Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef simmu het volgende:
komende verstuurdag heeft automagisch al vertraging dames![]()
iets met pinksteren enzo.....
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de postquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hem mede daarom gister al op de post gedaan.
het vorige boekje wat ik verstuurde lijkt er deze keer ook wat langer over te doen, ik speel op safequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de post
Jeetje, die heeft er lang over gedaan! Fijn dat hij er is!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloofzomaar een sinterklaaskadootje in de bus
Ik had geen ander papierquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! T boekje van Poppejans is binnen gelukkig! Whoah!! Dik en leuk! Kan ik ook aan de knutsel.
Gelukkig was mijn jongste al van zijn geloofzomaar een sinterklaaskadootje in de bus
Jaa! Ik kreeg net het boekje door de busquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, heb jij inmiddels het boekje van Miss_sly ontvangen?
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaa! Ik kreeg net het boekje door de busHaha, ik had helemaal nog geen boekje verwacht!
Miss Sly, je boekje wordt heel erg leuk (en dik!)!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk
En ik kan hetzelfde zeggen over jouw boekje dat hier nu voor me op tafel ligt
Ik heb het gezien (en gereageerd, wat jij dan alweer gezien hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef klumsy het volgende:
SB ik heb je een berichtje gestuurd met de maten
Hier ook nog steeds geen boekje binnen!! en dat terwijl het alle andere keren binnen 1 dag was....
Wonen wij in dezelfde wijk dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Kyara het volgende:
Laatste 2 bladzijden moeten even drogen. Morgen foto's maken en dan kan ie op de post
In het wijkkrantje stond overigens een oproep over slechte postbezorging. Ik zal reageren zodat er gezamelijk een klacht ingediend kan worden. Blijkbaar kampen meer mensen in de wijk met slechte bezorging. Probleem zit hem dus hier Buuf!
Ja! Ben er zelfs al in begonnen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef snoopy het volgende:
Lenaatje, is het boekje van oeke al bij je?
quote:
En dan zegt ze dat ze niet crea is *insert talk-to-the-hand-smiley*quote:
Oeh goed idee.. Manlief heeft wat mooie gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van BE is op de post hoor. Past nog net door de brievenbus, volgende keer wellicht niet meer.....
Droomvrouwtje, als je mijn boekje hebt: plak er gerust je vakantiefoto's in hoor
Betekent dat dat ik volgende week geen boekje ontvang?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hihi thanks Twinkly! Ik ben zo benieuwd aan alle leuke dingetjes die er in staan. Hier nog geen boekje om te vullen
. Maar goed die komt hopelijk morgen of dinsdag I hope.
Ik heb die van Miss gehad, van Pvoess, toen ik die van Pvoess had moeten doen...die van Miss moet Liedjes doorsturen naar Miss gelijk, want Yppy heeft die ook al gehad. Er hebben 2 boekjes vertraging opgelopen volgens mij toen? Whaaaaa, vaag inderdaad zo zeg, maar heb gekeken en heb ze echt verder gehad dan, ben nu in boekje van Wickie bezig....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van Yppy is dus nu al een aantal dagen onderweg.
Ik heb net die van jou binnen Susie.
Ik heb die van Miss Sly en Liedje nog niet gehad dus beetje vaag dan dat jij er nog maar eentje moet Susie
Mooi zo!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef HandigeHarriët het volgende:
Geppie, het boekje van lamb is over!
Twinkly heeft inderdaad een berg boekjes tegelijk gehad! Volgens mij is ze zich nu weer in het zweet aan het werken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik had wat vertraging eerder en wickie had nu vertraging dus Twinkly heeft er wellicht twee in huis
Yupp! En ik heb wat langer de tijd voor het boekje van Yppy en dat komt wel net goed uit zo tijdens de EKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och voor de 25ste juni rond zijn redden we sowieso wel zo te zien
voor ik het vergeet; die van het kuna is een uitnodigingquote:
rennen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Becky27![]()
[ afbeelding ]
En nu snel naar de winkel om een nieuwe boekje voor mezelf te kopen zodat die ook hopelijk vandaag op de post kan samen met die van Becky!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef becky27 het volgende:
leuk leuk!! Ik krijg zo'ntof boekje terug volgens mij
Ja dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij doet ons groepje em dan collectief een dag later op de post
leuheuk!!! ik ben echt zooooooo nieuwsgierig naar het eind-resultaat!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
En een sneak preview voor Beessie-Jen
http://www.photovisi.com/(...)ampaign=newsletter51quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan nergens een leuk sneak peak maak ietsje vinden.iemand tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |