Same. Maar ach, dat risico loop je als je jaren later begint met kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dikke Dexter spoiler. Ik ben bij S01E6!Ik vind jou niet meer lief.
OT: Ik denk ook niet dat het Bran en Rickon zijn.
Jaime houdt oprecht heel veel van Cersei in tegenstelling tot Robert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Emoties in hun broek ja![]()
Maar je hebt wel gelijk, wat Cersei ook tegen Sansa zegt, dat Jaime er altijd voor haar was, bij bevallingen enzo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef Jor_Dii het volgende:
What the fuck dat einde icm die muziek! Behoorlijk heftig.. Dit seizoen nadert een gruwelijke ontopknoping. Vind het wel raar dat we al 2 afleveringen niets van Stannis hebben gezien overigens.
Lol, sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dikke Dexter spoiler. Ik ben bij S01E6!Ik vind jou niet meer lief.
OT: Ik denk ook niet dat het Bran en Rickon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Denk dat ze het pas beseffen op het moment dat het te laat is. Hoop dat Daenerys koningin wordt
quote:
Maakt niet uit, wat Muis006 al zegt:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, sorry. Ik overwoog nog even het in spoilertags te zetten, maar dit is al zo lang geleden en volgens mij hoeven afleveringen die al geweest zijn niet meer in spoilertags?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Maar ach, dat risico loop je als je jaren later begint met kijken.
Dat zijn toch gewoon die twee weeskinderen die door Bran naar dat dorp zijn gestuurd een paar afleveringen geleden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Beste aflevering in weken.
Tyrion/Cersei was mooi idd. Benieuwd van wie die verkoolde lijkjes zijn. Niet van Bran en Rickon, dat weet ik wel zeker. Ze willen natuurlijk dat wij dat denken, maar daarvoor werd het veel te abrupt gebracht. Maar goed, dat vond ik ook van Rita's dood in Dexter. Ik heb tijdens de hele seizoensstop gedacht dat het maar een droom was
. Sommige dingen kúnnen gewoon niet en zijn dan toch zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |