[gilt]quote:
Nou moet u eens even gauw uwen groten bakkes houwe, kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
[gilt]
Wat is dít nou weer voor waardeloze post?!
[/gilt]
hm, doe eens een foto dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
lekkere koffie!
ik ben ook wel benieuwd naar foto's van werkplekken van mensen hier, hopelijk heb ik niet de grootste puinzooi van allemaal op m'n bureau
Ik heb een panoramafoto nodig om alles erop te krijgen denk ik
dat past dus serieus niet op 1 fotoquote:
welke van mijn 5 huidige werkplekken wil je zien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
lekkere koffie!
ik ben ook wel benieuwd naar foto's van werkplekken van mensen hier, hopelijk heb ik niet de grootste puinzooi van allemaal op m'n bureau
Ik heb een panoramafoto nodig om alles erop te krijgen denk ik
de meest rommelige natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke van mijn 5 huidige werkplekken wil je zien?
da's best netjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Soempie het volgende:
Doe je toch wat foto's naast elkaar, TM?
Mijn 'werkplek'
[ afbeelding ]
De plekken van de mensen aan de linkerkant lijken een stuk beter geordend/ netter. Welke kant zit jij?quote:
Nope, ik ben bezig met het boek links en het SPSSboek ligt er naast om dingen in op te zoeken. Het ligt zo dat ik er met m'n armen omheen kan bij m'n toetsenbord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's best netjes
(en dat SPSS boek ligt ervoor de foto)
Meestal wel ja.quote:
Ik doe het via picturetrail.comquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
tinypic werkt niet hier op t werk, waar kan ik nog meer makkelijk uploaden?
mag ook nietquote:
Dat mag niet, maar Fok! mag wel?quote:
sssst...quote:
ook nietquote:
Handig zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was m'n eerste foto.
Box heb ik maar naast de tafel gezet.
Diaan, ik zie een foto van Lennon.En ook turkse appelthee?
Michael Stripe?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Handig zo.
Ik heb meerdere foto's hangen. Ook van Peace en Twan en Michael Stripe.nee, geen turkse appelthee.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
als ik jullie foto's zie dan valt het eigenlijk best mee bij mij, maar in vergelijking met de steriele bureaus van mijn collega's is het hier een bende
Maar he, als een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd, waar staat een leeg bureau dan voor?
Beetje zo'n pubermeisjeskamer idee.quote:
er mist nog wel 2x een half metertje bureau, ik heb echt een enorm bureau, dat nodigt ook uit tot stapelenquote:
Ik heb niks met REM, wist het dus niet.quote:
Maar ik snap de vergissing/grap wel. zo ziet ie er soms uit:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niks met REM, wist het dus niet.
Scherp!
Curieusquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
Nem!!! Nu op 3FM. Een baan te winnen in de Brouwerij van Jopen bier!
Daar zit volgens mij geen verschil tussen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Curieus
Ik heb geen 3FM trouwens.
En online draaien ze volgens mij alleen muziek ofzo.
en de prijs is 5 dagen geleden al gewonnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij geen verschil tussen?
Maar wacht, het is blijkbaar maar voor 1 dag.http://sites.bnn.nl/page/atwork
Wat heb je gedroomd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt zó freaky gedroomd
Ik hoop maar dat dat niet weer gebeurd.
Ik denk dat het voor de gemoedsrust van iedereen beter is als ik dat niet vertelquote:
Fieldquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Soempie het volgende:
Doe je toch wat foto's naast elkaar, TM?
Mijn 'werkplek'
[ afbeelding ]
Neuh. En verder hoef je niet te gaan vissen want ik vertel het toch nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was je een Breijvikje aan het doen?
en ook nog een ofy post!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Soempie actie +1 hier. Geen idee wat ik heb gedaan of hoe ik het heb gedaan, resultaat is puinhoop en heb maar gewoon dingen verwijderd want ging echt nergens over![]()
/vaguebooking
Daar ben ik me wel van bewust jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MaJo.Vergeet niet dat je straks niet kunt gaan tukken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik me wel van bewust jaDat wordt morgen dus extra tukken
Zo'n groot bureau en dan maar 1 monitor... schande.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Met dank aan Soempie voor het uploaden
[ afbeelding ]
En zelf kan ik de foto nu niet eens zien hier
De foto die ik van hem is leuker en beetje onherkenbaar in het Coloseum. Hij hangt er alleen ook maar omdat hij op hetzelfde moment in Rome was als wij...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maar ik snap de vergissing/grap wel. zo ziet ie er soms uit:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best netjes uit hoor!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Met dank aan Soempie voor het uploaden
[ afbeelding ]
En zelf kan ik de foto nu niet eens zien hier
ik kan excel en een ander programma prima naast elkaar draaien op deze ene monitor, dat is voor mij het belangrijkstequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo'n groot bureau en dan maar 1 monitor... schande.
Same herequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Plaats maar geen foto van mijn werkplek.
Meer dan een monitor, een toetsenbord en een muis op een bureau is er niet te zien.
Lang leve het flexwerken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |