Lamb, en anderen die vulling te kort komen, ros de boekjes maar deze kant op hoor. Ik ga die extra boekjes dan wel niet in twee weken redden denk ik, maar omdat er toch geen 'ronde' aan vast hangt moet dat niet zo heel erg verschrikkelijk zijn denk ik.
Vandaag ook eindelijk het boekje van Sonnetje afgemaakt (en daarbij ook een beetje herstelwerkzaamheden aan de kaft en het knutselwerk van mijn voorgangsters verricht. Een door Draculettetje (dacht ik) gemaakt 'vreemd steeltje' liep leeg en de helft van de pagina's van _bar_ zat bij binnenkomst al óf aan enkaar geplakt, óf er viel vanalles af.
Bar, kleine tip: andere (en minder) lijm gebruiken. Ik heb tot nog toe steeds weer dingen op jouw pagina's opnieuw vast moeten plakken en andere pagina's los moeten peuteren. dat werkt niet echt fijn.
Oh, sneaks volgen morgen, moet eerst photoshop updaten....
en nee, dit is niet rottig bedoeld, dus sorry als het zo overkomt, maar het is echt heel vervelend om eerst andermans kunstwerk te moeten repareren en dan dus weer moet wachten tot de lijm droog is enzo...