Mens ga elitaire koffie zetten ofzo. Je hebt er totaal geen idee van hoe krom die rechtstaat waar jij zo trots op bent is. Ik hoop ook werkelijk niet dat je er ooit achter hoeft te komen.quote:
Je bent ook voor herinvoering van de doodstraf zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent ook voor herinvoering van de doodstraf zeker?
Waarom begin je over koffie? Je komt met geen enkel voorbeeld, hoe serieus moet ik jouw post nou nemen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mens ga elitaire koffie zetten ofzo. Je hebt er totaal geen idee van hoe krom die rechtstaat waar jij zo trots op bent is. Ik hoop ook werkelijk niet dat je er ooit achter hoeft te komen.
Veel mensen die afgeven op de lage straffen die opgelegd worden in Nederland slaan vaak door en zijn voorstander van de doodstraf. Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.
Ik zeg toch verder alleen dat ik zijn mening respecteer. Al dan niet inachtnemend dat hij twee dochters heeft, wat misschien andere emoties oproept bij iemand.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee maar die opmerking slaat dan ook nergens op. Ik keur het opknopen van Ado ook niet goed al kan ik zijn reactie wel begrijpen.
Niet voor Robert M.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Dat gemiep altijd over zogenaamde lage straffen in Nederland.![]()
De taakstraf blijkt overigens uit onderzoek de meest effectieve straf te zijn die we momenteel hebben.
Ik denk niet dat ie met een taakstraf wegkomt neequote:
Effectief op welke manier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Dat gemiep altijd over zogenaamde lage straffen in Nederland.![]()
De taakstraf blijkt overigens uit onderzoek de meest effectieve straf te zijn die we momenteel hebben.
Ik zelf ook eigenlijk. Meer zoiets van "kanker, alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Moest lachen om jumi die van de trap was gevallen.
Ik vind dat we de volgende keer een andere game moeten kiezen daar. Iets met missies enzo, dit wordt gaarquote:
Kans op recidive.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Effectief op welke manier?
Je hebt iemand vermoord tijdens een overval? oo taakstraf is wel goed genoeg
Ik las gisteren op facebook, iemand die was in slaap gevallen tijdens een Duits luistertoets die heel zwaar meetelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah, 2 uur geslapen en moet zo ellenlange Duitse teksten lezenyo, fml
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las gisteren op facebook, iemand die was in slaap gevallen tijdens een Duits luistertoets die heel zwaar meetelt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:03 schreef Garisson72 het volgende:
jullie allemaal schoolstruggles en ik zo in San Francisco. Of Frisco, zoals wij hier zeggen.
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wrijf het er vooral lekker in. Zal wel heerlijk weer zijn daar
Harde leven, ik kan gewoon weer wolkjes maken met mijn adem buitenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n..
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Harde leven, ik kan gewoon weer wolkjes maken met mijn adem buitenWat is je volgende stop nu?
Let's go to Miami, Florida baby!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.en hoe zuidelijker hoe warmer.
Sterkte Vas, hals und beinbruch und so weiter!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Let's go to Miami, Florida baby!Nou leuk Gar, we all jealous. En nu ga ik 'even' een duits examen maken
SF is een stad die ik nog steeds een keer weer wil bezoeken. Have fun!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
morgen eerst naar de San Francisco Zoo en daarna weer een eind slingeren, misschien wel tot Monterey.en hoe zuidelijker hoe warmer.
succes damit! und gruss Gottquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Let's go to Miami, Florida baby!Nou leuk Gar, we all jealous. En nu ga ik 'even' een duits examen maken
thnx! ik ga niet weer downtown (in 2005 al gezien) omwille van het tight schedule dat ik toch nog heb. jij bent er ook al eens geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
SF is een stad die ik nog steeds een keer weer wil bezoeken. Have fun!
Toen ik twaalf wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
thnx! ik ga niet weer downtown (in 2005 al gezien) omwille van het tight schedule dat ik toch nog heb. jij bent er ook al eens geweest?
doe ze de groeten daarquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mogguh allemaal!!
Oeeh Gari al helemaal in San Fran?Gaat hard
![]()
Nou ik ben weg naar t gesticht
Deze manquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik was verbrand deze week Vas! gewoon verbrand in mijn Mustang Covertible terwijl ik langs de Pacific slingerde. Ik haat mijn lev0n..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
wat is er zo bijzonder aan dat diablo??quote:
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat diablo??
Niks dus. gehype..CoDquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.
Is gewoon een hype.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nog nooit gespeeld..quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat er bijzonder was aan Skyrim, of zoiets denk ik.
Ik ook niet. Sowieso hoorde ik mensen altijd janken dat games nu online moeten zijn en opeens spelen miljoenen mensen Skyrim.quote:
Mensen die gaan gillen dat het voor ADHD'ers is kunnen het tempo gewoon niet aan met hun trage brein.quote:
als je later groot bent?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze manZoiets wil ik later ook doen
Jijweettochzellufquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die gaan gillen dat het voor ADHD'ers is kunnen het tempo gewoon niet aan met hun trage brein.![]()
Nu zijn we van de Arrow to the knee grappen verlost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)binnenshuis-aan.html
![]()
voor de luie mensen
Dit ding was ergens vorig jaar of zo aangekondigd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)binnenshuis-aan.html
![]()
voor de luie mensen
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.
Mij lijkt het iig niks
Las dat ie wel goed te spelen was op oude pc'squote:Op woensdag 16 mei 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamen
nerdje (?)quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Salatrel het volgende:
skeleton king is doodtot zover de starter edition van diablo 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |