quote:
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets kan mij nog chagrijnig maken
Dan was ze denk ik wel chagrijnigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?
Helemaal uitgescheurd :$quote:
Voedsel op rare plaatsen enzo :$quote:
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef ynuhh het volgende:
"Dat is m'n vrouw niet, dat is m'n dochter" oh snap.
quote:
Toch mis ik Jelmer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.
Ow, goed excuus, dat welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig op de bank, de wil en de mogelijkheid is er nu even niet.
flashbacksquote:
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Sorry, ik zal ophoudenquote:
Verklaar je nader :$quote:
Wie was dat ookalweer?quote:
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulks
Dat vind Google Adsense niet okquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ophouden
[..]
Verklaar je nader :$
Amen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pas na een paar jaar brute jeweetwelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigen
[..]
Dat vind Google Adsense niet ok
Ja zodat ze er met een "Niet meer doen he" en bestraffende vinger vanaf komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen en jij hebt het al over het opknopen van kinderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen en jij hebt het al over het opknopen van kinderen.
Ja vast. Kom op, trol me niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zodat ze er met een "Niet meer doen he" en bestraffende vinger vanaf komen.
Kan me niet zoveel meer van hem herinneren, niets eigenlijk. Dus missen doe ik 'm niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jelte was het, sorry.
http://www.talentkitchen.(...)MG_47851-320x480.jpg
Vooruit. Dagje schoffelen. Maximaal.quote:
Nogmaals, heb je het filmpje gezien?quote:
Je gaat lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ik onthoud mij wijselijk van commentaar, mensen weten
Eens ff de rijdende rechter kijken ondertussen
Inderdaad. Justitie maakt een procedurefout en ze komen gewoon vrij.quote:
Ik hoorde er al wat van ja, dus ik ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging dat toevallig over een vrouw die helemaal de weg kwijt was?
Er is een reden dat mensen wachten met een straf tot na de veroordeling Ado.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je het filmpje gezien?
Als ik een zoon van 13(!) had die zich zo zou profileren zou ik hem zelf opkopen.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging dat toevallig over een vrouw die helemaal de weg kwijt was?
Never mind...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een reden dat mensen wachten met een straf tot na de veroordeling Ado.
Ik kan hier altijd zo weinig mee. Zo verzuurd, alsof er niets van klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Justitie maakt een procedurefout en ze komen gewoon vrij.
Gewoon note en post verwijderen. Je bent een mod, doe er wat mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier altijd zo weinig mee. Zo verzuurd, alsof er niets van klopt.
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is populistische prulpraat zonder enige onderbouwing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn he. Ervaring misschien.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is populistische prulpraat zonder enige onderbouwing.
Tuurlijk bekijk ik het vanuit emotie. Ik ben geen rechter en hoef die rol dus ook niet op me te nemen. Als dat zou moeten, zou ik dat prima kunnen, maar ik hoef dat niet en dus kan ik mij gelukkig volledig uiten en mijn emotie laten spreken als ik zulke klerelijers die koud van de basisschool afkomen met hun kutpetjes en stoere praat zich zo gedragen en hun acties posten op Youtube.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef ynuhh het volgende:
Nee maar Ado. Wat jij nu zegt is puur vanuit emotie, maar ik ben blij dat we rechters hebben die niet aan de hand van emoties een uitspraak doen. Dat respecteer ik verder van je.
Tevens is er jeugdrecht vanaf 12 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |