abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:13:58 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_111589080
Het grote OUD Round Robin project!

Wat is een round-robin project?
Een Round Robin is een doorgeef project, met bijvoorbeeld een notebook.
Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door naar de volgende op de lijst.

Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Veel deelnemers vullen hun boekje door middel van Artjournaling, of willen dat graag doen.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en opgestuurd- of overhandigt!- naar de eigenaar.

Let op
Het is niet de bedoeling om het hoogdrempelig te maken, als je niet artsy-fartsy bent kun je heus gewoon meedoen en je creabea geest toch de vrije loop laten gaan, niet te streng voor jezelf zijn en te perfectionistisch willen doen, het moet wel leuk blijven ;)

Goed, hoe werkt het?
We hebben tot nu toe 32 deelnemers in OUD, om het werkbaar te houden worden die onderverdeeld in 4 groepen van 8 personen. Even cru gezegd, met de rest van de groepjes heb je eigenlijk niets te maken, het zijn simultaan lopende groepjes dus. Het is de bedoeling dat je zelf een notitieboekje koopt (met gebonden rug!) op a5 formaat ongeveer. Dit versier je als je dat wilt, je schrijft je adres erin en je schrijft wat dingen over jezelf op, wie ben je, waar hou je van, wat zijn je hobby's. Zulke dingen. Vervolgens stuur je jouw boekje door naar de persoon die na jou staat op de lijst van jouw groepje. Deze persoon gaat aan de slag en vult je boekje, 8 pagina's (of 4 dubbele), met van alles en nog wat. Daarna stuurt deze persoon het boekje weer door naar de volgende diegene die na haar staat. Je stuurt dus altijd naar dezelfde persoon en je ontvangt altijd van dezelfde persoon!
Na pakweg 12 weken komt jouw boekje weer helemaal vol, terug bij jou.

De Regeltjes (om het duidelijk te houden ;) )

- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd is het handigst maar hoeft niet, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- Het boekje moet een gebonden rug hebben, de boekjes worden DIK!
- wees zuinig op het boekje van de ander.
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, we verzenden op maandag naar de volgende deelnemer.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn ;)

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing. Je kunt wel sneak-peek foto's plaatsen of foto's van 1 pagina ipv alles bijvoorbeeld.

De post
ET is zo aardig geweest om de posttarieven erbij te slepen om het ons makkelijk te maken.

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)

Zijn we dr klaar voor?

We gaan direct van start, het is nu dus kwestie van boekje kopen en pimpen. De verzending voor de eerste ronde staat gepland op maandag 19 maart. Als ik goed geteld heb zouden de boekjes dan op 10 juli weer 'thuis' moeten zijn.

data:
we versturen dus op

19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar :)

Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos

Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) -ophelia-
7) Buuf
8) Kyara

Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) DML
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie

Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxxYppy
8) mijsje

Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske

Groep 6:
1) Lamb29
2) Lijnloos
3) geppie
4) Keshet
5) HandigeHarriët
6) Faja-Lobi
7) Solagratia
8) Gerberaatje

Groep 7:
1) Ymme
2) Klumsy
3) Sonnetje85
4) Draculettetje
5) Bar
6) SB
7) Mariyette
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:39:41 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111590003
Jammer dat er zoveel afvallers zijn maar wel begrijpelijke redenen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:47:20 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111590316
Poppejans! Het boekje is er!
En nu heb ik stress, want pas morgen tijd om die van de buuf af te maken! :o
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:48:58 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111590375
Oh shit! Hemelvaart! -O-
Damn, gelukkig heb ik ng al een flink deel van het boven opruimen gedaan, morgen een logéetje, dus ik heb wrsch morgenochtend wel tijd! Kan hij 's middags op de bus. Sorry Kyara en groepje voor de vertraging maar het was/is echt even te druk hier. :@
Ik heb overigens inmiddels wel weer ideetjes, dus liever neem ik een extra dagje om het wel goed af te maken dan af te raffelen.
Vanavond eerste avond Triple P cursus, dus ik gok dat ik daarna ook echt even geen puf meer heb.

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 15-05-2012 18:54:36 ]
pi_111591361
ik heb komende zondag en maandag ingepland dames :P dus dan moet er een boekje zijn, want dan is er ook weer een vent thuis (met kek knutselspul uit san jose!) die de kinders naar zich toe geschoven krijgt met de mededeling: "nou doei! veel plezier"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:20:35 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111591632
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
pi_111591842
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
komt vast goed :*
pi_111592118
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...

Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wil ;) En wil aansluiten bij ons??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111592561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...

Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wil ;) En wil aansluiten bij ons??
ik wil best, maar dan heb ik wel even wat extra ruimte nodig om bij te werken en in te halen enzo. dus dan kan ik pas volgende week er mee aan de slag
pi_111592658
Ik wil ook wel mee doen maar ik heb ook even tijd nodig om eerst met mijn eigen groepje bij te zijn. Wij lopen ook wat achter door het wegvallen van pvoesss.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111592777
O+ Kijk...
Sowieso gaat mijn boekje eerst nog naar HandigeHarriët... Van haar nog niets gehoord dus nog even kijken wat zij nu denkt
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:02:13 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_111593877
Lijnloos, is het voor jou dan ook geen idee om je boekje naar een aantal mensen te sturen die je al kent of van wie je graag iets in je boekje wilt hebben of mensen die graag hun boekje met die van jou uitwisselen? Dan maak je niet echt een doorstart in een groep die al bestaat, maar over de groepen heen...Nu er zoveel boekjes vertraging hebben, mensen boekjes dubbel hebben en er ook mensen zijn die graag meer willen knutselen kan het ook best wel, denk ik?

Na 27 mei kan ik ook veel meer tijd besteden aan RR, dus dan zijn boekjes hier heel welkom. Maar dus eerst nog m'n allerlaatste tentamen maken en halen. :% :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_111594276
*O* Ik vind het knutselen ook leuk en heb best tijd ervoor, dus als ik nog iemand blij kan maken, dan heel graag! *O*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:18:17 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111594854
o ja lijnloos; ik wil ook wel een keer je boekje hoor :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_111595305
In dat geval wil ik, om jullie een plezier te doen, ook best nog een boekje rondsturen, hoor. :+
pi_111595448
Ik wil ook nog wel wat extra knutselen hoor!
pi_111595568
Wat jammer groep 6 -O-
Ik loop zelf wat achter anders had ik ook best wat willen maken voor iemand. Misschien later nog, als onze groep klaar is?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_111597136
LIjnloos hier nog iemand die het leuk vind om boekjes te vullen dus kom maar op !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_111597386
:@ ik ben dus 1 van de afhakers. Mijn boekje is ergens een aantal weken geleden in het luchtledige verdwenen en nog altijd onvindbaar. Om nou weer een boekje te moeten gaan knutsellen en rond sturen is alleen maar extra vertraging.

Daarbij is mijn man aan het revalideren van een zware operatie, zijn we de GGZ molen ingedoken met onze zoon van 4 en dat heeft het nodige voeten in aarde. Plus de zorg voor mijn gezin komt op mijn schouders terecht, school halen en brengen, werken, ballet, zwemles, de boodschappen etc. Ik ren en vlieg me een ongeluk. Ik doe ook nog een vrijwilligers werk naast mijn betaalde baan en ook al is het vrijwillig is het niet vrijblijvend. Ik ben zo blij als ik even een avondje op de bank kan zitten en een dvd kan kijken of een paar blaadjes lezen in mijn boek, en geloof me die momenten zijn schaars. Want als alles op bed ligt dan staan daar nog wasmanden die gestreken moeten worden, moet het eten worden voorbereid en zo zijn er nog 1001 dingen die blijven liggen tot ik me daar tegen aan bemoei

En ja ik had me vast van te voren kunnen bedenken dat een boekje knutsellen tijd zou kosten maar ik ben dus al weken boekloos (de mijne verdwenen en nog altijd niet de volgende ontvangen). Ik heb er over nagedacht, het leek me super leuk om mee te doen en dat vond ik ook maar de situatie zoals die is begint me op te breken.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:55:44 #20
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111605268
Is het niet een idee om allemaal dit rondje met resterende deelnemers af te maken en daarna nog een extra ronde te doen voor mensen die dat leuk vinden of extra vulling in hun boekhe willen?

[ Bericht 1% gewijzigd door mariyette op 15-05-2012 22:56:24 (Typen is moeilijk) ]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:02:22 #21
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111605667
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef mariyette het volgende:
Is het niet een idee om allemaal dit rondje met resterende deelnemers af te maken en daarna nog een extra ronde te doen voor mensen die dat leuk vinden of extra vulling in hun boekje willen?
pi_111612721
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Muks het volgende:
LIjnloos hier nog iemand die het leuk vind om boekjes te vullen dus kom maar op !
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja lijnloos; ik wil ook wel een keer je boekje hoor :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef Soempie het volgende:
Lijnloos, is het voor jou dan ook geen idee om je boekje naar een aantal mensen te sturen die je al kent of van wie je graag iets in je boekje wilt hebben of mensen die graag hun boekje met die van jou uitwisselen? Dan maak je niet echt een doorstart in een groep die al bestaat, maar over de groepen heen...Nu er zoveel boekjes vertraging hebben, mensen boekjes dubbel hebben en er ook mensen zijn die graag meer willen knutselen kan het ook best wel, denk ik?

Na 27 mei kan ik ook veel meer tijd besteden aan RR, dus dan zijn boekjes hier heel welkom. Maar dus eerst nog m'n allerlaatste tentamen maken en halen. :% :+
O+ lief allemaal!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:

Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor... *;
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:21:53 #23
30252 Soempie
Procreating
pi_111613691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:26 schreef Lijnloos het volgende:

O+ lief allemaal!

[..]

Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor... *;
Lijkt me een mooie oplossing. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:36:04 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_111614128
Hier zojuist ook een klacht bij tnt! Bleek dat de post hier waar ik m'n boekjes inlever, al sinds zaterdag niet meer opgehaald hebben onder het mom, te weinig post om voor te rijden...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:38:35 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111614207
bizar hoor. :N
in de haak.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:42:59 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_111614337
Ik bel straks naar het sorteercentrum eens vragen of die ook niks versturen. Maar zo wachten wij ook al een goede week op post van handschoenen....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:32:51 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111615783
Lijnloos als je mij afmetingen kunt geven kan ik je wel vulling sturen?

Muks idem :)

Kan ik mijn boekje ook verder opvullen en desnoods mijn reserve/testboekje :D
Want nasturen na de ronde gaat niet lukken ivm verhuizing :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:29:12 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111617963
Af! Met twee bonuspagina's want ineens nog ideetjes. :+
Op naar het postkantoor! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:15:19 #29
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111620487
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Lijnloos als je mij afmetingen kunt geven kan ik je wel vulling sturen?

Muks idem :)

Kan ik mijn boekje ook verder opvullen en desnoods mijn reserve/testboekje :D
Want nasturen na de ronde gaat niet lukken ivm verhuizing :)
Ik stuur m met liefde naar je op hoor, heb hier nog een bak europa postzegels liggen :+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_111625115
Ik maak het graag af, al is het hier even blijven liggen door allerlei omstandigheden.
pi_111625214
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
en het kwam helemaal goed *O*
boekje is er al :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:55 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111625328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef simmu het volgende:

[..]

en het kwam helemaal goed *O*
boekje is er al :)
De postverbinding naar jou toe doet het goed hoor. Want ik heb al van verschillende locaties (Arnhem, Veenendaal en dit keer Den Bosch) boekjes verstuurd en het is er vrijwel altijd de dag er na *O*
pi_111625817
Susie het boekje van Wickie is onderweg *O*
pi_111626557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Ik maak het graag af, al is het hier even blijven liggen door allerlei omstandigheden.
Gelukkig *O*

Ligt mijn boekje toevallig bij jou? Ik ga zo het boekje van Lamb naar je opsturen...

Enne...Gerberaatje wat moet er met jouw boekje gebeuren? Ik heb nu 2 van de 8 pagina's af, wil je hem al terug om mag ik hem op arbeidtherapeutische basis ;) afmaken?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_111626846
Ja, die ligt hier. En die van lijnloos ook. Sorry!!!

Ik voel me wel rot dat het hier is blijven liggen, maar maak het wel heel graag af.
pi_111627018
Ik geloof dat niemand zich meer rot hoeft te voelen in ons groepje, we zijn allemaal een beetje aan het lapzwansen geweest :D dat boekje van Lamb heb ik al tijden af en kon mezelf er niet toe zetten om hem te posten. Maar ik ga nú naar het winkelcentrum! :W
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:36:28 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111642627
Wat een gedoe met boekjes die kwijt zijn, stoppers en boekjes die dus helemaal niet goed gevuld worden zeg! Jammer toch.
Ik wil best wat knutselen in boekjes die nog wat opvulling kunnen gebruiken, maar dan wel als deze ronde is afgelopen...als iemand mijn geknutsel zou willen natuurlijk :P Ik zie hier al zoveel moois voorbij komen, dat als mijn boekje niet vol is, iemand daar ook nog wel wat in mag maken hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111642929
Daarom is het zo helemaal lief als er nog een hoop mensen extra willen knutselen O+

Mijn boekje is na deze ronde straks bij alle 3 mijn overgebleven groepsgenoten geweest... dus wil daarna vast nog wat uitstapjes maken bij andere drukke knutselaars..

Ben razend nieuwschierig (speciaal voor KD) naar wat er nu al in zit ;) maar hij mag nog best wat langer op reis
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111643372
Ik wil ook best nog wat extra knutselen hoor! Maar dan wel na deze ronde!
pi_111643878
Lamb, en anderen die vulling te kort komen, ros de boekjes maar deze kant op hoor. Ik ga die extra boekjes dan wel niet in twee weken redden denk ik, maar omdat er toch geen 'ronde' aan vast hangt moet dat niet zo heel erg verschrikkelijk zijn denk ik.

Vandaag ook eindelijk het boekje van Sonnetje afgemaakt (en daarbij ook een beetje herstelwerkzaamheden aan de kaft en het knutselwerk van mijn voorgangsters verricht. Een door Draculettetje (dacht ik) gemaakt 'vreemd steeltje' liep leeg en de helft van de pagina's van _bar_ zat bij binnenkomst al óf aan enkaar geplakt, óf er viel vanalles af.

Bar, kleine tip: andere (en minder) lijm gebruiken. Ik heb tot nog toe steeds weer dingen op jouw pagina's opnieuw vast moeten plakken en andere pagina's los moeten peuteren. dat werkt niet echt fijn.

Oh, sneaks volgen morgen, moet eerst photoshop updaten....

en nee, dit is niet rottig bedoeld, dus sorry als het zo overkomt, maar het is echt heel vervelend om eerst andermans kunstwerk te moeten repareren en dan dus weer moet wachten tot de lijm droog is enzo...
pi_111643992
Oeh ben,benieuwd!
pi_111644942
dank je summerbreeze voor de herstel werkzaam heden, ik denk dat er wat uit het envelopje is komen zetten....

ik heb trouwens het boekje binnen! mooi op tijd he!

en ik heb ymme haar boekje vandaag naar bar verzonden
pi_111644982
Klumsy sorry voor het lange wachten, hier jou Sneak

pi_111645012
en nog een sneak voor ymme

pi_111645168
Den Haag gaat dus beter dan Pijnacker!
Ga m voortaan alleen nog maar via TNT postpunt verzenden dus.
pi_111645201
scheelt zo'n beetje een week sonnetje hihi
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:01:37 #48
1762 YPPY
Yppiaans
pi_111649751
Iets extra's na afloop van deze ronde is geen probleem, maar voor nu is twee boekjes genoeg. 8-)

Susie, het boekje van miss_sly lag vandaag ik de bus. Twinkly, als jij jouw adres in een pm zet, stuur ik het hierna door naar jou.

Voor ET ben ik bezig, maar lastig hoor, zonder roze. :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_111650028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef draculettetje het volgende:
dank je summerbreeze voor de herstel werkzaam heden, ik denk dat er wat uit het envelopje is komen zetten....

ik heb trouwens het boekje binnen! mooi op tijd he!

en ik heb ymme haar boekje vandaag naar bar verzonden
Klopt en ik heb alle losse dingetjes die nog in het boekje (helemaal tot in de rug doorgedrongen) aanwezig waren er weer in terug gedaan en er een flinke dot lijm op gedaan.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:12:29 #50
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111650341
SB, stoer om eerst alles te fixen (boekjes zagen er heel heel uit toen ze bij mij kwamen) De volgende is er denk ik wel als we weer terug zijn van kamperen. Dan kan ik weer te keer gaan met verf en lijm!
pi_111655418
jajajaja, zaterdagmiddag arriveren kekke nieuwe stickers en eyelets enzo. er was uitverkoop in de scrapbookwinkel in san jose en sangdrax is los gegaan :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 07:17:20 #52
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_111655459
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:00 schreef simmu het volgende:
jajajaja, zaterdagmiddag arriveren kekke nieuwe stickers en eyelets enzo. er was uitverkoop in de scrapbookwinkel in san jose en sangdrax is los gegaan :P
Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomt :D
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:29:16 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_111655732
Ik heb nog geen druppel lijm gebruikt in de boekjes. Juist om geknoei en geplak te voorkomen (ja ik ben daar allergisch voor :') ). Dus ik gebruik dubbelzijdig plakband voor alles wat ik wil vastzetten. Ideaal!
pi_111655742
ik heb fotosplitjes :) maar ook lijm, heerlijk hoe zo'n boekje bubbelt en kraakt, ik ben dus juist wel van de gewoon volraggen, ipv supernetjes :D
pi_111655754
Hier ook een overload aan lijmgebruik. En verf. *O*
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:35:45 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111655757
Ben wel redelijk netjes geloof ik :D
Ik vraag mij alleen af of de kraaltjes op mijn kaft nog erop zitten :D Geen idee bij wie mijn boekje nu is??
pi_111655783
ik ook nietjes, gewoon alles hysterisch VASTTACKERENNNNN

en Susie, ook al zit ik niet in je groepje..ik vraagme idd ook af hoeveel van je kraaltjes het gaan overleven.
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:44:05 #58
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_111655807
Oeke, het boekje van Snoopy is hier gisteren aan gekomen!

En eh, Snoopy, mijn peutermadammetje had ineens jouw receptenkaartje in handen en stond dat met een mega blij hoofd uit elkaar te trekken. :'( Ik heb alle stukjes gevonden dus ik ga m'n best doen om het te herstellen. Sorry!!

Ik gebruik ook lijm en fotoplakkertjes, hier en daar idd bubbels enzo, maar ja, niks aan te doen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_111655826
Receptenkaartje? Door iemand anders gemaakt?
Succes met restaureren.
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:48:16 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_111655838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb fotosplitjes :) maar ook lijm, heerlijk hoe zo'n boekje bubbelt en kraakt, ik ben dus juist wel van de gewoon volraggen, ipv supernetjes :D
:D Ik kan mezelf gewoon niet helpen, vind het heel moeilijk iets niét perfect netjes te doen. Ook met taarten decoreren, dat moét ik gewoon ultra precies doen. Ik had bijvoorbeeld ook veel moeite met het onderdeel draperieën, dat je een stuk fondant schijnbaar nonchalant over de taart kreukelt. Aaaaargh! :r :o En dan zie ik die creatieve hatseflats kleur- en materiaalexplosies in jouw sneaks en ben er jaloers op! Dat kan ik dus nooit zelf creëren.
pi_111655859
quote:
12s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:17 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomt :D
die krijgt zaterdagmiddag 2 kinders in zn handen geduwd met een "veel succes" wens :D ik doe de zaterdagnacht nog ff, maar man, wat ben ik het zat om van 6 tot 22 permanent met het kinderspul in de weer te zijn :') maandag heeftie vrij genomen zodat ik zondag en maandag bij kan slapen *O*
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:52:31 #62
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_111655870
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:46 schreef snoopy het volgende:
Receptenkaartje? Door iemand anders gemaakt?
Succes met restaureren.
Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_111655874
ik gebruik trouwens verschillende soorten lijm en eyelets om dingen vast te maken. ik heb hier 7 soorten lijm staan die ik allemaal wel eens gebruik :P
pi_111656030
dankje voor de sneak draculettetje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:31:41 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111656203
Sneak voor de buuf!

pi_111656246
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

:D Ik kan mezelf gewoon niet helpen, vind het heel moeilijk iets niét perfect netjes te doen. Ook met taarten decoreren, dat moét ik gewoon ultra precies doen. Ik had bijvoorbeeld ook veel moeite met het onderdeel draperieën, dat je een stuk fondant schijnbaar nonchalant over de taart kreukelt. Aaaaargh! :r :o En dan zie ik die creatieve hatseflats kleur- en materiaalexplosies in jouw sneaks en ben er jaloers op! Dat kan ik dus nooit zelf creëren.
ik begin altijd zonder idee en dan ontstaat er wat waar ik op voortborduur :) in andere dingen ben ik juist erg secuur :)

Leuk BE :D geheimschrift O+
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:45:17 #67
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_111656377
snieks voor moussy

:)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_111656416
Yous Jet Freggle!
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:47:39 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111656427
Oooooooh! Wat leuk BE! :o

Nou voel ik me ernstig in gebreke blijvend :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:01:01 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111656631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oooooooh! Wat leuk BE! :o

Nou voel ik me ernstig in gebreke blijvend :@
Why?

Vergeet niet, sneaks kan je heel voordelig schieten he!
pi_111656978
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:52 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.
Die was van mij!
Anders stuur je het even naar me op dan maak ik een nieuwe (was er niet heel tevreden over) Alleen envelopje heb ik niet meer maar dan freubel ik ff wat nieuws! PM me maar even anders!
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 10:50:57 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_111657680
Ohh haha yous! O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:39:14 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111668949
Zeg Kyara? Is t boekje al binnen? Ik begin je postbode te verdenken hoor }:| heb maandag een grote tas kleren verstuurd, die was er dinsdagochtend al, een jurk, die was er gister, een shirtje (waarvan ik nog niet weet of die aangekomen is) en dus t boekje. Héél raar dat het steeds zo lang duurt!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:03:55 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111670049
Nope, maar vandaag ook geen post ivm Hemelvaart. Hopelijk morgen of zaterdag.

Postbode brengt wel gewoon andere post dus hij weet ons huis wel te vinden :D
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:34:52 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111671301
Hij gaat gewoon eerst de boekjes uitgebreid lezen :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:06:56 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111672710
Wie weet maakt ie dan ook nog een keer bladzijde :D
pi_111682667
Ik ben op madurodamformaat aan het knutselen :')
Er zit iig een hoop werk in oeke :+

Lenaatje, ik probeer dit boekje zsm af te maken en op te sturen.
pi_111685113
Ik zie het wel Snoopy! Ik moet nog beginnen voor Elmo doe maar rustig aan! Word pas maandag ivm verjaardagweekend!
pi_111691306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:35 schreef Susie het volgende:
Ben wel redelijk netjes geloof ik :D
Ik vraag mij alleen af of de kraaltjes op mijn kaft nog erop zitten :D Geen idee bij wie mijn boekje nu is??
Ik vind ze nu nog in huis :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 05:55:16 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111694479
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik vind ze nu nog in huis :D
_O-
pi_111698321
Soempie: Het boekje van Becky27 is hier aangekomen *O*
Pakketpost al :o maar daar heeft de postnl geen problemen mee, dat is dan weer een voordeel!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:38:02 #82
30252 Soempie
Procreating
pi_111698444
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef bellelena het volgende:
Soempie: Het boekje van Becky27 is hier aangekomen *O*
Pakketpost al :o maar daar heeft de postnl geen problemen mee, dat is dan weer een voordeel!
Ja, ik denk dat als je het boekje open verstuurt, dat het dan ook nog wel via de normale post kan. Maar ik had alles al dichtgeplakt... :P
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:11:04 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111705094
Boekje is binnen! *O*
pi_111707435
*O* boekje is binnen hier!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:12:45 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111714354
Zal ik je boekje dan maar volplakken met kralen Wickie? Kan je er straks een leuke ketting van maken :P
Ik heb hem binnen hoor! *O*
pi_111717090
Boekje van buuf is binnen BE *O*
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:17:11 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111717369
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Kyara het volgende:
Boekje is binnen! *O*
Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandag :')
Glad vergeten dat geld erbij te doen :o komt dus nog!
pi_111718205
yeah, boekje van oeke is klaar *O*
Ik stuur het maandag naar je toe Lenaatje.

En hier een voorproefje. Wel wat roze maar dat zat er wel in :+

vrijdag 18 mei 2012 @ 20:52:49 #89
30252 Soempie
Procreating
pi_111719088
Wat gaaf! _O_
pi_111719131
Ohh snoopy, wat ziet dat er mooi uit!
pi_111719914
oooh Snoops, wat mooi!
O+
En tegen alle verwachting in blijk ik toch wel erg van roze te houden! :D

Oh jongens, ik voel me dan wat schuldig, met peuter en verse baby lukt het me niet om het precies zo te doen als ik zou willen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:14:24 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111719998
Oekske, was mijn post nog aangekomen?
pi_111720054
Oeks, ik vind het al geweldig dat je het erbij doet _O_ :*
pi_111720111
Oh! zie je wel, omlopend hoofd, vol hormonen en disbalans! :@
Ja!, dankjewel! Ko en ik vonden hem heel mooi! O+
ehm woensdag kwam het denk ik.
Wat hadden we ook weer afgesproken? Even mijn PM doorlezen. :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_111775458
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
pi_111776326
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
Nope, ik niet.

Nu even snel de sneak afmaken. Is er een beetje tussendoor geschoten. Ook nog steeds geen boekje gearriveerd hier overigens. _Bar_, wanneer had je 'm op de post gedaan?

En Mariyette, is het boekje van Sonnetje85 al bij jou binnen inmiddels? (woensdag op de post gegaan, dus mag zo ondertussen wel vind ik)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 mei 2012 @ 12:19:28 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_111776441
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
had ze geen tijd meer?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_111776982
Hier dan eindelijk de sneak voor Sonnetje:

pi_111777034
Lamb, morgen komt er een boekje naar je toe.

Geppie, je krijgt direct een extra bladzijde, had niet goed opgelet... Vond dicht plakken geen leuke optie. Maar je kunt het goed zien welke ik als laatste heb gemaakt. En heb mezelf nog een mooie bloedblaar geslagen...

Zometeen zal ik eens wat fotos maken. En kijken of het me lukt ze vanavond te plaatsen.eens even uitzoeken hoe datook alweer moet.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:40:39 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777077
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandag :')
Glad vergeten dat geld erbij te doen :o komt dus nog!
je hebt nog 3 mogelijkheden ;)
pi_111777091
Oeh ziet er tof uit!
Maakt me wel nieuwsgieriger hoor :D

En hier ook niks van ymme gehoord. Alleen via jou, Klumsy!
pi_111777294
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh ziet er tof uit!
Maakt me wel nieuwsgieriger hoor :D

En hier ook niks van ymme gehoord. Alleen via jou, Klumsy!
Oh crap, bij het verwerken van de pagina-overzichtsfoto's kom ik erachter dat ik iets vergeten ben. Als je het boekje terug ontvangt moet je dan zelf maar even je geboorteplaats invullen op de juiste plek.
  zondag 20 mei 2012 @ 13:01:52 #103
313574 klumsy
Lola O+
pi_111777704
ik heb dinsdag voor het laatst met haar gesproken en gevraagd of ze anders zelf iedereen even op de hoogte wil brengen/ hier wat posten, maar dat kon niet want ze zat op haar werk en had het druk.
Vind het een beetje vervelend dat het nu bij mij ligt... Vind dat ze zelf moet aangeven wat de reden is als ze dat wil, en vind ook dat ze zelf voor een oplossing moet zorgen!

Snap best dat er geen tijd is voor RR maar zorg in ieder geval dat iedereen even op de hoogte is.
Mariyette heb jij het boekje al naar haar doorgestuurd?
pi_111778596
Ik heb van de week iets geleerd over brievenbuspost van de postnl-mevrouw aan de balie: als je er een harde mep op moet geven om het in de brievenbus te krijgen is het nog steeds brievenbuspost. Dan had ik gewoon drie dagen eerder kunnen versturen :')
pi_111778608
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Lamb, morgen komt er een boekje naar je toe.

Geppie, je krijgt direct een extra bladzijde, had niet goed opgelet... Vond dicht plakken geen leuke optie. Maar je kunt het goed zien welke ik als laatste heb gemaakt. En heb mezelf nog een mooie bloedblaar geslagen...

Zometeen zal ik eens wat fotos maken. En kijken of het me lukt ze vanavond te plaatsen.eens even uitzoeken hoe datook alweer moet.
Leuk! Welke komt het eerste?
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 20 mei 2012 @ 15:14:41 #106
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111783216
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef klumsy het volgende:
ik heb dinsdag voor het laatst met haar gesproken en gevraagd of ze anders zelf iedereen even op de hoogte wil brengen/ hier wat posten, maar dat kon niet want ze zat op haar werk en had het druk.
Vind het een beetje vervelend dat het nu bij mij ligt... Vind dat ze zelf moet aangeven wat de reden is als ze dat wil, en vind ook dat ze zelf voor een oplossing moet zorgen!

Snap best dat er geen tijd is voor RR maar zorg in ieder geval dat iedereen even op de hoogte is.
Mariyette heb jij het boekje al naar haar doorgestuurd?
Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 17:53:57 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_111790435
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef mariyette het volgende:

[..]

Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.
Die kan je dus als verloren beschouwen...
pi_111790610
misschien verkoopt ze m wel op marktplaats

HAHAHHIHI HOOHOTROlolololo
  zondag 20 mei 2012 @ 17:58:19 #109
640 snoopy
peanuts
pi_111790632
:o Dat zou wel echt treurig zijn :{
  zondag 20 mei 2012 @ 17:59:13 #110
640 snoopy
peanuts
pi_111790666
Wat is 'een en ander'?
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 18:00:30 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_111790727
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien verkoopt ze m wel op marktplaats

HAHAHHIHI HOOHOTROlolololo
per opbod! *O*
pi_111790746
Sneak voor Susie!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 20 mei 2012 @ 18:01:47 #113
640 snoopy
peanuts
pi_111790780
^O^ Twink
pi_111790899
Het boekje van geppie.

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Leuk! Welke komt het eerste?
  zondag 20 mei 2012 @ 18:26:59 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111791881
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Twinkly het volgende:
Sneak voor Susie!!
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh! Wat onwijs gaaf Twinkly! O+ die oogjes van Anouk O+
pi_111792470
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef snoopy het volgende:
Wat is 'een en ander'?
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er allemaal aan de hand is ja.

Klumsy, we kunnen jou echt niet verleiden tot uit de school klappen? Ik bedoel, ik begrijp het als je dat niet wil omdat je het netjes wil houden, maar zelf neemt Ymme ook niet echt de moeite om gedonder/geroddel voor te zijn vind ik.
  zondag 20 mei 2012 @ 18:48:42 #117
313574 klumsy
Lola O+
pi_111792854
Ow nou zo spannend is het allemaal niet hoor :P

dit is een stukje uit een pm die ze me stuurde vorige week:

Ik kom gewoon echt tijd te kort, na zelf ziek zijn, m. ziek zijn. Papa die vaak 7 dagen achtereen van huis is, schoonmoeder die verder weinig familie heeft en die ver weg wonen, waardoor alles op mijn schouders valt....

Mijn zoontje, die ik niet wil vewaarlozen en 2 huishoudens. .
Ik doe het allemaal met liefde, maar dan moet ik nu wel keuzes maken.

Sorry Ymme als je niet wilt dat ik het post, maar inmiddels had je zelf wel even de moeite kunnen nemen om een berichtje te posten, als je dat lukt op Facebook dan moet Fok ook niet zo een probleem kwa tijd zijn lijkt me
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 18:51:46 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_111793014
dus, ze heeft het te druk met het afvegen van de kont van dr schoonmoeder, nou dan moet je maar blij zijn dat ze die papiertjes niet meer in zal plakken ;)
  zondag 20 mei 2012 @ 19:34:06 #119
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111795503
Doe allemaal eens even normaal zeg... Ymme, ik hoop dat je de boekjes in ieder geval naar Klumsy stuurt....
En wat we er verder van vinden, tja das ons probleem.
pi_111797120
Mwoah tis wel weer typisch ymme...tis ergens wel als verwacht.
En ik zag dr van de week in t kleertjestopic (dacht ik) posten, dus had ze hier ook wel even wat kunnen laten weten...
Ik vind t een beetje jammer dat ze t zo doet..en beetje zonde van mijn tijd ook wel :@
Ik vind t leuk om te doen, maar had dan de tijd die k in haar boekje heb gestoken liever ergens anders in gestoken...
Maar ja, ergens hadden we t ook wel kunnen verwachten...
pi_111797516
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef mariyette het volgende:
Doe allemaal eens even normaal zeg... Ymme, ik hoop dat je de boekjes in ieder geval naar Klumsy stuurt....
En wat we er verder van vinden, tja das ons probleem.
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.

Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
  zondag 20 mei 2012 @ 20:13:48 #122
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111797858
KD, helemaal eens met wat je schrijft... Nog nooit wat met haar van doen gehad, dus goede hoop in de mensheid dat dit opgelost gaat worden....
  zondag 20 mei 2012 @ 20:18:13 #123
313574 klumsy
Lola O+
pi_111798221
Ik ga er ook gewoon vanuit dat ze de boekjes door zal sturen, vind het alleen erg jammer
Dat ik nu zit te wachten zonder dat er duidelijk is hoe we verder gaan....
  zondag 20 mei 2012 @ 20:29:49 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111799185
Jammer dat het zo gaat.

Hier alweer 3 pagina's af in BE's boekje. De eerste glitters zijn al op Midas gesignaleerd :')

Ik heb nog een verzoeknummer voor mijn groepje: als iemand kan haken sta ik zeker open voor een "haken voor dummies" :Y
  zondag 20 mei 2012 @ 20:36:43 #125
640 snoopy
peanuts
pi_111799702
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
Dat dus. Iedereen steekt er tijd, moeite en centen in. Ymme, als je her en der tijd hebt om te posten/facebooken/etc. lijkt het me netjes om hier de stand van zaken te melden.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:40:13 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111799968
Je kan het best druk hebben met van alles en nog wat, maar 1 minuut de tijd om hier iets te laten weten, lijkt mij toch wel mogelijk??
Jammer dat het zo moet gaan.
pi_111800723
quote:
17s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Kyara het volgende:
als iemand kan haken sta ik zeker open voor een "haken voor dummies" :Y
:D
  zondag 20 mei 2012 @ 20:52:24 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111800838
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

:D
komt ook door wat ik in BE's boekje zag en volgens mij kwam dat van jou af! ^O^
pi_111801191
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig

* SummerBreeze vind dat haar ouders haar Aagje hadden moeten noemen
pi_111801337
? :P
pi_111801825
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] ? :P
Laat nou niet zien, dan valt alles wat ik bedenk weer tegen -O- ;)
pi_111802688
dat was van de eerste ronde hoor, die heb ik al eerder gepost ;)
pi_111802871
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
dat was van de eerste ronde hoor, die heb ik al eerder gepost ;)
Weet ik ;)
  zondag 20 mei 2012 @ 21:23:45 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111803182
Weet je zeker dat dat niet de versie voor gevorderden is? :@
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 22:11:15 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_111806646
Ik heb hulp! *O*

}:|
pi_111806684
Pff, zo goed ben ik ook niet hoor... Maar heb hier wel een sneak voor Geppie

zondag 20 mei 2012 @ 22:12:29 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111806749
mooi beest Moussy! O+

en mooie sneak HH
pi_111806780
Wat een geweldige hulp! Hier alleen maar kleine meisjes die overal aan willen zitten... ;)
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 22:17:55 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_111807149
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef HandigeHarriët het volgende:
Wat een geweldige hulp! Hier alleen maar kleine meisjes die overal aan willen zitten... ;)
die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reserve :P
  zondag 20 mei 2012 @ 22:29:45 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111807970
Heuj! Ik heb nog geen volgend boekje! :o op welke wacht ik Ophelia? Heb je al verstuurd?
pi_111808605
Dat geeft toch net wat extra's die haren.

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef moussy het volgende:

[..]

die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reserve :P
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 22:53:26 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_111809679
Ik heb ook een heel bijzonder kwastje O+

}:|
pi_111810723
Hehe moussy, dat komt me bekend voor ;) Hier ook langharig tuig dat zich graag met papiertjes bemoeit O+

HandigeHarriet: Jij hebt ook altijd van de mooie sneaks!

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 20-05-2012 23:16:51 ]
pi_111814990
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef HandigeHarriët het volgende:
Pff, zo goed ben ik ook niet hoor... Maar heb hier wel een sneak voor Geppie

[ afbeelding ]
*O* Wauw HH dat ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet :)

En de poes van Moussy :D die van ons gaat ook steeds met dr dikke hol op mijn knutselspullen zitten.
pi_111818563
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj! Ik heb nog geen volgend boekje! :o op welke wacht ik Ophelia? Heb je al verstuurd?
Poppejans is onderweg :Y Wel met vertraging aangezien ik dacht dat het pakketpost was |:(
  maandag 21 mei 2012 @ 08:12:18 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111819188
Oh ja idd! :@ dat had ik wel gelezen, met die klap :@ ben benieuwd :D
  maandag 21 mei 2012 @ 08:29:01 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111819364
Hoeveel uren werk steken jullie nou ongeveer in één boekje?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_111819375
een kwartier in de niet leuke zoals Sorbo. en een uur of 3 a 4 in de anderen denk ik
pi_111819398
ligt eraan. ik had dit weekend het onzalige idee om er een mandala in te doen, dus toen was ik wel ff bezig alleen aan die mandala. wel mooi geworden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 21-05-2012 08:42:40 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 08:32:36 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_111819402
Bij mij ligt het er ook aan of het wil vlotten of niet :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 mei 2012 @ 08:35:49 #151
37150 livelink
pi_111819437
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
een kwartier in de niet leuke zoals Sorbo. en een uur of 3 a 4 in de anderen denk ik
Maar dan geef je het boekje ook geen kans om leuker te worden.
pi_111819512
Je denkt toch niet dat ik dat meen he :P

ik heb verdomme een hele pagina zitten weven met draadjes in r boekje :P
  maandag 21 mei 2012 @ 08:43:26 #153
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111819521
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:35 schreef livelink het volgende:

[..]

Maar dan geef je het boekje ook geen kans om leuker te worden.
Het is KD dus trololol. Ze neemt je in het ootje :P
The way you rock'n'roll
  maandag 21 mei 2012 @ 08:44:39 #154
37150 livelink
pi_111819538
Nee hoor, KD. Ik heb je sneaks gezien voor Sorbo ;)
En er 'smakelijk' om gelachen.
  maandag 21 mei 2012 @ 08:44:44 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_111819539
Het wisselt maar ook wel snel 3 of 4 uur. Ik heb nu al wat klaarliggen (uitgeknipte plaatjes), dus dan gaat het wat sneller.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 21 mei 2012 @ 08:44:58 #156
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111819544
Oh spuit elf :')
The way you rock'n'roll
pi_111819847
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja ik ook van jou :P
  maandag 21 mei 2012 @ 09:06:22 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111819885
3 a 4 uur zeker. Al moet ik zeggen dat ik nu veel tijdschriftzoekwerk enzo wel gedaan heb, dus bladzijdes met mooie plaatjes klaar heb liggen. Qua dat kijk ik wel uit naar t einde van Round Robin, dat ik die kast weer op kan ruimen, :D *kijkt met schuin oog naar berg zooi*
pi_111819926
Ik ben dus net terug van vakantie en heb een onwijs druk weekend gehad. Nu weer aan het werk, vanavond verloskundige, dinsdag de premiere van What to expect when you're expecting.. kortom, pas woensdag tijd om met het boekje van Mver Mus te beginnen. Sorry.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:07:29 #160
640 snoopy
peanuts
pi_111821113
Ik ben er wel langer mee bezig dan 3 of 4 uur maar dat is mijn eigen schuld. Mijn ideeën kosten altijd meer tijd dan gedacht uiteindelijk.
Maar het heeft wel iets therapeutisch dat gefröbel :+
pi_111821175
Sneak voor Kyara!

maandag 21 mei 2012 @ 10:13:27 #162
37150 livelink
pi_111821281
Leuke sneak weer.

Al met al is het dus toch behoorlijk tijdsintensief. Een vriendin van me doet mee met allerlei swaps, dat is net zoiets en die is er ook zoveel tijd aan kwijt. Maar zolang het leuk is, is dat natuurlijk niet erg.
pi_111821321
De ene keer kost het meer tijd dan de andere keer, maar meestal ben ik wel een uur of 4-6 per boekje kwijt denk ik.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:17:28 #164
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111821376
hihihi die sneak ik dacht al wat komt hij bekent voor, maar boekje van kyara ligt hier...
Ik ga deze week eens een begin maken aan het boekje, vorige week op vakantie dus kwam er niks van
Be happy with the little things in life
pi_111821446
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
hihihi die sneak ik dacht al wat komt hij bekent voor, maar boekje van kyara ligt hier...
Ik ga deze week eens een begin maken aan het boekje, vorige week op vakantie dus kwam er niks van
_O-
pi_111822894
Weer zo'n leuke sneak!

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoelang ik per boekje bezig ben, meestal doe ik het ook in stukjes dus niet allemaal achter elkaar in 1 keer. Wat snoopy zegt, dat fröbelen werkt hier ook wel therapeutisch, ik let dus ook niet echt op de tijd maar ben vooral in het moment bezig zeg maar :)
pi_111825412
Even een vraag aan groepje 6, waar is mijn boekje eigenlijk? En wil degene hem nog doorsturen? Ik wil de verzendkosten wel terugdoen hoor, maar hoop wel dat mijn boekje nog ergens is.
pi_111825801
En wie heeft de mijne nu?
  Moderator maandag 21 mei 2012 @ 12:48:28 #169
5428 crew  miss_sly
pi_111826386
YPPY, het boekje lag hier keurig op de stapel post toen ik terug kwam van vakantie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 mei 2012 @ 14:06:54 #170
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111829370
Net een hoop gerommel en boem! Boekje van Sonnetje85 op de mat...
Net even lekker zitten bladeren en ga zo denk ik maar aan de slag, kleine vent is aan t bij slapen na het kamperen...
  maandag 21 mei 2012 @ 14:14:47 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111829735
Even zwaaien vanuit Finland. :W
Ben morgen weer terug maar woensdag ook nog druk dus het gaat weer last minute werk worden bij mij. :@ ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 14:16:34 #172
640 snoopy
peanuts
pi_111829817
Oeke, je boekje is onderweg naar lenaatje :)
  maandag 21 mei 2012 @ 18:37:32 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111840870
Mrien, wat leuk! O+

Ik ben meestal tussen de 4 en de 6 uur per boekje bezig. En dat is inclusief plaatjes zoeken en zo.

Heb vandaag knutsellijm gekocht. De pritt voldoet niet meer. had ik veel eerder moeten doen dus sorry alvast als mijn knip- en plakwerkjes uit eerdere boekjes los laten
  maandag 21 mei 2012 @ 18:39:46 #174
313574 klumsy
Lola O+
pi_111840967
Ik ben boekloos ;(

hopelijk straks weer boekjes om in te freubelen
pi_111841840
Boekje nog bij ymme? Die heeft er nu dus 2?

Morgen lekker een dagje vrij, dus ga k aan de knutsel. Dreumes is namelijk gewoon bij oma.
pi_111842319
Hier ook nog geen boekje (en wel andere post). Bar, wanneer issie op de post gegaan? Ik zit er namelijk ernstig aan te denken om maar eens een officiële klacht in te dienen. Post van en naar het buitenland gaat gewoon veel sneller dan gewoon binnen NL.

ter vergelijking: tegelijk met het boekje van Sonnetje heb ik een kaart naar Wit Rusland en de USA op de post gedaan. Die waren allebei ook al zaterdag binnen.
pi_111842379
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Boekje nog bij ymme? Die heeft er nu dus 2?

Morgen lekker een dagje vrij, dus ga k aan de knutsel. Dreumes is namelijk gewoon bij oma.
Nee 1. Het boekje van Bar heb ik zaterdag op de post gedaan naar Klumsy....
pi_111842506
Oh oké, dat wist ik niet :)
Omdat ze zei dat ze er nog geen 1 had, maar dat ligt aan de post dus.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:17:45 #179
313574 klumsy
Lola O+
pi_111842828
nouja als ze hem zaterdag op de post heeft gedaan heb ik hem morgen waarschijnlijk, normaal is ie er ook altijd heel snel :)
  maandag 21 mei 2012 @ 21:43:54 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111851893
6 pagina's klaar in BE's boekje *O*
en voor de laatste 2 al bezig met stof en plaatjes. en plaksel, heel veel plaksel :')
  maandag 21 mei 2012 @ 21:49:02 #181
640 snoopy
peanuts
pi_111852172
Plaksel O+

pi_111853686
Voor KD :)

ik ben bang dat t een pakketje wordt :')
  maandag 21 mei 2012 @ 22:14:28 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_111853906
Die rebus. _O-

Geweldige sneaks ook. Ik kan vrijdagavond pas beginnen. -O- Maar ik heb dan wel lekker het hele weekend vrij om te fröbelen.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:19:02 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111854166
Superleuk Mignonne! En inderdaad die rebus :D
  maandag 21 mei 2012 @ 22:20:27 #185
640 snoopy
peanuts
pi_111854259
:o Daar past helegaar niets meer bij mignonne :{w
pi_111854438
jawohl! zeker de helft van t boekske is nog over :D

en die rebus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:24:01 #187
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111854475
Whahaha die rebus _O-
The way you rock'n'roll
  maandag 21 mei 2012 @ 22:24:06 #188
640 snoopy
peanuts
pi_111854480
Dus het komt naar me toe, het boekje?
pi_111854626
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef snoopy het volgende:
Dus het komt naar me toe, het boekje?
yes! uiteraard! *O*
zal ik het gewoon versturen of aangetekend? ik weet niet wat handig is voor jou?

Sorbo wanneer denk jij t boekje te kunnen sturen, en van wie is dat boekje? want dan moet k nog best doorwerken om het daarna weer op tijd bij snoops te krijgen :o dan kan ik wat vooruit doen ofzo.
pi_111855974
:D O+ tof mignonne (en bart) O+
  maandag 21 mei 2012 @ 23:02:24 #191
640 snoopy
peanuts
pi_111856713
@mignonne gewoon versturen natuurlijk :7
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 23:15:26 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_111857430
Voor Mijsje :)

pi_111913887
ik wil ook weer een boekje *stampvoet*
pi_111915416
Hier ook nog geen boekje binnen ;(
Hopelijk vanmiddag als ik thuis kom :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:44:40 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111919541
Ja! Ik zit ook nog steeds met smart te wachten op het boekje van Poppejans :o
pi_111919747
goffer, net wel post, maar geen boekje.
pi_111920186
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

yes! uiteraard! *O*
zal ik het gewoon versturen of aangetekend? ik weet niet wat handig is voor jou?

Sorbo wanneer denk jij t boekje te kunnen sturen, en van wie is dat boekje? want dan moet k nog best doorwerken om het daarna weer op tijd bij snoops te krijgen :o dan kan ik wat vooruit doen ofzo.
Ik probeer het binnen een paar dagen te versturen, maar de dingen gaan gewoon echt even niet zoals ik zou willen. Zoals met mn schoonzus in t ziekenhuis enzo. Het is van Mevrouw Mus en ik doe mijn best! :*
pi_111920301
Het is zo warm in de zon/tuin dat mn lijm en plakband geen zin hadden!

Die rebus vind ik wel heel gaaf!
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:44:07 #199
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111922016
Mooie sneak Moussy!
Dames uit mijn groepje zonder boekjes nog.... aaaah :* Hopelijk zijn ze er snel! Klumsy, wil je jouw adres pm-en? Dan kan het boekje van Sonnetje naar jou als ie klaar is...
Is er behoefte aan uit stel van komende verstuurdag?
pi_111922460
komende verstuurdag heeft automagisch al vertraging dames ;)
iets met pinksteren enzo.....
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2012 @ 13:11:58 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_111923290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef simmu het volgende:
komende verstuurdag heeft automagisch al vertraging dames ;)
iets met pinksteren enzo.....
Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:13:40 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111923360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de post :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2012 @ 13:17:33 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_111923540
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het vorige boekje wat ik verstuurde lijkt er deze keer ook wat langer over te doen, ik speel op safe :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:03:15 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111925636
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloof :+ zomaar een sinterklaaskadootje in de bus :P
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2012 @ 14:36:10 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_111926957
Spuug krijgt binnenkort de schoenenreusfolder :P
pi_111951080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloof :+ zomaar een sinterklaaskadootje in de bus :P
Jeetje, die heeft er lang over gedaan! Fijn dat hij er is!
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:01:36 #207
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111955104
Zo twee dubbele pagina's vol in het boekje van Sonnetje, komende dagen nog dezelfde hoeveelheid te vullen duzz... Gaat goed komen, pagina 5&6 liggen deels boven in de printer zitten verder in mijn hoofd... Pagina 7&8 moet ik nog even goed over na denken...
pi_111957895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had geen ander papier :@
Blij dat hij er eindelijk is in ieder geval ^O^
pi_111959550
Klumsy, ik zit nog steeds op jouw boekje te wachten en wil dus graag wat voor gaan werken. Weet je uit je hoofd hoe groot de pagina's zijn?
pi_111961590
ik zal zo eens kijken of ik nog een mailtje heb van de bestelling van m'n boekje...
ik heb sowieso thuis nog zo een boekje dat ik kan opmeten maar dan word het pas vanavond :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:29:18 #211
1762 YPPY
Yppiaans
pi_111963534
Twinkly, heb jij inmiddels het boekje van Miss_sly ontvangen?
*OUD heilige*
pi_111971042
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, heb jij inmiddels het boekje van Miss_sly ontvangen?
Jaa! Ik kreeg net het boekje door de bus :D Haha, ik had helemaal nog geen boekje verwacht!
Miss Sly, je boekje wordt heel erg leuk (en dik!)! *O*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 14:55:35 #213
5428 crew  miss_sly
pi_111971372
quote:
99s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:46 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Jaa! Ik kreeg net het boekje door de bus :D Haha, ik had helemaal nog geen boekje verwacht!
Miss Sly, je boekje wordt heel erg leuk (en dik!)! *O*
Leuk *O*
En ik kan hetzelfde zeggen over jouw boekje dat hier nu voor me op tafel ligt *O*
pi_111971428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Leuk *O*
En ik kan hetzelfde zeggen over jouw boekje dat hier nu voor me op tafel ligt *O*
:D!
pi_111983730
SB ik heb je een berichtje gestuurd met de maten :)

Hier ook nog steeds geen boekje binnen!! en dat terwijl het alle andere keren binnen 1 dag was....
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:18:30 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111983875
Oh oh... Ik ben traag deze ronde! Moet nog beginnen in Wickie d'r boekje, maar kan mij er met dit weer niet echt toe zetten...
pi_111984251
Lenaatje, is het boekje van oeke al bij je?
pi_111990183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef klumsy het volgende:
SB ik heb je een berichtje gestuurd met de maten :)

Hier ook nog steeds geen boekje binnen!! en dat terwijl het alle andere keren binnen 1 dag was....
Ik heb het gezien (en gereageerd, wat jij dan alweer gezien had :P). Pagina 1&2 zijn inmiddels af *O*
De oorspronkelijke pagina 1&2 zijn helaas komen te vervallen doordat ik het boekje zo laat heb.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:11:59 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111993042
Laatste 2 bladzijden moeten even drogen. Morgen foto's maken en dan kan ie op de post *O*

In het wijkkrantje stond overigens een oproep over slechte postbezorging. Ik zal reageren zodat er gezamelijk een klacht ingediend kan worden. Blijkbaar kampen meer mensen in de wijk met slechte bezorging. Probleem zit hem dus hier Buuf!
pi_111994329
quote:
17s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Kyara het volgende:
Laatste 2 bladzijden moeten even drogen. Morgen foto's maken en dan kan ie op de post *O*

In het wijkkrantje stond overigens een oproep over slechte postbezorging. Ik zal reageren zodat er gezamelijk een klacht ingediend kan worden. Blijkbaar kampen meer mensen in de wijk met slechte bezorging. Probleem zit hem dus hier Buuf!
Wonen wij in dezelfde wijk dan?
Volgens mij is het namelijk in heel Nederland echt kl*te
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:30:17 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111994672
Ik zag laatst ergens een Loesje poster met iets als "ik durf niet over de belastingdienst te klagen want voor je het weet wordt het geprivatiseerd...." Toen moet ik wel even aan postnl denken. en aan de NS maar dan kon je toch al nooit van op aan
pi_112005449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef snoopy het volgende:
Lenaatje, is het boekje van oeke al bij je?
Ja! Ben er zelfs al in begonnen!
Kleurdoos, ik heb nu 2 boekjes, van het weekend maak ik ze beide af en gaan ze op de post! Kun je los op 2 boekjes.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:15:16 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112008562
pi_112009121
Oh Kyara, dat mini-jurkje O+
pi_112010454
Ik moet nog alles doen voor het boekje van buuf :@ Ben er gewoon nog niet aan toe gekomen door een drukke week :@ dit weekend maar flinke slag maken!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:19:38 #226
313574 klumsy
Lola O+
pi_112015293
Nog steeds geen boekje hier... en eigenlijk ook geen duidelijkheid of Ymme nou wel of niet mee blijft doen....
Dus Ymme als je dit leest, doe je nou nog wel mee of niet?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:24:28 #227
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112017645
Ik moet me dit keer ook schamen, nog helemaal niks gedaan in het boekje.. Eerste week vakantie. En deze week een drukke week waar ik vooral met mijn hoofd bij andere zaken was. Van het weekend maar even lekker er voor gaan zitten. Als ik eenmaal bezig ben komt de rest en de inspiratie vanzelf
pi_112018461
Hier ook nog niet. Ik heb de postbezorgmevrouw gesproken en zij gaf aan dat er geen achterstanden zijn in het sorteercentrum hier (Schiphol dus).

_bar_, wanneer heb je het verzonden? Die info heb ik nodig om een klacht in te dienen.
pi_112018984
Geppie, het boekje van lamb is over!
pi_112019601
Wickie, het boekje van LiedjeBackstage is aangekomen! Het wordt super leuk O+ *O* Ik vind jouw beginpagina's ook geweldig LB!
Oh noes, nu heb ik twee boekjes!!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:04:47 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_112021113
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Ik moet ook nog beginnen voor Troel of eigenlijk moet ik zeggen: ik mag eindelijk beginnen van mezelf. Tentamen vanmiddag gemaakt en zo maar eens het boekje erbij pakken.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:47:24 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112022643
Simmu, boekje van BE is op de post hoor. Past nog net door de brievenbus, volgende keer wellicht niet meer.....

Droomvrouwtje, als je mijn boekje hebt: plak er gerust je vakantiefoto's in hoor ;)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:46:31 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112024765
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zegt ze dat ze niet crea is *insert talk-to-the-hand-smiley*
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:52:49 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112029391
:o Kyara! O+
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:56:08 #235
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112029530
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van BE is op de post hoor. Past nog net door de brievenbus, volgende keer wellicht niet meer.....

Droomvrouwtje, als je mijn boekje hebt: plak er gerust je vakantiefoto's in hoor ;)
Oeh goed idee.. Manlief heeft wat mooie gemaakt :)
pi_112031245
Hihi thanks Twinkly! Ik ben zo benieuwd aan alle leuke dingetjes die er in staan *O* . Hier nog geen boekje om te vullen -O- . Maar goed die komt hopelijk morgen of dinsdag I hope.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:54:36 #237
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112032126
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hihi thanks Twinkly! Ik ben zo benieuwd aan alle leuke dingetjes die er in staan *O* . Hier nog geen boekje om te vullen -O- . Maar goed die komt hopelijk morgen of dinsdag I hope.
Betekent dat dat ik volgende week geen boekje ontvang?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:09:54 #238
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112032754
Hij is van de week al op de bus gegaan -O-
The way you rock'n'roll
pi_112033602
Nope Susie, ik stuur hem a.s.a.p. door als ik hem heb gevuld. Al zou langs brengen misschien sneller zijn...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:36:05 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112033838
Ik dacht dat er in ons groepje ook ergens een boekloos moment was ontstaan eigenlijk... Ik zit ook te bedenken van wie ik nog een boekje moet krijgen, ik heb nu die van Wickie, volgens mij alleen Yppy nog?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:38:40 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112033956
Even gecheckt en idd alleen die van Yppy nog hierna...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:39:12 #242
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112033974
Die van Yppy is dus nu al een aantal dagen onderweg.

Ik heb net die van jou binnen Susie.

Ik heb die van Miss Sly en Liedje nog niet gehad dus beetje vaag dan dat jij er nog maar eentje moet Susie :?

Maar ik heb iets gemaakt in die van Pvoesss ook en jij niet denk ik?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:42:45 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112034119
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van Yppy is dus nu al een aantal dagen onderweg.

Ik heb net die van jou binnen Susie.

Ik heb die van Miss Sly en Liedje nog niet gehad dus beetje vaag dan dat jij er nog maar eentje moet Susie :?
Ik heb die van Miss gehad, van Pvoess, toen ik die van Pvoess had moeten doen...die van Miss moet Liedjes doorsturen naar Miss gelijk, want Yppy heeft die ook al gehad. Er hebben 2 boekjes vertraging opgelopen volgens mij toen? Whaaaaa, vaag inderdaad zo zeg, maar heb gekeken en heb ze echt verder gehad dan, ben nu in boekje van Wickie bezig....
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 21:43:44 #244
5428 crew  miss_sly
pi_112034159
Ik heb nu die van Twinkly.
Ik heb het boekje van YPPY gehad, en van Susie en van Liedjes. Dan Krijg ik nog het boekje van wickie, en dan heb ik ze ook allemaal gehad, toch? Behalve die van Pvoess, maar die is eruit.
pi_112034176
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef HandigeHarriët het volgende:
Geppie, het boekje van lamb is over!
Mooi zo!
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 21:44:33 #246
5428 crew  miss_sly
pi_112034188
Ow, en Het boekje van DML heb ik ook gehad.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:44:42 #247
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112034198
Die van mij had je ook al gehad toch SLy? Die staat niet in je rijtje ;)

miss was sneller :D
The way you rock'n'roll
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 21:45:39 #248
5428 crew  miss_sly
pi_112034235
Voor de verandering :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:46:06 #249
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112034249
Nou ik had wat vertraging eerder en wickie had nu vertraging dus Twinkly heeft er wellicht twee in huis :D
The way you rock'n'roll
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:46:32 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112034262
En idd, ik heb niets gedaan in het boekje van Pvoess, behalve een kaartje erin geplakt....
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:47:19 #251
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112034294
Och voor de 25ste juni rond zijn redden we sowieso wel zo te zien :P
The way you rock'n'roll
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:48:02 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112034323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik had wat vertraging eerder en wickie had nu vertraging dus Twinkly heeft er wellicht twee in huis :D
Twinkly heeft inderdaad een berg boekjes tegelijk gehad! Volgens mij is ze zich nu weer in het zweet aan het werken! :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:49:21 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112034374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och voor de 25ste juni rond zijn redden we sowieso wel zo te zien :P
Yupp! En ik heb wat langer de tijd voor het boekje van Yppy en dat komt wel net goed uit zo tijdens de EK :D
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 21:52:55 #254
5428 crew  miss_sly
pi_112034512
Het boekje van Twinkly gaat hier ook pas na het weekend weg, helaas. weekje vakantie gehad, dus ik heb dit weekend wel nodig om het af te maken. Ben wel al over de helft, denk ik.

Ik ben zo benieuwd naar mijn boekje dadelijk O+
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:15:37 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112035398
Hoeft toch ook pas na het weekend verstuurd te worden?
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 22:24:50 #256
5428 crew  miss_sly
pi_112035727
Eigenlijk maandag, maar dat is tweede pinksterdag, dus dat wordt hem niet. Dinsdag dan dus, hopelijk is het er dan woensdag al, hoewel je dat met die post van tegenwoordig nooit zeker weet.
pi_112037124
LB, je houdt nog een sneekpeek van me te goed! Ik heb nu die van DML, die van LB heeft wat vertraging gehad van mijn kant. Huisstress en doorlopend ziek kind was geen goede combi.

Nu aan de knutsel voor DML dus 8-) Als ik nu heel snel doorwerk zit Twinks met 3 boekjes :P

Oh en Miss, doe rustig aan hoor, komt goed, wat later is helemaal geen probleem. Ik heb ook de komende 2 weken vakantie. En post van jou komt altijd de dag erna aan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:25:22 #258
30252 Soempie
Procreating
pi_112038260
Welke groepjes lopen er eigenlijk niet meer volgens de planning?
pi_112084978
Jeuh boekje voor buuf af *O* *O* *O*
Heel anders dan de andere voor mn idee, wel erg leuk O+
  maandag 28 mei 2012 @ 20:14:27 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112138538
Boekje van Wickie in een enveloppe, morgen op de post richting Yppy! *O*

Hier een sneak voor Wickie:

maandag 28 mei 2012 @ 20:18:36 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_112138736
oh ja, ff sneaks bouwen ( ook die voor BE :@ ) mijn oor is verbrand vandaag, toen ik de laatste bladzijden maakte. Blijkbaar zat ik met dat ene oor net in de zon :')

zo raar, ik had echt superveel inspiratie voor het boekje van BE, en daar ben ik tot nu het minst tevreden over. Terwijl ik tot vrijdag géén idéé had wat ik voor Poppejans moest maken. En dat is dan weer echt supergoed gelukt. Raar man.

Oh, de postzegels waren op, dus ik doe m morgen op de bus Kyara.
pi_112139330
Ik heb niets te versturen. En ook nog steeds niet van _bar_ gehoord/gelezen wanneer ze 't boekje op de post gedaan heeft. Geeft me een gek gevoel eigenlijk
pi_112140256
boekje ointvangen en boekje klaar om te versturen, sneaks komen morgen :)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:47:33 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112140365
Fijn dat ie er weer is Simmu!

Is goed buuf, hopelijk is er voor het weekend. Als het onze postbezorger blieft.... }:|
pi_112157052
Boekje van Simmu gaat zometeen op de post :s)
pi_112157361
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:44:44 #267
37150 livelink
pi_112158577
Mooi Simmu!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:11:25 #268
640 snoopy
peanuts
pi_112159445
Leuk simmu!

Mignonne, is het volgende boekje (mevrouw mus) al onderweg? Ik begin afkickverschijnselen te vertonen :+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:30:28 #269
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112160110
:@ ik heb 2 pagina's vol met foto's van Cuba O+ niet van dit jaar maar van vorig jaar toen we door Cuba heen trokken.. Boekje gaat vanavond nog op de post, sneak volgt nog
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:00:25 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112161324
pi_112163111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:53 schreef simmu het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+
pi_112163157
Het boekje van buuf is onderweg naar droomvrouwtje ! Net op de post gedaan:)
pi_112163267
volgens mij heeft Mignonionion mijne?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:56:51 #274
313574 klumsy
Lola O+
pi_112163633
Hier ook nog steeds geen boekje... vind het maar raar, alle andere keren was hij er binnen 1 dag!
pi_112165830
Ik heb de boekjes van elmo en oeke dus volgens mij moet hierna die van mwmus komen toch?
Kleurdoos ik ben bijna klaar en dan krijg je 2 boekjes tegelijk! Heb je voor het weekend. De ene is dus te laat volgens mij maar de ander ruim op tijd!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:58:38 #276
640 snoopy
peanuts
pi_112166184
@lenaatje: ik moet het boekje van mevrouw Mus nog krijgen van mignonne, dus het zal nog even duren voor het bij jou is.
pi_112166499
Ik zie het vanzelf weer Snoopy!
pi_112167003
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef mrien het volgende:

[..]

O+ O+
voor ik het vergeet; die van het kuna is een uitnodiging :P
dat je het maar weet O-)
pi_112167446
Sneakpeak voor Becky27 *O*

En nu snel naar de winkel om een nieuwe boekje voor mezelf te kopen zodat die ook hopelijk vandaag op de post kan samen met die van Becky!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:43:01 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_112167972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Becky27 *O*

[ afbeelding ]

En nu snel naar de winkel om een nieuwe boekje voor mezelf te kopen zodat die ook hopelijk vandaag op de post kan samen met die van Becky!
rennen! ~O>

stuur je even de maten op? dan ga ik vanavond alvast aan de slag voor jou :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:45:35 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_112168063
Wauw, ik wil les van je, bellelena. :o Zo secuur ook. _O_

Preview voor Troel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:48:39 #282
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112168173
leuk leuk!! Ik krijg zo'n O+ tof boekje terug volgens mij
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:50:21 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_112168238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef becky27 het volgende:
leuk leuk!! Ik krijg zo'n O+ tof boekje terug volgens mij
:{w

ik ga het nog even verpesten hoor :P
pi_112168355

En een sneak preview voor Beessie-Jen

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:55:56 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_112168432
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja dus. :D

De boekjes worden zo gaaf. O+
pi_112168546
Oja, ik zal de maten doorgeven zometeen! Voor iedereen misschien al handig!

En Soemp: Ik zie jouw mooie dingen elke keer voorbij komen, jij hebt geen les van mij nodig gekkerd! O+

Backy: Jaa je boekje wordt zeker leuk!!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:31 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_112168653
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
En een sneak preview voor Beessie-Jen
leuheuk!!! ik ben echt zooooooo nieuwsgierig naar het eind-resultaat!
en ik zie zoveel leuke dingen, ik vind het zelf al zooo leuk om de boekjes van iedereen door te lezen en alle knutselingen te bekijken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:13 #288
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112168754
kannie wachten tot mijn boekje terug is ;)
Vind dit echt een leuk initiatief!
pi_112168931
Oh Becky: Ik heb me niet gehouden aan jou ideetje voor mij trouwens ;) Maar dat is vast niet erg hoop ik!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:49 #290
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112168960
nee joh, helemaal niet erg.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:44:38 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112173680
Gisteren nog twee blz bedacht die ik dan vandaag op mijn werk zou printen (inkt is hier op), heb ik de halve nacht op het toilet doorgebracht en de dag in redelijke zombie staat op de bank...

Ik stuur het boekje dus morgen naar je op Mrien, met 2 pag's gereserveerd, die maak ik dan donderdag alsnog en dan stuur ik je die op als ze klaar zijn. :)
pi_112173712
Boekje van Droomvrouwtje is vanmiddag richting BE gegaan. Past nog net (open) door de brievenbus!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:22:09 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_112178231
Ik kan nergens een leuk sneak peak maak ietsje vinden. :'( iemand tips
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 mei 2012 @ 18:25:38 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112178377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan nergens een leuk sneak peak maak ietsje vinden. :'( iemand tips
http://www.photovisi.com/(...)ampaign=newsletter51
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:29:35 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112178536
Leuk droomvrouwtje! En foto's vind ik zeker leuk *O*

Wat een leuke sneaks! Prachtige dingen maken jullie. Bellelena, Simmu en Soempie.... wow!

Beterschap BE!
pi_112178710
Ik heb het boekje af maar nog niks van bar gehoord of het vorige boekje goed is aangekomen
buiten dat ik hoop dat het bij bar goed gaat weet ij niet of ik dit boekje kan opsturen of beter naar een volgende ?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:54:07 #297
313574 klumsy
Lola O+
pi_112179662
Heb je haar al aangesproken op facebook? Misschien dat je daar reaktie krijgt?
pi_112179875
Daar zie ik dr idd regelmatig posten!
Mijn boekje gaat morgen weer op reis. Beetje.druk weekend gehad :D
Maar dat had k draak al gemeld ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:00:13 #299
313574 klumsy
Lola O+
pi_112179964
Ik heb haar al een berichtje gestuurd :)
pi_112186112
Het boekje van Becky27 is onderweg naar Barreltje!
Opengeklapt in een plat doosje kan ie nog door de brievenbus.
pi_112186126
Tijd voor een nieuw topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')