Dan klopt het niet met elkaarquote:
volgens Sheldon wel iig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef default49 het volgende:
onder anderen of sociale afwijzing beter te verduren is na een warme of koude drank en warm/koud ten opzichte van emoties
Liters, glazen, pints?quote:Hoeveel drinkt u ongeveer per week?
warme dranken warme dranken dranken per week
koude dranken koude dranken dranken per week
sinds wanneer maak je een enquete voor je opleiding niet meer zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef default49 het volgende:
ik ben het even nagegaan: dit is oorspronkelijk een engelse enquete welke slecht vertaald is door de studentassistenten van tilburg universiteit.
daardoor zitten er wat vaagheden in de vragen, probeer hem toch zo goed mogelijk in te vullen.
bedankt
Nou nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef default49 het volgende:
ik ben het even nagegaan: dit is oorspronkelijk een engelse enquete welke slecht vertaald is door de studentassistenten van tilburg universiteit.
daardoor zitten er wat vaagheden in de vragen, probeer hem toch zo goed mogelijk in te vullen.
bedankt
Nee, sorry. Ik werk niet mee aan prut.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef default49 het volgende:
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |