quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik download geen films, heb een hekel aan computerkijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben een keer gaan slapen met een skype groepgesprek aan, gingen mensen ineens schreeuwen.
Nog nooit gehad. Heb geen tv op mijn kamer, dus ik gebruik mijn laptop (wel op een tafeltje). Ik werd laatst wakker doordat ik in mijn slaap mijn laptop op de grond had geslagen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Dan word je zo halverwege de nacht wakker van de geluiden op televisie
oeioeioeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Heb geen tv op mijn kamer, dus ik gebruik mijn laptop (wel op een tafeltje). Ik werd laatst wakker doordat ik in mijn slaap mijn laptop op de grond had geslagen.
goeie ouwe tijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Dastan het volgende:
weer in de dagcijfersdit is zo vorig jaar
Wat lach je nou, dat was echt een dick move. Om 3 uur ofzoquote:
Waarom zo musical.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef Ezell het volgende:
Het wordt Annie, Cry Baby of weer West Side Story.
Hmm oneindig niet, wel even als onderwerp gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Dastan het volgende:
O, bij dat vak moest je die intro van West Side Story oneindig lang analyseren
Oude musicals zijn leuk.quote:
Dat stuk heb ik wel met CKV gezien. In een enorm lokaal met een piepklein kijkbuisje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Dastan het volgende:
O, bij dat vak moest je die intro van West Side Story oneindig lang analyseren
Die heb ik hier niet.quote:
Nou, denk dat ie wel twintig keer is getoond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm oneindig niet, wel even als onderwerp gehad.
Haha gaaf. Bij ons eenn keer, heel vluchtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, denk dat ie wel twintig keer is getoond.
ongelogen
Misschien was onze docent weg van die film.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha gaaf. Bij ons één keer, heel vluchtig.
Waar heb jij boter voor nodig?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even een droevige mededeling: de boter is op en ik geen nieuwe gekocht..
Ja, behalve dat je iedere keer wakker wordt als ze gaan zingenquote:
word je daar slaperig van?quote:
Ik denk het haast wel. Had jij kunstl?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien was onze docent weg van die film.
zie jij eens een hamburger of tosti te maken zonder boterquote:
Ja, wat een vak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
word je daar slaperig van?
[..]
Ik denk het haast wel. Had jij kunstl?
Eerste is na een keer saai en de tweede vind ik niet zo.quote:
Tegenwoordig word ik van alle films 's avonds slaperig.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
waarover gesproken, ik ga nog even een hamburger bakken voor het slapen gaan. Thanks voor het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |