quote:
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets kan mij nog chagrijnig maken
Dan was ze denk ik wel chagrijnigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, is wise langs geweest en heeft ie alle beloftes waargemaakt?
Helemaal uitgescheurd :$quote:
Voedsel op rare plaatsen enzo :$quote:
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef ynuhh het volgende:
"Dat is m'n vrouw niet, dat is m'n dochter" oh snap.
quote:
Toch mis ik Jelmer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat item met die 'batmobiel'. Die droge kop van die Jan Roos, schitterend.
Ow, goed excuus, dat welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig op de bank, de wil en de mogelijkheid is er nu even niet.
flashbacksquote:
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Sorry, ik zal ophoudenquote:
Verklaar je nader :$quote:
Wie was dat ookalweer?quote:
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, ze hebben die godvergeten eikels te pakken. Nu nog opknopen...
Vier Tilburgse jongeren vast voor filmpje
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sick wel ja.. Opknopen vind ik dan weer te makkelijk, beter worden hun eens flink uitgewoond.. Karma enzulks
Dat vind Google Adsense niet okquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ophouden
[..]
Verklaar je nader :$
Amen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door dit soort berichten ben ik blij dat we in een rechtsstaat leven.
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pas na een paar jaar brute jeweetwelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, misschien wel beter ja en dan stenigen
[..]
Dat vind Google Adsense niet ok
Ja zodat ze er met een "Niet meer doen he" en bestraffende vinger vanaf komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen en jij hebt het al over het opknopen van kinderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Door mijn toevoeging van "opknopen" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |