quote:
Dat lijkt wel een avondje van Dqod en mijquote:
NAGEL ME AAN DE HOOGSTE SCHANDPAAL!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
OHHHH, JIJ ZEI NIGGA EN JE BENT BLANK!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Creatief met haar en haarlak.quote:
Hier ook een gemiddelde door de weekse avondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een avondje van Dqod en mij
Zolang ze mij er idd maar niet mee lastigvallen nee u_uquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hopen de ouders, van mij mogen ze zelf weten wat ze doen.
Lol wtfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een avondje van Dqod en mij
Daarom, dan is het altijd wel een onterechte klacht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang ze mij er idd maar niet mee lastigvallen nee u_u
Nee.quote:
Ik waardeer jouw scherpheidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, dan is het altijd wel een onterechte klacht.
Van die Carice-tepels, ja. Maar groot vind ik ook vrij lelijk.quote:
Er was zo'n stuk in Vochtige Streken waarin de hoofdpersoon haar vagina ging schminken voordat ze ging seksen met iemand. Want zo zag het roze aan de binnenkant er mooier uit. Briljant.quote:
De tepels van carice van houten zijn dus van die kleintjes en groot is à la Jade Fire, moet je ook maar even googlenquote:
Droom zachtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik in doodsangst naar de wc en dan film kijken, dus ik sluit de sc, welterusten allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik in doodsangst naar de wc en dan film kijken, dus ik sluit de sc, welterusten allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Vroeger was dat kennelijk heel 'normaal'. De binnenkant van je schaamlippen kleuren, niet alleen omdat het mooier was, maar ook omdat het een teken was dat je er klaar voor was zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was zo'n stuk in Vochtige Streken waarin de hoofdpersoon haar vagina ging schminken voordat ze ging seksen met iemand. Want zo zag het roze aan de binnenkant er mooier uit. Briljant.
Hmm. Maar de hoofdpersoon van het boek deed de buitenkant, zodat het binnenste mooier lijkt door dat contrast.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vroeger was dat kennelijk heel 'normaal'. De binnenkant van je schaamlippen kleuren, niet alleen omdat het mooier was, maar ook omdat het een teken was dat je er klaar voor was zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |