Incontinentieluier nodig?quote:
Ja je moet er van houden .... Het resultaat van die 2 hoeft niet voor mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Cava + sangria = cavia![]()
Mijn zus heeft pas 2 jonge cavia's, wat een zenuwelijertjes zijn dat zeg
Het resultaat hoeft van mij ook niet, maar de ingrediënten apart welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet er van houden .... Het resultaat van die 2 hoeft niet voor mij
OK slaap lekker Deisyyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het resultaat hoeft van mij ook niet, maar de ingrediënten apart wel![]()
En nu bedtijd
de cavia van mijn kind gaat maar niet doodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Cava + sangria = cavia![]()
Mijn zus heeft pas 2 jonge cavia's, wat een zenuwelijertjes zijn dat zeg
Haat huisdieren ....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
de cavia van mijn kind gaat maar niet dood![]()
en het konijn ook niet
ja dat is te oud idd,, Laat ze maar weer met wat anders komen zou ik zeggen. Of gewoon nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn al 8 jaar![]()
belachelijk! dat was niet de bedoeling![]()
Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Iemand van 40+ die nooit iets heeft gerookt of gebruikt?
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Knapquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaar
Ooit wel eens een paar jointjes, maar vond daar niks aan. En op mijn 54e gestopt met roken. Gewoon cold-turkey toen we naar Australië gingen. Het idee om 24 uur te vlioegen zonder sigaret leek mij niks, dus 2 weken ervoor gestopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Laatse jaren is het ook niks meer... Redelijk clean op roken en drinken na ....quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah wel eens een blowtje.. paar jaar geleden nog geprobeerd bij vrienden in de tuin, maar omdat ik al heel lang gestopt ben met roken (vanaf 87) vond ik het niet echt lekker en voelde nietssssssss
Ongeveer hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Het is nog niet te laat om wat te proberen, niet dat je van mij moet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Ik ben nog 'saaier'... nooit gerookt en eerste biertje op mijn 20equote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Verstandig, ik wil binnenkort ook weer eens stoppen, maar dan wel definitiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e gerookt en rond die leeftijd ook af een toe een jointje gerookt. Door de jaren heen ben ik een paar keer gestopt met roken, maar toch telkens weer begonnen. Maar nu ben ik alweer sinds september 2008 gestopt en ik denk niet dat ik ooit nog een sigaret aanraak.
Ja dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel het een en ander gebruikt, maar alleen op doktersvoorschrift.
Waar? Niet hier in ieder gevalquote:
Dat hoeft ook helemaal niet ... Het mag allleen als je het zelf wilt en aandurft...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
Servicedesk kan nooit geheel vrij krijgen dus ach....quote:
Heb je er wel één?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Shit. Ik heb alweer te veel gezegd.
Op een drugsverleden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)
Ligt eraan. Als een MRI-scan van je hersenen negatief is dan niet.quote:
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezenquote:
Sorry, M, het was een grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezen
Ben benieuwd. Klinkt vooralsnog goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Kijk dat zijn positieve berichtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Nou wie weet is ze het ook en doet ze haar werk goed ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.
Goed geregeld! Je kan die ellende maar zo snel mogelijk achter de rug hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Lijkt mij als hulp overigens meer geschikt dan iemand die elke week kwijlend op de Story ligt te wachtenquote:
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.quote:
Oh, flikker op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blaadje ooit gelezen? Zo niet pak een brochure uit de jaren '40 van Nazi Duitsland en vervang Joden met mannen en je zit er niet veel naast.
quote:
Gesorteerd, morgen vrij.quote:
Ik vrijdag ook, fijne CAO, dus effe bijbeunenquote:
Dat is het wel in de pallet-branche. Het stapelt wel op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook, fijne CAO, dus effe bijbeunen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Laten we het hopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
foei, dit is de opmaat naar het grote mannen EK
I know... maar weet nog dat ze zeiden dat het niet op de gewone tv zou komen... dus niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
foei, dit is de opmaat naar het grote mannen EK
Het was op Eurosportquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know... maar weet nog dat ze zeiden dat het niet op de gewone tv zou komen... dus niet meer aan gedachtmaar ik ben wel blij.... idd mooi om Duitsland zo te verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |