Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Wat heb je aangepast in je leven? sporten en eten? Gewoon benieuwd vanwege het enorme verschil...petje af!
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!
dit dus...!!quote:
... ik realiseer me heel goed dat sommige mensen weinig hoeven te doen om op gewicht te blijven ( ben er 1 van ). Destemeer respect voor mensen die hun leven een ommekeer geven. Deze foto's ga ik gebruiken als iemand zegt : kan ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebben"Eens en nooit meer".
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YURquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YUR
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef GotC het volgende:
Zo, net de 5x2 min gedaan met 1 min wandelen tussendoor. Voelt alsof ik niks heb gedaan:+
Wel een wat gevoelige kuit
Me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]weet je dat er ook mannen bestaan met een shoefetish?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Het blijft impressive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenenquote:
Yup! Toch wel belangrijk, al is t aanlokkelijk om weer een wat 'langere' loop te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YUR ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenen
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, thanks. Het voelt ook wel een stuk beter en gezonder allemaal dan in 2007
quote:
Hmpf, zit Yur weer vanaf de wc te Fokken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]heb sowieso een zwak voor mooie kleren...kan bijv. wegsmelten bij mooi pak...moet de vrouwelijke kant in mij zijn
je bent het dus al aan het overbelasten anders deed het geen pijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Vesperfly het volgende:
Hi allen!
Ik loop sinds kort hard, ben sinds gisteren aan mijn derde week begonnen. Ik loop drie keer in de week, elke keer een uur, per uur 10 keer drie minuten lopen/rennen. Ik heb nog best last van mijn knie; ik loop met mijn linkervoet naar binnen maar gek genoeg doet mijn rechterknie zeer wanneer ik ren. Ik wil het niet overbelasten, vandaar de 3 minuten wandelen tussendoor.
Maar ik wil dit uiteraard wel opbouwen!
Ik heb renschoenen van Puma, heb vroeger van de podoloog wel eens zooltjes gekregen, maar nooit gebruikt, wil die wel in mijn schoenen leggen, maar waar moet ik nog meer op letten met rennen? (M.a.w.: waardoor wordt de pijn minder, maar gaat mijn knie niet kapot).
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!
Semtex ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |