het racemonster van ruim een miljoen euro werd bestuurd door een 31-jarige Chinese bestuurder. Hij reed met meer dan 100 kilometer per uur het kruispunt op en ramde vol aan de zijkant een taxi, die keurig na groen licht de kruising was opgekomen.
De bestuurder van de Ferrari overleed ter plekke. Een 20-jarige Cinese vrouw die ook in de Ferrari zat, en de onfortuinlijke 51-jarige taxichauffeur stierven later in het ziekenhuis aan hun verwondingen. Een motorrijder, die ook bij de crash betrokken raakte, ligt zwaargewond in het ziekenhuis.
Daarnaast zijn er ook nog berichten in de Chinese media verschenen dat de stervende taxichauffeur op de plaats van het ongeluk ook nog eens beroofd is van zijn dagopbrenst.
Lig nog in bed, al wel ff wakker idd. Om 13:00 doe ik de kroeg weer openquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lubje, hoor jij niet in bed te liggen ofzo of heb je de kroeg al weer open?
ziet er wel naar uitquote:
Pfoe, wat een werk gaat er in zo'n huis zitten he... ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziet er wel naar uitnog 1 muur sausen (op zolder) een gat voor de utp boren, wat leidingen in de grondverf zetten, stellingen bouwen en vast nog wel wat meer dingen die ik nu vergeet
Holy smackquote:
C4: picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, en vriend en ik zijn binnenkort allebei jarig, en we gaan deze prullenbak voor onze verjaardag vragen
[ afbeelding ]
Picture that op een zwart-wit geblokte keukenvloer, naast een blankhouten bar
DOSquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, wat bizar, ik heb mn laptop grafische weergave op 'beste prestatie' gezet (om het oudje een beetje te sparen), en nu lijkt het net of ik een DOS-computer heb
Sjezus, en ik zit nog in pyama, uurtje geleden ontbijt achter de kiezen, en dat is vroeg in huize LBquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Hier een typische iarl-dag: 5:59 opstaan met Jair, tv kijken, beetje bankhangen. Daarna met het gezin ontbijten, wasjes draaien, tafeltje van (groot)oma gerepareerd en met Jair een boswandeling gemaakt. Hij op z'n fiets, ik hollenbij thuiskomst de fiets schoongespoten met de hogedrukreiniger (eerste keer gebruikt
), zometeen lunchen
Hier zijn iig alleen de meubelboulevards open, dus als je die mijdt, zou je goed moeten zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik zo de stad in loop is het dan
a. druk
b. super druk
c. achterlijk druk
d. niemand op straat
?
Ik ga straks naar Amersfoort en daar wordt het zeker druk vanwege dit:quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik zo de stad in loop is het dan
a. druk
b. super druk
c. achterlijk druk
d. niemand op straat
?
Kind nu in bed, baby in bed, vrouwin bed: iarl gaat boodschappen halenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Sjezus, en ik zit nog in pyama, uurtje geleden ontbijt achter de kiezen, en dat is vroeg in huize LB
Gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kind nu in bed, baby in bed, vrouwin bed: iarl gaat boodschappen halen
En vanmiddag of vanavond samen met Jair challe bakken
Blauw heb ik ook een overdosis vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mčn, ik heb net mijn voorraad wol geordend.... wat een berg
Ik wist niet dat ik zoveel wit en blauw had, en de andere kleuren hoef ik voorlopig ook niet meer nieuw te kopen
Een deken... pfoe, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat mijn aandachtsspanne daarvoor bij lange na niet lang genoeg isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blauw heb ik ook een overdosis van![]()
(maar ik ben dan ook al een jaar bezig met een blauwe deken, die -als ik hem ooit afmaak- en kussensloop wordt)
Qua aandachtsspanne was het me wel gelukt, maar op een gegeven moment vroeg ik me af wat de totale deken zou gaan wegen en toen heb ik besloten om er maar iets anders mee te doen. Sindsdien was de motivatie wat minder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een deken... pfoe, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat mijn aandachtsspanne daarvoor bij lange na niet lang genoeg is
Muts, handschoenen en kraamcadeautjes, dat is wat me goed afgaaten ik ga later dit jaar een colsjaal maken
Wauw.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een teringduur paleisje hier in de buurt gevonden
Die serre is mooi gedaan zo te zienquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie jullie ooit nog wel in zo'n soort huis wonen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder riep heel enthousiast dat wij dat over een paar jaar vast wel zouden kunnen betalen.
I don't think so!
Ik zie het ook helemaal voor me, ik denk alleen niet dat het de komende paar jaar gaat gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie jullie ooit nog wel in zo'n soort huis wonen.
Opknappertje en veel geduldquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me, ik denk alleen niet dat het de komende paar jaar gaat gebeurenMijn vriend werkt in de wetenschap, dat is volgens mij pas een vetpot als je hoogleraar oid bent.
En stiekem is dat ook best gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:34 schreef Soempie het volgende:
Wij houden het voorlopig bij ons aggenebbishbuurtje. Waar een paar dagen terug de straat vol politie stond, omdat de ex van een overbuurvrouw haar aan het mishandelen was. Waar de straat volhangt met oranjevlaggen, shirts, ballonen, slingers en weet ik wat. Waar het overbuurmeisje vanmiddag in een doorschijnend jurkje naar buiten kwam met zwangere hangbuik en overal uitpuilende vetrollen, op slippers met witte sokken. Waar een andere buurvrouw nog nooit van een bh gehoord heeft, waardoor haar cup L op haar schenen hangt. Enz.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:34 schreef Soempie het volgende:
Wij houden het voorlopig bij ons aggenebbishbuurtje. Waar een paar dagen terug de straat vol politie stond, omdat de ex van een overbuurvrouw haar aan het mishandelen was. Waar de straat volhangt met oranjevlaggen, shirts, ballonen, slingers en weet ik wat. Waar het overbuurmeisje vanmiddag in een doorschijnend jurkje naar buiten kwam met zwangere hangbuik en overal uitpuilende vetrollen, op slippers met witte sokken. Waar een andere buurvrouw nog nooit van een bh gehoord heeft, waardoor haar cup L op haar schenen hangt. Enz.
Dat laatste jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Soempie het volgende:
Waar ook de tuinmeubels alweer voor de huizen staan, ipv in de achtertuin. En alle vrouwen zware shag roken.
Prima buurt wel eigenlijk. Ik zie er in vergelijking altijd goed uit.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Soempie het volgende:
Waar ook de tuinmeubels alweer voor de huizen staan, ipv in de achtertuin. En alle vrouwen zware shag roken.
Dat ook inderdaad. De halve buurt stond buiten toen er politie in de straat stond om na te gaan wat er gebeurd was. En alle vrouwen bleven in een clubje staan roddelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En stiekem is dat ook best gezellig![]()
Ons vorige huis stond in zo'n soort buurt en ik heb echt even aan deze buurt moeten wennen. Lekker rustig maar je kan nooit eens lekker onbeschaamd uit het raam hangen om te kijken waar die herrie vandaan komt. (nu is er hier niet zo vaak herrie maar toch...)
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een deken... pfoe, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat mijn aandachtsspanne daarvoor bij lange na niet lang genoeg is
Ohja, dat is inderdaad de manierquote:
Wat een mafkees.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik werd 2 jaar geleden met oud & nieuw uitgescholden door een verstokte buurtbewoner toen ik gelukkig nieuwjaar stond te smsen naar een vriendin"Ga weg uit deze volksbuurt! Ga een huis koop'm"
Een rolberoerte is prima, daar komt hij wel overheen en vervolgens ziet hij de mogelijkhedenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat is inderdaad de manier![]()
Misschien dan toch dat rookhol maar eens aan mn vriend laten zien. (ik denk dat ie een rolberoerte krijgt of me recht in mn gezicht uitlacht)
Slimquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:50 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dat rookhol achter de hand houden en als je dan een andere opknapper tegenkomt -minder erg- eerst het rookhol voorstellen. Krijgt hij dan de rolberoerte en vervolgens kun je het alternatief laten zien.
Teruguitlachen, en hem wijzen op de ruimte en sfeer. Het is of klussen of de hoofdprijs betalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook een plan van aanpak voor als ie voor het uitlachen kiest?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Soempie het volgende:
Zo hebben vrienden van ons het inderdaad ook gedaan, en dan ook nog in een dorpje buiten Groningen. Heeft erg veel werk gekost, maar die hebben nu een tof huisje met maar liefst 3 garages/schuurtjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Teruguitlachen, en hem wijzen op de ruimte en sfeer. Het is of klussen of de hoofdprijs betalen
Jezus, wat duur. Voor dat geld heb je bijna een 10-kamerhuis in Maassluis.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is wel erg jammer.quote:
Ik zie net dat ik familie daar vlakbij heb wonenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
je hebt niet de groene spinazievariant?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer.
Als ik pasta maak heb ik twee varianten: witte en rode.
Rood is met tomatenpuree/-saus, gehakt of tonijn uit blik, paprika, courgette.
Wit is met roomkaas, courgette en gerookte zalm.
Van de witte raak ik nooit vol, ik kan 3 borden op.
Oh ja, die ook. Maar die valt bij mij ook onder wit (ik categoriseer blijkbaar mbv de saus).quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt niet de groene spinazievariant?
En jij zei nog dat je courgette naar niks vindt smaken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Soempie het volgende:
Mijn lievelingspasta is met courgette, room, flink wat pesto (rood meestal), kerstomaatjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas.
Simpele quiche? Damn, dat vind ik dan weer iets wat je niet zomaar even doet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar ik draai vanavond een simpele groentequiche in elkaar, ook lekker![]()
Vage vragen zijn niet erg want die zijn voor iedereen vaagquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:07 schreef default49 het volgende:
ik besef dat het hier en daar wat vaag is, maar aangezien dat voor iedereen vaag gaat zijn loopt het wel los.
deze enquete wordt overigens ook in bijv kenia en china afgenomen dus is mooi om straks de verschillen te zien
Hm, dat lust ik ook welquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Soempie het volgende:
Mijn lievelingspasta is met courgette, room, flink wat pesto (rood meestal), kerstomaatjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas.
In essentie is het gewoon een deegbak met groenten en andere vulling en een eimengsel en evt. kaas eroverheen. Als je kant-en-klaar deeg pakt zit het geheel zo inelkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij zei nog dat je courgette naar niks vindt smaken!
[..]
Simpele quiche? Damn, dat vind ik dan weer iets wat je niet zomaar even doet.
Met pesto kun je alles lekker maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het hangt ervan af... als je zo'n pak mix in huis hebt en bijvoorbeeld een keukenmachine, dan heb je alles in een mum van tijd klaar en de oven in.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Simpele quiche? Damn, dat vind ik dan weer iets wat je niet zomaar even doet.
Mensen die een account maken hun enquete op meerdere subfora verspreiden en daarna nooit meer wat van zich laten horen hoeven niet op mijn hulp te rekenen. Helaas gebeurt dat de laatste tijd steeds meer hier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben hem aan het invullen en de formulering is niet altijd even duidelijk
Ik maak het deeg het liefst zelf, dat kost wel tijd idd. maar vandaag krijgt Vriend zijn zin en heb ik een pak bladerdeegquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het hangt ervan af... als je zo'n pak mix in huis hebt en bijvoorbeeld een keukenmachine, dan heb je alles in een mum van tijd klaar en de oven in.
Wat niet wegneemt dat het mij ook meestal teveel gedoe isLater als ik groot ben en een grote keuken heb, mag de keukenmachine standaard op het aanrecht
Ooooooh!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je kant-en-klaar deeg pakt zit het geheel zo inelkaar.
Dat vind ik dan weer te veel gedoe.Ook het schoonmaken.quote:
dat verbaast me van masterstudenten. Kunnen die niet beter?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die eerst vraag alleen al....wat een vage shit. Bedoelt hij avondmaaltijden, of telt ontbijt?
Ontzettend slechte enquętes altijd.
ik had gebakken aardappels, hamburger en rodekoolquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
Hier wordt het tortellini met voorgesneden groenten en een pot saus. Standaard in huis voor dagen zoals deze, als we te laat beginnen met nadenken over eten
Daar liep ik dus ook vast. En de hoeveelheid dranken...tja, ik kan bijvoorbeeld heel veel kleine kopjes koffie drinken of in een keer een grote mok of 2. Lekker helder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die eerst vraag alleen al....wat een vage shit. Bedoelt hij avondmaaltijden, of telt ontbijt?
Ontzettend slechte enquętes altijd.
Wat ook nog kan is hoeveel verschillende warme dranken per week. Als ik alleen koffie als warme drank drink dan is dat feitelijk 1 warme drank per week. Maar of dat dan 30 kopjes zijn, 40 espressoshots of 15 mokken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar liep ik dus ook vast. En de hoeveelheid dranken...tja, ik kan bijvoorbeeld heel veel kleine kopjes koffie drinken of in een keer een grote mok of 2. Lekker helder.
Dat kun je toch niet zo met een enquęte onderzoeken, dat moet je experimenteel doen. En het is afhankelijk van zo ontzettend veel andere factoren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef default49 het volgende:
onder anderen of sociale afwijzing beter te verduren is na een warme of koude drank en warm/koud ten opzichte van emoties
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef wyccie het volgende:
Dit is het doel van het onderzoek.
[..]
Dat kun je toch niet zo met een enquęte onderzoeken, dat moet je experimenteel doen. En het is afhankelijk van zo ontzettend veel andere factoren.![]()
Ik verwacht geen publicatie in een tijdschrift. Of het moet onder begeleiding van die Stapel zijn.:')quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wel interessant of er wat uitkomt, dus ik ben m ook aan het invullen.
Penne, 1 rode ui, 1 roze ui, halve courgette, roomkaas, bosui en gerookte zalm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had gebakken aardappels, hamburger en rodekool
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik verwacht geen publicatie in een tijdschrift. Of het moet onder begeleiding van die Stapel zijn.:')
Grappig, ik kwam vandaag op facebook een link tegen over hoe je een challe moest vlechtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef iamredleader het volgende:
brood is gebakken, challe gaan Jair en ik zo afmaken
quote:Een challe of challa[1] (Hebreeuws:חלה) is een gevlochten brood dat met de sjabbat wordt gegeten. Het deeg wordt bestrooid met maan- of sesamzaad.[2]
Mooi broodquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grappig, ik kwam vandaag op facebook een link tegen over hoe je een challe moest vlechten
Heb je je ouders er nog niet over gesproken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andere oma belde gister ookzelfde verhaal.... en de ingewikkelde ex kwam langs, om 3 uur 's nachts of zo. Wilde wel weer terug bij mij, tot de zomer
Say what the fuck @ laatste? Opzoutenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andere oma belde gister ookzelfde verhaal.... en de ingewikkelde ex kwam langs, om 3 uur 's nachts of zo. Wilde wel weer terug bij mij, tot de zomer
ingewikkelde ex.... graag of heel niet. zo moeilijk is dat toch niet (ik zal wel weer te simpel denken)quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb je je ouders nog niet gesproken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat dacht ik ook, alleen nog wat extra erbij, wat ik nu niet zal herhalen omdat Red aanwezig is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Say what the fuck @ laatste? Opzouten![]()
Neequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je je ouders nog niet gesproken?
Je hoeft verder ook niks uit te leggen als je dat liever niet wil of kan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wyccie, het ligt wat gecompliceerder dan dat. ik vin het lastig uit te leggen
Ik zou denk ik gewoon iets zeggen als: 'mam/ pap, ik heb oma gesproken en zij vertelde dit en dat, wat is er aan de hand?'quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neeik weet niet goed hoe ik het moet beginnen...
het was niet de bedoeling dat oma het zou vertellen, though...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik gewoon iets zeggen als: 'mam/ pap, ik heb oma gesproken en zij vertelde dit en dat, wat is er aan de hand?'
Nu even liever niet. Sorry, ik weet dat het vervelend is als mensen zoiets opbrengen maar er dan niet op door gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft verder ook niks uit te leggen als je dat liever niet wil of kan.
Dan zeg je alleen 'Ik heb gehoord/opgevangen dat....'quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het was niet de bedoeling dat oma het zou vertellen, though...
ja dat ga ik denk ik ook doen. Maar ik wacht rustig af to mn mama op Skype verschijnt. Gelukkig ben ik nu wel kalmer dan gisterquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zeg je alleen 'Ik heb gehoord/opgevangen dat....'
In dit geval niet hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu even liever niet. Sorry, ik weet dat het vervelend is als mensen zoiets opbrengen maar er dan niet op door gaan
Inderdaad. Dit is natuurlijk wel erg privé en betreft niet alleen jezelf. Vooral ook omdat je het er nu wat moeilijk mee hebt.quote:
Ik vind die anglicismen altijd wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
Er zit trouwens Engels in je zin: 'opbrengen'
Ja dat realiseerde ik ook, toen ik de zin herlas! Ik geloof dat ik dat best veel doe tegenwoordigquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is natuurlijk wel erg privé en betreft niet alleen jezelf. Vooral ook omdat je het er nu wat moeilijk mee hebt.
Er zit trouwens Engels in je zin: 'opbrengen'
Een wereldwijf vond ik haar altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens:
'Queen of Disco' Donna Summer overleden
Pas 63 jaar oud
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een wereldwijf vond ik haar altijd.
Die wilde ik ooit nog eens live zien, iets wat me nog nooit gelukt is. En nu ook niet meer zal lukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |