SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hierF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):Ook al zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow, wat een verschil MoBlo en Semtex![]()
Wat knap
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Wauw, die voor & na foto's! Goed!
Ben zelf nog niet afgevallen door het hardlopen, maar dat komt omdat ik m'n eetpatroon nog niet echt goed aangepast heb![]()
![]()
Holy shit. Respect dames!![]()
Damn, mocht ik ooit oud en dik worden, dan gaat me dat echt niet lukken. Ik heb die discipline niet.
Nu al 2 weken niet meer gelopen omdat ik de HM achter de rug heb en het erg 'druk' heb, geen stok meer achter de deur.![]()
Aha, ik wist dat ik iets was vergetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef VKV het volgende:
Wauw, die voor & na foto's! Goed!
Ben zelf nog niet afgevallen door het hardlopen, maar dat komt omdat ik m'n eetpatroon nog niet echt goed aangepast heb![]()
![]()
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je aangepast in je leven? sporten en eten? Gewoon benieuwd vanwege het enorme verschil...petje af!
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!![]()
![]()
Hi allen!
Ik loop sinds kort hard, ben sinds gisteren aan mijn derde week begonnen. Ik loop drie keer in de week, elke keer een uur, per uur 10 keer drie minuten lopen/rennen. Ik heb nog best last van mijn knie; ik loop met mijn linkervoet naar binnen maar gek genoeg doet mijn rechterknie zeer wanneer ik ren. Ik wil het niet overbelasten, vandaar de 3 minuten wandelen tussendoor.
Maar ik wil dit uiteraard wel opbouwen!
Ik heb renschoenen van Puma, heb vroeger van de podoloog wel eens zooltjes gekregen, maar nooit gebruikt, wil die wel in mijn schoenen leggen, maar waar moet ik nog meer op letten met rennen? (M.a.w.: waardoor wordt de pijn minder, maar gaat mijn knie niet kapot).Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):Wauw! Knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
goed hoor moblo en semtex
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo, ben nu een klein beetje bijgekomen van de schok van de foto's van Moblo en Semtex...
Dames, jullie vinden het toch niet erg als ik jullie foto in de toekomst als voorbeeld gebruik voor mensen die vinden dat veranderen onmogelijk is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
... need I say more? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Wat heb je aangepast in je leven? sporten en eten? Gewoon benieuwd vanwege het enorme verschil...petje af!
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!"Eens en nooit meer".
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beetje zelfde als bij Swets dus.
En het belangrijkste is de eerste stap die je zelf maakte. Jij had besloten dat het zo niet langer meer kon, en alleen zo kun je er wat aan doen. Heel goed.![]()
![]()
ThanksDikke mazzel ook nog dat hardlopen alles behalve een straf is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dit dus...!!quote:
ben weer begonnen met lopen om de conditie op peil te brengen en als bonus toch een paar kilo's afgevallen.
85kg en 1.95m, dat probeer ik zo te houden
het enige "probleem" waar veel "oude mannen" mee kampen zijn de manboobs'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
... ik realiseer me heel goed dat sommige mensen weinig hoeven te doen om op gewicht te blijven ( ben er 1 van ). Destemeer respect voor mensen die hun leven een ommekeer geven. Deze foto's ga ik gebruiken als iemand zegt : kan ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebben"Eens en nooit meer".
Als ik je kende zou ik je niet herkennen als ik je na je 'vorige leven 'weer tegen kwam...
Misschien is dit wel een motivatie voor mensen die hier meelezen...![]()
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YURquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YUR![]()
![]()
Zo, net de 5x2 min gedaan met 1 min wandelen tussendoor. Voelt alsof ik niks heb gedaan:+
Wel een wat gevoelige kuit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!weet je dat er ook mannen bestaan met een shoefetish?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef GotC het volgende:
Zo, net de 5x2 min gedaan met 1 min wandelen tussendoor. Voelt alsof ik niks heb gedaan:+
Wel een wat gevoelige kuit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]weet je dat er ook mannen bestaan met een shoefetish?
F means you're fucked![]()
Het blijft impressive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup! Toch wel belangrijk, al is t aanlokkelijk om weer een wat 'langere' loop te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!
Overmorgen 15x1 min![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
YUR ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenen![]()
![]()
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, thanks. Het voelt ook wel een stuk beter en gezonder allemaal dan in 2007
Semtex ook![]()
![]()
quote:heb sowieso een zwak voor mooie kleren...kan bijv. wegsmelten bij mooi pak...moet de vrouwelijke kant in mij zijn
Hmpf, zit Yur weer vanaf de wc te Fokken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]heb sowieso een zwak voor mooie kleren...kan bijv. wegsmelten bij mooi pak...moet de vrouwelijke kant in mij zijn
![]()
Jullie hebben hetzelfde![]()
![]()
je bent het dus al aan het overbelasten anders deed het geen pijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Vesperfly het volgende:
Hi allen!
Ik loop sinds kort hard, ben sinds gisteren aan mijn derde week begonnen. Ik loop drie keer in de week, elke keer een uur, per uur 10 keer drie minuten lopen/rennen. Ik heb nog best last van mijn knie; ik loop met mijn linkervoet naar binnen maar gek genoeg doet mijn rechterknie zeer wanneer ik ren. Ik wil het niet overbelasten, vandaar de 3 minuten wandelen tussendoor.
Maar ik wil dit uiteraard wel opbouwen!
Ik heb renschoenen van Puma, heb vroeger van de podoloog wel eens zooltjes gekregen, maar nooit gebruikt, wil die wel in mijn schoenen leggen, maar waar moet ik nog meer op letten met rennen? (M.a.w.: waardoor wordt de pijn minder, maar gaat mijn knie niet kapot).
Rust nemen tot de pijn weg is, goede schoenen laten aanmeten, en starten met een opbouwschema.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!
Semtex ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]In het andere topic niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wow wat een verschil
![]()
![]()
grappig als ik die foto van je zie MoBlo...want ik zie op de eerste foto wel een stevige dame maar heb niet zo van: Yeah, wat een volgevreten dikzak is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dus toch bij heel veel mensen vooral een stukje eigenwaarde is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]fieeet fieeeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel jaloers op jullie. Ik wil zoiets ook kunnen, maar doorzettingsvermogen is af en toe ver te zoeken.Feyenoord Rotterdam![]()
dit dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent het dus al aan het overbelasten anders deed het geen pijn.
Rust nemen tot de pijn weg is, goede schoenen laten aanmeten, en starten met een opbouwschema.
klinkt inderdaad als overbelasting.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op m'n zwaarst geloofden mensen me ook nooit als ik vertelde wat ik woog; ze zagen het er niet af. Wat op zich positief was.
Maargoed. Ik voel me nu vele malen gezonder en beter en ben ook nog steeds op weg om te zien of ik wat van m'n buik en bovenbenen af kan krijgen, voornamelijk zodat ik eens wat makkelijker broeken kan kopen, want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelenen een iets gangbaarder maat zou puik zijn
Ja doei.![]()
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmpf, zit Yur weer vanaf de wc te Fokken?![]()
Jullie hebben hetzelfde'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* DJMO proestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.
die zag ik niet aankomenIk heb er één en ik ben er trots op
gewoon een dagje met YUR en mij meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelen
Les 3 van Evy, het ging erg lekker, prima temperatuur en het was droog. Merkte wel dat ik bij de stukken van 3 minuten wat te snel van start ga waardoor ik in de laatste minuut net wat te kort kom om mijn tempo vast te houden. Desondanks de volgende resultaten:
24m41s, 6:17 min/km, 3,92 km, 281 cal
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik wil wel een beetje van je hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Op m'n zwaarst geloofden mensen me ook nooit als ik vertelde wat ik woog; ze zagen het er niet af. Wat op zich positief was.
Maargoed. Ik voel me nu vele malen gezonder en beter en ben ook nog steeds op weg om te zien of ik wat van m'n buik en bovenbenen af kan krijgen, voornamelijk zodat ik eens wat makkelijker broeken kan kopen, want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelenen een iets gangbaarder maat zou puik zijn
maatje xs / 174 is dan wel goedkoper, maar vaak zo kinderachtig
Niet bij H&M vind ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil wel een beetje van je hebbenmaatje xs / 174 is dan wel goedkoper, maar vaak zo kinderachtig
Vorige week heb ik laatste keer op een woensdag gelopen, niet meer gelopen sinds gisteren. Knie begon weer zeer te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus
klinkt inderdaad als overbelasting.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
die vind ik te duur ..quote:
kan er iemand een poll maken met de beweegredenen waarom mensen zijn gaan hardlopen hier in dit topic?
conditie, gewichtsverlies, meer beweging, peer pressure etc?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan er iemand een poll maken met de beweegredenen waarom mensen zijn gaan hardlopen hier in de schema?
conditie, gewichtsverlies, meer beweging, peer pressure etc?
http://poll.dezeserver.nl/
Ja doei.![]()
mjah, de oplossing die ik gebruikt heb om m'n knieblessure direct een halt toe te roepen toen ik twee weken nadat ik begon met hardlopen, is er niet eentje die de meesten van hier zullen aanraden denk ik. Ik begon met koelen en wame spiergel afgewisseld met trauma gel, droeg een kniebrace en toen dat niet afdoende hielp naar m'n zin heb ik om een tiendaagse kuur diclofenac gevraagd bij de huisarts om een evt. ontsteking de kop in te drukken. een week later liep ik weer pijnvrij, nog een week later kon ik starten met opbouwen. En dus niet direct een uur rennen achter elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Vorige week heb ik laatste keer op een woensdag gelopen, niet meer gelopen sinds gisteren. Knie begon weer zeer te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
druk, druk druk (werkdag begint hier zo) en van nature ook nog eens luiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Succes!
http://poll.dezeserver.nl/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lui varkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
druk, druk druk (werkdag begint hier zo) en van nature ook nog eens lui![]()
ik doe het wel
thanks!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poll: Waarom ben jij gaan hardlopen?
• Ik wil conditie opbouwen
• Ik wil graag afvallen
• Ik wil er strakker uitzien
• Ik wil meer bewegen
• Ik wil een wedstrijd kunnen lopen
• Ik ben overgehaald om mee te doen
• Anders; verklaar je nader
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk heb er één en ik ben er trots op
net als met kleding he YUR, je kunt niet kiezen dus dan neem je alles maar mee.... makkelijk voor de hebquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wouw die foto's! Knap zeg![]()
Ik hoef maar een paar kilo kwijt, of een paar cm om m'n middel, gewicht mag evt gelijk blijvenYep sinds november dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gestopt?![]()
Ben nog altijd blij dat ik nog geen sigaret in mijn leven heb gerookt...
Wees idd blij![]()
Ik mis het nog elke dag (hoewel ik blij ben dat ik gestopt ben hoor) en kennelijk hield het me nog dun ook
Maar ben wel heel blij met m'n gezondere levensstijl nu
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Voor mij vooral conditie opbouwen, maar ook wel om in vorm te blijven
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Juistem!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net als met kleding he YUR, je kunt niet kiezen dus dan neem je alles maar mee.... makkelijk voor de hebF means you're fucked![]()
* DJMO geeft AC een doekje aan om haar beedlscherm schoon te maken ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
1,2,3,4,5 voor mij, maar het belangrijkste vind ik conditie en de rest komt dan wel.Feyenoord Rotterdam![]()
Goed idee! Ik heb nu al een pot koffie voor mn neus staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gewicht verliezen gaat trouwens ook goed door een fijn potje te poepenF means you're fucked![]()
Als je nou een ABO had gehad, dan had je daar ook met regelmaat in het *ploemp*-topic kunnen postenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb nu al een pot koffie voor mn neus staan
Ja doei.![]()
Mja, dat zou dan voor mij de enige toegevoegde waarde van een ABO zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je nou een ABO had gehad, dan had je daar ook met regelmaat in het *ploemp*-topic kunnen posten
Das toevallig, mijn vader werkt al 25+ jaar bij een import+exportbedrijf voor bloembollenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.![]()
![]()
Voor mij reden 1, 2, 3, 4 en inmiddels ook 5
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik had als R&D manager en nu als webmanager ook zelden een pak aan. Soms, bij een presentatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.![]()
Pas na een jaar of 2 wordt dat echt minder en pas na een jaar of 5 dacht ik er nauwelijks meer aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Yep sinds november dus.
Wees idd blij![]()
Ik mis het nog elke dag![]()
Ergens wel jammer dat ik geen voor-foto's heb... Ik ben 12kg kwijt. Maar ik zal morgen eens een foto maken met m'n oude broekdie heb ik nog, voor het klussen en schilderen en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog iets, ik heb niet zo'n hippe spiegel zoals jullie. Maar ik zal een foto maken met m'n oude broek aan morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
12kg!! Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ergens wel jammer dat ik geen voor-foto's heb... Ik ben 12kg kwijt. Maar ik zal morgen eens een foto maken met m'n oude broekdie heb ik nog, voor het klussen en schilderen en zo
![]()
![]()
Dat de kaakchirurg een gat in m'n kaak trok in augustus 2011 en ik dus niet mocht eten heeft ook wel geholpen hoorquote:
hier ondertussen - 14 kg sinds januari![]()
moet er weer eens wat strenger mee omgaantis al twee maanden stabiel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
nou ja, ik heb dan wel niet aan afvallen hoeven doen, maar als ik naar een foto van een jaar of 4,5 terug kijk en naar nu, dan schrik ik zelf toch wel van het verschil tussen toen en nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
dan kijk je toch niet goed moblo ... het gaat meer om de houding, m'n uitstraling .. (en als m'n haar je niet opgevallen is, ben je geen echte vrouw)
Dit dus!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie op de kleding en de lippenstift na niet echt een verschil..
En whoot, heb ook zin in ons weekend weg! Verblijven naast Loch Linnhe + Fort William in Schotland
![]()
![]()
Nepvrouwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus!
En whoot, heb ook zin in ons weekend weg! Verblijven naast Loch Linnhe + Fort William in Schotland
!
Ja doei.![]()
Daarom juistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Schotland
weet je zeker dat je er gaat hardlopen trouwens? Flinke hoogteverschillen!
Ik ga denk beetje hobbelen langs de Lochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Schotland
weet je zeker dat je er gaat hardlopen trouwens? Flinke hoogteverschillen!
![]()
Of anders mn moeder vermaken, die heeft het wel zwaar met 3 hardlopers en 1 triathlon atleet in de familie![]()
![]()
Deze zomer gaat hier ook naar Schotland overigens. Maar met de motor, dus moet even zien of ik de sportkleding meekrijg
Ja doei.![]()
Wanneer ben je weer hier? Dan moeten we wel (hardloop)meeten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Deze zomer gaat hier ook naar Schotland overigens. Maar met de motor, dus moet even zien of ik de sportkleding meekrijg
Eind augustusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer hier? Dan moeten we wel (hardloop)meeten natuurlijk
Ja doei.![]()
Zo, respect voor de ontzettende veranderingen bij de foto's!
Ook leuk om te zien dat ik na een avondje werken ik bijna 10 pagina's moet lezen! (en met plezier)
Loop nu iets meer dan 10 weken, en vind dit topic sowieso een erg snelgaand topic! haha![]()
Vandaag ging gewoon zwaar kut, last van me linker knie + rechter kuit + ik had het koud + ik had steken.. volgende keer beter.![]()
volgende keer beter...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef xzaz het volgende:
Vandaag ging gewoon zwaar kut, last van me linker knie + rechter kuit + ik had het koud + ik had steken.. volgende keer beter.![]()
![]()
Lijkt me wel leuk in ieder geval! Ben sowieso ook in Den Haag dan waar we dan ook minimaal 1 nacht slapen, dus dat komt goed!quote:quote:Netjes!
Dan kan het alleen maar beter worden jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef xzaz het volgende:
Vandaag ging gewoon zwaar kut, last van me linker knie + rechter kuit + ik had het koud + ik had steken.. volgende keer beter.Wel jammer
Ja doei.![]()
Ford William
Dat soort dagen heb ik inderdaad ook weleens. Het enige dat bij mij helpt, is me erbij neerleggen en de eerstvolgende training proberen wat rustiger aan te doen. Als ik dan een keertje rustig begin, merk ik dat ik vanzelf weer in mn normale loopritme kom tijdens die trainingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef xzaz het volgende:
Vandaag ging gewoon zwaar kut, last van me linker knie + rechter kuit + ik had het koud + ik had steken.. volgende keer beter.
Ja, probleem is dat ik ook nog eens met tegenzin ben gaan lopen. Het heeft ook een beetje te maken met moe zijn. Vandaag voor het eerst gewerkt bij nieuwe baan etc.
Hier moet ik gewoon van leren en volgende keer weer lekker dribbelend verder!. Bedankt in ieder geval!![]()
Ja topic gaat erg hard.
Ikzelf ben ingestapt bij les 4, omdat mn conditie nog niet zo slecht was. In het begin woog ik bijna 76 kilo en kon met moeite 3 minuten volhouden achter elkaar te hardlopen. Inmiddels 7 weken verder, na 3 x per week de lessen te volgen door regen en wind. Weeg nu 72,5 kilo. Mn bierbuik is zowat weg en mn benen zijn al flink gespierder gewordenKan nu met gemak 6 km achter elkaar lopen ( met 2 min looppauze) en ik ga zeker verder. Alleen die muziek van Evy komt me de strot uit. Nog 2 weken en dan ben ik daar vanaf. Heb dan alle trainingen doorstaan en kan ik mn muziek zelf uitkiezen.
Ik ga eerst een paar maandjes lekker de 6 km lopen ( of misschien worden dat er wel meer als het sneller en nog beter gaat ) en dan kan ik altijd nog de lessen voor de 10 km gaan volgen. ( wel lekker voor mn gevoel dat ik in het programma van eva een km verder loop dan de doelstelling )![]()
Dat je er van moet leren, klopt helemaal. Dit zijn de meest leerzame dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef xzaz het volgende:
Ja, probleem is dat ik ook nog eens met tegenzin ben gaan lopen. Het heeft ook een beetje te maken met moe zijn. Vandaag voor het eerst gewerkt bij nieuwe baan etc.
Hier moet ik gewoon van leren en volgende keer weer lekker dribbelend verder!. Bedankt in ieder geval!
Klinkt goed zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef egelhond het volgende:
Ja topic gaat erg hard.
Ikzelf ben ingestapt bij les 4, omdat mn conditie nog niet zo slecht was. In het begin woog ik bijna 76 kilo en kon met moeite 3 minuten volhouden achter elkaar te hardlopen. Inmiddels 7 weken verder, na 3 x per week de lessen te volgen door regen en wind. Weeg nu 72,5 kilo. Mn bierbuik is zowat weg en mn benen zijn al flink gespierder gewordenKan nu met gemak 6 km achter elkaar lopen ( met 2 min looppauze) en ik ga zeker verder. Alleen die muziek van Evy komt me de strot uit. Nog 2 weken en dan ben ik daar vanaf. Heb dan alle trainingen doorstaan en kan ik mn muziek zelf uitkiezen.
Ik ga eerst een paar maandjes lekker de 6 km lopen ( of misschien worden dat er wel meer als het sneller en nog beter gaat ) en dan kan ik altijd nog de lessen voor de 10 km gaan volgen. ( wel lekker voor mn gevoel dat ik in het programma van eva een km verder loop dan de doelstelling )
Evy gaf me trouwens 2 dagen rust, maar ik ga donderdag gewoon weer lopen. Om de dag vind ik voor m'n gevoel prima gaan en zo ga ik ook sneller door die lessen heen (niet dat dat zo belangrijk is maar toch).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ze zeggen dat als je nog wil trainen je het beste meteen door kan vanuit je werk enzo aangezien je dan anders inkakt. Misschien een optie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef xzaz het volgende:
Hier moet ik gewoon van leren en volgende keer weer lekker dribbelend verder!. Bedankt in ieder geval!![]()
Pas ermee op! Ik vond het in het begin ook aantrekkelijk om om de dag te lopen, maar je benen kunnen echt pijn gaan doen en dat ene extra dag wachten kan veel schelen met pijn. Als je eenmaal enkele weken verder bent heb je die pijn niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Evy gaf me trouwens 2 dagen rust, maar ik ga donderdag gewoon weer lopen. Om de dag vind ik voor m'n gevoel prima gaan en zo ga ik ook sneller door die lessen heen (niet dat dat zo belangrijk is maar toch).![]()
De topic gaat inderdaad hard. Even 4 uur niet op je gsm/laptop kunnen kijken en je mist een aantal pagina's.
Mare ongelooflijk, wat een geweldige prestaties hebben sommige geleverd als ik de foto's zie. Mijn God, wat heb ik veel respect voor jullie gekregen!!!!!![]()
Fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pas na een jaar of 2 wordt dat echt minder en pas na een jaar of 5 dacht ik er nauwelijks meer aan.
Ziggy played guitar
Super moblo, semtex en swets die voor en na foto's!
Ik heb ook zoiets maar ben nooit zo happig op foto's van mezelf plaatsen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:
Dit topic staat altijd helemaal bovenaan, vervolgens lees je het even bij en krijg ik gelijk weer zin om te lopen. Ik voel me bijna al schuldig dat ik sinds zondag niks meer gedaan heb
Morgenavond maar even een loop doen,... mits geen hagelstenen uiteraard.
Oh, en moblo, swets en semtex, super prestatie en een hele goede motivatie! Ik loop nu zo'n 3 maanden en ben ongeveer 5kg kwijt aan gewicht. Gelukkig heb ik het niet echt nodig om af te vallen (82kg bij 1.89m) maar het is wel fijn om wat strakker te worden
met een koekje![]()
Laatste optie. Leek me gewoon leuk. En ik zag Marathon des Sables op tv.. leek me ook leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef DJMO het volgende:
• Ik wil graag afvallen
• Ik wil meer bewegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierWellicht ooit een keer...
![]()
![]()
Het was niet de reden om te beginnen (dat waren de eerste vier), maar nu blijf ik ook gaan omdat ik het heerlijk vind om even een uurtje in het bos te zijn.![]()
Da's misschien nog wel de beste reden, gewoon omdat 't leuk is! Zijn we te prestatie-gericht bezig, dat we die optie er niet eens tussen hadden, en ik 'm ook niet in het lijstje had gemist?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Laatste optie. Leek me gewoon leuk. En ik zag Marathon des Sables op tv.. leek me ook leukWellicht ooit een keer...
Ik moet ook bekennen dat ik 't wel leuk vind, maar als er niet ook een zekere andere 'reden' voor is, ik er toch niet toe kom. Waarom is dat met sporten/bewegen zo moeilijk? Ik ben verder helemaal geen workoholic ofzo, ik zit uren te game'n of lezen gewoon puur omdat ik 't leuk vind, maar bij sporten komt 't er niet van als het 'alleen maar' leuk is. Ergens diep van binnen is lui binnen zitten toch nog aantrekkelijker...
En goeie foto's iedereen!![]()
![]()
![]()
die ford geeft je alleen maar natte voeten tijdens het lopen...quote:
Garmin is binnenvanavond mee klooien, morgen proberen
Omdat ik niet zo'n mooie spiegel heb als jullie, wat ongelukkige foto's. Maar het idee is wel duidelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het zijn drie jeansmatenbij sommige merken zelfs vier maten
ik ben ook zo blij ermee
Die slaaprimpels trouwensik ben net uit bed
![]()
Al die foto's
![]()
Echt gaaf om te zien hoe jullie zijn veranderd. En leuk om te zien dat het steeds drukker wordt in dit topic en dat er steeds meer mensen lekker gaan lopen!
Ik mag morgen weer!Ik heb nu al zin... Nog maar een keer ruim 10 km lopen, alleen nu gaan feMaleDuck & miniDuck mee op de fiets, waarschijnlijk, dus dat is wel gezellig
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb bij de poll trouwens ook voor anders, nl... gekozen. Ik ben gaan hardlopen om te zien waar mijn max ligt, aangezien een fysio mij ooit heeft verteld dat ik echt de bouw van een duurloper heb, dus eens kijken waar de grenzen van dit lijf liggenEn daarbij is het ook lekker om in beweging te blijven, omdat ik dit jaar minder intensief aan de wel bekende mietjessport ben gaan doen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Deze 4 opties:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef DJMO het volgende:
• Ik wil graag afvallen
• Ik wil meer bewegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
• Ik wil graag afvallen
• Ik wil meer bewegen
Dus heb anders gestemd
[ Bericht 1% gewijzigd door Solique op 16-05-2012 08:04:17 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb bij de poll gekozen voor meer bewegen. Maar eigenlijk is het ook anders
Ik wilde gezien ik in de dertig ben, voorkomen dat ik last zou krijgen van overgewicht.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Eigenlijk wilde ik pas echt gaan hardlopen toen ik de marathon van NY op tv zag
Inderdaad, zo kwam ik ook aan mijn scheenbeen blessurequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef egelhond het volgende:
[..]
Pas ermee op! Ik vond het in het begin ook aantrekkelijk om om de dag te lopen, maar je benen kunnen echt pijn gaan doen en dat ene extra dag wachten kan veel schelen met pijn. Als je eenmaal enkele weken verder bent heb je die pijn niet meer.
dat was toch die sport met gemengd douchen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb bij de poll trouwens ook voor anders, nl... gekozen. Ik ben gaan hardlopen om te zien waar mijn max ligt, aangezien een fysio mij ooit heeft verteld dat ik echt de bouw van een duurloper heb, dus eens kijken waar de grenzen van dit lijf liggenEn daarbij is het ook lekker om in beweging te blijven, omdat ik dit jaar minder intensief aan de wel bekende mietjessport ben gaan doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Het zijn drie jeansmatenbij sommige merken zelfs vier maten
ik ben ook zo blij ermee
Die slaaprimpels trouwensik ben net uit bed
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
Ik mag morgen weer!Ik heb nu al zin... Nog maar een keer ruim 10 km lopen, alleen nu gaan feMaleDuck & miniDuck mee op de fiets, waarschijnlijk, dus dat is wel gezellig
, leuk dat de hele familie Duck er achter staat...bij de langere afstanden gaat er toch een hoop tijd in zitten en dan is het leuk als je support krijg van familie
Dat dus! Altijd leuk als Katrien, Kwik, Kwek en Kwak je steunenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..], leuk dat de hele familie Duck er achter staat...bij de langere afstanden gaat er toch een hoop tijd in zitten en dan is het leuk als je support krijg van familie
Dat wordt wel altijd gezegd, maar heb het ooit nog maar 1 keer meegemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was toch die sport met gemengd douchen?Ja, het is leuk als er zo'n hummeltje van 3 achterop bij mamma de hele tijd roept: 'Hup pappa, hup pappa.'quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..], leuk dat de hele familie Duck er achter staat...bij de langere afstanden gaat er toch een hoop tijd in zitten en dan is het leuk als je support krijg van familie
Ja, en zij vind het heerlijk om ook gewoon rustig te fietsen en dat past wel bij mijn looptempoquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat dus! Altijd leuk als Katrien, Kwik, Kwek en Kwak je steunenAlleen zit ik qua tempo wel tussen 2 versnellingen in, voor haar dan
Ik werd uitgedaagd voor de zandvoort circuit run, daarna ben ik maar doorgegaan. Nu sta ik ingeschreven voor de dam tot dam en dat is weer een goede stok achter de deur
Het ligt me zomaar wel en het gaat me relatief probleemloos af.met een koekje![]()
Hier is het op dit moment heerlijk weer; hoop dat het dat vanavond ook is. Kijk uit naar m'n training vanavond
welcome to the wonderful world of running!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:43 schreef linebear het volgende:
Weer een les met Renate gelopen. Het was koud en natliep niet echt lekker
volgens mij heb ik de duurlopen ontdekt... betrap me erop om te kijken hoe ik zou moeten lopen bij mij in de buurt als ik 15 km of de HM zou willen lopen
ik hoop dat ik de motivatie nog heb om straks weer te beginnen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik wil zeer binnenkort een HM gaan doen, op een zeer rustig tempo. Iig volgende week bij mijn ouders maar weer eens 15 km doen.Niet meer actief op Fok!![]()
Lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil zeer binnenkort een HM gaan doen, op een zeer rustig tempo. Iig volgende week bij mijn ouders maar weer eens 15 km doen.![]()
Voel je je al wat beter? Oftewel, klaar voor morgen?![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:02 schreef Jumparound het volgende:
ik hoop dat ik de motivatie nog heb om straks weer te beginnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat ik niet zo'n mooie spiegel heb als jullie, wat ongelukkige foto's. Maar het idee is wel duidelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puik!!
Ja doei.![]()
Wow afvalkoningen en koninginnen, respect hoor!Natuurlijk wel joh! Van bankhangen word je maar chagrijnigquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:02 schreef Jumparound het volgende:
ik hoop dat ik de motivatie nog heb om straks weer te beginnen
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Oh en ik ben gaan hardlopen dankzij m'n vaderZag hem finished bij de CPC in 2010 en dacht, hey, dat wil ik ook! Dus ter plekke m'n 1e tight gekocht (
) en met Evy begonnen
![]()
![]()
Geen keelpijn meer, wel een tikje verkouden en een paar mindere nachten achter de rug. Maar zoals het nu staat start ik morgen wel gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker![]()
Voel je je al wat beter? Oftewel, klaar voor morgen?. Hopelijk slaap ik komende nacht goed
.
Thx for asking.
Niet meer actief op Fok!![]()
omdat ik nogal pech heb gehad met hardlopen.quote:
omdat ik er nogal tegen op kijk om weer te gaan lopen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben gaan hardlopen om af te vallen. Dat is me nog niet echt gelukt, maar conditie is wel een stuk vooruit gegaan![]()
![]()
Heb je ook je eten aangepast? ^^quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:30 schreef VKV het volgende:
Ik ben gaan hardlopen om af te vallen. Dat is me nog niet echt gelukt, maar conditie is wel een stuk vooruit gegaan![]()
ik kan niet wachten totdat ik weer normaal kan lopen.... die sportschool ben ik nu alweer ZOOOO zat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat ik nogal pech heb gehad met hardlopen.
omdat ik er nogal tegen op kijk om weer te gaan lopen...![]()
Waarom kun jij niet normaal lopen, AC? Of doe je andere dingen in de sportschool?Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat ik niet zo'n mooie spiegel heb als jullie, wat ongelukkige foto's. Maar het idee is wel duidelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker vanavond nog een bakkie thee en dan vroeg onder de wol kruipen popquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen keelpijn meer, wel een tikje verkouden en een paar mindere nachten achter de rug. Maar zoals het nu staat start ik morgen wel gewoon. Hopelijk slaap ik komende nacht goed
.
Thx for asking.
![]()
![]()
ik kreeg 10 dagen geleden last van m'n knie bij het hardlopen (na 5km) zo erg dat ik even niet meer kon hardlopen. na 2 minuten wandelen weer gaan hardlopen en toen kreeg ik het na een paar minuten weer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Waarom kun jij niet normaal lopen, AC? Of doe je andere dingen in de sportschool?
ik heb dus een weekje rust genomen (qua hardlopen, squats en deadlifts) en zondag weer wezen proberen maar kreeg na een km of 5 weer precies hetzelfde.. zorgde er zelfs voor dat ik zondagavond helemaal niet meer normaal kon lopen.dus nu maar weer even niet lopen..normaal gesproken doe ik 2 a 3 keer Krachttraining per week dat heb ik nu maar wat omhoog gegooid dus ik woon tijdelijk in de sportschool
![]()
![]()
Oh ja! Ga m zo even beantwoordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef streamnl het volgende:
[..]Die bewaar ik
PS GotC heb je een DM gestuurd![]()
![]()
Ah! Koude kalkoenen enzulksquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bijna net zo smakelijk
Het heeft ook met stopen met roken te maken..
Het was even zoeken in mijn agenda maar ik ben ma, 30. juli precies 1 jaar gestopt!!!quote:![]()
Ja dat heb ik in mijn agenda gezet!!!!![]()
Oei, dat klinkt niet goed. Nog naar de huisarts geweest? Wanneer ga je het weer proberen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik kreeg 10 dagen geleden last van m'n knie bij het hardlopen (na 5km) zo erg dat ik even niet meer kon hardlopen. na 2 minuten wandelen weer gaan hardlopen en toen kreeg ik het na een paar minuten weer.
ik heb dus een weekje rust genomen (qua hardlopen, squats en deadlifts) en zondag weer wezen proberen maar kreeg na een km of 5 weer precies hetzelfde.. zorgde er zelfs voor dat ik zondagavond helemaal niet meer normaal kon lopen.dus nu maar weer even niet lopen..normaal gesproken doe ik 2 a 3 keer Krachttraining per week dat heb ik nu maar wat omhoog gegooid dus ik woon tijdelijk in de sportschool
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het was even zoeken in mijn agenda maar ik ben ma, 30. juli precies 1 jaar gestopt!!!![]()
Ja dat heb ik in mijn agenda gezet!!!!
Ik a.s. maandag precies een half jaar
Ik ben ruim 10 jaar geleden al gestopt. Voor zover ik ooit begonnen ben dan. Vond het draaien leuker dan het roken zelf
.
Toch erg dat we zoiets precies bijhoudenquote:
Hoe lang heb je gerookt? Ik vanaf mijn 15de en ben nu 31.
wat was ik dom toen![]()
![]()
ik ben ook een echte duurloper.....begin voor mijn gevoel pas echt lekker warm te draaien na 5kmquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
volgens mij heb ik de duurlopen ontdekt... betrap me erop om te kijken hoe ik zou moeten lopen bij mij in de buurt als ik 15 km of de HM zou willen lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon nooit draaienquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ruim 10 jaar geleden al gestopt. Voor zover ik ooit begonnen ben dan. Vond het draaien leuker dan het roken zelf
.
Heb zo'n 18 jaar gerookt...echt niet normaal eigenlijkF means you're fucked![]()
over ongesteldheid gesproken.... hoe gaat het met je PMS YUR?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben ook een echte duurloper.....begin voor mijn gevoel pas echt lekker warm te draaien na 5km.
Verklaart misschien ook waarom het tempo bij de 5 niet echt omhoog wil en ik er bij de 10 niet zo veel moeite mee heb? (snelste tijd op 5 = 5:51, snelste tijd op 10 = 6:16, klein verschil dus).Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over ongesteldheid gesproken.... hoe gaat het met je PMS YUR?
Daar zorg ik goed voor hoor
Ik ben vandaag precies 100 dagen gestopt met roken![]()
1506 sigaretten niet gerookt
¤ 360,33 euro bespaard.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
¤ 360,33 euro bespaard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hardloopspullen voor kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
¤ 360,33 euro bespaard.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee nog niet naar huisarts geweest, ik doe nu ff weer een weekje rustig aan en probeer volgende week ergens eens te kijken of ik de 5km red...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Nog naar de huisarts geweest? Wanneer ga je het weer proberen?![]()
Goed bezig!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
¤ 360,33 euro bespaard.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
spannend Roos, op de loopband neem ik aan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neem aan dat ze die dat wel hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
spannend Roos, op de loopband neem ik aan?![]()
![]()
Daar kan ik niet op wachten, mijn enkels trekken het lopen op fitness schoenen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten totdat die verdomde Nike Free 4.0 hier eens uitkomt![]()
Goed bezig, je bent nu door de moeilijkste tijd heenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
¤ 360,33 euro bespaard.
hihi, ik ongeveer 40700 peuken niet gerookt
en 8140 euro bespaard
(sinds okt. 2006 gestopt.)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
bij runnersworld? Heb ik mijn schoenen laten aanmeten en die bevallen primaquote:
laagste gewicht in tijden, 78,2! (ben nu in een maand 6,4 kg kwijt oid)
Ecosia
fitness schoenen? Nike Free zijn natural running schoenenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet op wachten, mijn enkels trekken het lopen op fitness schoenen niet.![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef Jumparound het volgende:
laagste gewicht in tijden, 78,2! (ben nu in een maand 6,4 kg kwijt oid)
Ecosia
Ik hoorde dat op de loopband een vertekend beeld geeft als je altijd buiten loopt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
spannend Roos, op de loopband neem ik aan?![]()
ja maar altijd beter dan een puistige puber die je tijdens zijn zaterdagbaantje een paar schoenen probeert aan te smerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat op de loopband een vertekend beeld geeft als je altijd buiten loopt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze bedoelt ws dat ze niet op Nike Free kan wachten, omdat ze NU fatsoenlijke schoenen nodig heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
fitness schoenen? Nike Free zijn natural running schoenen.
Ik kan ook niet wachten om op m'n Nike Free te gaan lopen, maar ik moet even een gunstig momentje afwachten. Volgend weekend weer in het noorden en daar kan ik zo mooi ver hardlopen, dus heb met mezelf afgesproken dat ik daarna ga beginnen met Nike Free. Mogelijk neem ik ze zelfs mee: dan doe ik m'n herstelloopje van 3 km erop. Denk dat ik de eerste paar keren niet veel verder ga komen, namelijk.
Ik loop nu op fitness schoenen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
fitness schoenen? Nike Free zijn natural running schoenen![]()
![]()
is een beetje afhankelijk van welke free's je hebt, ik heb zelf de 3.0 v3 dat zijn de extreemste modellen. daar ga je op het begin niet heel ver op kunnen lopen nee. althans kan wel maar daarna kan je dan niet meer lopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt ws dat ze niet op Nike Free kan wachten, omdat ze NU fatsoenlijke schoenen nodig heeft.
Ik kan ook niet wachten om op m'n Nike Free te gaan lopen, maar ik moet even een gunstig momentje afwachten. Volgend weekend weer in het noorden en daar kan ik zo mooi ver hardlopen, dus heb met mezelf afgesproken dat ik daarna ga beginnen met Nike Free. Mogelijk neem ik ze zelfs mee: dan doe ik m'n herstelloopje van 3 km erop. Denk dat ik de eerste paar keren niet veel verder ga komen, namelijk.
![]()
![]()
Ik heb de 2.0. Ik ga gewoon eerst een klein rondje doen om te wennen (3 km dus waarschijnlijk) en op basis daarvan beslis ik hoe ik verder ga. Ben als de dood een blessure op te lopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is een beetje afhankelijk van welke free's je hebt, ik heb zelf de 3.0 v3 dat zijn de extreemste modellen. daar ga je op het begin niet heel ver op kunnen lopen nee. althans kan wel maar daarna kan je dan niet meer lopen
Ik vraag me af of het verstandig is om ze af te wisselen met m'n gewone schoenen of dat ik beter meteen helemaal over kan stappen op natural running? Aan de ene kant worden mijn voeten wellicht sterker van afwisseling, aan de andere kant word ik van die gewone schoenen ook weer 'lui'.Niet meer actief op Fok!![]()
free+ 2.0 neem ik aan? dat zijn eigenlijk 5.0 modellen het instap model voor natural running zeg maar. toen ik mijn free 3.0 haalde werd me aangeraden om het af te wisselen. nu is de 3.0 wel een groot verschil met een normale schoen. dat vond ik bij die 2.0 van jou nog wel meevallen. maar ik zou voor de zekerheid gewoon de komende weken afwisselen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de 2.0. Ik ga gewoon eerst een klein rondje doen om te wennen (3 km dus waarschijnlijk) en op basis daarvan beslis ik hoe ik verder ga. Ben als de dood een blessure op te lopen.
Ik vraag me af of het verstandig is om ze af te wisselen met m'n gewone schoenen of dat ik beter meteen helemaal over kan stappen op natural running? Aan de ene kant worden mijn voeten wellicht sterker van afwisseling, aan de andere kant word ik van die gewone schoenen ook weer 'lui'.![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar altijd beter dan een puistige puber die je tijdens zijn zaterdagbaantje een paar schoenen probeert aan te smeren
Toen Yur z'n huidige schoenen liet aanmeten moest hij op z'n oude schoenen lopen. Vent van de Runnersworld: Aha..die zijn zeker op de lopende band aangemeten?![]()
![]()
Yep, instapmodelquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
free+ 2.0 neem ik aan? dat zijn eigenlijk 5.0 modellen het instap model voor natural running zeg maar. toen ik mijn free 3.0 haalde werd me aangeraden om het af te wisselen. nu is de 3.0 wel een groot verschil met een normale schoen. dat vond ik bij die 2.0 van jou nog wel meevallen. maar ik zou voor de zekerheid gewoon de komende weken afwisselen.(zit precies tussen normale hardloopschoenen en barefootrunning in).
Dan doe ik de duurlopen in eerste instantie op m'n oude schoenen en de herstelloopjes op de nieuwe en als dat allemaal goed gaat ook 5 km op de nieuwe.Niet meer actief op Fok!![]()
Gisteren de eerste helft van Evy 1 gelopen, 5 min hard dus, wil t vandaag weer proberen, of iig weer 5 min hardCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Wat was de reden dat je de les niet afgemaakt hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:48 schreef Stefan het volgende:
Gisteren de eerste helft van Evy 1 gelopen, 5 min hard dus, wil t vandaag weer proberen, of iig weer 5 min hard![]()
Geen conditie, mn hart kwam zon beetje door mn keel naar buitenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
ik had de mazzel dat ik de 3.0 kocht toen ik nog echt een beginner was. dus heb daar eigenlijk op leren hardlopen. maar ik wil de 4.0 gaan kopen omdat ik tijdens de langere duurlopen na een km of 15 niet meer zo geconcentreerd op m'n loopstijl let.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, instapmodel(zit precies tussen normale hardloopschoenen en barefootrunning in).
Dan doe ik de duurlopen in eerste instantie op m'n oude schoenen en de herstelloopjes op de nieuwe en als dat allemaal goed gaat ook 5 km op de nieuwe.dan kan ik beter iets meer demping hebben.
![]()
je moet ook niet meteen op je max gaan lopen.. gewoon een voor jou lekker tempo aanhouden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:50 schreef Stefan het volgende:
Geen conditie, mn hart kwam zon beetje door mn keel naar buiten![]()
Nou, als je 30 jaar niet hebt hardgelopen is niks een lekker tempo maar ik liep niet hard maar op een drafjeCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Huh? Heeft 4.0 dan meer demping dan de 3.0? Nee toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik had de mazzel dat ik de 3.0 kocht toen ik nog echt een beginner was. dus heb daar eigenlijk op leren hardlopen. maar ik wil de 4.0 gaan kopen omdat ik tijdens de langere duurlopen na een km of 15 niet meer zo geconcentreerd op m'n loopstijl let.dan kan ik beter iets meer demping hebben.
Wow Stefan, misschien moet je dan beginnen met 1 min joggen/1 min wandelen en dat 5x of zo achtereen. En dan een week later 2 om 2, een keer of drie achtereen. En daarna Evy? Het moet wel leuk blijven! Succes.Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
de 4.0 zit tussen de 5.0(free +3.0) en 3.0 v4 inquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Heeft 4.0 dan meer demping dan de 3.0? Nee toch?
check:![]()
![]()
Ja,Ik ga straks of morgen Evy 1 herhalen en als t moet nog een keer en nog een keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef .M. het volgende:
Wow Stefan, misschien moet je dan beginnen met 1 min joggen/1 min wandelen en dat 5x of zo achtereen. En dan een week later 2 om 2, een keer of drie achtereen. En daarna Evy? Het moet wel leuk blijven! Succes.
Ik ga geen marathon oefenen, ik wil afvallen, dus ga naast conditie ws ook andere dingen doenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ah, plaatje verduidelijkt het. Maar ik snap niet helemaal waarom die van mij dan 2.0 heet, terwijl ik de minste demping hebquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de 4.0 zit tussen de 5.0(free +3.0) en 3.0 v4 in
check:
[ afbeelding ].
staat het getal niet voor het aantal mm's demping vergeleken met barefoot?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, plaatje verduidelijkt het. Maar ik snap niet helemaal waarom die van mij dan 2.0 heet, terwijl ik de minste demping heb.
hoi hoi,
Zijn er overpronators die met Nike Free lopen? Wat is jullie ervaring?I am a black hole shitting into the void![]()
de mensen maken het topic... gelukkig weinig gekat op elkaar zoals in sommige topicsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb vanaf oktober '11 naar nu uitgebouwd van 1 minuutje aan een stuk naar 10 / 11 km aan een stuk in een uur. Merk bij mezelf dat ik een beetje 'vast' zit.
Iemand nog goede tips om dit weer uit te bouwen richting HM oid?I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
die van jou heten free + 2.0 (en zijn eigenlijk de nike free 5.0) ze heten free + omdat er een + sensor in kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, plaatje verduidelijkt het. Maar ik snap niet helemaal waarom die van mij dan 2.0 heet, terwijl ik de minste demping heb.
het getal staat niet voor het aantal mm's demping !![]()
Schemaatje erbij pakkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb vanaf oktober '11 naar nu uitgebouwd van 1 minuutje aan een stuk naar 10 / 11 km aan een stuk in een uur. Merk bij mezelf dat ik een beetje 'vast' zit.
Iemand nog goede tips om dit weer uit te bouwen richting HM oid?
volgens de verkopers bij run2day loop je op een natuurlijke manier zoals je normaal op blote voeten zou lopen en is er dus geen spraken van overpronatie etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Gimmick het volgende:
hoi hoi,
Zijn er overpronators die met Nike Free lopen? Wat is jullie ervaring?![]()
Voor katten zijn er andere kanalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de mensen maken het topic... gelukkig weinig gekat op elkaar zoals in sommige topics
Ja doei.![]()
Huh? Proneren doe je toch van nature?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens de verkopers bij run2day loop je op een natuurlijke manier zoals je normaal op blote voeten zou lopen en is er dus geen spraken van overpronatie etc.F means you're fucked![]()
Ik heb zojuist ook Evy 1 gelopen. Afgelopen maandag zonder Evy gelopen maar dat viel vies tegen. Was na 1 km al helemaal kapot en toen ik terug kwam had ik het gevoel dat ik stikte. Maar, volgens mij zit er al progressie in want Evy 1 ging mij zojuist goed af, heb het helemaal af kunnen maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Stefan het volgende:
Ja,
[..]
Ik ga straks of morgen Evy 1 herhalen en als t moet nog een keer en nog een keer.
Ik ga geen marathon oefenen, ik wil afvallen, dus ga naast conditie ws ook andere dingen doen
Hopelijk merk jij bij de volgende keer ook al verschil![]()
![]()
Hangt er een beetje vanaf hoe je qua hartslag die 10 / 11 km per uur loopt. Als je continue op je max loopt, is het niet gek dat je niet verder komt, omdat je met deze zogenaamde 'Tempo runs' niet echt meer opbouwt. Als je op onderstaande site aangeeft dat je 10 km/ uur loopt, dan moet je om duurvermogen te trainen rond de 7 minuten per km gaan lopen. Maar een schema erbij zoeken voor opbouw naar de Halve Marathon of 15 km.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand nog goede tips om dit weer uit te bouwen richting HM oid?
http://www.mcmillanrunning.com/index.php/site/index
Of wil je juist focussen op snelheid?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maakt niet uit welke vorm van pronatie je hebt, maar volgens mij antiproneert over overproneert iemand van nature...quote:F means you're fucked![]()
nee je proneert van nature. en omdat je met natural running geen haklanding maakt maar een midden/voorvoets landing is er dus geen sprake van overpronatie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke vorm van pronatie je hebt, maar volgens mij antiproneert over overproneert iemand van nature...![]()
Ah zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee je proneert van nature. en omdat je met natural running geen haklanding maakt maar een midden/voorvoets landing is er dus geen sprake van overpronatie.
Ik heb zin in morgen. Eens kijken of slacker en ik een beetje gelijke tred kunnen houden
Is die 5.0 nu wel of niet aan te raden aan iemand die een paar maanden geleden begonnen is met hardlopen ?![]()
ik zou zeggen ja! vooral de 5.0 als instap model.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef linebear het volgende:
Is die 5.0 nu wel of niet aan te raden aan iemand die een paar maanden geleden begonnen is met hardlopen ?![]()
Zijn jullie PR's ongeveer gelijk dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef YUR het volgende:
Ik heb zin in morgen. Eens kijken of slacker en ik een beetje gelijke tred kunnen houden<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
AC, ik heb geen ervaring met minimalistisch lopen maar zou je het ook aanraden aan iemand die helemaal nieuw tot lopen is of zou je dan zeggen...ga eerst maar eens leren hardlopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yep, zit niet veel verschil in.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zijn jullie PR's ongeveer gelijk dan?F means you're fucked![]()
En gaan jullie op een beetje ambitieuze tijd weg?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
bedtijd hier....niet te snel he allemaal, geeft zoveel terugleeswerk....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mja, ik ben wel van plan om me te richten op een tijd net onder mn PRquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En gaan jullie op een beetje ambitieuze tijd weg?F means you're fucked![]()
weltrusten dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedtijd hier....niet te snel he allemaal, geeft zoveel terugleeswerk....
That's the spiritquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, ik ben wel van plan om me te richten op een tijd net onder mn PR
Ik ga ook voor een tijd net onder m'n PR. Als ik net zo lekker loop als zondag zou dat haalbaar moeten zijn. Maar stiekem hoop ik op iets beters dan dat, maar ik wil niet teleurgesteld zijn, dus houd ik het hier op.
Wat zijn jullie PR's als ik vragen mag en waar gaan jullie op mikken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook voor een tijd net onder m'n PR. Als ik net zo lekker loop als zondag zou dat haalbaar moeten zijn. Maar stiekem hoop ik op iets beters dan dat, maar ik wil niet teleurgesteld zijn, dus houd ik het hier op.
Mijne is sinds afgelopen zondag 55.14. Heb er dik twee minuten afgehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat zijn jullie PR's als ik vragen mag en waar gaan jullie op mikken?
Ik wil nu gaan starten op 5.30/km en hoop dat vol te kunnen houden. Op het einde zou ik misschien nog wat kunnen versnellen. Dus streven is < 55minutenF means you're fucked![]()
Mijn PR is 6.16 op de 10 km () en ik ga dus mikken op de 6.15
. Binnen 62 minuten finishen zou ook cool zijn
.
oh nice, dus met 53 zit ik nog niet eens zo gekquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijne is sinds afgelopen zondag 55.14. Heb er dik twee minuten afgehaald.
Ik wil nu gaan starten op 5.30/km en hoop dat vol te kunnen houden. Op het einde zou ik misschien nog wat kunnen versnellen. Dus streven is < 55minuten
Ecosia
Daar ben ik jaloers opquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh nice, dus met 53 zit ik nog niet eens zo gek
Als je in een groepje kan komen dat net onder die 55 minuten duikt, dan moet het wel lukken toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijne is sinds afgelopen zondag 55.14. Heb er dik twee minuten afgehaald.
Ik wil nu gaan starten op 5.30/km en hoop dat vol te kunnen houden. Op het einde zou ik misschien nog wat kunnen versnellen. Dus streven is < 55minutenook gewoon zoeken naar een goede haasquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Mijn PR is 6.16 op de 10 km () en ik ga dus mikken op de 6.15
. Binnen 62 minuten finishen zou ook cool zijn
.
ik zou zeggen als je nieuw bent met lopen begin er meteen op! minder blessure gevoelig! en je kan in het begin toch niet zo heel ver lopen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
AC, ik heb geen ervaring met minimalistisch lopen maar zou je het ook aanraden aan iemand die helemaal nieuw tot lopen is of zou je dan zeggen...ga eerst maar eens leren hardlopen?![]()
Ja, ik denk dat een haas wel goed is jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je in een groepje kan komen dat net onder die 55 minuten duikt, dan moet het wel lukken toch?
[..]
ook gewoon zoeken naar een goede haas. Tijdje geleden ook achter iemand gelopen die eigenlijk nét iets te snel ging. Maar ik wilde de afstand niet groter maken
. Alleen zorgen dat ik mezelf niet over de kop loop
.
Cool, maar no way dat ik mensen op m'n rug ga zeulen / me mee laat zeulenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef GotC het volgende:
http://run2day.nl/nieuws/(...)gen-bij-run2day.html
Nike Free Bootcamp trainingen bij Run2Day.
Heb liever een clinic.
Ja, dat is inderdaad het beste, maar er zijn toch startvakken daar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat een haas wel goed is ja. Tijdje geleden ook achter iemand gelopen die eigenlijk nét iets te snel ging. Maar ik wilde de afstand niet groter maken
. Alleen zorgen dat ik mezelf niet over de kop loop
.
Yep. Ik ga in het langzaamste vakquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het beste, maar er zijn toch startvakken daar?( > een uur)
Pfoe. Ik ben net thuis van hardlopen, maar ik wist vantevoren niet welke route ik zou nemen dus ik besloot de markering op het asfalt te volgen (per 100 meter). Alleen nam ik een verkeerde afslag dus er waren geen markeringen meer. Toen ben ik doorgelopen en ergens rechts gegaan, en na een tijdje waren er weer markeringen, alleen in de tegengestelde richting
Nu blijkt dat ik ongeveer 11 km heb gelopen, in een klein uurtje.Children of the night. What music they make.![]()
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef YUR het volgende:
Ik heb zin in morgen. Eens kijken of slacker en ik een beetje gelijke tred kunnen houdenChildren of the night. What music they make.![]()
Als ik jullie verhalen lees over wedstrijden die jullie gaan doen of gedaan hebben dan gaat het bij mij erg kriebelen.
Ik ben erg prestatiegericht. Ik WIL (moet) over de beste in zijn. Ik weet dat ik dat niet ben maar ik WIL (moet) dat wel.
Eerst maar die schema van Evy 0-5 afmaken.![]()
Lopen. De 5 km dan. Mijn pa en oudste zus lopen de 10, dus die ga ik aanmoedigenquote:
Children of the night. What music they make.![]()
Ben je veel veranderd sinds de laatste Fok!Hattrickmeet?quote:
Niet echt. Ik loop wat meer en wat harderquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je veel veranderd sinds de laatste Fok!Hattrickmeet?
Oh, en ik loop met startnummer 130 op mn buik
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar die free-running schoenen, maar die werden me de vorige keer nog afgeraden door de kenner bij RW Den HaagF means you're fucked![]()
Maar vorige keer was je zwaarder dan nu? Heb je nu een gezond BMI? Je zag er op die foto niet te zwaar uit iig.
Echt jammer dat ze zo'n bootcampclinic organiseren bij Run2Day en niet een gewone clinic.
Nee, ik ben nog net zo zwaar..... 85kg bij 1m80quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Maar vorige keer was je zwaarder dan nu? Heb je nu een gezond BMI? Je zag er op die foto niet te zwaar uit iig.
Echt jammer dat ze zo'n bootcampclinic organiseren bij Run2Day en niet een gewone clinic.
Dat is een mooi getal. Ik heb nr. 1644.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet echt. Ik loop wat meer en wat harder
Oh, en ik loop met startnummer 130 op mn buik
Loop je de 5km of de 10?Ik ben 71kg bij 1m75.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog net zo zwaar..... 85kg bij 1m80Children of the night. What music they make.![]()
Oh, die Golden Ten begint pas om 15.00 uur. Had iets van 11.00 uur in m'n hoofd zitten.
Ik begin om 13:45quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die Golden Ten begint pas om 15.00 uur. Had iets van 11.00 uur in m'n hoofd zitten.
Dus ik zou nog tot half 3 kunnen inschrijven? Even thuis kijken of ik misschien ook wel kom...quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
om 13.11 met de trein, dan ben ik om 13.45 in delft, dat is nog wel goed te doen trouwens...
Ga je je vriendje niet eens aanmoedigen dan? Wat ben jij voor een vriendinquote:![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je je vriendje niet eens aanmoedigen dan? Wat ben jij voor een vriendin![]()
![]()
[..]
.
Ga je dan ook de 10 doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus ik zou nog tot half 3 kunnen inschrijven? Even thuis kijken of ik misschien ook wel kom...
om 13.11 met de trein, dan ben ik om 13.45 in delft, dat is nog wel goed te doen trouwens...Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga eerst nog maar even naar IKEA morgen, in m'n sportkloffie. Nieuwe bank kopen.
Ja, wilde morgen sowieso nog een keer 10 trainen en de start van de 5 is voor mij te vroeg... maar moet het er thuis nog even over hebben, wil dan wel samen naar delft reizen...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik tegen collega: "Ik ga morgen voor het eerst meedoen aan een hardloopwedstrijd."
Zij: "Oh leuk, hoeveel km?"
Ik: "10"
Zij: "Oh, dat vind ik best wel ver!"
Ik weet nooit zo goed hoe ik daarop moet reageren, omdat ik al zo vaak 10 km heb gelopen en het echt niet ver meer is![]()
.
Nu ga ik al heulemaaaal niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga je toch slacker of viking aanmoedigenquote:
-foutje-Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Zo weer 10 min lopenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
dan zeg je toch:quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik tegen collega: "Ik ga morgen voor het eerst meedoen aan een hardloopwedstrijd."
Zij: "Oh leuk, hoeveel km?"
Ik: "10"
Zij: "Oh, dat vind ik best wel ver!"
Ik weet nooit zo goed hoe ik daarop moet reageren, omdat ik al zo vaak 10 km heb gelopen en het echt niet ver meer is![]()
.
Klopt! Het is ook ver, maar ik train al langer en op langere afstanden dus gaat het snel voorbij...
oid...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
[..]
Ecosia
10 kilometCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties Forumhop: Hop naar: