quote:
Wat bedoel je praktijkvak, van kunst? Wij kregen van alles. Van boetseren tot schilderen en uhm ben even de naam kwijt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker, wat had jij dan voor praktijkvak?
Prachtige film.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze heb ik trouwens ook hier:
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam jij eerder een keer met deze film.
Klinkt als beeldende vormgeving dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je praktijkvak, van kunst? Wij kregen van alles. Van boetseren tot schilderen en uhm ben even de naam kwijt.
Wat schattig. Hoe oud was je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtige film.Ik wilde vroeger altijd als James Dean zijn, heb zelfs een keer zo'n rood jack gekocht op de markt, was precies hetzelfde als die van hem in die film.
Misschien had jij nog oude profielen, weet niet, het is omgegooid op een gegeven moment.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was kunst en beeldende vorming in een ofzo.
Muh weetniet. Wat is het verschil dan tussen die twee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien had jij nog oude profielen, weet niet, het is omgegooid op een gegeven moment.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
Het zachte geknetter wanneer je een rauwe hamburger in het vet legt. Prachtgeluid
Ik had twee vakken: praktijkvak en theorievak. Praktijk was drama, muziek, beeldende vorming of dans. Theorie was voor iedereen hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muh weetniet. Wat is het verschil dan tussen die twee?
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger etenquote:
Waarom? Ik heb gewoon hongerquote:
klinkt niet echt als een fantastisch plan inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger eten
Volgens mij kan dat best.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga toch geen rauwe hamburger eten
Mijn ouders hadden dat probleem ook, maar ik heb bijna iedere nacht wel honger. Zolang ik alles maar schoon hou en pan/bord in de vaatwasser stop is er geen probleemquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts een hamburger maken... Mijn moeder zou me afmaken.
Alleen kip is gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor. Vlees kun je prima rauw eten.
quote:
quote:
Dat zou mij echt niet lukken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat probleem ook, maar ik heb bijna iedere nacht wel honger. Zolang ik alles maar schoon hou en pan/bord in de vaatwasser stop is er geen probleem
Heb ik wel lang voor moeten vechten
Oh. Bij ons was het het oude nog gewoon..quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had twee vakken: praktijkvak en theorievak. Praktijk was drama, muziek, beeldende vorming of dans. Theorie was voor iedereen hetzelfde.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Dastan het volgende:
Althans, wanneer mijn vader gehakt draaide kreeg ik altijd zo'n rauwe bal en ik ben er nooit ziek van geworden.
Oh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was het het oude nog gewoon..
Ik heb echt een half jaar moeten zeurenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef Dastan het volgende:
Althans, wanneer mijn vader gehakt draaide kreeg ik altijd zo'n rauwe bal en ik ben er nooit ziek van geworden.
Heb je goed geregeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb echt een half jaar moeten zeuren
Daarvoor altijd stiekem tosti's bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |