quote:
En dan zegt ze dat ze niet crea is *insert talk-to-the-hand-smiley*quote:
Oeh goed idee.. Manlief heeft wat mooie gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van BE is op de post hoor. Past nog net door de brievenbus, volgende keer wellicht niet meer.....
Droomvrouwtje, als je mijn boekje hebt: plak er gerust je vakantiefoto's in hoor
Betekent dat dat ik volgende week geen boekje ontvang?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hihi thanks Twinkly! Ik ben zo benieuwd aan alle leuke dingetjes die er in staan. Hier nog geen boekje om te vullen
. Maar goed die komt hopelijk morgen of dinsdag I hope.
Ik heb die van Miss gehad, van Pvoess, toen ik die van Pvoess had moeten doen...die van Miss moet Liedjes doorsturen naar Miss gelijk, want Yppy heeft die ook al gehad. Er hebben 2 boekjes vertraging opgelopen volgens mij toen? Whaaaaa, vaag inderdaad zo zeg, maar heb gekeken en heb ze echt verder gehad dan, ben nu in boekje van Wickie bezig....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van Yppy is dus nu al een aantal dagen onderweg.
Ik heb net die van jou binnen Susie.
Ik heb die van Miss Sly en Liedje nog niet gehad dus beetje vaag dan dat jij er nog maar eentje moet Susie
Mooi zo!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef HandigeHarriët het volgende:
Geppie, het boekje van lamb is over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |