geen genotquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zulkene maar dan één kleur en iets minder fancy?
Oh mijn hemel.... :'0.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
O nee, zulke schoentjes heb ik niet. Ik dacht dat je het over die Peter Pan-schoentjes had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
dit net van die gristenschoenenquote:
nightquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Dastan het volgende:
laat maar ik ben uit mijn doen ik ga ook slapen
is dit echtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik niet zo mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dastan koop die en zo'n buddy holly bril en de chicks liggen aan je voeten.
Mijn ogen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Apart.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Te veel kleuren in een schoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ja idd, die moeten zo hard lachen dat ze er van op de grond vallenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja idd, die moeten zo hard lachen dat ze er van op de grond vallen
Ik heb schoenen zoals die op de derde foto. Peter Pannnn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://theblack-nouveau.com/2009/11/page/3/
Staat hier niks leuks tussen dan?
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
dit dragen echt zoveel mensen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb schoenen zoals die op de derde foto. Peter Pannnn.
Hihihipster.quote:
Had jij ook niet zulkene?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrijpbaar inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hipsters:quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hipsters lopen op slippers. IB4thesummer.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihipster.
[..]
Had jij ook niet zulkene?
ik ben dan ook gewoon hipsterquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook wel een beetje hipster hoor.
Kan ik niet ontkennen dit. Hoe lopen ze?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben dan ook gewoon hipster
gelijk grandioos genotquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik niet ontkennen dit. Hoe lopen ze?
heb er nu bruine veters in zitten en die onderkant is niet echt wit meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
hee mijn schoenen lijken daar best wel op alleen dan geen witte veters/onderkant
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen zonder knuffel aan hun schoenen.
[ afbeelding ]
Beterquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
heb er nu bruine veters in zitten en die onderkant is niet echt wit meer
Hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen zonder knuffel aan hun schoenen.
[ afbeelding ]
Fijn zeg.quote:
best wel eigenlijkquote:
maar dan heb je wel shinequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt lekkerzittende meisjesschoenen, maar ik kan even geen foto vinden.
die zool ziet er apart uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best slechte (ook wel rare) foto. Maar ze zitten.
Ja, dat ding is een beetje dik. Maar dat zwart loopt in het echt wel veel beter op elkaar over.quote:
Bij het zien van zijn naam zet ik bijna automatisch dit filmpje op:quote:
die is ook wel een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij het zien van zijn naam zet ik bijna automatisch dit filmpje op:
schoolquote:
lust ook nog wel wat eigenlijkquote:
aaawhquote:
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.quote:
quote:
Hoe laat begint je les dan? Ik sta op z'n vroegst 6 uur op en ik moet langer reizen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.
ja goeie, maar dan nog, ik dacht dat het allemaal niet eerder begint dan negen uurquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
aaawh
[..]
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.
half 10 ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hoe laat begint je les dan? Ik sta op z'n vroegst 6 uur op en ik moet langer reizen.
Ik heb veel tijd nodig 's ochtends, douchen, traag doen enzulksquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik om 6 uur op als ik om half 9 moet beginnen.
Bijna twee uur reistijd hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Dastan het volgende:
jezus
ik kwart voor acht op als ik half negen moet beginnen
Gewoon langer in bed blijven liggen en dan 's ochtends meer opschieten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb veel tijd nodig 's ochtends, douchen, traag doen enzulks
ik zou mijn slaap echt niet op willen geven voor wat getreuzel 's ochtendsquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna twee uur reistijd hè.
[..]
Gewoon langer in bed blijven liggen en dan 's ochtends meer opschieten.
eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik zou mijn slaap echt niet op willen geven voor wat getreuzel 's ochtends
Snoozen kan ik ook goed. Vanochtend ook gedaan. Stond binnen een kwartier op het treinstation. Moest wel...quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben jaloers op jullie
Wakker worden, 3x snooze, 6 boterhammen naar binnen werken, krant erbij, douchen, nog 2 boterhammen, koffietijd, tandenpoetsen, klaar en dan zijn we wel 2 uur verder
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef Dastan het volgende:
nee ik ging douchen en toen raakte ik hier weer in verzeild
nou ben jaloers hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
En dan ook nog 4 met lunch, vaak nog döner ofzo erbij
En dan nog steeds bijna ondergewicht
wees maar niet, altijd hongerquote:
nee, ik ga zo echt slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je.
pas maar op dat je niet de ganze nacht hier blijft hangen
Wacht maar. Wacht maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
En dan ook nog 4 met lunch, vaak nog döner ofzo erbij
En dan nog steeds bijna ondergewicht
Ik wacht met smart op het moment dat ik kan aankomen.quote:
Ik las 'Etsu'quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
Eten is gewoon kut. Daarom zo veel mogelijk lekkere dingen uitkiezen.
Na 22.5 jaar kwam het bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het moment dat ik kan aankomen.
ja, even kijken of er nog poker op de televisie is, val altijd in slaap tijdens pokerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is leeeeeell gelukt om te gaan slapen, nu jij nog.
ik heb vertrouwen in je.
wat als er geen poker op tv is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, even kijken of er nog poker op de televisie is, val altijd in slaap tijdens poker
en, wat heb je gekozen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
iCarly, Victorious, Saved by the bell, journaal, Astro tv.
Geen seksreclames?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
astro tvquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Cosmo'squote:
West Side Story doet het ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
oke, laat je het me even weten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik weet niet wat er nu is, ga zo richting televisie
Wat is er met mijn kut?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cosmo's
[..]
West Side Story doet het ook goed.
Even PI aanzetten met je instellingen en misschien daar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe krijg ik een standaard pi op mobiel eigenlijk?
eens zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even PI aanzetten met je instellingen en misschien daar.
Is dat nu op televisie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cosmo's
[..]
West Side Story doet het ook goed.
Was toch niet zo spannend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
Ben een tijdje geleden met Kick Ass in slaap gevallen. Bij zo'n stuk waar dat kleine meisje mensen aan het vermoorden was.
daarom smartphone aanschaffenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee dat kan niet want dan zit ik niet meer achter de computer
Vervelend is dat he? Dan word je zo halverwege de nacht wakker van de geluiden op televisiequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
Ben een tijdje geleden met Kick Ass in slaap gevallen. Bij zo'n stuk waar dat kleine meisje mensen aan het vermoorden was.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik download geen films, heb een hekel aan computerkijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben een keer gaan slapen met een skype groepgesprek aan, gingen mensen ineens schreeuwen.
Nog nooit gehad. Heb geen tv op mijn kamer, dus ik gebruik mijn laptop (wel op een tafeltje). Ik werd laatst wakker doordat ik in mijn slaap mijn laptop op de grond had geslagen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Dan word je zo halverwege de nacht wakker van de geluiden op televisie
oeioeioeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Heb geen tv op mijn kamer, dus ik gebruik mijn laptop (wel op een tafeltje). Ik werd laatst wakker doordat ik in mijn slaap mijn laptop op de grond had geslagen.
goeie ouwe tijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Dastan het volgende:
weer in de dagcijfersdit is zo vorig jaar
Wat lach je nou, dat was echt een dick move. Om 3 uur ofzoquote:
Waarom zo musical.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef Ezell het volgende:
Het wordt Annie, Cry Baby of weer West Side Story.
Hmm oneindig niet, wel even als onderwerp gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Dastan het volgende:
O, bij dat vak moest je die intro van West Side Story oneindig lang analyseren
Oude musicals zijn leuk.quote:
Dat stuk heb ik wel met CKV gezien. In een enorm lokaal met een piepklein kijkbuisje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Dastan het volgende:
O, bij dat vak moest je die intro van West Side Story oneindig lang analyseren
Die heb ik hier niet.quote:
Nou, denk dat ie wel twintig keer is getoond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm oneindig niet, wel even als onderwerp gehad.
Haha gaaf. Bij ons eenn keer, heel vluchtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, denk dat ie wel twintig keer is getoond.
ongelogen
Misschien was onze docent weg van die film.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha gaaf. Bij ons één keer, heel vluchtig.
Waar heb jij boter voor nodig?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even een droevige mededeling: de boter is op en ik geen nieuwe gekocht..
Ja, behalve dat je iedere keer wakker wordt als ze gaan zingenquote:
word je daar slaperig van?quote:
Ik denk het haast wel. Had jij kunstl?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien was onze docent weg van die film.
zie jij eens een hamburger of tosti te maken zonder boterquote:
Ja, wat een vak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
word je daar slaperig van?
[..]
Ik denk het haast wel. Had jij kunstl?
Eerste is na een keer saai en de tweede vind ik niet zo.quote:
Tegenwoordig word ik van alle films 's avonds slaperig.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
waarover gesproken, ik ga nog even een hamburger bakken voor het slapen gaan. Thanks voor het idee
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, behalve dat je iedere keer wakker wordt als ze gaan zingen
geen dankquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
waarover gesproken, ik ga nog even een hamburger bakken als slaapsnack. Thanks voor het idee
Bestel ietsquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ipv brood kan ik avondeten maken. Keuzes.
Tof.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mn eindexamen kreeg ik Michael Jackson als onderdeel
Haha, best interessant wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tof.![]()
Wij kregen de gulden snede en zulks, allemaal klassieke shit, al die atheneumscholieren klagen dat ze achter werden gesteld.
quote:
Wat bedoel je praktijkvak, van kunst? Wij kregen van alles. Van boetseren tot schilderen en uhm ben even de naam kwijt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker, wat had jij dan voor praktijkvak?
Prachtige film.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze heb ik trouwens ook hier:
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam jij eerder een keer met deze film.
Klinkt als beeldende vormgeving dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je praktijkvak, van kunst? Wij kregen van alles. Van boetseren tot schilderen en uhm ben even de naam kwijt.
Wat schattig. Hoe oud was je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtige film.Ik wilde vroeger altijd als James Dean zijn, heb zelfs een keer zo'n rood jack gekocht op de markt, was precies hetzelfde als die van hem in die film.
Misschien had jij nog oude profielen, weet niet, het is omgegooid op een gegeven moment.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was kunst en beeldende vorming in een ofzo.
Muh weetniet. Wat is het verschil dan tussen die twee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien had jij nog oude profielen, weet niet, het is omgegooid op een gegeven moment.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
Het zachte geknetter wanneer je een rauwe hamburger in het vet legt. Prachtgeluid
Ik had twee vakken: praktijkvak en theorievak. Praktijk was drama, muziek, beeldende vorming of dans. Theorie was voor iedereen hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muh weetniet. Wat is het verschil dan tussen die twee?
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger etenquote:
Waarom? Ik heb gewoon hongerquote:
klinkt niet echt als een fantastisch plan inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger eten
Volgens mij kan dat best.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger eten
Mijn ouders hadden dat probleem ook, maar ik heb bijna iedere nacht wel honger. Zolang ik alles maar schoon hou en pan/bord in de vaatwasser stop is er geen probleemquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts een hamburger maken... Mijn moeder zou me afmaken.
Alleen kip is gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor. Vlees kun je prima rauw eten.
quote:
quote:
Dat zou mij echt niet lukken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat probleem ook, maar ik heb bijna iedere nacht wel honger. Zolang ik alles maar schoon hou en pan/bord in de vaatwasser stop is er geen probleem
Heb ik wel lang voor moeten vechten
Oh. Bij ons was het het oude nog gewoon..quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had twee vakken: praktijkvak en theorievak. Praktijk was drama, muziek, beeldende vorming of dans. Theorie was voor iedereen hetzelfde.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Dastan het volgende:
Althans, wanneer mijn vader gehakt draaide kreeg ik altijd zo'n rauwe bal en ik ben er nooit ziek van geworden.
Oh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was het het oude nog gewoon..
Ik heb echt een half jaar moeten zeurenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Dastan het volgende:
Althans, wanneer mijn vader gehakt draaide kreeg ik altijd zo'n rauwe bal en ik ben er nooit ziek van geworden.
Heb je goed geregeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb echt een half jaar moeten zeuren
Daarvoor altijd stiekem tosti's bakken
Ik niet in de ochtend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb niet eens de behoefte om 's nachts te eten, jullie zijn gek
Het vervelende is dat mijn ouders enorme neatfreaks zijn. Moet dat ding altijd afwassen als ik hem gebruik, dan is een pan die in de vaatwasser past toch praktischerquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je goed geregeld.Tosti's maken mag trouwens wel, want dat kan gewoon met zo'n tostimaker.
Heb ik ook niet altijd hoor. Soms is m'n dagschema zo verknakt, dat mijn maag 's nachts begint te knorren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb niet eens de behoefte om 's nachts te eten, jullie zijn gek
Integendeel, ik grens aan ondergewicht. Heb gewoon een enorm snelle verbranding ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
Word je ook niet dik van nachtelijke maaltijden?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het vervelende is dat mijn ouders enorme neatfreaks zijn. Moet dat ding altijd afwassen als ik hem gebruik, dan is een pan die in de vaatwasser past toch praktischer
Hangt van je ritme af toch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
Word je ook niet dik van nachtelijke maaltijden?
Precies, kan niet wachtenquote:
Haha, ik zag wat jij daar deedquote:
Oh dan schop ik ff de buurvrouw er uit en breek ik de muur door.quote:
Doe groene muur? Zonde wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan schop ik ff de buurvrouw er uit en breek ik de muur door..
Ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh die waar je poster hangt; ?
Wat als ze wel thuis is, en dan ben jij hier en ik wil seks?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter, dan kunnen we haar ook gewoon houden toch?
[..]
Sta ik? Ik voel me vereerd.
Curry op hamburgerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |