Lol door dit soort berichten gaat het spel voor mij tegenvallenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
Dit uur voelt aan als de eerste keer dat ik op mocht blijven voor oud en nieuw. Je weet dat een uur eigenlijk maar heel kort is, maar de spanning is ondraaglijk.
the fuck!quote:YOUR GAME ACCOUNTS
DIABLO III
Pre-purchase Diablo® III now!
Dan heb je verkeerde regio ingesteld in de client. Was bij beta ook zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Aleria het volgende:
Even een copy/paste van het diablo forum.
[..]
(http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008631754?page=1)
Dat zou balen zijn zeg als het in Europa ook zo werkt.
wordquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
Dit uur voelt aan als de eerste keer dat ik op mocht blijven voor oud en nieuw. Je weet dat een uur eigenlijk maar heel kort is, maar de spanning is ondraaglijk.
haha so truequote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef beelz het volgende:
heb zelf diablo 1 niet echt zo meegemaakt, was meer verslingerd aan doom en mortal kombatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha so true
Ik heb diablo 1 wel op de pc gespeeld, mijn eerste echte game, helemaal kapot gespeeld. Op internet gespeeld als "legit" diegene die dus geen duped items/trainers ed gebruikteWas je vrij zeldzaam mee :p
Jup net binnen, heb de key's al geactiveerd !quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef Civilian het volgende:
Heeft iemand de keys van GameCardsWinkel al ontvangen?
ergens een live stream?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Ferdii het volgende:
whehe die witch doctor buiten de media markt rotterdam
Ok, dan wacht ik nog even geduldigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Jup net binnen, heb de key's al geactiveerd !
Danku.quote:
Wel van een andere webshop trouwens ! yourgamezone ben er erg over te spreken, ze hebben mij geholpen door een fout van mij had ik officieel vanavond niet kunnen spelen. Dus echt toppie van hun dat ze mij toch de keys sturen !!!quote:
Wat staat er dan bij jou?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Danku.
Yech de gasten van gamekings
Maar blijf het raar vinden, iemand anders die ook zijn D3 niet goed geactiveerd ziet op battle.net?
bij mij staat er dat diablo goed geregistreerd staat en al !quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Danku.
Yech de gasten van gamekings
Maar blijf het raar vinden, iemand anders die ook zijn D3 niet goed geactiveerd ziet op battle.net?
Hetzelfdequote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Matty___ het volgende:
Wat staat bij jullie op battle.net bij region?
Hier staat global. opzich ook vreemd
Hoezo vreemd? Je kan gewoon in elke regio spelen als je wil.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Matty___ het volgende:
Wat staat bij jullie op battle.net bij region?
Hier staat global. opzich ook vreemd
Dat was wel minder vreemd geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |