abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 16:47:54 #226
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_111836113
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef ioko het volgende:
Vanochtend vrij druk op de A2. Op een gegeven moment reed ik met een gangetje van 130 op de teller op een rustig stuk. Een auto op de rechterbaan (ik reed links) bedenkt dat het handig is om met 110 naar links te komen omdat er 400 meter verderop een vrachtwagen rijdt. Ik had twee opties, vol in de remmen of naar rechts uitwijken (er was plaats genoeg immers). Remmen vond ik onzin en omdat er zo'n snelheidsverschil was ging ik eigenlijk gelijk rechts langs de auto en met dezelfde snelheid wilde ik verderop weer naar links. Maar de persoon die ik (niet netjes) inhaalde was daarvan niet gediend en reed vol gas het gat dicht.

Vervolgens heb ik mijn auto wel gewoon naar links gezet, met vrij weinig ruimte. Meneer werd daar nogal agressief van en reed vol gas vlak langs me (ik was weer netjes naar rechts gegaan).

Geen handige actie van me, maar ik had even geen zin om andermans fouten te corrigeren. Toch maar remmen de volgende keer....
Jezus wat een idioot die vent :P

Mja A2 hè, linksrijdersparadijs.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:53:59 #227
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_111836399

[ Bericht 100% gewijzigd door Matty___ op 21-05-2012 16:54:10 ]
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  Moderator maandag 21 mei 2012 @ 17:05:00 #228
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_111836790
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
Niet zo zeer irritaties van mede weggebruikers, maar van de wegbeheerder. Zebrapaden die niet lekker te overzien zijn, met een fietspad ernaast, waar kinderen vanaf fietspad de zebra over willen. Vandaag 2 keer met gierende banden tot stilstand gekomen omdat je gewoon niet weet wat die kinders gaan doen. Slingerhekjes plaatsen ben ik weer voorstander van.
Dus je hebt twee keer niet goed gekeken? Of je reed twee keer te hard op weg naar het zebrapad?
pi_111837562
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat scheen inderdaad drama te zijn vandaag. Ik ben maar binnendoor gegaan. Welke uitvoegstrook ging het over?
ik moet er bij afslag 7, rijswijk / Den Haag-Zuid af. En daar was het dus serieus anderhalf uur wachten. had ik beter een afslagje eerder kunnen nemen en via Delft gaan, dan had ik die anderhalf uur gewonnen (scheelt bijna niks naar m'n werk dan namelijk, ik zit nagenoeg op knooppunt Ypenburg).
pi_111838009
Het was vanochtend inderdaad een drama daar!! Kweenie wat er gebeurd is, maar ik heb ook over 32 kilometer 1,5 uur gedaan.
pi_111838087
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:33 schreef kiwiko het volgende:
Het was vanochtend inderdaad een drama daar!! Kweenie wat er gebeurd is, maar ik heb ook over 32 kilometer 1,5 uur gedaan.
Voilá
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-haag-ongeval.html
pi_111838782
Senks :D
pi_111839194
yw ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 19:27:14 #234
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_111843387
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

ik moet er bij afslag 7, rijswijk / Den Haag-Zuid af. En daar was het dus serieus anderhalf uur wachten. had ik beter een afslagje eerder kunnen nemen en via Delft gaan, dan had ik die anderhalf uur gewonnen (scheelt bijna niks naar m'n werk dan namelijk, ik zit nagenoeg op knooppunt Ypenburg).
Ah, daar moest ik er ook af. Ga er altijd bij Delft op. Wat ik nog wel eens doe bij file is er bij Delft Noord opgaan en direct er weer af. Maar ook dat vertrouwde ik niet zo, dus ben helemaal binnendoor gegaan.
Goede keuze geweest.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:25:35 #235
258802 Yreal
henk..!
pi_111923928
:+
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:11:59 #236
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_111967452
Fietsers :r

Ten eerste die trut die om mijn auto heen komt terwijl ik al in de bocht achteruit zat en ik in mijn spiegels dus alleen de trailer zag. Roept dat wijf:"Opletten, hè?" 8)7 Dat doe ik wel, maar ik heb maar 1 paar ogen, trut.

En dan nog al die fietsers die nog even achter je trailer langs schieten als je achteruit rijd. Ik vind het prima dat ze dood willen maar niet onder mijn oplegger. :r

Bij 1 filiaal is het meerdere keren gebeurd dat een brommer dacht nog even snel achter de auto langs te kunnen, waarbij hij toch echt het magazijn in moest rijden omdat het toch niet kon.

Wacht een minuutje. Da's voor jullie veiliger en voor chauffeurs prettiger.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_111968911
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Kentekenplaat het volgende:

Inderdaad!

Gisteren ook bijna een fietser aangereden. Ik stond bij de stoplicht te wachten om naar links te gaan. Die wordt altijd 30 seconden groen nadat de stoplichten voor rechtdoor op groen gaan. Mevrouw Achterlijkheid op de fiets dacht aangezien de rijbanen voor rechtdoor leeg waren, dat ze wel even door rood kon fietsen. Juist op dat moment wordt het voor mij groen. En terug ging ze weer met een stomme glimlach.
pi_111968959
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Kentekenplaat het volgende:

Ten eerste die trut die om mijn auto heen komt terwijl ik al in de bocht achteruit zat en ik in mijn spiegels dus alleen de trailer zag. Roept dat wijf:"Opletten, hè?" 8)7 Dat doe ik wel, maar ik heb maar 1 paar ogen, trut.

En dan nog al die fietsers die nog even achter je trailer langs schieten als je achteruit rijd. Ik vind het prima dat ze dood willen maar niet onder mijn oplegger. :r

Bij 1 filiaal is het meerdere keren gebeurd dat een brommer dacht nog even snel achter de auto langs te kunnen, waarbij hij toch echt het magazijn in moest rijden omdat het toch niet kon.

Wacht een minuutje. Da's voor jullie veiliger en voor chauffeurs prettiger.
tja, hoor dat ook vfaak genoeg inderdaad(4 van de 5 omen hebben gezamelijk een transportbedrijf)
Maar fietsers zijn sowieso asociaal.
Ik heb al verscheidene keren met de taxi fietsers bijna overreden, die er nog net even voorlangs schoten, of mij nrechts gingen inhalen terwijl ik rechtsaf wou slaan, en netjes de knipperlichten aan had...
En 1 keer een toppunt gehad waarbij ik bijna uit de auto was gestapt en die persoon een klap tegen z'n muil had gegeven..
Was in Leeuwarden, ree ik richting school 30 op een 50 weg(kwam net van een rotonde af), en daar zit een zijweg wat een 30-zone is, en waarop ik voorrang heb(haaietanden).
Wat gebeurde er: er stonden een paar fietsers en een auto, die hadden me gezien, maar 1 fietser besloot om vlak voor mij langs over te steken, waardoor ik vol op de rem moest.
Toen was ik al wat boos, maar goed, foutje, kan gebeuren.. Tot die dame op de fiets ook nog eens begon te gebaren dat ik langzamer moest rijden.
Ik had mijn gordel al los gedaan, toen ik me bedacht, en maar verder ben gereden, verbaasd over de domheid van dat mens.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111969102
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb al verscheidene keren met de taxi fietsers bijna overreden, die er nog net even voorlangs schoten, of mij nrechts gingen inhalen terwijl ik rechtsaf wou slaan, en netjes de knipperlichten aan had...

Zo ben ik een keer bijna van mijn fiets gereden door een automobiliste die dacht dat haar knipperlicht op magische wijze ervoor zou zorgen dat ze recht doorgaand verkeer (ik dus op mijn fiets) niet voor hoefde te laten gaan.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_111969744
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

tja, hoor dat ook vfaak genoeg inderdaad(4 van de 5 omen hebben gezamelijk een transportbedrijf)
Maar fietsers zijn sowieso asociaal.
[...]
Ik vraag me af wat voor weg het dan was. Als er een fietsstrook langs de weg zit, gescheiden van de rijbaan door een doorgetrokken streep dan mogen ze je gewoon voorbij en moet jij voorrang geven. Als het een fietsstrook is met een onderbroken streep, dan moet jij gewoon de strook op gaan zodat er geen fietser meer tussen past. Het laatste geld ook voor fietssuggestiestroken, daar moet je dan gewoon op gaan rijden zodat er geen fietser meer tussen past. Op die manier kunnen ze je niet meer rechts voorbij op het moment dat jij rechts afslaat.

Ook als er totaal geen strook is, zoals je vaak op wegen buiten de bebouwde kom ziet, dan ga je gewoon helemaal naar rechts zodat er geen fietser meer tussen past. Toch? :?

Maar inderdaad, over het algemeen zijn fietsers zeer irritant.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:09:37 #241
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111969749
Ik heb eens meegemaakt dat een fietser mevrouw die mij (ik was ook op de fiets) rechts wilde inhalen mij meende terecht te moeten wijzen -iets van 'kijk uit kloothommel'- omdat ik weer naar rechts ging en haar daardoor de bosjes in reed. (stond links op fietspad; voor stoplicht te wachten met eerst mensen naast mij. Die mensen had ik ingehaald toen licht op groen stond en ik ging weer naar rechts..... en toen kwam dat achterlijke mens.... :') Nou; ze heeft het geweten; zelden iemand zo op haar nummer gezet ende uitgefoeterd. o|O
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111970120
Gewoon fietsers :r of nog erger mensen met baboes( van die bakfietsen) en denken overal doorheen te duwen en/of altijd over te kunnen steken met hun bakfiets :r :r
pi_111971032
De ergste fietsers (even los van wielrenners, dat is een slag apart) zijn die die hun kinderen bij zich hebben en zich dan als een mongool gedragen.

Kinderen afnemen :r
pi_111971565
Over elke groep fietsers is wel iets te zeggen.

Scholieren die met 5 breed naast elkaar fietsen, allemaal oordopjes in hebben en ondertussen tegen elkaar schreeuwen en heen en weer slingeren. Bejaarden die altijd 2-3 breed fietsen, ook op smalle fietspaden en nooit kunnen uitwijken. Studenten die menen overal tussendoor te kunnen en ook moeten, vaak door rood fietsen en dan boos worden als er een auto hun pad kruist. Wielrenners die in grote groepen fietsen, het liefste op de weg want het fietspad is 'slecht asfalt', niet kunnen stoppen voor rood licht, geen bel of verlichting hebben want dan wordt de fiets te zwaar. etc...

Uiteraard zijn er ook nog altijd de uitzonderingen die zich wel aan de regels houden en normaal fietsen, maar dat is zo'n kleine groep dat het zeldzaam is dat je die ziet fietsen..
pi_111971628
quote:
6s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Tankiej het volgende:
Over elke groep fietsers is wel iets te zeggen.

Scholieren die met 5 breed naast elkaar fietsen, allemaal oordopjes in hebben en ondertussen tegen elkaar schreeuwen en heen en weer slingeren. Bejaarden die altijd 2-3 breed fietsen, ook op smalle fietspaden en nooit kunnen uitwijken. Studenten die menen overal tussendoor te kunnen en ook moeten, vaak door rood fietsen en dan boos worden als er een auto hun pad kruist. Wielrenners die in grote groepen fietsen, het liefste op de weg want het fietspad is 'slecht asfalt', niet kunnen stoppen voor rood licht, geen bel of verlichting hebben want dan wordt de fiets te zwaar. etc...

Uiteraard zijn er ook nog altijd de uitzonderingen die zich wel aan de regels houden en normaal fietsen, maar dat is zo'n kleine groep dat het zeldzaam is dat je die ziet fietsen..
Idd! Heel vaak wijken bejaarden niet uit met de fiets :o met de auto op smalle wegen ook niet trouwens :') ...angst...
pi_111971956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:09 schreef Descendent het volgende:
Ik heb eens meegemaakt dat een fietser mevrouw die mij (ik was ook op de fiets) rechts wilde inhalen mij meende terecht te moeten wijzen -iets van 'kijk uit kloothommel'- omdat ik weer naar rechts ging en haar daardoor de bosjes in reed. (stond links op fietspad; voor stoplicht te wachten met eerst mensen naast mij. Die mensen had ik ingehaald toen licht op groen stond en ik ging weer naar rechts..... en toen kwam dat achterlijke mens.... :') Nou; ze heeft het geweten; zelden iemand zo op haar nummer gezet ende uitgefoeterd. o|O
Ook een keer op de fiets gehad, drukke weg met in het midden een vluchtheuveltje voor fietsers, pasten net twee mensen op, elke kant op één, en dan was je nog bang dat je voor- of achterwiel geraakt zou worden zo smal was het daar. Sta ik daar al met iemand anders op dat vluchtheuveltje te wachten, was de rijbaan achter me blijkbaar vrij, komt er zo'n domme koe met een kind voorop en die propt zich even op dat vluchtheuveltje tussen ons in en duwt mij daarmee zowat de weg op - die nog niet vrij was. En ja hoor, toen dat ene rund zich erop had gefrot, besloten een paar schoolkinderen dat de weg vrij was, zonder na te denken of ze wel dat vluchtheuveltje op konden. Niet dus. Die weghelft was geblokkeerd, ik stond voor mijn gevoel half op de andere weghelft. Als de sodemieter overgestoken toen dat kon, achterlijk kutvolk :r huismoeders met kinderen :r En chagrijnig dat ze was toen ik er wat van zei, helemaal verontwaardigd, haalde me nog snel in ook, ondanks de tegenliggers. M'n nicht stond al aan de overkant op me te wachten en toen we achter die hut reden hebben we heel kinderachtig hardop over haar gepraat :') .

Later die dag (het was volle maan ofzo, ongelofelijk), fietsen we gewoon op het fietspad, komt er een of ander blaag met een noodgang uit een zijpad gesjeesd, bijna tegen mij aan en m'n nicht, met een peuter voorop, lag zowat onder een auto die gelukkig al bijna stilstond vanwege de spoorbomen. We hadden dat joch bijna onder de trein geduwd, zo pissig waren we. Die had echt oogkleppen op en het deed hem gewoon niks.
Tap tap tap
pi_111972846
gister op de a15

heel druk, 2 baans, en veel vrachtwagens. Besluit 1 vrachtwagen voor mij zonder richtingaanwijzers naar links te zeilen en even met 100 km 10!!! vrachtwagens in te halen :')

viel er een gat rechts, blijft hij nog steeds links en haalt er nog even 4 in :')

ik daarachter mijn linkerpijl aangezet en even met grootlicht geknipperd :(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:37:51 #248
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_111972884
Ik heb het regelmatig dat ik fietsers vol in de flanken rijd.
Als het stoplicht op rood staat stop ik meestal met trappen zodat ik mooi kan blijven rollen, en niet hoef te stoppen. Maar als het licht dan op groen springt kan ik vaak langs alle mensen.

Het gebeurt dan regelmatig dat iemand linksaf slaat zonder over de schouder te kijken/hand uit te steken. :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_111973249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
gister op de a15

heel druk, 2 baans, en veel vrachtwagens. Besluit 1 vrachtwagen voor mij zonder richtingaanwijzers naar links te zeilen en even met 100 km 10!!! vrachtwagens in te halen :')

viel er een gat rechts, blijft hij nog steeds links en haalt er nog even 4 in :')

ik daarachter mijn linkerpijl aangezet en even met grootlicht geknipperd :(
gast... gewoon via vluchtstrook erlangs... je bent toch al aso bezig met knipperen en groot licht dus dat kan er ook nog wel bij :9 (kutvrachtwagens op de a15, ik weet er alles van....)
pi_111973614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef resque het volgende:

[..]

gast... gewoon via vluchtstrook erlangs... je bent toch al aso bezig met knipperen en groot licht dus dat kan er ook nog wel bij :9 (kutvrachtwagens op de a15, ik weet er alles van....)
Vorige week wilde ik een vrachtwagen inhalen, zat ik in z'n dooie hoek ofzo want hij besloot ook ineens naar links te gaan.
Gelukkig zat er nog een carpoolstrook ofzo naast die buiten werking was zodat ik kon uitwijken zonder vol op de rem te hoeven :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')