Mensen die nadenken of aan het verleden denken kijken anar linksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tyrion leek wel een kat of een hond. Cersei snikt ff, Tyrion kijkt naar Cersei, naar links, naar voren, doet paar stappen vooruit. Cersei veert op en kijkt Tyrion in zijn oogjes. Tyrion kijkt weer naar links en dan naar voren en doet verder niks. WTF kijkt ie steeds naar links.
Ik denk het, maar je zag hem ook naar beneden kijken alsof er op die plek waar die kinderen vanuit worden gehesen ook nog iets is ofzo. Hij schrok er denk ik sowieso wel van dat het zo rigoureus was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vond het een vreemde reactie, daarom snapte ik de clue niet helemaal.
Ik ga er vanuit dta het de twee kindjes van die boerderij zijn, maar Theon heeft toch zelf neem ik aan opdracht gegeven ze te straffen (evt denkende dat het prinsje en prinsje zijn). Of had ie misschien de straf wat minder rigoreus verwacht en schrikt ie daar van?
Emoties in hun broek jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
In het Behind the Scenes filmpje wordt uitgelegd dat ze als broer en zus nooit die affectie hebben gehad om aan elkaar emoties te tonen, zoals Cersei dat wel met Jaime kan/kon. Vandaar die awkward situatie waarin beide moeilijk wist wat te doen.
Hij is dan ook hun échte vader...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk, wat Cersei ook tegen Sansa zegt, dat Jaime er altijd voor haar was, bij bevallingen enzo.
Had ik niet eens bij stil gestaan!quote:
lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wel mooi dat Ser Say ook toegeeft dat Joffrey een douchebag is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wel mooi dat Ser Say ook toegeeft dat Joffrey een douchebag is.
Ik durf te wedden dat het ze niet zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat een klote eindewat moet je hier nu mee.... zijn ze het wel, of niet?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Nickske1912 het volgende:
Hodor trouwens![]()
Tof personage met scherpe oneliners.
Maar draken zijn al zo lang uit de running dat niemand die geruchten gelooft. Het is al eens aan bod geweest in King's Landing en toen werd er ook lacherig over gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:03 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vraag me wel af wanneer ze in Westeros gaan horen dat de draken terug zijn, aangezien Qarth een handelsstad is en Dany nou niet bepaald geheimzinnig over haar draakjes doet. Iemand als Varys zou toch allang iets gehoord moeten hebben.
Dat vond ik juist het mooie, je zag duidelijk dat hij wel met zijn zus te doen had en overwoog om haar te troosten, en dat Cersei niet zo goed wist of ze dat nou wel of niet zou waarderen wat gewoon een awkward moment als deze heeft opgeleverd. Allebei wilden ze wel iets, maar wisten niet goed wat en hoe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tyrion leek wel een kat of een hond. Cersei snikt ff, Tyrion kijkt naar Cersei, naar links, naar voren, doet paar stappen vooruit. Cersei veert op en kijkt Tyrion in zijn oogjes. Tyrion kijkt weer naar links en dan naar voren en doet verder niks. WTF kijkt ie steeds naar links.
Dikke Dexter spoiler. Ik ben bij S01E6!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Beste aflevering in weken.
Tyrion/Cersei was mooi idd. Benieuwd van wie die verkoolde lijkjes zijn. Niet van Bran en Rickon, dat weet ik wel zeker. Ze willen natuurlijk dat wij dat denken, maar daarvoor werd het veel te abrupt gebracht. Maar goed, dat vond ik ook van Rita's dood in Dexter. Ik heb tijdens de hele seizoensstop gedacht dat het maar een droom was
. Sommige dingen kúnnen gewoon niet en zijn dan toch zo...
Denk dat ze het pas beseffen op het moment dat het te laat is. Hoop dat Daenerys koningin wordtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar draken zijn al zo lang uit de running dat niemand die geruchten gelooft. Het is al eens aan bod geweest in King's Landing en toen werd er ook lacherig over gedaan.
Omdat het anders geen cliffhanger zou zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk niet. Want waar zijn Hodor en Osha dan? En de wolven?
Same. Maar ach, dat risico loop je als je jaren later begint met kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dikke Dexter spoiler. Ik ben bij S01E6!Ik vind jou niet meer lief.
OT: Ik denk ook niet dat het Bran en Rickon zijn.
Jaime houdt oprecht heel veel van Cersei in tegenstelling tot Robert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Emoties in hun broek ja![]()
Maar je hebt wel gelijk, wat Cersei ook tegen Sansa zegt, dat Jaime er altijd voor haar was, bij bevallingen enzo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef Jor_Dii het volgende:
What the fuck dat einde icm die muziek! Behoorlijk heftig.. Dit seizoen nadert een gruwelijke ontopknoping. Vind het wel raar dat we al 2 afleveringen niets van Stannis hebben gezien overigens.
Lol, sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dikke Dexter spoiler. Ik ben bij S01E6!Ik vind jou niet meer lief.
OT: Ik denk ook niet dat het Bran en Rickon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Denk dat ze het pas beseffen op het moment dat het te laat is. Hoop dat Daenerys koningin wordt
quote:
Maakt niet uit, wat Muis006 al zegt:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, sorry. Ik overwoog nog even het in spoilertags te zetten, maar dit is al zo lang geleden en volgens mij hoeven afleveringen die al geweest zijn niet meer in spoilertags?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Maar ach, dat risico loop je als je jaren later begint met kijken.
Dat zijn toch gewoon die twee weeskinderen die door Bran naar dat dorp zijn gestuurd een paar afleveringen geleden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Beste aflevering in weken.
Tyrion/Cersei was mooi idd. Benieuwd van wie die verkoolde lijkjes zijn. Niet van Bran en Rickon, dat weet ik wel zeker. Ze willen natuurlijk dat wij dat denken, maar daarvoor werd het veel te abrupt gebracht. Maar goed, dat vond ik ook van Rita's dood in Dexter. Ik heb tijdens de hele seizoensstop gedacht dat het maar een droom was
. Sommige dingen kúnnen gewoon niet en zijn dan toch zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |