Oh crap, bij het verwerken van de pagina-overzichtsfoto's kom ik erachter dat ik iets vergeten ben. Als je het boekje terug ontvangt moet je dan zelf maar even je geboorteplaats invullen op de juiste plek.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh ziet er tof uit!
Maakt me wel nieuwsgieriger hoor
En hier ook niks van ymme gehoord. Alleen via jou, Klumsy!
Leuk! Welke komt het eerste?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Lamb, morgen komt er een boekje naar je toe.
Geppie, je krijgt direct een extra bladzijde, had niet goed opgelet... Vond dicht plakken geen leuke optie. Maar je kunt het goed zien welke ik als laatste heb gemaakt. En heb mezelf nog een mooie bloedblaar geslagen...
Zometeen zal ik eens wat fotos maken. En kijken of het me lukt ze vanavond te plaatsen.eens even uitzoeken hoe datook alweer moet.
Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef klumsy het volgende:
ik heb dinsdag voor het laatst met haar gesproken en gevraagd of ze anders zelf iedereen even op de hoogte wil brengen/ hier wat posten, maar dat kon niet want ze zat op haar werk en had het druk.
Vind het een beetje vervelend dat het nu bij mij ligt... Vind dat ze zelf moet aangeven wat de reden is als ze dat wil, en vind ook dat ze zelf voor een oplossing moet zorgen!
Snap best dat er geen tijd is voor RR maar zorg in ieder geval dat iedereen even op de hoogte is.
Mariyette heb jij het boekje al naar haar doorgestuurd?
Die kan je dus als verloren beschouwen...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef mariyette het volgende:
[..]
Boekje is begin vorige week al verstuurd naar Ymme ( voor een en ander ging spelen) en moet daar dus ondertussen wel zijn.
per opbod!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien verkoopt ze m wel op marktplaats
HAHAHHIHI HOOHOTROlolololo
Ohhhhhhhh! Wat onwijs gaaf Twinkly!quote:
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er allemaal aan de hand is ja.quote:
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef mariyette het volgende:
Doe allemaal eens even normaal zeg... Ymme, ik hoop dat je de boekjes in ieder geval naar Klumsy stuurt....
En wat we er verder van vinden, tja das ons probleem.
Dat dus. Iedereen steekt er tijd, moeite en centen in. Ymme, als je her en der tijd hebt om te posten/facebooken/etc. lijkt het me netjes om hier de stand van zaken te melden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.
Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Kyara het volgende:
als iemand kan haken sta ik zeker open voor een "haken voor dummies"
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh duidelijk nog nooit opgelicht door Ymme.
Ik denk dat iedereen die meedoet met RR er heel erg wat van mag vinden , ze hebben wel een week of twee tijd gestoken in HAAR boekje en nu neemt ze zelf niet even de tijd om te laten weten hoe en wat!
Weet ikquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
dat was van de eerste ronde hoor, die heb ik al eerder gepost
die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reservequote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef HandigeHarriët het volgende:
Wat een geweldige hulp! Hier alleen maar kleine meisjes die overal aan willen zitten...
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef moussy het volgende:
[..]
die haren niet zo aan de glimmertjesstickers, ik heb mn velletje weg kunnen gooien, maar gelukkig had ik nog een reserve
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef HandigeHarriët het volgende:
Pff, zo goed ben ik ook niet hoor... Maar heb hier wel een sneak voor Geppie
[ afbeelding ]
Poppejans is onderwegquote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj! Ik heb nog geen volgend boekje!op welke wacht ik Ophelia? Heb je al verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |