abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:42:59 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_111614337
Ik bel straks naar het sorteercentrum eens vragen of die ook niks versturen. Maar zo wachten wij ook al een goede week op post van handschoenen....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:32:51 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111615783
Lijnloos als je mij afmetingen kunt geven kan ik je wel vulling sturen?

Muks idem :)

Kan ik mijn boekje ook verder opvullen en desnoods mijn reserve/testboekje :D
Want nasturen na de ronde gaat niet lukken ivm verhuizing :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:29:12 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111617963
Af! Met twee bonuspagina's want ineens nog ideetjes. :+
Op naar het postkantoor! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:15:19 #29
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111620487
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Lijnloos als je mij afmetingen kunt geven kan ik je wel vulling sturen?

Muks idem :)

Kan ik mijn boekje ook verder opvullen en desnoods mijn reserve/testboekje :D
Want nasturen na de ronde gaat niet lukken ivm verhuizing :)
Ik stuur m met liefde naar je op hoor, heb hier nog een bak europa postzegels liggen :+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_111625115
Ik maak het graag af, al is het hier even blijven liggen door allerlei omstandigheden.
pi_111625214
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
en het kwam helemaal goed *O*
boekje is er al :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:55 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111625328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef simmu het volgende:

[..]

en het kwam helemaal goed *O*
boekje is er al :)
De postverbinding naar jou toe doet het goed hoor. Want ik heb al van verschillende locaties (Arnhem, Veenendaal en dit keer Den Bosch) boekjes verstuurd en het is er vrijwel altijd de dag er na *O*
pi_111625817
Susie het boekje van Wickie is onderweg *O*
pi_111626557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Ik maak het graag af, al is het hier even blijven liggen door allerlei omstandigheden.
Gelukkig *O*

Ligt mijn boekje toevallig bij jou? Ik ga zo het boekje van Lamb naar je opsturen...

Enne...Gerberaatje wat moet er met jouw boekje gebeuren? Ik heb nu 2 van de 8 pagina's af, wil je hem al terug om mag ik hem op arbeidtherapeutische basis ;) afmaken?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_111626846
Ja, die ligt hier. En die van lijnloos ook. Sorry!!!

Ik voel me wel rot dat het hier is blijven liggen, maar maak het wel heel graag af.
pi_111627018
Ik geloof dat niemand zich meer rot hoeft te voelen in ons groepje, we zijn allemaal een beetje aan het lapzwansen geweest :D dat boekje van Lamb heb ik al tijden af en kon mezelf er niet toe zetten om hem te posten. Maar ik ga nú naar het winkelcentrum! :W
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:36:28 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111642627
Wat een gedoe met boekjes die kwijt zijn, stoppers en boekjes die dus helemaal niet goed gevuld worden zeg! Jammer toch.
Ik wil best wat knutselen in boekjes die nog wat opvulling kunnen gebruiken, maar dan wel als deze ronde is afgelopen...als iemand mijn geknutsel zou willen natuurlijk :P Ik zie hier al zoveel moois voorbij komen, dat als mijn boekje niet vol is, iemand daar ook nog wel wat in mag maken hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111642929
Daarom is het zo helemaal lief als er nog een hoop mensen extra willen knutselen O+

Mijn boekje is na deze ronde straks bij alle 3 mijn overgebleven groepsgenoten geweest... dus wil daarna vast nog wat uitstapjes maken bij andere drukke knutselaars..

Ben razend nieuwschierig (speciaal voor KD) naar wat er nu al in zit ;) maar hij mag nog best wat langer op reis
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111643372
Ik wil ook best nog wat extra knutselen hoor! Maar dan wel na deze ronde!
pi_111643878
Lamb, en anderen die vulling te kort komen, ros de boekjes maar deze kant op hoor. Ik ga die extra boekjes dan wel niet in twee weken redden denk ik, maar omdat er toch geen 'ronde' aan vast hangt moet dat niet zo heel erg verschrikkelijk zijn denk ik.

Vandaag ook eindelijk het boekje van Sonnetje afgemaakt (en daarbij ook een beetje herstelwerkzaamheden aan de kaft en het knutselwerk van mijn voorgangsters verricht. Een door Draculettetje (dacht ik) gemaakt 'vreemd steeltje' liep leeg en de helft van de pagina's van _bar_ zat bij binnenkomst al óf aan enkaar geplakt, óf er viel vanalles af.

Bar, kleine tip: andere (en minder) lijm gebruiken. Ik heb tot nog toe steeds weer dingen op jouw pagina's opnieuw vast moeten plakken en andere pagina's los moeten peuteren. dat werkt niet echt fijn.

Oh, sneaks volgen morgen, moet eerst photoshop updaten....

en nee, dit is niet rottig bedoeld, dus sorry als het zo overkomt, maar het is echt heel vervelend om eerst andermans kunstwerk te moeten repareren en dan dus weer moet wachten tot de lijm droog is enzo...
pi_111643992
Oeh ben,benieuwd!
pi_111644942
dank je summerbreeze voor de herstel werkzaam heden, ik denk dat er wat uit het envelopje is komen zetten....

ik heb trouwens het boekje binnen! mooi op tijd he!

en ik heb ymme haar boekje vandaag naar bar verzonden
pi_111644982
Klumsy sorry voor het lange wachten, hier jou Sneak

pi_111645012
en nog een sneak voor ymme

pi_111645168
Den Haag gaat dus beter dan Pijnacker!
Ga m voortaan alleen nog maar via TNT postpunt verzenden dus.
pi_111645201
scheelt zo'n beetje een week sonnetje hihi
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:01:37 #48
1762 YPPY
Yppiaans
pi_111649751
Iets extra's na afloop van deze ronde is geen probleem, maar voor nu is twee boekjes genoeg. 8-)

Susie, het boekje van miss_sly lag vandaag ik de bus. Twinkly, als jij jouw adres in een pm zet, stuur ik het hierna door naar jou.

Voor ET ben ik bezig, maar lastig hoor, zonder roze. :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_111650028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef draculettetje het volgende:
dank je summerbreeze voor de herstel werkzaam heden, ik denk dat er wat uit het envelopje is komen zetten....

ik heb trouwens het boekje binnen! mooi op tijd he!

en ik heb ymme haar boekje vandaag naar bar verzonden
Klopt en ik heb alle losse dingetjes die nog in het boekje (helemaal tot in de rug doorgedrongen) aanwezig waren er weer in terug gedaan en er een flinke dot lijm op gedaan.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:12:29 #50
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_111650341
SB, stoer om eerst alles te fixen (boekjes zagen er heel heel uit toen ze bij mij kwamen) De volgende is er denk ik wel als we weer terug zijn van kamperen. Dan kan ik weer te keer gaan met verf en lijm!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')