Haters gonna hatequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde van die haren.quote:
Kun je gewoon aanklikkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef VeX- het volgende:
Is dat een boekspoiler of kan ik het aanklikken?
Ja, duh, als hij z'n ware achternaam gebruikt kan hij z'n kroon inleverenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké van af deze aflevering (7) is er geen Lanister meer die ik niet mag, behalve Joffrey maar hij gebruikt Roberts achternaam nog steeds.
Pfff Cersei is nog steeds dezelfde ijskoude bitch. Ze doet een keertje zielig en je mag haar meteen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké van af deze aflevering (7) is er geen Lanister meer die ik niet mag, behalve Joffrey maar hij gebruikt Roberts achternaam nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
Cersei is al vaker ontdooid hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pfff Cersei is nog steeds dezelfde ijskoude bitch. Ze doet een keertje zielig en je mag haar meteen?![]()
Maar Tommen en Myrcella zijn heel wat vriendelijker dan Joffrey. Ik vermoed zelfs dat Tommen constant gepest is door zijn oudere broer, een sadist moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pfff Cersei is nog steeds dezelfde ijskoude bitch. Ze doet een keertje zielig en je mag haar meteen?![]()
Het kind is een product van zijn opvoeding. Cersei heeft zelf zeker bijgedragen aan hoe Joffrey nu is, imo
ze is niet veel erger dan het gemiddelde personage in GoTquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het kind is een product van zijn opvoeding. Cersei heeft zelf zeker bijgedragen aan hoe Joffrey nu is, imo
Dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Arya best peaurneau als ze danst...
Ze is geboren in 1997 sickoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Arya best peaurneau als ze danst...
Ik vind ze beiden niet zo mooi op die foto. Ze dragen kleren waar ze te jong voor zijn. Imho.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is Sansa toch echt knapper IRL maar slechts 1 jaar ouder (geboren in 1996).
Daarom ben jij niet interessant meer, dinosaurier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Franknfurter het volgende:
Geilen op een kind van '97.
Toen produceerde ik al heule zinnen.
Toen hosselde ik al Pokémonplaatjes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Franknfurter het volgende:
Geilen op een kind van '97.
Toen produceerde ik al heule zinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef TimKuik het volgende:
OT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]Waarom moet dit dan weer in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways, weet wel zeker dat het die weeskinderen zijn. Anders had hij ze wel herkenbaar gehouden.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
Dat is niet zoals ik het heb geleerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen die nadenken of aan het verleden denken kijken anar links
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef benx het volgende:
Het antwoord op jullie vraag is:Joh laat die niet-boeklezers nog lekker een weekje zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nymeria is weggejaagd door Arya om haar eigen veiligheid omdat ze anders vermoord zou worden door de Lannisters.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom verdwijnen de Direwolfs van de Starks om de haverklap? Oké Ghost kreeg kuren en ging om de een of andere reden in z'n eentje ergens naartoe.
Maar waar zijn die die van Brann en Rickon, Shaggydog en Summer. gebleven en waar blijft Aria's Nymeria?
Dat neukt niet anders...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ze is geboren in 1997 sicko
Tjah als je zo gaat redenerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat neukt niet anders...
en die broek kan uit.
Als er gras groeit, kan er gevoetbald worden.
In 1997 neukte ik al meisjes van 15 jaar oud, dat verleer je niet
Ja beetje jammer, ook al staat het in een spoilertagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Joh laat die niet-boeklezers nog lekker een weekje zwemmen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niet zo mooi op die foto. Ze dragen kleren waar ze te jong voor zijn. Imho.
Ah dankje. Ik begon ze al te missen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nymeria is weggejaagd door Arya om haar eigen veiligheid omdat ze anders vermoord zou worden door de Lannisters.
Shaggydog en Summer zijn gewoon samen met Brann, Rickon, Osha en Hodor ontsnapt uit Winterfell.
Shaggydog en Summer zie je nog afgelopen aflevering lopen als ze bij die boerderij komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik begon ze al te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Het is wel maar heel kort inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb ze gemist klaarblijkelijk.
* gaat de aflevering morgen terugkijken en deze keer die twee prachtige beesten niet missen.
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Game Of Thrones - Season 1
Wat een geniale serie is dit, HBO op z`n best!! Grootse sets, een prachtige aankleding en een geweldige cast,alles klopt eraan.
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit. Maar laat je meeslepen in deze geweldige en (vooral ook)geweldadige serie, die trouwens niet voor mensen met een zwakke maag is aan te raden, en je bent getuige van 10 uur lang top televisie.
Kom maar door met seizoen 2!
9,5/10
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijken
humorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
lol dat heb ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit.
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?quote:
Helemaal met je eens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef knep het volgende:
Goede aflevering op die ietwat saaie dialoog van de kingslayer met z'n neefje na.
Nee, ik ben gewoon geen series gewend met zoveel karakters, families, verhaallijnen, locaties, ontwikkelingen, etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?
Nee mijnheer Timo20, hij kan ze nog altijd niet goed uit elkaar houden of de namen onthouden van elk persoon, dat is wat hij zegt. (geldt ook voor mij btw).quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?
Ghe he, funny deze miscommunicatie tussen jullie en dat jullie dat niet doorhebben. Timo20 denkt dat jij alle personages kan onthouden door je eerdere onhandig geformuleerd antwoord (lol, dat heb ik nog altijd niet"=ik kan ze prima onderscheiden. Maar je bedoelt dus: ik kan ze nog altijd niet onderscheiden/onthouden), vandaar zijn vraag of jij een boekenlezer bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geen series gewend met zoveel karakters, families, verhaallijnen, locaties, ontwikkelingen, etc.
Dat bijna alle manlijke hoofdrolspeler blank met bruin haar zijn, helpt niet echt(de Imp en alle blonden en negers herken ik daarom ook weer wel
)
Zo zijn de Starks niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat als die verbrand lijkje toch die kreupele Stark blijkt te zijn, is dat dan erg? Ik zal hem niet missen iig. Ik kijk juist naar de reactie van de overige Starks uit met smart. Ze zullen Theon langzaam dood laten gaan en hem laten smeken en huilen als een babietje dat hij eigenlijk is.
Ik denk dat je het mis hebt, die moeder vooral zal furieus zijn, maar die broer (robb?) zal ook wraakzuchtig zijn. Ze hebben Jaime toch ook niet meteen vermoord of zo als stelletje hersenloze mongolen. Ik hoop tenminste dat het geen snelle dood zal zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
Nog even een poll, wat stemt fok:
Poll: Als je een acteur uit de serie mocht ontmoeten? Wie?
De antwoorden:HodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik koos Daenerys, ik heb zo het gevoel dat ik een deel van mijzelf in haar kwijt kan...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef benx het volgende:
Het antwoord op jullie vraag is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DustPuppy op 16-05-2012 08:44:01 ]"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Vond het wel wat hebben, beetje een inkijk in het personage van de kingslayer. Hoewel het dan natuurlijk een beetje jammer is dat het zo moet eindigen. En waarschijnlijk was het meeste wat ie vertelde dus gewoon BS om het vertrouwen van z'n neefje te winnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef knep het volgende:
Goede aflevering op die ietwat saaie dialoog van de kingslayer met z'n neefje na.
Was die niet aan zijn einde gekomen dan toen hij Arya de tijd gaf om te vluchten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat die zwaardinstructeur van Arya ook nog wel eens ergens zou opduiken, maar ik was hem ondertussen al weer vergeten. Maar herkans nog natuurlijk.
Is niet getoond. Hij bleef met twee wachten over toen Ayra wegrende, daarna werd er wat geschreeuwd, maar door wie en waarom...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was die niet aan zijn einde gekomen dan toen hij Arya de tijd gaf om te vluchten?
Dat zou wel mooi zijn, ik vond het wel een toffe ventquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is niet getoond. Hij bleef met twee wachten over toen Ayra wegrende, daarna werd er wat geschreeuwd, maar door wie en waarom...
Ik hoop ook nog dat hij terug komt, maar elke aflevering wordt die hoop minder...
Family van baas Tyrionquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef HiZ het volgende:
Hoe kan Tywin Lannister nou je favoriet zijn, hij is op zijn best een marginaal figuur in de serie. Een soort katalysator voor de verhalen van hoofdfiguren, maar meer dan dat ook echt niet.
Je bent vast in de war met Tyrionquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:45 schreef Keano het volgende:
Mijn favoriet staat niet in de poll...
Tywin Lannister
Als ik haar was zou ik die pruik na de opnames mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef Waaghals het volgende:
bijna niet herkend, Sansa met haar natuurlijke haarkleur
[ afbeelding ]
Geduld mijn beste heer. Geduld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:46 schreef ThaTim het volgende:
Ik zag mctwigt en dacht leuke paint, nee dus
vond het juist verfrissend dat het zo eindigde. In veel series en films kunnen ultra belangrijke karakters ontsnappen door één wachter neer te slaan. GoT slaat dit cliché gelukkig overquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben, beetje een inkijk in het personage van de kingslayer. Hoewel het dan natuurlijk een beetje jammer is dat het zo moet eindigen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Sansa écht heel lelijk. Wat is er zo knap aan haar?
Ik denk dat je de vorm van haar gezicht als een derdegraadspolynoom kan benaderen, waarbij de integraal de asymptoot nadert bij z=0 en x en y = oneindig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
We zijn jou gewend, dan worden anderen al snel mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
BURNquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
We zijn jou gewend, dan worden anderen al snel mooi.
Hoppa!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
We zijn jou gewend, dan worden anderen al snel mooi.
Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |