Nee, hij ziet er nu wel heel skeer uit en zit vol met krassen.quote:
Jij bent toch ook niet kapot he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, hij ziet er nu wel heel skeer uit en zit vol met krassen.
It wasn't me :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Iemand heeft hier Comedy Central opgezet
quote:
Zeg je gewoon dat je een zware combat hebt gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, hij ziet er nu wel heel skeer uit en zit vol met krassen.
Lekk0r eh, dans met me meequote:
Nee, dat was een ander kanaalquote:
Wat dan? Nou?!!!quote:
Man, hier staat hart van nederland opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Iemand heeft hier Comedy Central opgezet
hihi je zei anaalquote:
Fijn dat daar ook nog naar gevraagd wordtquote:
Deze dame valt om de dag van de trap. En leert er niet van.quote:
Wrom niequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze mag heul niet in dit topic.![]()
quote:
Da's nog erger jaquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijn dat er daar ook nog naar gevraagd wordtMaar nee, wel een beetje last van m'n knie
Wonden helen, kneuzingen verdwijnen, PS3 blijft kaput.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijn dat er daar ook nog naar gevraagd wordtMaar nee, wel een beetje last van m'n knie
Ja nou niet dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijn dat daar ook nog naar gevraagd wordtMaar nee, wel een beetje last van m'n knie
Eh, hoe heet die chick?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou en een kusje van Dqod op je knie
Truer words have never been spoken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wonden helen, kneuzingen verdwijnen, PS3 blijft kaput.
Mila Kunis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eh, hoe heet die chick?
Volgens mij zit ik daar nu naar te kijken
Wat moet ik er van leren dan? Niet traplopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze dame valt om de dag van de trap. En leert er niet van.
quote:
Nou, ik ben ook onhandig hoor, dat is een vloekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze dame valt om de dag van de trap. En leert er niet van.
quote:
Hihi die gaf ik al :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
That 70's show, dus dat kan welquote:
Hoezo hebben jullie een trap in de keuken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat moet ik er van leren dan? Geen traplopen?
Minder hard dat ding op of af stormen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat moet ik er van leren dan? Geen traplopen?
Ja!quote:
Dat wist ik wel, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]tudum!!
[..]
Nou, ik ben ook onhandig hoor, dat is een vloek
[..]
[..]
Hihi die gaf ik al :$
Ga zappen danquote:
Ik kan en wil niet dansenquote:
Oh.. Ja verdomme, sorryquote:
DANSEN ZUL JE!! *hangt een rollade bij je hoofd*quote:
Ik zal eens een rollade bij jou hoofd hangenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANSEN ZUL JE!! *hangt een rollade bij je hoofd*
Dit is TE erotiserend, adoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal eens een rollade bij jou hoofd hangen
Touw en vlees hequote:
Zo'n dingquote:
Ik heb geen touw meer :$quote:
Gewoon opvoeren ja toggg :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo'n dingJammer dat het kankersloom gaat.
Maar misschien komt het ook wel een beetje door mijn traploopskills. Ik gebruik 3 treden
Wij nog welquote:
Naaaaaiiiisquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou niet dan?
En gelukkig dat dat alles is.. Kusje voor je knie :$
Ik lig op de bank, de wil en de mogelijkheid is er nu even niet.quote:
* Springt en hapt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANSEN ZUL JE!! *hangt een rollade bij je hoofd*
Omnomnomquote:
Die s op hoorquote:
Lolwutquote:
Dat is nu precies wat Noir doet, springen en happen.quote:
Ik voelde het aan mijn grote teenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat Noir doet, springen en happen.
Het is gewoon eng.
Lol, sisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Bugggels zo uit sprak, maar het blijkt bjuuuugels te zijn..
Lame.
Ik spreek het uit als Bukkols?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Bugggels zo uit sprak, maar het blijkt bjuuuugels te zijn..
Lame.
Je bent zelf een Buggulquote:
Ja ik ook ongeveer, maar in de reclame spreken ze het als bjuuugelsquote:
Elitair hoor :$quote:
is toch engels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
waar halen jullie die "J" in buggles vandaan dan?Weird
quote:
Ik noem ze gewoon Boogers :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
waar halen jullie die "J" in buggles vandaan dan?Weird
Fopje hoor :$quote:
Dit boerinnetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lame.
Jijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lame.
En jijquote:
Eet je huidschilfers op, viespeukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef Dqod het volgende:
Ik wil vandaag met iedereen knuffelen, isn't that weird :$
[ afbeelding ]
Ja tuurlijkquote:
Die zijn allang op geakkkquote:
Vanaf nu welquote:
Hihihi malle Mexicaanquote:
Waarom kan ik me dit nog herinnerenquote:
Oude reclamesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een avondje van Dqod en mij
Ik moest eraan denken, dacht dat er vast wel twee ofzo waren die dit nog kennenquote:
quote:
Stil nou joh hey joh :$quote:
Die Reaal reclames waren ook geweldig van Foutje.. Bedankt!quote:
Good old daysquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die Reaal reclames waren ook geweldig van Foutje.. Bedankt!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die Reaal reclames waren ook geweldig van Foutje.. Bedankt!![]()
Dit vond ik ook wel tofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso reclames uit de jaren 70 - 80 - 90
Ouwequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso reclames uit de jaren 70
Niets kan mij nog chagrijnig makenquote:
"IK ZEI NOG ZO: GEEN BOMMETJE"quote:
quote:
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets kan mij nog chagrijnig maken
Dan was ze denk ik wel chagrijnigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?
Helemaal uitgescheurd :$quote:
Voedsel op rare plaatsen enzo :$quote:
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef ynuhh het volgende:
"Dat is m'n vrouw niet, dat is m'n dochter" oh snap.
quote:
Toch mis ik Jelmer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.
Ow, goed excuus, dat welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig op de bank, de wil en de mogelijkheid is er nu even niet.
flashbacksquote:
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Sorry, ik zal ophoudenquote:
Verklaar je nader :$quote:
Wie was dat ookalweer?quote:
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulks
Dat vind Google Adsense niet okquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ophouden
[..]
Verklaar je nader :$
Amen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pas na een paar jaar brute jeweetwelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigen
[..]
Dat vind Google Adsense niet ok
Ja zodat ze er met een "Niet meer doen he" en bestraffende vinger vanaf komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen en jij hebt het al over het opknopen van kinderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen en jij hebt het al over het opknopen van kinderen.
Ja vast. Kom op, trol me niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zodat ze er met een "Niet meer doen he" en bestraffende vinger vanaf komen.
Kan me niet zoveel meer van hem herinneren, niets eigenlijk. Dus missen doe ik 'm niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jelte was het, sorry.
http://www.talentkitchen.(...)MG_47851-320x480.jpg
Vooruit. Dagje schoffelen. Maximaal.quote:
Nogmaals, heb je het filmpje gezien?quote:
Je gaat lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ik onthoud mij wijselijk van commentaar, mensen weten
Eens ff de rijdende rechter kijken ondertussen
Inderdaad. Justitie maakt een procedurefout en ze komen gewoon vrij.quote:
Ik hoorde er al wat van ja, dus ik ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging dat toevallig over een vrouw die helemaal de weg kwijt was?
Er is een reden dat mensen wachten met een straf tot na de veroordeling Ado.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je het filmpje gezien?
Als ik een zoon van 13(!) had die zich zo zou profileren zou ik hem zelf opkopen.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging dat toevallig over een vrouw die helemaal de weg kwijt was?
Never mind...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een reden dat mensen wachten met een straf tot na de veroordeling Ado.
Ik kan hier altijd zo weinig mee. Zo verzuurd, alsof er niets van klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Justitie maakt een procedurefout en ze komen gewoon vrij.
Gewoon note en post verwijderen. Je bent een mod, doe er wat mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier altijd zo weinig mee. Zo verzuurd, alsof er niets van klopt.
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is populistische prulpraat zonder enige onderbouwing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is populistische prulpraat zonder enige onderbouwing.
Tuurlijk bekijk ik het vanuit emotie. Ik ben geen rechter en hoef die rol dus ook niet op me te nemen. Als dat zou moeten, zou ik dat prima kunnen, maar ik hoef dat niet en dus kan ik mij gelukkig volledig uiten en mijn emotie laten spreken als ik zulke klerelijers die koud van de basisschool afkomen met hun kutpetjes en stoere praat zich zo gedragen en hun acties posten op Youtube.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef ynuhh het volgende:
Nee maar Ado. Wat jij nu zegt is puur vanuit emotie, maar ik ben blij dat we rechters hebben die niet aan de hand van emoties een uitspraak doen. Dat respecteer ik verder van je.
Tevens is er jeugdrecht vanaf 12 jaar.
Mens ga elitaire koffie zetten ofzo. Je hebt er totaal geen idee van hoe krom die rechtstaat waar jij zo trots op bent is. Ik hoop ook werkelijk niet dat je er ooit achter hoeft te komen.quote:
Je bent ook voor herinvoering van de doodstraf zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent ook voor herinvoering van de doodstraf zeker?
Waarom begin je over koffie? Je komt met geen enkel voorbeeld, hoe serieus moet ik jouw post nou nemen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mens ga elitaire koffie zetten ofzo. Je hebt er totaal geen idee van hoe krom die rechtstaat waar jij zo trots op bent is. Ik hoop ook werkelijk niet dat je er ooit achter hoeft te komen.
Veel mensen die afgeven op de lage straffen die opgelegd worden in Nederland slaan vaak door en zijn voorstander van de doodstraf. Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.
Ik zeg toch verder alleen dat ik zijn mening respecteer. Al dan niet inachtnemend dat hij twee dochters heeft, wat misschien andere emoties oproept bij iemand.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.
Niet voor Robert M.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Dat gemiep altijd over zogenaamde lage straffen in Nederland.![]()
De taakstraf blijkt overigens uit onderzoek de meest effectieve straf te zijn die we momenteel hebben.
Ik denk niet dat ie met een taakstraf wegkomt neequote:
Effectief op welke manier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Dat gemiep altijd over zogenaamde lage straffen in Nederland.![]()
De taakstraf blijkt overigens uit onderzoek de meest effectieve straf te zijn die we momenteel hebben.
Ik zelf ook eigenlijk. Meer zoiets van "kanker, alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Moest lachen om jumi die van de trap was gevallen.
Ik vind dat we de volgende keer een andere game moeten kiezen daar. Iets met missies enzo, dit wordt gaarquote:
Kans op recidive.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Effectief op welke manier?
Je hebt iemand vermoord tijdens een overval? oo taakstraf is wel goed genoeg
Ik las gisteren op facebook, iemand die was in slaap gevallen tijdens een Duits luistertoets die heel zwaar meetelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah, 2 uur geslapen en moet zo ellenlange Duitse teksten lezenyo, fml
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las gisteren op facebook, iemand die was in slaap gevallen tijdens een Duits luistertoets die heel zwaar meetelt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:03 schreef Garisson72 het volgende:
jullie allemaal schoolstruggles en ik zo in San Francisco. Of Frisco, zoals wij hier zeggen.
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wrijf het er vooral lekker in. Zal wel heerlijk weer zijn daar
Harde leven, ik kan gewoon weer wolkjes maken met mijn adem buitenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n..
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Harde leven, ik kan gewoon weer wolkjes maken met mijn adem buitenWat is je volgende stop nu?
Let's go to Miami, Florida baby!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.en hoe zuidelijker hoe warmer.
Sterkte Vas, hals und beinbruch und so weiter!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Let's go to Miami, Florida baby!Nou leuk Gar, we all jealous. En nu ga ik 'even' een duits examen maken
SF is een stad die ik nog steeds een keer weer wil bezoeken. Have fun!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.en hoe zuidelijker hoe warmer.
succes damit! und gruss Gottquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Let's go to Miami, Florida baby!Nou leuk Gar, we all jealous. En nu ga ik 'even' een duits examen maken
thnx! ik ga niet weer downtown (in 2005 al gezien) omwille van het tight schedule dat ik toch nog heb. jij bent er ook al eens geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
SF is een stad die ik nog steeds een keer weer wil bezoeken. Have fun!
Toen ik twaalf wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
thnx! ik ga niet weer downtown (in 2005 al gezien) omwille van het tight schedule dat ik toch nog heb. jij bent er ook al eens geweest?
doe ze de groeten daarquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mogguh allemaal!!
Oeeh Gari al helemaal in San Fran?Gaat hard
![]()
Nou ik ben weg naar t gesticht
Deze manquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
wat is er zo bijzonder aan dat diablo??quote:
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat diablo??
Niks dus. gehype..CoDquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.
Is gewoon een hype.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nog nooit gespeeld..quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.
Ik ook niet. Sowieso hoorde ik mensen altijd janken dat games nu online moeten zijn en opeens spelen miljoenen mensen Skyrim.quote:
Mensen die gaan gillen dat het voor ADHD'ers is kunnen het tempo gewoon niet aan met hun trage brein.quote:
als je later groot bent?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze manZoiets wil ik later ook doen
Jijweettochzellufquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die gaan gillen dat het voor ADHD'ers is kunnen het tempo gewoon niet aan met hun trage brein.![]()
Nu zijn we van de Arrow to the knee grappen verlost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)binnenshuis-aan.html
![]()
voor de luie mensen
Dit ding was ergens vorig jaar of zo aangekondigd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)binnenshuis-aan.html
![]()
voor de luie mensen
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.
Mij lijkt het iig niks
Las dat ie wel goed te spelen was op oude pc'squote:Op woensdag 16 mei 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamen
nerdje (?)quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Salatrel het volgende:
skeleton king is doodtot zover de starter edition van diablo 3
hot topicquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
trespassing¿ more like depressing, am i right guys
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
trespassing¿ more like depressing, am i right guys
neehoor ik heb 1 & 2 ook niet gespeeld maar Diablo is gewoon een hele goede rpg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.
Mij lijkt het iig niks
dat dacht ik ook maar mijn core2duo 8500 met 4gb ram en radeon 5750 trekt het zonder problemen op 1680x1050 met textures op highquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamen
waar mijn pc vaak zolang over moet denken snap ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor ik heb 1 & 2 ook niet gespeeld maar Diablo is gewoon een hele goede rpg.
[..]
dat dacht ik ook maar mijn core2duo 8500 met 4gb ram en radeon 5750 trekt het zonder problemen op 1680x1050 met textures op high
Ms eens wat van je toolbars weggooien enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn pc vaak zolang over moet denken snap ik ook niet.
volgens de specs zou ik makkelijk colin mcrea dirt 2 moeten kunnen spelen, maar dat viel toch hard tegen.
daarna heb ik het gamen in zn geheel maar opgegeven
welke toolbars?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms eens wat van je toolbars weggooien enzo
quote:
ivy bridgequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 0.
nja, vanaf het begin klopt al iets niet met dat ding, maar ik heb me er bij neergelegd en zodra vakantiegeld binnen is, komt er vervanging
ik heb geen idee wat dat isquote:
Je bent zelf een lifestylequote:
lifestyle = hardstylequote:
Ik ben high van je :$quote:
Dat is niet mijn lifestylequote:
rolladestyle dan?quote:
Halloquote:
Dat zie ik wel zitten jaquote:
Onder andere jaquote:
quote:
Bah, stinkerdquote:
quote:
PIquote:
Prophetquote:
nee gek, van noize suppressorquote:
Kom godverdomme niet tof doen dangggquote:
Goh...quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom godverdomme niet tof doen danggg
Maar ok, goed zo
quickie_brat niet zo quickiequote:
Deutschland ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
Noize Suppressor komt binnenkort in ZAK, gaan mensen heen?
zak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
Gelukkig hebben ze met Lou Reed nog een slechter album gemaakt.quote:
Ben er wel eens geweest, was wel tof toenquote:
Uitgaanscentrum, wel nicequote:
Outblast, ook nice. Was mijn eerste feestje in Eindhoven volgens mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
nie von gehort..quote:
Dat snap ik wel aangezien je onder in NL woont.. Meer van deze "regionen" denk ikquote:
Hoi gersjonquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef gers het volgende:
hallo schatjes
de rijdende rechter was echt baas
soms best irritant ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik wel aangezien je onder in NL woont.. Meer van deze "regionen" denk ik
Zo, nu word ik wel wakkerder
Hoelang reizen dan? Als ik echt ergens naar toe zou willen zou ik er wel tijd/geld voor maken hoor.. Ligt er aan hoe "belangrijk" het voor me isquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms best irritant ja.
wil zaterdag ook wel naar "together we are hardcore" maar zaandam is me te ver
een echt pareltjequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi gersjon
Eensch, wat een lijpheid galore
Ik vond haar eng.. Zou gaan verhuizen :$quote:
is boven a'dam dus 3 uur trein ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoelang reizen dan? Als ik echt ergens naar toe zou willen zou ik er wel tijd/geld voor maken hoor.. Ligt er aan hoe "belangrijk" het voor me is
Nja als er ergens wat dichter in de buurt een party is, is t idd ook goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is boven a'dam dus 3 uur trein ofzo.
zo belangrijk is het niet. elke week is wel ergens een feest
juist niet , lekker blijven zitten en dan die 10k cashenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond haar eng.. Zou gaan verhuizen :$
Als ze dr bakkes maar zou houden danquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef gers het volgende:
[..]
juist niet , lekker blijven zitten en dan die 10k cashen
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja als er ergens wat dichter in de buurt een party is, is t idd ook goed
3 uur is wel lang ja
Uhhuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bent
De terugreis in de trein altijd bijpakkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bent
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
De terugreis in de trein altijd bijpakken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappen
Als ik moet overstappen durf ik dat nooit zo goed
Zonnebril op in de trein, en sowieso zitten dat soort treinen HELEMAAL vol met mensen van de kaart dus de nuchtere mensen kijken niet meer raar opquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappen
Als ik moet overstappen durf ik dat nooit zo goed
Kom in muh face zegguh geakkkquote:
Ik hou niet van volle treinen /autistisch :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonnebril op in de trein, en sowieso zitten dat soort treinen HELEMAAL vol met mensen van de kaart dus de nuchtere mensen kijken niet meer raar op
Je kunt ook eerste klas ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet van volle treinen /autistisch :$
durf ik niet want dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom in muh face zegguh geakkk
Ik ben juist diehard dat ik dan alsnog wakker blijf :$
Ik ben een balkonpaupertje (wanneer het te vol is in de coupé's iig), lekker rustigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |