quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
trespassing¿ more like depressing, am i right guys
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
trespassing¿ more like depressing, am i right guys
neehoor ik heb 1 & 2 ook niet gespeeld maar Diablo is gewoon een hele goede rpg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat je 1 en 2 gespeeld moet hebben omdat te snappen.
Mij lijkt het iig niks
dat dacht ik ook maar mijn core2duo 8500 met 4gb ram en radeon 5750 trekt het zonder problemen op 1680x1050 met textures op highquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mn pc zal het toch wel niet trekken en ik heb toch nauwelijks tijd om te gamen
waar mijn pc vaak zolang over moet denken snap ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor ik heb 1 & 2 ook niet gespeeld maar Diablo is gewoon een hele goede rpg.
[..]
dat dacht ik ook maar mijn core2duo 8500 met 4gb ram en radeon 5750 trekt het zonder problemen op 1680x1050 met textures op high
Ms eens wat van je toolbars weggooien enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn pc vaak zolang over moet denken snap ik ook niet.
volgens de specs zou ik makkelijk colin mcrea dirt 2 moeten kunnen spelen, maar dat viel toch hard tegen.
daarna heb ik het gamen in zn geheel maar opgegeven
welke toolbars?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms eens wat van je toolbars weggooien enzo
quote:
ivy bridgequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 0.
nja, vanaf het begin klopt al iets niet met dat ding, maar ik heb me er bij neergelegd en zodra vakantiegeld binnen is, komt er vervanging
ik heb geen idee wat dat isquote:
Je bent zelf een lifestylequote:
lifestyle = hardstylequote:
Ik ben high van je :$quote:
Dat is niet mijn lifestylequote:
rolladestyle dan?quote:
Halloquote:
Dat zie ik wel zitten jaquote:
Onder andere jaquote:
quote:
Bah, stinkerdquote:
quote:
PIquote:
Prophetquote:
nee gek, van noize suppressorquote:
Kom godverdomme niet tof doen dangggquote:
Goh...quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom godverdomme niet tof doen danggg
Maar ok, goed zo
quickie_brat niet zo quickiequote:
Deutschland ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
Noize Suppressor komt binnenkort in ZAK, gaan mensen heen?
zak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
Gelukkig hebben ze met Lou Reed nog een slechter album gemaakt.quote:
Ben er wel eens geweest, was wel tof toenquote:
Uitgaanscentrum, wel nicequote:
Outblast, ook nice. Was mijn eerste feestje in Eindhoven volgens mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
nie von gehort..quote:
Dat snap ik wel aangezien je onder in NL woont.. Meer van deze "regionen" denk ikquote:
Hoi gersjonquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef gers het volgende:
hallo schatjes
de rijdende rechter was echt baas
soms best irritant ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik wel aangezien je onder in NL woont.. Meer van deze "regionen" denk ik
Zo, nu word ik wel wakkerder
Hoelang reizen dan? Als ik echt ergens naar toe zou willen zou ik er wel tijd/geld voor maken hoor.. Ligt er aan hoe "belangrijk" het voor me isquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms best irritant ja.
wil zaterdag ook wel naar "together we are hardcore" maar zaandam is me te ver
een echt pareltjequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi gersjon
Eensch, wat een lijpheid galore
Ik vond haar eng.. Zou gaan verhuizen :$quote:
is boven a'dam dus 3 uur trein ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoelang reizen dan? Als ik echt ergens naar toe zou willen zou ik er wel tijd/geld voor maken hoor.. Ligt er aan hoe "belangrijk" het voor me is
Nja als er ergens wat dichter in de buurt een party is, is t idd ook goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is boven a'dam dus 3 uur trein ofzo.
zo belangrijk is het niet. elke week is wel ergens een feest
juist niet , lekker blijven zitten en dan die 10k cashenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond haar eng.. Zou gaan verhuizen :$
Als ze dr bakkes maar zou houden danquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef gers het volgende:
[..]
juist niet , lekker blijven zitten en dan die 10k cashen
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja als er ergens wat dichter in de buurt een party is, is t idd ook goed
3 uur is wel lang ja
Uhhuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bent
De terugreis in de trein altijd bijpakkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral smorgens vroeg als je van de kaart af bent
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
De terugreis in de trein altijd bijpakken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappen
Als ik moet overstappen durf ik dat nooit zo goed
Zonnebril op in de trein, en sowieso zitten dat soort treinen HELEMAAL vol met mensen van de kaart dus de nuchtere mensen kijken niet meer raar opquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt er wel een beetje vanaf hoe vaak je moet overstappen
Als ik moet overstappen durf ik dat nooit zo goed
Kom in muh face zegguh geakkkquote:
Ik hou niet van volle treinen /autistisch :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonnebril op in de trein, en sowieso zitten dat soort treinen HELEMAAL vol met mensen van de kaart dus de nuchtere mensen kijken niet meer raar op
Je kunt ook eerste klas ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet van volle treinen /autistisch :$
durf ik niet want dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom in muh face zegguh geakkk
Ik ben juist diehard dat ik dan alsnog wakker blijf :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |