Shaggydog en Summer zie je nog afgelopen aflevering lopen als ze bij die boerderij komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik begon ze al te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Het is wel maar heel kort inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb ze gemist klaarblijkelijk.
* gaat de aflevering morgen terugkijken en deze keer die twee prachtige beesten niet missen.
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Game Of Thrones - Season 1
Wat een geniale serie is dit, HBO op z`n best!! Grootse sets, een prachtige aankleding en een geweldige cast,alles klopt eraan.
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit. Maar laat je meeslepen in deze geweldige en (vooral ook)geweldadige serie, die trouwens niet voor mensen met een zwakke maag is aan te raden, en je bent getuige van 10 uur lang top televisie.
Kom maar door met seizoen 2!
9,5/10
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijken
humorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Handig zo'n recensie van seizoen 1. Ik ga meteen beginnen met kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
lol dat heb ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit.
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?quote:
Helemaal met je eens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef knep het volgende:
Goede aflevering op die ietwat saaie dialoog van de kingslayer met z'n neefje na.
Nee, ik ben gewoon geen series gewend met zoveel karakters, families, verhaallijnen, locaties, ontwikkelingen, etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?
Nee mijnheer Timo20, hij kan ze nog altijd niet goed uit elkaar houden of de namen onthouden van elk persoon, dat is wat hij zegt. (geldt ook voor mij btw).quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet? dan heb je zeker de boeken gelezen?
Ghe he, funny deze miscommunicatie tussen jullie en dat jullie dat niet doorhebben. Timo20 denkt dat jij alle personages kan onthouden door je eerdere onhandig geformuleerd antwoord (lol, dat heb ik nog altijd niet"=ik kan ze prima onderscheiden. Maar je bedoelt dus: ik kan ze nog altijd niet onderscheiden/onthouden), vandaar zijn vraag of jij een boekenlezer bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geen series gewend met zoveel karakters, families, verhaallijnen, locaties, ontwikkelingen, etc.
Dat bijna alle manlijke hoofdrolspeler blank met bruin haar zijn, helpt niet echt(de Imp en alle blonden en negers herken ik daarom ook weer wel
)
Zo zijn de Starks niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat als die verbrand lijkje toch die kreupele Stark blijkt te zijn, is dat dan erg? Ik zal hem niet missen iig. Ik kijk juist naar de reactie van de overige Starks uit met smart. Ze zullen Theon langzaam dood laten gaan en hem laten smeken en huilen als een babietje dat hij eigenlijk is.
Ik denk dat je het mis hebt, die moeder vooral zal furieus zijn, maar die broer (robb?) zal ook wraakzuchtig zijn. Ze hebben Jaime toch ook niet meteen vermoord of zo als stelletje hersenloze mongolen. Ik hoop tenminste dat het geen snelle dood zal zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
Nog even een poll, wat stemt fok:
Poll: Als je een acteur uit de serie mocht ontmoeten? Wie?
De antwoorden:HodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik koos Daenerys, ik heb zo het gevoel dat ik een deel van mijzelf in haar kwijt kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |