Verstandig, ik wil binnenkort ook weer eens stoppen, maar dan wel definitiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e gerookt en rond die leeftijd ook af een toe een jointje gerookt. Door de jaren heen ben ik een paar keer gestopt met roken, maar toch telkens weer begonnen. Maar nu ben ik alweer sinds september 2008 gestopt en ik denk niet dat ik ooit nog een sigaret aanraak.
Ja dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel het een en ander gebruikt, maar alleen op doktersvoorschrift.
Waar? Niet hier in ieder gevalquote:
Dat hoeft ook helemaal niet ... Het mag allleen als je het zelf wilt en aandurft...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
Servicedesk kan nooit geheel vrij krijgen dus ach....quote:
Heb je er wel één?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier echt niet posten over mijn drugsverleden.
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Shit. Ik heb alweer te veel gezegd.
Op een drugsverleden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En toch mag je daar dan best trots op zijn (vind ik dus)
Ligt eraan. Als een MRI-scan van je hersenen negatief is dan niet.quote:
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezenquote:
Sorry, M, het was een grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je die niet hebt... of ik heb het verkeerd begrepen/gelezen
Ben benieuwd. Klinkt vooralsnog goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Kijk dat zijn positieve berichtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens ben ik vanmiddag door het juridisch loket naar een advocaat gestuurd in Almere waar ze hele goede ervaringen mee hebben. Ben benieuwd. Maar op kort termijn een afspraak maken.
Nou wie weet is ze het ook en doet ze haar werk goed ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Als een lezeres van de OPZIJ? Die moet je hebben. Die hebben van nature al een hekel aan mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Net op de site een kennismakingsgesprek kunnen aanvragen. Op de foto ziet ze er wel heel "pittig" uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |