groep > soloquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef benx het volgende:
Wij (Europa) mogen als een van de eerste van de wereld spelen, iemand voor World's First ?
Wat denken jullie dat sneller gaat als je worlds first level 60 wil worden, solo of met 3 mensen?
(http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008631754?page=1)quote:Even een copy/paste van het officiële diablo forum.
Here is the current situation for players from the ASIA region:
-Everybody with the digital version are getting "Error 12- No license attached".
-In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one.
-In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts.
Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in.
groep gaat altijd snellerquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef benx het volgende:
Wij (Europa) mogen als een van de eerste van de wereld spelen, iemand voor World's First ?
Wat denken jullie dat sneller gaat als je worlds first level 60 wil worden, solo of met 3 mensen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Aleria het volgende:
Even een copy/paste van het diablo forum.
[..]
(http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008631754?page=1)
Dat zou balen zijn zeg als het in Europa ook zo werkt.
Fixedquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Aloria het volgende:
Hoera de key's zijn binnen via de mail, nog een uurtje wachten en dan gamen proberen te connecten!!!![]()
God godverdomme, als dat hier zo is he... hele... naar de kloten!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Aleria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Aloria het volgende:
Hoera de key's zijn binnen via de mail, nog een uurtje wachten en dan gamen !!!![]()
Errorquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef So_Surreal het volgende:
Wat gebeurt er als jullie inloggen op het spel zelf?
Dit dusquote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik probeer max een uur in te loggen, anders wordt het maar gewoon morgen.
Merciquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/l(...)nis-steven-en-simon/
Hah, so true.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
Dit uur voelt aan als de eerste keer dat ik op mocht blijven voor oud en nieuw. Je weet dat een uur eigenlijk maar heel kort is, maar de spanning is ondraaglijk.
Dat had ik met Skyrimquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
Dit uur voelt aan als de eerste keer dat ik op mocht blijven voor oud en nieuw. Je weet dat een uur eigenlijk maar heel kort is, maar de spanning is ondraaglijk.
Lol door dit soort berichten gaat het spel voor mij tegenvallenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
the fuck!quote:YOUR GAME ACCOUNTS
DIABLO III
Pre-purchase Diablo® III now!
Dan heb je verkeerde regio ingesteld in de client. Was bij beta ook zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Aleria het volgende:
[..]
wordquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
haha so truequote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
heb zelf diablo 1 niet echt zo meegemaakt, was meer verslingerd aan doom en mortal kombatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha so true
Ik heb diablo 1 wel op de pc gespeeld, mijn eerste echte game, helemaal kapot gespeeld. Op internet gespeeld als "legit" diegene die dus geen duped items/trainers ed gebruikteWas je vrij zeldzaam mee :p
Jup net binnen, heb de key's al geactiveerd !quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef Civilian het volgende:
Heeft iemand de keys van GameCardsWinkel al ontvangen?
ergens een live stream?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Ferdii het volgende:
whehe die witch doctor buiten de media markt rotterdam
Ok, dan wacht ik nog even geduldigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Jup net binnen, heb de key's al geactiveerd !
Danku.quote:
Wel van een andere webshop trouwens ! yourgamezone ben er erg over te spreken, ze hebben mij geholpen door een fout van mij had ik officieel vanavond niet kunnen spelen. Dus echt toppie van hun dat ze mij toch de keys sturen !!!quote:
Wat staat er dan bij jou?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Danku.
Yech de gasten van gamekings
Maar blijf het raar vinden, iemand anders die ook zijn D3 niet goed geactiveerd ziet op battle.net?
bij mij staat er dat diablo goed geregistreerd staat en al !quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Danku.
Yech de gasten van gamekings
Maar blijf het raar vinden, iemand anders die ook zijn D3 niet goed geactiveerd ziet op battle.net?
Hetzelfdequote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Matty___ het volgende:
Wat staat bij jullie op battle.net bij region?
Hier staat global. opzich ook vreemd
Hoezo vreemd? Je kan gewoon in elke regio spelen als je wil.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Matty___ het volgende:
Wat staat bij jullie op battle.net bij region?
Hier staat global. opzich ook vreemd
Dat was wel minder vreemd geweestquote:
en dat ondanks mijn annual passquote:YOUR GAME ACCOUNTS
DIABLO III
Pre-purchase Diablo® III now!
Raar, heb ook een AP en bij mij staat er gewoonquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef lipjes het volgende:
bij mij staat er gewoon heel simpel in mijn battle.net
[..]
en dat ondanks mijn annual pass
Stik, je bent een protheanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat was wel minder vreemd geweest
Dat staat er bij mij ook, heb hem via Battle.net gekocht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Aleria het volgende:
[..]
Raar, heb ook een AP en bij mij staat er gewoon
Product Level
Diablo® III Standard Edition
Account Status
Active
Region
Global
Even een HELE stomme vraag, maar...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef lipjes het volgende:
Ben bang dat het voor mij niet spelen gaat worden
De annual pass is van mijn account verdwenen, account status is frozen.
Dus ticket aangemaakt, maar die zal wel niet voor morgen beantwoord zijn
Annual pass gaat via credit card, dus gebeurd automatischquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef Aleria het volgende:
[..]
Even een HELE stomme vraag, maar...
Heb je wel braaf altijd op tijd je wow gametime vernieuwd?
Dat doet het toch vanzelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef Aleria het volgende:
[..]
Even een HELE stomme vraag, maar...
Heb je wel braaf altijd op tijd je wow gametime vernieuwd?
Dan is de boel teruggeboekt gok ik. En dat vindt Blizzard niet leukquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Annual pass gaat via credit card, dus gebeurd automatisch
Nee dat heb ik niet gedaan, enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat mijn CC een keertje op de Max is geweest, maar dat betwijfel ikquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is de bedoel teruggeboekt gok ik. En dat vindt Blizzard niet leuk
Woops, vergeten dat die idd bankgegevens nodig had.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Annual pass gaat via credit card, dus gebeurd automatisch
Zeg ook niet dat jij dat hebt gedaan. Maar dat 't om een andere reden is gebeurdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gedaan, enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat mijn CC een keertje op de Max is geweest, maar dat betwijfel ik
Ja heb nu een ticket ingediend, maarja, eerdat die is beantwoord.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat jij dat hebt gedaan. Maar dat 't om een andere reden is gebeurd
Ja kom op de teamspeak dan!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Wavehack het volgende:
Zal ik ook maar even meedoen: Octavia#1731
Aangepast.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Wavehack het volgende:
Zal ik ook maar even meedoen: Octavia#1731
ts3.mrmanuel.nl:1337quote:
Grapje?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef So_Surreal het volgende:
Kan je je talents resetten ?
En kost dat gold, of zit daar een cooldown op of zo ?
je verliest een buff , die jouw gold find and magic find geeft, die bouw je op hoe meer je speelt zonder je build te vervangenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef So_Surreal het volgende:
Kan je je talents resetten ?
En kost dat gold, of zit daar een cooldown op of zo ?
is niet nodig idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Aloria het volgende:
Nog 20 minuutjes wachten
oh and jagga mijn vriend wil niet dat ik op teamspeak kom, dus helaas mannen je mag het zonder mij doen hehe![]()
Ik ga Barbarian, niet TS, hoogstens tot 1 uur.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Iemand zin om vanacht (als het lukt) samen te spelen? Ik ga als wizard denk ik.. Ik kan alleen niet via team-speak of wat dan ook praten omdat hier iemand in de kamer naast mij ligt te slapen die dat denk ik niet op prijs stelt.
Azië / Europa / Amerika is het geloof ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga Barbarian, niet TS, hoogstens tot 1 uur.
Zijn er nog verschillende servers of is het gewoon US / EU?
Wie welquote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef So_Surreal het volgende:
Ik weet al die vragen op de stream niet hoor
ik.... behalve de laatstequote:
dit maakt mij een nerd denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef jagga het volgende:
[..]
ik.... behalve de laatste
ik dacht lord of chaos
hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef ems. het volgende:
Ik heb nog geen key.
Als ik hem later dan 00:00.01 binnen heb gaan er koppen rollen.
Mooi wel, kan je altijd wel met anderen spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Azië / Europa / Amerika is het geloof ik.
Game-card.net. Eerste keer daar dus zenuwachtigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]
hahaha
hoe heb je em besteld, via welke weg ?
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef lipjes het volgende:
fucking, heb nog maar een copy gekocht dan, via paypal, als blizz dan moeilijk gaat doen als mijn annual pass weer klopt vraag ik via paypal mn geld wel weer terug
dedication, this man's got itquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef lipjes het volgende:
fucking, heb nog maar een copy gekocht dan, via paypal, als blizz dan moeilijk gaat doen als mijn annual pass weer klopt vraag ik via paypal mn geld wel weer terug
same, heb vrij genomenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wacht hier al maanden op, hele week vrij genomen
dan ga ik het echt niet laten verknallen
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef ApoclysmX het volgende:
Have fun guys!
Hopen dat het allemaal lukt.
En post even een updatetje van je vetste item inderdaad. ;p
Ja daarom, alleen jammer dat ik met hemelvaart wel ff moet werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef jagga het volgende:
[..]
same, heb vrij genomen
viel mooi samen met hemelvaart, maar 3 dagen vrij hoeven te nemen
Haha.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.
er zal vast wel iets op www.justin.tv staanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nikk het volgende:
Heeft iemand een leuke stream die te openen is op een iPhone/iPad?
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.
twitch.tv app downloaden, gok dat er genoeg mensen gaan streamen vannacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nikk het volgende:
Heeft iemand een leuke stream die te openen is op een iPhone/iPad?
Mijn begravenisnummerquote:
Hier bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
er zal vast wel iets op www.justin.tv staan
hoe passend !quote:
dit topic bloed acuut dood, tenzij er servers in rook opgaan, modems overlijden, pc's de geest geven e.d.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
PROTIP
doe je wachtwoord op copy paste, dan kan je sneller opnieuw inloggen
straks is er 9 uur radio stilte?
Die kans is meer dan 50%.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef iScrim het volgende:
Ik lach me kapot als je een error krijgt tijdens 00:01
Ik ga stuk hier XDquote:
Ik verwacht sowieso pas om 1 of 2 uur te kunnen spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
ik verwacht een uur aan stotterende , haperende , rokende servers
Dat kan wel eens meevallen, vond bij cataclysm dat je ook al snel kon inloggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die kans is meer dan 50%.
Eerste uur zal niet veel mensen kunnen inloggen vermoed ik.
Denk het ook, blizzard leert wel van zijn foutenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat kan wel eens meevallen, vond bij cataclysm dat je ook al snel kon inloggen.
Ja ik ook, maar als je daar doorheen bent blijft hij hangenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:01 schreef seto het volgende:
[..]
Naja, ik moest een paar agreements aanvinken, hij zit nu vast op authenticating credentials
iddquote:
wie wat waar ?quote:
4xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Matty___ het volgende:
hoe vaak moet ik nu de use license agreen
nou heb ik al gedaanquote:
pictures or it didnt happenquote:
welke battle.net?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
hihi kijk die rage topics op battle.net
Dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef jagga het volgende:
[..]
welke battle.net?
kan niet eens op blizzard.com of diablo3.com komen
Idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef lipjes het volgende:
al zit ik de hele avond de ctrl+v en, ik wil spelen!
om eerlijk te zijn, ik ook wel, had wel verwacht dat ze een paar miljoen spelers konden verwachten op de launchquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef jagga het volgende:
trouwens niet om het een of ander
had wel iets beters van blizzard verwacht.
neem aan dat ze dit wel in de lijn der verwachting lag ofniet dan ?
Ben eigenlijk al blij dat ze die Aziatische error zooi gefixed hebben... En dat ze niet in Europa handmatig digitale licenses moeten toevoegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef jagga het volgende:
Of ze kunnen net beginnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Stranger het volgende:
Anyways ik ben ook slapen, succes iedereen en neem aan dat er nog wat mensen aan het doorspelen zijn als ik over een paar uur de wekker hoor
cmd-tabquote:
idem hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
2 screens, diablo op windowed-fullscreen mode
mensen ragen toch wel op D3.com en blizzard.com vanwege kindjes e.d.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Matty___ het volgende:
dat mensen echt hiervoor een topic aan maken. zo van shit straks weten ze niet dat de server overbelast is.
Een paar miljoen spelers die tegelijk proberen in te loggen....sja hier kan je gewoon niets aan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef jagga het volgende:
Je hebt er geen hol aan nuquote:
mag je lekker achter aansluiten in de rij voor de auth serverquote:
Nee hoor, knalt er zo weer uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Aleria het volgende:
Blijf nu telkens hangen op authenticating credentials...
Er zit vooruitgang in, I guess.
Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ze dat niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef Matty___ het volgende:
Als ze nu net als bij Wow een queue counter hadden gemaakt.
nog 345.234 user to go.
Sowieso SP.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef lipjes het volgende:
btw, wat gaan jullie eerst doen, gewoon single of gelijk de multi in ?
Tegen de tijd dat ik ingelogged ben, slapenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef lipjes het volgende:
btw, wat gaan jullie eerst doen, gewoon single of gelijk de multi in ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ingelogged ben, slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Same , ga maar naar m'n nest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Monolith het volgende:
Ik kijk wel of het morgen wel mogelijk is om normaal in te loggen.
teringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
Normal is trouwens al uitgespeeld en nightmare is momenteel bij act III
Stelletje kk auristenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
Normal is trouwens al uitgespeeld en nightmare is momenteel bij act III
Moet je waarschijnlijk wel poorten voor open zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
options -> peer to peer aan -> 20 mb/s
mijn snelheid gaat van 4-6MB/secquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Nah zit nu ook op 25Mbitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?quote:
mocht ie blijven hangen op 99% - 100% dan moet je peer to peer weer uitzetten, dan compleet hij naar 100%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
mocht ie blijven hangen op 99% - 100% dan moet je peer to peer weer uitzetten, dan compleet hij naar 100%Ik zit op 25Mbit zonder P2P, gewoon normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via p2p heb ik niet veel snelheid, het meeste komt van blizz http download mirrorsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?
beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zit op 25Mbit zonder P2P, gewoon normaal
Nee ik SFTP alleen naar huisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik SFTP alleen naar huis
Ja waarom doe je een stresstest als je niks met de resulttaten doetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Mensen mogen best een release verwachten die soepel verloopt van een miljoenenbedrijf als Blizzard
Voor 1 piek ga je niet een hoop servers bijkopen/hurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Mensen mogen best een release verwachten die soepel verloopt van een miljoenenbedrijf als Blizzard
Maar ze weten ook dat je het toch blijft proberen en dat volgende week alles vergeven en vergeten is en zij geld hebben bespaart.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
servers are currently overloaded : you're on place 18126 on the waiting listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe jongen die een systeem weet te maken die in 1 keer 1.000.000 requests aan kan. Relax, als de piek voorbij is dan kunnen we inloggen en spelen. Dit was te verwachten dus ik snap al die nerd rage op da intarwebz niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Heel de server ligt plat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Knappe jongen die een systeem weet te maken die in 1 keer 1.000.000 requests aan kan. Relax, als de piek voorbij is dan kunnen we inloggen en spelen. Dit was te verwachten dus ik snap al die nerd rage op da intarwebz niet.
Misschien ben ik gewoon te relaxed om me hierover op te winden
vanilla queue dancequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang dat normaal gesproken bij Wow ofzo ?
hoe kom je daarbij?quote:
cataclysm duurde 2 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang dat normaal gesproken bij Wow ofzo ?
cata was ik er binnen 10 minuten inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |