Ik niet in de ochtend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb niet eens de behoefte om 's nachts te eten, jullie zijn gek
Het vervelende is dat mijn ouders enorme neatfreaks zijn. Moet dat ding altijd afwassen als ik hem gebruik, dan is een pan die in de vaatwasser past toch praktischerquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je goed geregeld.Tosti's maken mag trouwens wel, want dat kan gewoon met zo'n tostimaker.
Heb ik ook niet altijd hoor. Soms is m'n dagschema zo verknakt, dat mijn maag 's nachts begint te knorren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb niet eens de behoefte om 's nachts te eten, jullie zijn gek
Integendeel, ik grens aan ondergewicht. Heb gewoon een enorm snelle verbranding ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
Word je ook niet dik van nachtelijke maaltijden?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het vervelende is dat mijn ouders enorme neatfreaks zijn. Moet dat ding altijd afwassen als ik hem gebruik, dan is een pan die in de vaatwasser past toch praktischer
Hangt van je ritme af toch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
Word je ook niet dik van nachtelijke maaltijden?
Precies, kan niet wachtenquote:
Haha, ik zag wat jij daar deedquote:
Oh dan schop ik ff de buurvrouw er uit en breek ik de muur door.quote:
Doe groene muur? Zonde wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan schop ik ff de buurvrouw er uit en breek ik de muur door..
Ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh die waar je poster hangt; ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |