SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hierF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):Ook al zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow, wat een verschil MoBlo en Semtex![]()
Wat knap
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Wauw, die voor & na foto's! Goed!
Ben zelf nog niet afgevallen door het hardlopen, maar dat komt omdat ik m'n eetpatroon nog niet echt goed aangepast heb![]()
![]()
Holy shit. Respect dames!![]()
Damn, mocht ik ooit oud en dik worden, dan gaat me dat echt niet lukken. Ik heb die discipline niet.
Nu al 2 weken niet meer gelopen omdat ik de HM achter de rug heb en het erg 'druk' heb, geen stok meer achter de deur.![]()
Aha, ik wist dat ik iets was vergetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef VKV het volgende:
Wauw, die voor & na foto's! Goed!
Ben zelf nog niet afgevallen door het hardlopen, maar dat komt omdat ik m'n eetpatroon nog niet echt goed aangepast heb![]()
![]()
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je aangepast in je leven? sporten en eten? Gewoon benieuwd vanwege het enorme verschil...petje af!
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!![]()
![]()
Hi allen!
Ik loop sinds kort hard, ben sinds gisteren aan mijn derde week begonnen. Ik loop drie keer in de week, elke keer een uur, per uur 10 keer drie minuten lopen/rennen. Ik heb nog best last van mijn knie; ik loop met mijn linkervoet naar binnen maar gek genoeg doet mijn rechterknie zeer wanneer ik ren. Ik wil het niet overbelasten, vandaar de 3 minuten wandelen tussendoor.
Maar ik wil dit uiteraard wel opbouwen!
Ik heb renschoenen van Puma, heb vroeger van de podoloog wel eens zooltjes gekregen, maar nooit gebruikt, wil die wel in mijn schoenen leggen, maar waar moet ik nog meer op letten met rennen? (M.a.w.: waardoor wordt de pijn minder, maar gaat mijn knie niet kapot).Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
[..]
Zoeen heb ik er ook (al is voor hier 2007):Wauw! Knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
goed hoor moblo en semtex
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo, ben nu een klein beetje bijgekomen van de schok van de foto's van Moblo en Semtex...
Dames, jullie vinden het toch niet erg als ik jullie foto in de toekomst als voorbeeld gebruik voor mensen die vinden dat veranderen onmogelijk is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
... need I say more? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Wat heb je aangepast in je leven? sporten en eten? Gewoon benieuwd vanwege het enorme verschil...petje af!
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!"Eens en nooit meer".
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beetje zelfde als bij Swets dus.
En het belangrijkste is de eerste stap die je zelf maakte. Jij had besloten dat het zo niet langer meer kon, en alleen zo kun je er wat aan doen. Heel goed.![]()
![]()
ThanksDikke mazzel ook nog dat hardlopen alles behalve een straf is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dit dus...!!quote:
ben weer begonnen met lopen om de conditie op peil te brengen en als bonus toch een paar kilo's afgevallen.
85kg en 1.95m, dat probeer ik zo te houden
het enige "probleem" waar veel "oude mannen" mee kampen zijn de manboobs'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
... ik realiseer me heel goed dat sommige mensen weinig hoeven te doen om op gewicht te blijven ( ben er 1 van ). Destemeer respect voor mensen die hun leven een ommekeer geven. Deze foto's ga ik gebruiken als iemand zegt : kan ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben op een dag gewoon naar de huisarts gegaan, omdat zelf aan blijven kloten niet meer hielp. Die begon met mijn bloedwaardes laten meten (cholesterolwaardes als die van een oude man en bloedsuikerwaardes waarmee ik tegen de diabetes aan zat) en naar een diëtist gestuurd. Zo ontdekte ik langzaam waar het allemaal fout zat en wat ik verkeerd deed. Daarbij ook nog een zittend beroep, onregelmatige diensten (destijds) en weinig bewegen. Langzaamaan heeft het beter leren eten en meer bewegen (26km per dag fietsen destijds) geholpen en merk je dat je minder eten nodig hebt om toch een vol gevoel te hebben. Bij mij helpt het altijd om een soort wake up call te krijgen, bij mij waren het die bloedwaardes of zo'n gruwelijke voor foto als in het vorige topic. Denk dat anderen dat misschien ook wel hebben"Eens en nooit meer".
Als ik je kende zou ik je niet herkennen als ik je na je 'vorige leven 'weer tegen kwam...
Misschien is dit wel een motivatie voor mensen die hier meelezen...![]()
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YURquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan hebben we ze nog niet eens in hun Skorts gezien YUR![]()
![]()
Zo, net de 5x2 min gedaan met 1 min wandelen tussendoor. Voelt alsof ik niks heb gedaan:+
Wel een wat gevoelige kuit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
En inderdaad Wiehoe, somebody's got a shoefetish!weet je dat er ook mannen bestaan met een shoefetish?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef GotC het volgende:
Zo, net de 5x2 min gedaan met 1 min wandelen tussendoor. Voelt alsof ik niks heb gedaan:+
Wel een wat gevoelige kuit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]weet je dat er ook mannen bestaan met een shoefetish?
F means you're fucked![]()
Het blijft impressive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup! Toch wel belangrijk, al is t aanlokkelijk om weer een wat 'langere' loop te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
buiten je kuit om dus lekker herstel na afgelopen zondag!
Overmorgen 15x1 min![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
YUR ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
me too, en niet alleen hardloopschoenen..ik stik (voor een man dan) van de schoenen![]()
![]()
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, thanks. Het voelt ook wel een stuk beter en gezonder allemaal dan in 2007
Semtex ook![]()
![]()
quote:heb sowieso een zwak voor mooie kleren...kan bijv. wegsmelten bij mooi pak...moet de vrouwelijke kant in mij zijn
Hmpf, zit Yur weer vanaf de wc te Fokken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]heb sowieso een zwak voor mooie kleren...kan bijv. wegsmelten bij mooi pak...moet de vrouwelijke kant in mij zijn
![]()
Jullie hebben hetzelfde![]()
![]()
je bent het dus al aan het overbelasten anders deed het geen pijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Vesperfly het volgende:
Hi allen!
Ik loop sinds kort hard, ben sinds gisteren aan mijn derde week begonnen. Ik loop drie keer in de week, elke keer een uur, per uur 10 keer drie minuten lopen/rennen. Ik heb nog best last van mijn knie; ik loop met mijn linkervoet naar binnen maar gek genoeg doet mijn rechterknie zeer wanneer ik ren. Ik wil het niet overbelasten, vandaar de 3 minuten wandelen tussendoor.
Maar ik wil dit uiteraard wel opbouwen!
Ik heb renschoenen van Puma, heb vroeger van de podoloog wel eens zooltjes gekregen, maar nooit gebruikt, wil die wel in mijn schoenen leggen, maar waar moet ik nog meer op letten met rennen? (M.a.w.: waardoor wordt de pijn minder, maar gaat mijn knie niet kapot).
Rust nemen tot de pijn weg is, goede schoenen laten aanmeten, en starten met een opbouwschema.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je foto doet het niet meer.. maar ontzettend knap gedaan zeg!
Semtex ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]In het andere topic niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wow wat een verschil
![]()
![]()
grappig als ik die foto van je zie MoBlo...want ik zie op de eerste foto wel een stevige dame maar heb niet zo van: Yeah, wat een volgevreten dikzak is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dus toch bij heel veel mensen vooral een stukje eigenwaarde is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]fieeet fieeeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel jaloers op jullie. Ik wil zoiets ook kunnen, maar doorzettingsvermogen is af en toe ver te zoeken.Feyenoord Rotterdam![]()
dit dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent het dus al aan het overbelasten anders deed het geen pijn.
Rust nemen tot de pijn weg is, goede schoenen laten aanmeten, en starten met een opbouwschema.
klinkt inderdaad als overbelasting.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op m'n zwaarst geloofden mensen me ook nooit als ik vertelde wat ik woog; ze zagen het er niet af. Wat op zich positief was.
Maargoed. Ik voel me nu vele malen gezonder en beter en ben ook nog steeds op weg om te zien of ik wat van m'n buik en bovenbenen af kan krijgen, voornamelijk zodat ik eens wat makkelijker broeken kan kopen, want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelenen een iets gangbaarder maat zou puik zijn
Ja doei.![]()
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmpf, zit Yur weer vanaf de wc te Fokken?![]()
Jullie hebben hetzelfde'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* DJMO proestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.
die zag ik niet aankomenIk heb er één en ik ben er trots op
gewoon een dagje met YUR en mij meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelen
Les 3 van Evy, het ging erg lekker, prima temperatuur en het was droog. Merkte wel dat ik bij de stukken van 3 minuten wat te snel van start ga waardoor ik in de laatste minuut net wat te kort kom om mijn tempo vast te houden. Desondanks de volgende resultaten:
24m41s, 6:17 min/km, 3,92 km, 281 cal
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik wil wel een beetje van je hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Op m'n zwaarst geloofden mensen me ook nooit als ik vertelde wat ik woog; ze zagen het er niet af. Wat op zich positief was.
Maargoed. Ik voel me nu vele malen gezonder en beter en ben ook nog steeds op weg om te zien of ik wat van m'n buik en bovenbenen af kan krijgen, voornamelijk zodat ik eens wat makkelijker broeken kan kopen, want als ik ergens een hekel aan heb dan is 't winkelenen een iets gangbaarder maat zou puik zijn
maatje xs / 174 is dan wel goedkoper, maar vaak zo kinderachtig
Niet bij H&M vind ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil wel een beetje van je hebbenmaatje xs / 174 is dan wel goedkoper, maar vaak zo kinderachtig
Vorige week heb ik laatste keer op een woensdag gelopen, niet meer gelopen sinds gisteren. Knie begon weer zeer te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus
klinkt inderdaad als overbelasting.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.![]()
die vind ik te duur ..quote:
kan er iemand een poll maken met de beweegredenen waarom mensen zijn gaan hardlopen hier in dit topic?
conditie, gewichtsverlies, meer beweging, peer pressure etc?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan er iemand een poll maken met de beweegredenen waarom mensen zijn gaan hardlopen hier in de schema?
conditie, gewichtsverlies, meer beweging, peer pressure etc?
http://poll.dezeserver.nl/
Ja doei.![]()
mjah, de oplossing die ik gebruikt heb om m'n knieblessure direct een halt toe te roepen toen ik twee weken nadat ik begon met hardlopen, is er niet eentje die de meesten van hier zullen aanraden denk ik. Ik begon met koelen en wame spiergel afgewisseld met trauma gel, droeg een kniebrace en toen dat niet afdoende hielp naar m'n zin heb ik om een tiendaagse kuur diclofenac gevraagd bij de huisarts om een evt. ontsteking de kop in te drukken. een week later liep ik weer pijnvrij, nog een week later kon ik starten met opbouwen. En dus niet direct een uur rennen achter elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Vorige week heb ik laatste keer op een woensdag gelopen, niet meer gelopen sinds gisteren. Knie begon weer zeer te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
druk, druk druk (werkdag begint hier zo) en van nature ook nog eens luiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Succes!
http://poll.dezeserver.nl/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lui varkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
druk, druk druk (werkdag begint hier zo) en van nature ook nog eens lui![]()
ik doe het wel
thanks!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poll: Waarom ben jij gaan hardlopen?
• Ik wil conditie opbouwen
• Ik wil graag afvallen
• Ik wil er strakker uitzien
• Ik wil meer bewegen
• Ik wil een wedstrijd kunnen lopen
• Ik ben overgehaald om mee te doen
• Anders; verklaar je nader
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk heb er één en ik ben er trots op
net als met kleding he YUR, je kunt niet kiezen dus dan neem je alles maar mee.... makkelijk voor de hebquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wouw die foto's! Knap zeg![]()
Ik hoef maar een paar kilo kwijt, of een paar cm om m'n middel, gewicht mag evt gelijk blijvenYep sinds november dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gestopt?![]()
Ben nog altijd blij dat ik nog geen sigaret in mijn leven heb gerookt...
Wees idd blij![]()
Ik mis het nog elke dag (hoewel ik blij ben dat ik gestopt ben hoor) en kennelijk hield het me nog dun ook
Maar ben wel heel blij met m'n gezondere levensstijl nu
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Voor mij vooral conditie opbouwen, maar ook wel om in vorm te blijven
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Juistem!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net als met kleding he YUR, je kunt niet kiezen dus dan neem je alles maar mee.... makkelijk voor de hebF means you're fucked![]()
* DJMO geeft AC een doekje aan om haar beedlscherm schoon te maken ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
1,2,3,4,5 voor mij, maar het belangrijkste vind ik conditie en de rest komt dan wel.Feyenoord Rotterdam![]()
Goed idee! Ik heb nu al een pot koffie voor mn neus staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gewicht verliezen gaat trouwens ook goed door een fijn potje te poepenF means you're fucked![]()
Als je nou een ABO had gehad, dan had je daar ook met regelmaat in het *ploemp*-topic kunnen postenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb nu al een pot koffie voor mn neus staan
Ja doei.![]()
Mja, dat zou dan voor mij de enige toegevoegde waarde van een ABO zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je nou een ABO had gehad, dan had je daar ook met regelmaat in het *ploemp*-topic kunnen posten
F means you're fucked![]()
Das toevallig, mijn vader werkt al 25+ jaar bij een import+exportbedrijf voor bloembollenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.![]()
![]()
Voor mij reden 1, 2, 3, 4 en inmiddels ook 5
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik had als R&D manager en nu als webmanager ook zelden een pak aan. Soms, bij een presentatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik als bloembollenkweker niet altijd een pak aan heb.![]()
Pas na een jaar of 2 wordt dat echt minder en pas na een jaar of 5 dacht ik er nauwelijks meer aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Yep sinds november dus.
Wees idd blij![]()
Ik mis het nog elke dag![]()
Ergens wel jammer dat ik geen voor-foto's heb... Ik ben 12kg kwijt. Maar ik zal morgen eens een foto maken met m'n oude broekdie heb ik nog, voor het klussen en schilderen en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog iets, ik heb niet zo'n hippe spiegel zoals jullie. Maar ik zal een foto maken met m'n oude broek aan morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
12kg!! Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ergens wel jammer dat ik geen voor-foto's heb... Ik ben 12kg kwijt. Maar ik zal morgen eens een foto maken met m'n oude broekdie heb ik nog, voor het klussen en schilderen en zo
![]()
![]()
Dat de kaakchirurg een gat in m'n kaak trok in augustus 2011 en ik dus niet mocht eten heeft ook wel geholpen hoorquote:
hier ondertussen - 14 kg sinds januari![]()
moet er weer eens wat strenger mee omgaantis al twee maanden stabiel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
nou ja, ik heb dan wel niet aan afvallen hoeven doen, maar als ik naar een foto van een jaar of 4,5 terug kijk en naar nu, dan schrik ik zelf toch wel van het verschil tussen toen en nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
dan kijk je toch niet goed moblo ... het gaat meer om de houding, m'n uitstraling .. (en als m'n haar je niet opgevallen is, ben je geen echte vrouw)
Dit dus!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie op de kleding en de lippenstift na niet echt een verschil..
En whoot, heb ook zin in ons weekend weg! Verblijven naast Loch Linnhe + Fort William in Schotland
![]()
![]()
Nepvrouwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus!
En whoot, heb ook zin in ons weekend weg! Verblijven naast Loch Linnhe + Fort William in Schotland
!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: