Lachen....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Drassss het volgende:
Omgeving Best A2 rond half 12
[ afbeelding ]
kan ik hier helaas niet zien. staat dichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem mijn woorden nu terug. Hoosbui hier!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zit op dit moment in Breda en heb eerlijk gezegd weinig meegekregen van al het geweld oost van me
LOL, dat was een hardequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden nu terug. Hoosbui hier!!!Met zware donders en hagel
Driving home for christmasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat wou wel hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden nu terug. Hoosbui hier!!!Met zware donders en hagel
quote:De komst van koude luchtmassa’s is ook op de Balkan niet onopgemerkt voorbij gegaan en dat is slechts een understatement! In de Bosnische hoofdstad Sarajevo liep de temperatuur zaterdag nog op naar 29,2º, zondag werd het maar 9,8º en gisteren kwam het zowaar tot zware sneeuwval. De sneeuwhoogte bedroeg gisteravond 10 centimeter en de maximumtemperatuur bleef maandag steken op 4,5º.
Tell me about it..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef Lemans24 het volgende:
Het warme weer is in Zuid-Oost Europa ook ineens voorbij.
Van buienradar:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zit op dit moment in Breda en heb eerlijk gezegd weinig meegekregen van al het geweld oost van me
http://www.destentor.nl/n(...)en-van-Appeltern.ecequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Fredo55 het volgende:
Waait het zo hard in Gelderland?
16:14:13 15-05-12
Walstraat Appeltern Bus met toeristen dreigt om te vallen.
Politie Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (PersInfo Regionaal)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef tralalala het volgende:
De vooruitzichten zijn wel een stuk naar boven bijgesteld, 20 graden in het weekend.
Nice!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef ACT-F het volgende:
Dit komt nu voorbij drijven. Het wordt helemaal donker nu![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde net een klapper hier in Goor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Toto69 het volgende:
Zo te zien komt er een goede bui aan in Almelo!
Klopt! in Rijnsburg het ook de hele dag zonnigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb volgens mij alleen maar zon gezien hier vandaag...
Mooi!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
Hier op Tholen ook dreigend.
[ afbeelding ]
Hier was 't vanavond zo donker dat ik kerstmuziek had aangezet, omdat het kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben deze lente zo zat.... Krijg gewoon weer zin in stamppot...
'k zat op school aan het project, grote ramen, konden mooi alles in widescreen kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee in welke wijk deze foto is geschoten, maar hij is gemaakt in Breda door een maat van me.
Hier in Zeeland nauwelijks buien gehad.
hier 7km verder, veel zon en weinig buienquote:
zomerdag op z'n Nederlands...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Fredo55 het volgende:
Zondag 20 graden en 90% kans op neerslag.
-1.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef DemonRage het volgende:
Vannacht dus die überkoude mei-nacht in een groot deel van Europa.
Mooi filmpje, uiterwaarden van de Maas, links de bargeterminal toch en voor je de A67?quote:
Ja.... ja.... en jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mooi filmpje, uiterwaarden van de Maas, links de bargeterminal toch en voor je de A67?
De mei tot juichmaand uitverkoren,quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef Syd het volgende:
Hoe zit dat met de natuur? "in mei leggen alle vogels een ei"
Dat is toch wat jullie willen, hier? Een benauwde dag met een knal-onweer aan het einde, gegarandeerd. (hoewel, 90% kans...)quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Fredo55 het volgende:
Zondag 20 graden en 90% kans op neerslag.
Hier ziet het er prachtig uit hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:27 schreef Dven het volgende:
Hier vandaag inmiddels weer vertrouwd grijs en fris, warmer dan 17 graden zal het niet worden. Waardeloos
Hier zijn alle merels en duiven inmiddels aan hun 2e legsel bezig, de jongen van het vorige nest lopen al zelfstandig rondquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef Syd het volgende:
Hoe zit dat met de natuur? "in mei leggen alle vogels een ei"
Hier begint het ook open te brekenquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier ziet het er prachtig uit hoorMooie blauwe lucht, met wat wolken.
Mooi!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier begint het ook open te brekenMaar nog niet warmer dan 20 graden. In ieder geval al een vooruitgang
huh? ik zie vooral een ontzettende bak onzekerheid, kan alle kanten op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef Kutjelik het volgende:
Yes volgende twee weken volop zon met temperaturen boven de 20 gradenvolgens het knmi
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
huh? ik zie vooral een ontzettende bak onzekerheid, kan alle kanten op.
Misschien is de kans in vergelijking met de afgelopen maanden groot maar 60/40 is niet meer dan een 50/50 voor optimistenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er wel in we zitten nu bijna al in juni![]()
Serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef Djeez het volgende:
Het is koud! Kachel staat te brullen om huis p 20 te krijgen. En ja, is huis uit de nineties
Das minderquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:27 schreef Dven het volgende:
Vanavond kans op overstromingen hier lees ik net
Hier staat de kachel nog elke dag aan. Normaal gaat hij al in april uit. Goh, heel toevallig zijn net de gasprijzen verhoogd nu het zeker is dat er geen zomer komtquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Serieus?
Wij hebben hier een huis uit 1953 en ik heb de stekker er al een maand uit.
Soms is dan het in de ochtend 16.5 graden maar als de zon een beetje schijnt dan is het zo 18 graden.
Bron?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:27 schreef Dven het volgende:
Vanavond kans op overstromingen hier lees ik net
30-50 mm, plaatselijk mogelijk meerquote:
Maar heb je kinderen of een vrouw die het snel koud heeft?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier staat de kachel nog elke dag aan. Normaal gaat hij al in april uit. Goh, heel toevallig zijn net de gasprijzen verhoogd nu het zeker is dat er geen zomer komt
Ja, de hele santenkraam. Ze hebben het nogal snel koud. En 18 is nu niet echt behaaglijk vind ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:22 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar heb je kinderen of een vrouw die het snel koud heeft?
Hier is het de afgelopen maand 18 graden binnen geweest, dat is toch niet super koud?
Ik vind het best zonde om nu te stoken eigenlijk.
Aha vandaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, de hele santenkraam. Ze hebben het nogal snel koud. En 18 is nu niet echt behaaglijk vind ik
Je krijgt geld terug omdat je voorschot te hoog is, niet omdat je zo zuinig bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha vandaar.
Wij doen het sinds 2 jaar zo:
Wij hebben de thermostaat ingesteld, van 23:00-18:30 op 15 graden, van 18:30-2300 18 graden.
Dit jaar weer 600 euro terug gekregen van Eneco![]()
En ik heb het niet echt koud gehad.
Haha in principe wel, maar het aan GJ is sterk verminderd en daar gaat het omquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Je krijgt geld terug omdat je voorschot te hoog is, niet omdat je zo zuinig bent![]()
Maar vooral 50 euro per maand blijven uitlenen zonder rente. Eneco is u dankbaar!
Er is niets mis met wat proteïnerijk survivalvoer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Fredo55 het volgende:
Tip van de dag, fiets nooit met je mond open.![]()
Zojuist 20km gefietst in de polder, je kwam hele zwermen met vliegjes tegen.
Stond toch een aardig windje, zon is ook alweer verdwenen.
Dit vliegje viel wel mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat proteïnerijk survivalvoer.
alleen de smaak dan
Maar dat zijn ook smerige beesten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit vliegje viel wel mee.
Heb een keer een redelijk grote vlieg gehad, en geloof me..dan sta je te nekken in de berm.
Dan zou ik doodgaan van de kou, echt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha vandaar.
Wij doen het sinds 2 jaar zo:
Wij hebben de thermostaat ingesteld, van 23:00-18:30 op 15 graden, van 18:30-2300 18 graden.
Dit jaar weer 600 euro terug gekregen van Eneco![]()
En ik heb het niet echt koud gehad.
Lol, die kleine beestjes die ik ooit tijdens een fietstocht in mijn mond krijg slik ik gewoon door.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat proteïnerijk survivalvoer.
alleen de smaak dan
Daarom altijd fietsen met zonnebril + door je neus ademenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Fredo55 het volgende:
Inderdaad, daarom heb ik met mountainbiken (en eerst ook met wielrennen) altijd een zonnebril op in de lente, zomer en najaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:58 schreef Dven het volgende:
Persoonlijk heb ik liever dat ze in mijn mond vliegen dan in m'n oog
Daarom had ik ook een zonnebril op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:58 schreef Dven het volgende:
Persoonlijk heb ik liever dat ze in mijn mond vliegen dan in m'n oog
daarom zonnebril met wisselbare glazenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Fredo55 het volgende:
Met name het oosten dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef WeerServies het volgende:
Zondag en maandag weer wat kansen op onweer. Heb er een stukje over geschreven.
TIP: de laatste runs van GFS en ECMWF wel even in de gaten houden want beide modellen lijken nogal te 'switchen' met de exacte locatie van de onstabiliteit.
Neeeeeee geen onzekerheid.. gewoon mooi weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
huh? ik zie vooral een ontzettende bak onzekerheid, kan alle kanten op.
Waarom van tevoren al ergens over inzitten als het nadien ook nog kan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Resistor het volgende:
Ik ga altijd van het negatieve uit, dan kan het altijd meevallen
Voordeel van een pessimist zijn...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Resistor het volgende:
Ik ga altijd van het negatieve uit, dan kan het altijd meevallen
Nou, hierom:quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom van tevoren al ergens over inzitten als het nadien ook nog kan?
Je kan langer op iets terugkijken dan er op vooruit kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Gitank2 het volgende:
Dat deed ik vorig jaar in de zomer (toen ik in de mood kwam omdat iemand in de sportschool besloot om All I want For Christmas op te zetten).
En dat in juli, met een zinderende 16 graden, met een zonnebrandoliewaardige zonkracht 0,4 [ afbeelding ]
Hij is toch wat ingezakt vergeleken met gisteren. Hoop niet dat dat door zetquote:
Het is echt al de hele week verschrikkelijk weerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
zelfs hier is het beter weer dan daar dus
![]()
Ja en volgende week is er kans op een aantal flinke onweersbuienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dagelijks nog welnou dat heeft het zuiden zowat ook
Zondag ook weer de volle lading
In Normandie zou zondag een Mesoscale convective complex ontstaan dat zuidwaarts trekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dagelijks nog welnou dat heeft het zuiden zowat ook
Zondag ook weer de volle lading
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef appelsientje het volgende:
Mooi kom maar op lente... Ik heb je gemist.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef appelsientje het volgende:
Mooi kom maar op lente... Ik heb je gemist.
warm? Ik vind het hier in het noorden iig vrij koud! Ja gistermiddag viel t mee. Maar woensdagochtend op de fiets vond ik t echt guurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het regent hier, mag wel want het was hier sowieso al veel te warm de afgelopen dagen
Deur open, raam open, het is hier 22 graden binnen en dat is niet te harden. Het is gewoon veel te warm, nu al. Bovendien heb ik alweer een zooi mieren en muggen gezien, doe mij maar weer heel rap winter, kou, wind etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
warm? Ik vind het hier in het noorden iig vrij koud! Ja gistermiddag viel t mee. Maar woensdagochtend op de fiets vond ik t echt guur
Er zit hier wel wat aan te komen zo te zien, kleine buitjes wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:49 schreef zoem het volgende:
Het is weer vies warm buiten. Beetje drukkend. Hopelijk de voorbode voor een portie onweer.
Maandagnacht nachtbbqquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef tomaat52 het volgende:
Ik hoop dat het vanavond droog blijft.![]()
Omdat BBQ.
't is hier juist de hele dag redelijk fris geweest.. niet warmer dan 15 graden oid..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:49 schreef zoem het volgende:
Het is weer vies warm buiten. Beetje drukkend. Hopelijk de voorbode voor een portie onweer.
Ik heb woensdag een bbq, vooruitzichten zien er goed uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef tomaat52 het volgende:
Ik hoop dat het vanavond droog blijft.![]()
Omdat BBQ.
Het was hier vanmiddag 19 graden... daarna kregen we van die zomerregen die altijd komt nadat het even warmer is geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
't is hier juist de hele dag redelijk fris geweest.. niet warmer dan 15 graden oid..
Gaaf ++1 week vrij genomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ook Meteo Consult verwacht over een week in het zuiden temperaturen van 25 graden. Heerlijk!
Oh ja? Krijgen we sneeuw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef tomaat52 het volgende:
Zo te zien gaat het volgende week een mooie week worden. [ afbeelding ]
Nee.quote:
quote:
Niet zo klagen, bij jullie moet het mooiste nog komen.quote:
Hebben ze nou de landsgrens België-Frankrijk als scheiding gebruikt tussen de <75% en <50% gebieden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:08 schreef WeerServies het volgende:
Morgen ziet er goed uit voor de bliksemfotografen in België en Nederland!
Vanaf de voormiddag wordt het vanuit het oosten van België onstabiel. Een inactieve buienlijn zal morgen door de temperaturen worden geforceerd tot enkele onweersbuien. Deze buien trekken vanuit Duitsland het land binnen en kunnen vooral in het oosten van België en in het zuidwesten (dichtbij de Frans-Belgische grens) hevig uitpakken met een hoge bliksemactiviteit en lokaal veel neerslag op korte tijd! Met de communies en de talrijke festiviteiten dus zeker iets om op te volgen!
[ afbeelding ]
De volledige verwachting via de website.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.[ afbeelding ] Maar wel zon en warmte.[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
post 'm snel op facebook!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Fredo55 het volgende:
Goed te doen in de achtertuin:
[ afbeelding ]
Geen twee vingers schuimquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Fredo55 het volgende:
Goed te doen in de achtertuin:
[ afbeelding ]
Dus geen mooie week.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.[ afbeelding ] Maar wel zon en warmte.[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |