Incontinentieluier nodig?quote:
Ja je moet er van houden .... Het resultaat van die 2 hoeft niet voor mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Cava + sangria = cavia![]()
Mijn zus heeft pas 2 jonge cavia's, wat een zenuwelijertjes zijn dat zeg
Het resultaat hoeft van mij ook niet, maar de ingrediënten apart welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet er van houden .... Het resultaat van die 2 hoeft niet voor mij
OK slaap lekker Deisyyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het resultaat hoeft van mij ook niet, maar de ingrediënten apart wel![]()
En nu bedtijd
de cavia van mijn kind gaat maar niet doodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Cava + sangria = cavia![]()
Mijn zus heeft pas 2 jonge cavia's, wat een zenuwelijertjes zijn dat zeg
Haat huisdieren ....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
de cavia van mijn kind gaat maar niet dood![]()
en het konijn ook niet
ja dat is te oud idd,, Laat ze maar weer met wat anders komen zou ik zeggen. Of gewoon nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn al 8 jaar![]()
belachelijk! dat was niet de bedoeling![]()
Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Iemand van 40+ die nooit iets heeft gerookt of gebruikt?
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Knapquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaar
Ooit wel eens een paar jointjes, maar vond daar niks aan. En op mijn 54e gestopt met roken. Gewoon cold-turkey toen we naar Australië gingen. Het idee om 24 uur te vlioegen zonder sigaret leek mij niks, dus 2 weken ervoor gestopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Laatse jaren is het ook niks meer... Redelijk clean op roken en drinken na ....quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah wel eens een blowtje.. paar jaar geleden nog geprobeerd bij vrienden in de tuin, maar omdat ik al heel lang gestopt ben met roken (vanaf 87) vond ik het niet echt lekker en voelde nietssssssss
Ongeveer hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Het is nog niet te laat om wat te proberen, niet dat je van mij moet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Ik ben nog 'saaier'... nooit gerookt en eerste biertje op mijn 20equote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Verstandig, ik wil binnenkort ook weer eens stoppen, maar dan wel definitiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e gerookt en rond die leeftijd ook af een toe een jointje gerookt. Door de jaren heen ben ik een paar keer gestopt met roken, maar toch telkens weer begonnen. Maar nu ben ik alweer sinds september 2008 gestopt en ik denk niet dat ik ooit nog een sigaret aanraak.
Ja dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel het een en ander gebruikt, maar alleen op doktersvoorschrift.
Waar? Niet hier in ieder gevalquote:
Dat hoeft ook helemaal niet ... Het mag allleen als je het zelf wilt en aandurft...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
Servicedesk kan nooit geheel vrij krijgen dus ach....quote:
Heb je er wel één?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Shit. Ik heb alweer te veel gezegd.
Op een drugsverleden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)
Ligt eraan. Als een MRI-scan van je hersenen negatief is dan niet.quote:
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezenquote:
Sorry, M, het was een grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezen
Ben benieuwd. Klinkt vooralsnog goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Kijk dat zijn positieve berichtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Nou wie weet is ze het ook en doet ze haar werk goed ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.
Goed geregeld! Je kan die ellende maar zo snel mogelijk achter de rug hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Lijkt mij als hulp overigens meer geschikt dan iemand die elke week kwijlend op de Story ligt te wachtenquote:
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.quote:
Oh, flikker op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.
quote:
Gesorteerd, morgen vrij.quote:
Ik vrijdag ook, fijne CAO, dus effe bijbeunenquote:
Dat is het wel in de pallet-branche. Het stapelt wel op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook, fijne CAO, dus effe bijbeunen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Laten we het hopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
foei, dit is de opmaat naar het grote mannen EK
I know... maar weet nog dat ze zeiden dat het niet op de gewone tv zou komen... dus niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
foei, dit is de opmaat naar het grote mannen EK
Het was op Eurosportquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know... maar weet nog dat ze zeiden dat het niet op de gewone tv zou komen... dus niet meer aan gedachtmaar ik ben wel blij.... idd mooi om Duitsland zo te verslaan
Daar kijk ik alleen boksen en figuurschaatsen op.quote:
Wielrennen ook weleens en ze hebben vaak de kleinere voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kijk ik alleen boksen en figuurschaatsen op.
Mij past ie nog steeds:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij past ie nog steeds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
[..]
Mij past ie nog steeds:hulde! jij draagt hem links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
[..]
Mij past ie nog steeds:Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
En daar kom je nu mee? grmblquote:
Ja ja... die kijk ik niet echt meer.... 1,5 keer gezien ... mij kapot geergerd aan een persoon... niet goed voor mequote:
Was je aanstaande ex op de buis dan? Ja, weet ik dergelijke grappen mag je niet maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ja... die kijk ik niet echt meer.... 1,5 keer gezien ... mij kapot geergerd aan een persoon... niet goed voor me
Ik heb het nog nooit gezien maar het lijkt me ook niet echt je ding als je er zelf midden in zitquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ja... die kijk ik niet echt meer.... 1,5 keer gezien ... mij kapot geergerd aan een persoon... niet goed voor me
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was je aanstaande ex op de buis dan? Ja, weet ik dergelijke grappen mag je niet maken.
Nou, dit is met kinderen.. ik vind dat die ouders zich kapot moeten schamen om het grote nieuws aan je kinderen te vertellen waar de camera bij is. Ouders straffen is mijn meningquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien maar het lijkt me ook niet echt je ding als je er zelf midden in zit
Ja Belachelijk, maar ik zap wel naar iets andersquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, dit is met kinderen.. ik vind dat die ouders zich kapot moeten schamen om het grote nieuws aan je kinderen te vertellen waar de camera bij is. Ouders straffen is mijn mening
Zit hier te twijfelen. Heb nog afleveringen van Vampire Diaries liggen of misschien toch filmpje kijken (mission impossible 4) of zal ik ... geen idee eigenlijk. Ben morgen vrij dus kan uitslapen, maar ook weer niet te lang want de volgende dag moet ik weer vroeg opquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Belachelijk, maar ik zap wel naar iets anders
Ja en je moet ook nog in de tuin aan de slag .....quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zit hier te twijfelen. Heb nog afleveringen van Vampire Diaries liggen of misschien toch filmpje kijken (mission impossible 4) of zal ik ... geen idee eigenlijk. Ben morgen vrij dus kan uitslapen, maar ook weer niet te lang want de volgende dag moet ik weer vroeg op
Moeten is een groot woord. Maar zou wel fijn gevoel geven als het weer een stukje gesnoeid is. Ook al moet het eerst aan de buitenkant (steegkant) waardoor ik het niet vanuit huis kan zien wat ik gedaan heb. Ga nu toch nog even aflevering VD kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en je moet ook nog in de tuin aan de slag .....
Okay, dat zijn de moeilijkste plekken (zonder resultaat te zien) Maar goed veel kijkplezierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar zou wel fijn gevoel geven als het weer een stukje gesnoeid is. Ook al moet het eerst aan de buitenkant (steegkant) waardoor ik het niet vanuit huis kan zien wat ik gedaan heb. Ga nu toch nog even aflevering VD kijken
'Hangt' van m'n bui af.quote:
Sleep well beautyqueenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Mickeys het volgende:
Goed, voor mijn doen al relatief laat natuurlijk dus tijd om een beetje aan mijn beautyslaapje te gaan denken. Hefvun allemaal en morgen gezond weer op
Ik ook, goede kans op medailles.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verheug me alweer op het OS paardrijden.
I stayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef Mickeys het volgende:
Stap 1 is gezet... redelijk wat van de heg afZo je bent aardig bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, maar nog lang niet klaar. Groenbak is vol dus nu over op vuilniszakken. Wie weet kan ik het dan zaterdag naar het recycle perron brengen. Weg is weg. Moet aan de tuinkant zelf ook nog flink weghalen. Komen nu ook nog donkeren wolken over drijven... Dat had ik helemaal niet besteldquote:
Kloterige van de klimop/hedra is dat je het zeker 6 keer per jaar moet bijhouden, maar wie doet dat? Volgens mij niemand want wie ik ook ken, hoor ze allemaal klagen. Wil er ooit tegen het stalen hekwerk een plankenconstructie bevestigen. Dan hoef ik ook die klimop niet meer bij te werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
Rigoureus hoor, Mickeys.
Wij hebben het afgelopen weekend met een geleende heggescheerder ook die klote Hedra-klimop van onze schutting een halve meter terug kunnen snoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog deze 14 vuilniszakken zaterdag wegbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog 1 container vol maar die komen ze halen maandag over een week. Nu maar even stoppen, mijn handen zijn er stuk van.The reward of a thing well done is to have done it.
Tnx.. ben denk ik toch iets te lang doorgegaan. M'n handjes doen echt auw nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Wauw Mick, zéér herkenbaar allemaal, maar heel goed van je
Die zijn ook zo fijn inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik loop ook met een blaar van afgelopen weekend
Ik ben juist een enorme fan van klimopquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik roep altijd in het bloemen en planten topic : Wie het klimop heeft uitgevonden moet dood![]()
![]()
Het moet in mei en september. Dan hou je het redelijk in de smiezen....
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef Mickeys het volgende:
Uren verder en dan is het resultaat in de steeg zoals hieronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog deze 14 vuilniszakken zaterdag wegbrengenZiet er weer strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog 1 container vol maar die komen ze halen maandag over een week. Nu maar even stoppen, mijn handen zijn er stuk van.![]()
Ook best veel verschillende soorten, voor een beetje variatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Lienekien het volgende:
I'm with APK. Ik ben ook fan van hedera. Ideale bodembedekker, fijn tegen de schutting.
Bij mij juist wel, wegens eerder genoemde reden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb een balkon en daar komt echt geen klimop ...
Klopt wel, maar het is hier gewoon teveel voor me. Het groeit alle kanten op en ik moet iedere keer 2 keer 15 meter snoeien. Daarom komt er een schutting tegen het stalen hekwerk wat er onder zit en die gaat bezaait worden met vogelhuisjes en voederbakjes en plantenbakjes. Dat is veel leuker. Maak ik dus ook een beschutte plek voor de vogeltjes in de winter met voer en een beetje drinken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij juist wel, wegens eerder genoemde reden.
Een beetje groen vinden de vogeltjes volgens mij ook leuker in de winter.
Ik heb hier al een overvloed aan duiven en meeuwenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij juist wel, wegens eerder genoemde reden.
Een beetje groen vinden de vogeltjes volgens mij ook leuker in de winter.
Ik heb liever leuke kleine vogeltjes dan duiven en meeuwen. Heb hier ook 2 eksters die mijn poezels aan het pesten zijn, dat is meer dan voldoende aan grote vogels.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier al een overvloed aan duiven en meeuwendaar hoeven niet nog meer kleine leuke vogeltjes bij ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we dus iemand voor moeten inhuren om het te verwijderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Geniaal die discohoek Donna Summer clips.quote:
Zonder die discohoek hadden we nooit geweten wie Donna Summer zou zijn geweest...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geniaal die discohoek Donna Summer clips.
Vandaar ook geniaal, die met de telefoon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder die discohoek hadden we nooit geweten wie Donna Summer zou zijn geweest...
Ik denk haar ouders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Donna Summer overleden
Nu zijn ze al aan het ruzie maken wie Donna ''groot'' heeft gemaakt ?![]()
Volgens mij heeft Dona dat toch écht zelf gedaan![]()
Goed, dat is dus naar mijn post. Waar ging het om. En iemand anders die ook in deze reeks post riep dat ze door Nederland bekend was geworden en dat klopt gewoon. Was gewoon een onderbouwing. Maar goed... ik snap je hintquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Donna Summer overleden
Nu zijn ze al aan het ruzie maken wie Donna ''groot'' heeft gemaakt ?![]()
Volgens mij heeft Dona dat toch écht zelf gedaan![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed, dat is dus naar mijn post. Waar ging het om. En iemand anders die ook in deze reeks post riep dat ze door Nederland bekend was geworden en dat klopt gewoon. Was gewoon een onderbouwing. Maar goed... ik snap je hint
Dat was toch geen ruziequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed, dat is dus naar mijn post. Waar ging het om. En iemand anders die ook in deze reeks post riep dat ze door Nederland bekend was geworden en dat klopt gewoon. Was gewoon een onderbouwing. Maar goed... ik snap je hint
Ik zag het ook niet als ruzie.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toch geen ruzie![]()
Maar wel triest hoor, zij was een geweldige artiest.
Ik heb nog wel een platenspeler staan in de berging met zeg een 100 LPs 70-80er jarenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb op zolder nog een maxi-single van I feel love liggen.
Alleen heb ik er nog maar zo weinig aan zonder platenspeler
Toet, toet, piep, piepquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Soury het volgende:
DonnaDie hoeren dubbel lp grijs gedraaid
[ afbeelding ]
I feel love op single
En draai je nog wel eens een plaatje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een platenspeler staan in de berging met zeg een 100 LPs 70-80er jaren
Geweldige herinneringen aan ookquote:
Nee alles heb ik digitaal, zoals ik al zei in de berging ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En draai je nog wel eens een plaatje?
Ik denk dat de meesten van onze leeftijd wel goede herinneringen hebben aan minstens 1 plaat van Donna Summer.quote:
Jaja, dat las ik wel dat je platenspeler in de berging stondquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alles heb ik digitaal, zoals ik al zei in de berging ...
Jaah dat moet wel haast, ik ging destijds met een groepje jongens en meiden om en Donna was de BOM !! Tuud tuudquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten van onze leeftijd wel goede herinneringen hebben aan minstens 1 plaat van Donna Summer.
Het is ook lekkere muziek waar je vrolijk van wordt.
Donna was disco! Peep, peep!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaah dat moet wel haast, ik ging destijds met een groepje jongens en meiden om en Donna was de BOM !! Tuud tuud
LOL hint ? Welke hintquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou dat duh ik naitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, dat las ik wel dat je platenspeler in de berging stondMaar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je die er af en toe eens uit haalt om een ploatje te droaien, ware het niet dat je alles digitaal hebt.
Zonde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alles heb ik digitaal, zoals ik al zei in de berging ...
Ga je nog iets leuks doen?quote:
Wat heet leuk? Uitrusten, misschien naar de kapper, die 14 vuilniszakken wegbrengen en misschien nog wel verder met onkruid plukken en de heg aan de binnenkant knippen.quote:
Nee, niet echt iets gepland, behalve morgenavond voor de buis de finale bekijken van de CL.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
Wat heet leuk? Uitrusten, misschien naar de kapper, die 14 vuilniszakken wegbrengen en misschien nog wel verder met onkruid plukken en de heg aan de binnenkant knippen.
Jullie nog strakke plannen?
Oeh, BBQ is altijd leuk. Moet nog een BBQ halen, maar in je upje is er niets aan. Maar als de tuin een beetje redelijk er bij ligt, kan er hier natuurlijk een BBQ gehouden worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, niet echt iets gepland, behalve morgenavond voor de buis de finale bekijken van de CL.
Misschien als de weersverwachting meespeelt zondagavond de BBQ voor het eerst dit jaar eens aanslingeren.
Verder lekker cocoonen, luieren en boeken lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
Altijd leuk een kattenluik waar je doorheen kan kijken, terwijl de musjes voor je neus aan het huppen zijn. En zo zit ze nu al zeker een kwartierMisschien heeft ze nog geen hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mormel heeft altijd honger. Is een klein kamerolifanthangbuikzwijntje... maar verder is ze heel lief hoor, en oud (18,5 jaar)quote:
Ze komt het luikje gewoon niet door en weet dat jij dr toch wel weer wat voorschoteltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mormel heeft altijd honger. Is een klein kamerolifanthangbuikzwijntje... maar verder is ze heel lief hoor, en oud (18,5 jaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Haha
Wij hebben ook nog ergens een erg leuke van poes in luik, toen ie net in de deur gezet was.. ff zoeken
In luik kan ik niet vinden
Wel dezeAh gossie... Heerlijk naar buiten aan het kijken. Wat kunnen ze toch van het leven genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The reward of a thing well done is to have done it.
Die kwam toen het luik ook niet uit omdat het buiten gewoon berekoud was met die sneeuwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah gossie... Heerlijk naar buiten aan het kijken. Wat kunnen ze toch van het leven genieten![]()
Ik verdenk de vogeltjes er altijd van dat ze donders goed weten dat ze in de gaten gehouden worden door verwende katten achter glas. Daarom hupsen ze zo uitdagend in de rondte, wetende dat de katten veilig achter glas zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
Katten en vogelsDe ene zit stil de andere hupt vrolijk rond .... Fascinerende natuur
Oh ja die zag ik van de week ook in de Super op de hoek, maar ik drink geen Bavaria en ook al geen Heineken ..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
En voor Golfer, de vervanger voor het Bavaria-jurkje, de V-dress (ook van Bavaria, dat wel).
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk ook al lang in huis. Staat mij enig. Borsthaar komt goed uit met die V-hals.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
En voor Golfer, de vervanger voor het Bavaria-jurkje, de V-dress (ook van Bavaria, dat wel).
[ afbeelding ]
We zien de foto's natuurlijk graag verschijnen in dit topicquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk ook al lang in huis. Staat mij enig. Borsthaar komt goed uit met die V-hals.
Daar willen we dan wel eens een foto van zien toch, ladies ? Die andere showde je ook heel mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk ook al lang in huis. Staat mij enig. Borsthaar komt goed uit met die V-hals.
Ik denk dat de meeste vrouwen geen Bavaria of Heineken drinken, maar toch liepen ze in zo'n jurkje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die zag ik van de week ook in de Super op de hoek, maar ik drink geen Bavaria en ook al geen Heineken ..
ziet er uit als een jurkje met een vestje er overheen, en dat vind ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik het vorige Bavaria-jurkje leuker, ik vind deze een beetje muffig, maar misschien moet je het aan zien, Golfer![]()
En mufquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziet er uit als een jurkje met een vestje er overheen, en dat vind ik
klopt, daar werd op ingezoomd door camera's, dit boeit geen cameraman, want absoluut niet sexyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En muf![]()
Ik denk dat ze het bij het eerste Bavaria-jurkje hadden moeten laten, dit komt niet in de buurt.
Ik vind hem te kort.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
Daar willen we dan wel eens een foto van zien toch, ladies ? Die andere showde je ook heel mooi
Dan komt mij links- of rechtshangendheid er zomaar onderuit gefloept.quote:
Hang hem onder het vestjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan komt mij links- of rechtshangendheid er zomaar onderuit gefloept.
Tja tis geen haute couture het gaat meer om de inhoudquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef Aleandra het volgende:
Een goedenavond allemaal.
Zijn wel een beetje kort die jurkjes ja dus laat de zon maar komen zou ik zeggen. Heb er twee van mijn moeder gekregen voor mijn meiden. De een gaat hem dragen over een witte lange broek en de ander als jurkje.
Maar ja dat zijn nog jonge meiden die kunnen dat wel hebben.
Dat bedoel ik. Ik heb net teveel inhoud.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:42 schreef Karzai het volgende:
Tja tis geen haute couture het gaat meer om de inhoud
Ow maar je draagt em dus wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb net teveel inhoud.
Is dat jurkje nou zo lelijk of zijn die modellen niet om aan te zien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Persoonlijk vond ik het vorige Bavaria-jurkje leuker, ik vind deze een beetje muffig, maar misschien moet je het aan zien, Golfer![]()
Allebei.quote:[b]Op zaterdag 19 mei 2012 01:21 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Is dat jurkje nou zo lelijk of zijn die modellen niet om aan te zien?
De modellen hebben niet die gezellige Brabantse uitstralingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat jurkje nou zo lelijk of zijn die modellen niet om aan te zien?
Spillebenen onder een stel gratekutten.quote:
Ik heb geld zatquote:
Is trouwens niet waarquote:
Ik heb een collega die 1 van de dames uit de vorige(WK) serie kent en die was ook erg dun ,,, Maakte het ook niet leuk om te zien... Een beetje vlees in de Arena mag er wel bij ....quote:
Is ook een beetje model vuilniszak, ik vind deze beter geslaagdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:40 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het Bavaria jurkje van nu echt niets. Jammer dat ze niet die vorige weer gedaan hebben. Deze heeft teveel blauw erin.
Zo wat boodschapjes doen en dan richting kapper. Kijken of ze er nog iets van kunnen maken
Oeh die is gaaf. Waar haal je die vandaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een beetje model vuilniszak, ik vind deze beter geslaagd
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar een strapless push-up moet toch wel kunnen?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een strapless push-up moet toch wel kunnen?
Als je er een soort vestje over heen doet, valt het wel weer mee hoor. Ik vind m in ieder geval een stuk leuker dan die Bavaria van nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef sacha het volgende:
[..]alles kan, ik stop er wel blikjes Bavaria in
![]()
ik vind dit overigens een veel te hoerig jurkje
Hadden ze het wel over inderdaad. Maar van mij mag het zonnetje terug. Neemt ineens de benenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:45 schreef Karzai het volgende:
Benauwd vandaag, volgens mij gaat het onweren
Hmm. Ach, over 2 weekjes zit ik vermoedelijk toch thuis op de bank. Als het dan mooi weer is, is het ook niet verkeerd/ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Karzai het volgende:
Volgend weekend schijnt de zon volop we moeten nog even geduld hebben
Onzin. Als het jouw tieten zijn op je usericon, dan kan je het prima hebben.quote:
Speelsequote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Het was heerlijk in de tuin vanmiddag en heb er een lekker kleurtje van gekregen.
Nu sushi eten
Hier hetzelfde liedje... geen pizza maar gewoon een broodjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, ik heb geen zin om te koken ..... Pizza dan maar
pizza is eigenlijk ook broodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde liedje... geen pizza maar gewoon een broodje
Ja, maar vast wel lekkerder belegd dan die van mijquote:
Hangt er van af wat je er op hebt... Ik had een Salami Tradizionale met extra kaas en wat extra knoflook en chili ...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar vast wel lekkerder belegd dan die van mij
Ik had er maar simpel kaas op. Jouwe klinkt lekkerderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je er op hebt... Ik had een Salami Tradizionale met extra kaas en wat extra knoflook en chili ...
Ik heb nog een halfje overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had er maar simpel kaas op. Jouwe klinkt lekkerder
lol, die is vast voor morgenquote:
Heb nog Mexicaanse wraps liggenquote:
Neem aan met gebakken aardappeltjes erbij en iets van slaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik nog een biefstuk... Zonde om die weg te moeten gooien
Misschien wel, dat bedenk ik morgen in de winkel ter plekkequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Neem aan met gebakken aardappeltjes erbij en iets van sla
Maar de biefstuk heb je al liggen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel, dat bedenk ik morgen in de winkel ter plekke
Ah, dank je wel. Die ga ik morgen eens flink doornemen. Zie al kreten als roundupquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Sorry, even iets heel anders tussendoorIk las dat Mickeys bezig was met hedera en ik zag toevallig dit topic voorbijkomen, misschien heb je er iets aan Hedera verwijderd - wat te doen met wortels?
gaat terug naar CL op tv
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, dank je wel. Die ga ik morgen eens flink doornemen. Zie al kreten als roundup
Veel plezier met de CL.... ikzelf stort nl helemaal in. tijd voor beautyslaapje, toch niemand die op me wacht
Dat kijk ik ook, ik ben voor Bayernquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Aleandra het volgende:
Nou en ik zit gezellig tussen de mannen die alleen maar oog hebben voor de voetbalwedstrijd op tv.
Oh is er voetbal op tv? Welke wedstrijd ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Aleandra het volgende:
Nou en ik zit gezellig tussen de mannen die alleen maar oog hebben voor de voetbalwedstrijd op tv.
IJsselmeervogels of zoietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh is er voetbal op tv? Welke wedstrijd ?
Finale Champions League, jonguh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
Ah zeker weer zo'n degradtie-duel .. Nee laat maar
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.quote:
Tuurlijk zit ik te kijken Deisyy, wat dacht jij nouquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.
Ik dacht even dat je naar het degradatieduel tussen de IJsselmeervogels en West Varkenoordse Boys zat te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik te kijken Deisyy, wat dacht jij nou
Daar ben ik ook bang voor, ik hoop dat ik dat uithoudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.
Die heb je wel binnen nu, denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Niet om het een voetbaltopic te maken, maar Bayern moet wel winnen, ik heb er 5 euro op staan
Als het zo blijft wel, maar daar ga ik van uit. Volgens mij win ik 8 euro (Unibet)quote:
Ik had juist Chelsea gegokt, dat leverde meer op ... Maar helaas krijg jij mn inzetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het zo blijft wel, maar daar ga ik van uit. Volgens mij win ik 8 euro (Unibet)Ik ben niet zo een zware gokker.
Nu zitten we beide met niks, want volgens mij heb ik op de 90 minuten gegoktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet vloeken hier, maar potverdriedubbeltjes
Oh shit inderdaad. Gelukkig maar 5 euro.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zitten we beide met niks, want volgens mij heb ik op de 90 minuten gegokt
Oh kan ik ook wel doen, ik sta nog steeds op winst overall.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb mn verlies maar gelijk ingezet op de Copa del Rey komende vrijdag
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef golfer het volgende:
Whahaha.... nou dan moet Chelsea nu maar winnen.
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.quote:
Als het zover komt neemt ie umquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.
Juist wel, die wil revanche voor netquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.
Oh kijk jij voetballen danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm helemaal vergeten op te zetten, de CL finale
ben best wel een voetbalfan, vergeet het alleen soms op dit soort momentenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist wel, die wil revanche voor net
[..]
Oh kijk jij voetballen dan
lekker stressenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat je zometeen penalties kunt gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |