Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomtquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:00 schreef simmu het volgende:
jajajaja, zaterdagmiddag arriveren kekke nieuwe stickers en eyelets enzo. er was uitverkoop in de scrapbookwinkel in san jose en sangdrax is los gegaan
quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb fotosplitjesmaar ook lijm, heerlijk hoe zo'n boekje bubbelt en kraakt, ik ben dus juist wel van de gewoon volraggen, ipv supernetjes
die krijgt zaterdagmiddag 2 kinders in zn handen geduwd met een "veel succes" wensquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat het misschien wel aardig is dat sangdrax weer thuiskomt
Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:46 schreef snoopy het volgende:
Receptenkaartje? Door iemand anders gemaakt?
Succes met restaureren.
ik begin altijd zonder idee en dan ontstaat er wat waar ik op voortborduurquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik kan mezelf gewoon niet helpen, vind het heel moeilijk iets niét perfect netjes te doen. Ook met taarten decoreren, dat moét ik gewoon ultra precies doen. Ik had bijvoorbeeld ook veel moeite met het onderdeel draperieën, dat je een stuk fondant schijnbaar nonchalant over de taart kreukelt. Aaaaargh!
![]()
En dan zie ik die creatieve hatseflats kleur- en materiaalexplosies in jouw sneaks en ben er jaloers op! Dat kan ik dus nooit zelf creëren.
Why?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oooooooh! Wat leuk BE!
Nou voel ik me ernstig in gebreke blijvend
Die was van mij!quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht van jou zelf. In een groen envelopje (wat er ook af is),stukje over Italië.
Ik vind ze nu nog in huisquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:35 schreef Susie het volgende:
Ben wel redelijk netjes geloof ik![]()
Ik vraag mij alleen af of de kraaltjes op mijn kaft nog erop zittenGeen idee bij wie mijn boekje nu is??
Ja, ik denk dat als je het boekje open verstuurt, dat het dan ook nog wel via de normale post kan. Maar ik had alles al dichtgeplakt...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef bellelena het volgende:
Soempie: Het boekje van Becky27 is hier aangekomen![]()
Pakketpost almaar daar heeft de postnl geen problemen mee, dat is dan weer een voordeel!
Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandagquote:
Nope, ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
had ze geen tijd meer?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef klumsy het volgende:
Hebben de andere meiden uit ons groepje al wat meer gehoord van Ymme over hoe nu verder?
je hebt nog 3 mogelijkhedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Nog best snel, vanaf maandag![]()
Glad vergeten dat geld erbij te doenkomt dus nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |