en, wat heb je gekozen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
iCarly, Victorious, Saved by the bell, journaal, Astro tv.
Geen seksreclames?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
astro tvquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Cosmo'squote:
West Side Story doet het ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
oke, laat je het me even weten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik weet niet wat er nu is, ga zo richting televisie
Wat is er met mijn kut?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cosmo's
[..]
West Side Story doet het ook goed.
Even PI aanzetten met je instellingen en misschien daar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe krijg ik een standaard pi op mobiel eigenlijk?
eens zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even PI aanzetten met je instellingen en misschien daar.
Is dat nu op televisie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cosmo's
[..]
West Side Story doet het ook goed.
Was toch niet zo spannend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
Ben een tijdje geleden met Kick Ass in slaap gevallen. Bij zo'n stuk waar dat kleine meisje mensen aan het vermoorden was.
daarom smartphone aanschaffenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee dat kan niet want dan zit ik niet meer achter de computer
Vervelend is dat he? Dan word je zo halverwege de nacht wakker van de geluiden op televisiequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
Ben een tijdje geleden met Kick Ass in slaap gevallen. Bij zo'n stuk waar dat kleine meisje mensen aan het vermoorden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |