komt vast goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
ik wil best, maar dan heb ik wel even wat extra ruimte nodig om bij te werken en in te halen enzo. dus dan kan ik pas volgende week er mee aan de slagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...
Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wilEn wil aansluiten bij ons??
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef mariyette het volgende:
Is het niet een idee om allemaal dit rondje met resterende deelnemers af te maken en daarna nog een extra ronde te doen voor mensen die dat leuk vinden of extra vulling in hun boekje willen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Muks het volgende:
LIjnloos hier nog iemand die het leuk vind om boekjes te vullen dus kom maar op !
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja lijnloos; ik wil ook wel een keer je boekje hoor
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef Soempie het volgende:
Lijnloos, is het voor jou dan ook geen idee om je boekje naar een aantal mensen te sturen die je al kent of van wie je graag iets in je boekje wilt hebben of mensen die graag hun boekje met die van jou uitwisselen? Dan maak je niet echt een doorstart in een groep die al bestaat, maar over de groepen heen...Nu er zoveel boekjes vertraging hebben, mensen boekjes dubbel hebben en er ook mensen zijn die graag meer willen knutselen kan het ook best wel, denk ik?
Na 27 mei kan ik ook veel meer tijd besteden aan RR, dus dan zijn boekjes hier heel welkom. Maar dus eerst nog m'n allerlaatste tentamen maken en halen.![]()
Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...
Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wilEn wil aansluiten bij ons??
Lijkt me een mooie oplossing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:26 schreef Lijnloos het volgende:
lief allemaal!
[..]
Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor...
Ik stuur m met liefde naar je op hoor, heb hier nog een bak europa postzegels liggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Lijnloos als je mij afmetingen kunt geven kan ik je wel vulling sturen?
Muks idem![]()
Kan ik mijn boekje ook verder opvullen en desnoods mijn reserve/testboekje![]()
Want nasturen na de ronde gaat niet lukken ivm verhuizing
en het kwam helemaal goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
De postverbinding naar jou toe doet het goed hoor. Want ik heb al van verschillende locaties (Arnhem, Veenendaal en dit keer Den Bosch) boekjes verstuurd en het is er vrijwel altijd de dag er naquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef simmu het volgende:
[..]
en het kwam helemaal goed![]()
boekje is er al
Gelukkigquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Ik maak het graag af, al is het hier even blijven liggen door allerlei omstandigheden.
Klopt en ik heb alle losse dingetjes die nog in het boekje (helemaal tot in de rug doorgedrongen) aanwezig waren er weer in terug gedaan en er een flinke dot lijm op gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef draculettetje het volgende:
dank je summerbreeze voor de herstel werkzaam heden, ik denk dat er wat uit het envelopje is komen zetten....
ik heb trouwens het boekje binnen! mooi op tijd he!
en ik heb ymme haar boekje vandaag naar bar verzonden
Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomtquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:00 schreef simmu het volgende:
jajajaja, zaterdagmiddag arriveren kekke nieuwe stickers en eyelets enzo. er was uitverkoop in de scrapbookwinkel in san jose en sangdrax is los gegaan
quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb fotosplitjesmaar ook lijm, heerlijk hoe zo'n boekje bubbelt en kraakt, ik ben dus juist wel van de gewoon volraggen, ipv supernetjes
die krijgt zaterdagmiddag 2 kinders in zn handen geduwd met een "veel succes" wensquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomt
Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:46 schreef snoopy het volgende:
Receptenkaartje? Door iemand anders gemaakt?
Succes met restaureren.
ik begin altijd zonder idee en dan ontstaat er wat waar ik op voortborduurquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik kan mezelf gewoon niet helpen, vind het heel moeilijk iets niét perfect netjes te doen. Ook met taarten decoreren, dat moét ik gewoon ultra precies doen. Ik had bijvoorbeeld ook veel moeite met het onderdeel draperieën, dat je een stuk fondant schijnbaar nonchalant over de taart kreukelt. Aaaaargh!
![]()
En dan zie ik die creatieve hatseflats kleur- en materiaalexplosies in jouw sneaks en ben er jaloers op! Dat kan ik dus nooit zelf creëren.
Why?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oooooooh! Wat leuk BE!
Nou voel ik me ernstig in gebreke blijvend
Die was van mij!quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.
Ik vind ze nu nog in huisquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:35 schreef Susie het volgende:
Ben wel redelijk netjes geloof ik![]()
Ik vraag mij alleen af of de kraaltjes op mijn kaft nog erop zittenGeen idee bij wie mijn boekje nu is??
Ja, ik denk dat als je het boekje open verstuurt, dat het dan ook nog wel via de normale post kan. Maar ik had alles al dichtgeplakt...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef bellelena het volgende:
Soempie: Het boekje van Becky27 is hier aangekomen![]()
Pakketpost almaar daar heeft de postnl geen problemen mee, dat is dan weer een voordeel!
Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandagquote:
Nope, ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
had ze geen tijd meer?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
je hebt nog 3 mogelijkhedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandag![]()
Glad vergeten dat geld erbij te doenkomt dus nog!
Oh crap, bij het verwerken van de pagina-overzichtsfoto's kom ik erachter dat ik iets vergeten ben. Als je het boekje terug ontvangt moet je dan zelf maar even je geboorteplaats invullen op de juiste plek.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh ziet er tof uit!
Maakt me wel nieuwsgieriger hoor
En hier ook niks van ymme gehoord. Alleen via jou, Klumsy!
Leuk! Welke komt het eerste?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Lamb, morgen komt er een boekje naar je toe.
Geppie, je krijgt direct een extra bladzijde, had niet goed opgelet... Vond dicht plakken geen leuke optie. Maar je kunt het goed zien welke ik als laatste heb gemaakt. En heb mezelf nog een mooie bloedblaar geslagen...
Zometeen zal ik eens wat fotos maken. En kijken of het me lukt ze vanavond te plaatsen.eens even uitzoeken hoe datook alweer moet.
Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef klumsy het volgende:
ik heb dinsdag voor het laatst met haar gesproken en gevraagd of ze anders zelf iedereen even op de hoogte wil brengen/ hier wat posten, maar dat kon niet want ze zat op haar werk en had het druk.
Vind het een beetje vervelend dat het nu bij mij ligt... Vind dat ze zelf moet aangeven wat de reden is als ze dat wil, en vind ook dat ze zelf voor een oplossing moet zorgen!
Snap best dat er geen tijd is voor RR maar zorg in ieder geval dat iedereen even op de hoogte is.
Mariyette heb jij het boekje al naar haar doorgestuurd?
Die kan je dus als verloren beschouwen...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef mariyette het volgende:
[..]
Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.
per opbod!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien verkoopt ze m wel op marktplaats
HAHAHHIHI HOOHOTROlolololo
Ohhhhhhhh! Wat onwijs gaaf Twinkly!quote:
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er allemaal aan de hand is ja.quote:
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef mariyette het volgende:
Doe allemaal eens even normaal zeg... Ymme, ik hoop dat je de boekjes in ieder geval naar Klumsy stuurt....
En wat we er verder van vinden, tja das ons probleem.
Dat dus. Iedereen steekt er tijd, moeite en centen in. Ymme, als je her en der tijd hebt om te posten/facebooken/etc. lijkt het me netjes om hier de stand van zaken te melden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.
Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Kyara het volgende:
als iemand kan haken sta ik zeker open voor een "haken voor dummies"
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.
Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
Weet ikquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
dat was van de eerste ronde hoor, die heb ik al eerder gepost
die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reservequote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef HandigeHarriët het volgende:
Wat een geweldige hulp! Hier alleen maar kleine meisjes die overal aan willen zitten...
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef moussy het volgende:
[..]
die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reserve
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef HandigeHarriët het volgende:
Pff, zo goed ben ik ook niet hoor... Maar heb hier wel een sneak voor Geppie
[ afbeelding ]
Poppejans is onderwegquote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj! Ik heb nog geen volgend boekje!op welke wacht ik Ophelia? Heb je al verstuurd?
Maar dan geef je het boekje ook geen kans om leuker te worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
een kwartier in de niet leuke zoals Sorbo. en een uur of 3 a 4 in de anderen denk ik
Het is KD dus trololol. Ze neemt je in het ootjequote:Op maandag 21 mei 2012 08:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dan geef je het boekje ook geen kans om leuker te worden.
Ja ik ook van jouquote:Op maandag 21 mei 2012 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
een kwartier in de niet leuke zoals Sorbo. en een uur of 3 a 4 in de anderen denk ik
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
hihihi die sneak ik dacht al wat komt hij bekent voor, maar boekje van kyara ligt hier...
Ik ga deze week eens een begin maken aan het boekje, vorige week op vakantie dus kwam er niks van
Nee 1. Het boekje van Bar heb ik zaterdag op de post gedaan naar Klumsy....quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Boekje nog bij ymme? Die heeft er nu dus 2?
Morgen lekker een dagje vrij, dus ga k aan de knutsel. Dreumes is namelijk gewoon bij oma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
yes! uiteraard!quote:
Ik probeer het binnen een paar dagen te versturen, maar de dingen gaan gewoon echt even niet zoals ik zou willen. Zoals met mn schoonzus in t ziekenhuis enzo. Het is van Mevrouw Mus en ik doe mijn best!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
yes! uiteraard!![]()
zal ik het gewoon versturen of aangetekend? ik weet niet wat handig is voor jou?
Sorbo wanneer denk jij t boekje te kunnen sturen, en van wie is dat boekje? want dan moet k nog best doorwerken om het daarna weer op tijd bij snoops te krijgendan kan ik wat vooruit doen ofzo.
Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef simmu het volgende:
komende verstuurdag heeft automagisch al vertraging dames![]()
iets met pinksteren enzo.....
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de postquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.
het vorige boekje wat ik verstuurde lijkt er deze keer ook wat langer over te doen, ik speel op safequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de post
Jeetje, die heeft er lang over gedaan! Fijn dat hij er is!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloofzomaar een sinterklaaskadootje in de bus
Ik had geen ander papierquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloofzomaar een sinterklaaskadootje in de bus
Jaa! Ik kreeg net het boekje door de busquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, heb jij inmiddels het boekje van Miss_sly ontvangen?
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaa! Ik kreeg net het boekje door de busHaha, ik had helemaal nog geen boekje verwacht!
Miss Sly, je boekje wordt heel erg leuk (en dik!)!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk
En ik kan hetzelfde zeggen over jouw boekje dat hier nu voor me op tafel ligt
Ik heb het gezien (en gereageerd, wat jij dan alweer gezien hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef klumsy het volgende:
SB ik heb je een berichtje gestuurd met de maten
Hier ook nog steeds geen boekje binnen!! en dat terwijl het alle andere keren binnen 1 dag was....
Wonen wij in dezelfde wijk dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Kyara het volgende:
Laatste 2 bladzijden moeten even drogen. Morgen foto's maken en dan kan ie op de post
In het wijkkrantje stond overigens een oproep over slechte postbezorging. Ik zal reageren zodat er gezamelijk een klacht ingediend kan worden. Blijkbaar kampen meer mensen in de wijk met slechte bezorging. Probleem zit hem dus hier Buuf!
Ja! Ben er zelfs al in begonnen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef snoopy het volgende:
Lenaatje, is het boekje van oeke al bij je?
quote:
En dan zegt ze dat ze niet crea is *insert talk-to-the-hand-smiley*quote:
Oeh goed idee.. Manlief heeft wat mooie gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van BE is op de post hoor. Past nog net door de brievenbus, volgende keer wellicht niet meer.....
Droomvrouwtje, als je mijn boekje hebt: plak er gerust je vakantiefoto's in hoor
Betekent dat dat ik volgende week geen boekje ontvang?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hihi thanks Twinkly! Ik ben zo benieuwd aan alle leuke dingetjes die er in staan. Hier nog geen boekje om te vullen
. Maar goed die komt hopelijk morgen of dinsdag I hope.
Ik heb die van Miss gehad, van Pvoess, toen ik die van Pvoess had moeten doen...die van Miss moet Liedjes doorsturen naar Miss gelijk, want Yppy heeft die ook al gehad. Er hebben 2 boekjes vertraging opgelopen volgens mij toen? Whaaaaa, vaag inderdaad zo zeg, maar heb gekeken en heb ze echt verder gehad dan, ben nu in boekje van Wickie bezig....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van Yppy is dus nu al een aantal dagen onderweg.
Ik heb net die van jou binnen Susie.
Ik heb die van Miss Sly en Liedje nog niet gehad dus beetje vaag dan dat jij er nog maar eentje moet Susie
Mooi zo!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef HandigeHarriët het volgende:
Geppie, het boekje van lamb is over!
Twinkly heeft inderdaad een berg boekjes tegelijk gehad! Volgens mij is ze zich nu weer in het zweet aan het werken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik had wat vertraging eerder en wickie had nu vertraging dus Twinkly heeft er wellicht twee in huis
Yupp! En ik heb wat langer de tijd voor het boekje van Yppy en dat komt wel net goed uit zo tijdens de EKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och voor de 25ste juni rond zijn redden we sowieso wel zo te zien
voor ik het vergeet; die van het kuna is een uitnodigingquote:
rennen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Becky27![]()
[ afbeelding ]
En nu snel naar de winkel om een nieuwe boekje voor mezelf te kopen zodat die ook hopelijk vandaag op de post kan samen met die van Becky!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef becky27 het volgende:
leuk leuk!! Ik krijg zo'ntof boekje terug volgens mij
Ja dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de post
leuheuk!!! ik ben echt zooooooo nieuwsgierig naar het eind-resultaat!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
En een sneak preview voor Beessie-Jen
http://www.photovisi.com/(...)ampaign=newsletter51quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan nergens een leuk sneak peak maak ietsje vinden.iemand tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |