dedication, this man's got itquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef lipjes het volgende:
fucking, heb nog maar een copy gekocht dan, via paypal, als blizz dan moeilijk gaat doen als mijn annual pass weer klopt vraag ik via paypal mn geld wel weer terug
same, heb vrij genomenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wacht hier al maanden op, hele week vrij genomen
dan ga ik het echt niet laten verknallen
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef ApoclysmX het volgende:
Have fun guys!
Hopen dat het allemaal lukt.
En post even een updatetje van je vetste item inderdaad. ;p
Ja daarom, alleen jammer dat ik met hemelvaart wel ff moet werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef jagga het volgende:
[..]
same, heb vrij genomen
viel mooi samen met hemelvaart, maar 3 dagen vrij hoeven te nemen
Haha.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.
er zal vast wel iets op www.justin.tv staanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nikk het volgende:
Heeft iemand een leuke stream die te openen is op een iPhone/iPad?
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vetste item is al meerdere keren gepost: License Key. Geeft +inf. op plezier en -inf. op je sociale leven.
twitch.tv app downloaden, gok dat er genoeg mensen gaan streamen vannacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nikk het volgende:
Heeft iemand een leuke stream die te openen is op een iPhone/iPad?
Mijn begravenisnummerquote:
Hier bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
er zal vast wel iets op www.justin.tv staan
hoe passend !quote:
dit topic bloed acuut dood, tenzij er servers in rook opgaan, modems overlijden, pc's de geest geven e.d.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
PROTIP
doe je wachtwoord op copy paste, dan kan je sneller opnieuw inloggen
straks is er 9 uur radio stilte?
Die kans is meer dan 50%.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef iScrim het volgende:
Ik lach me kapot als je een error krijgt tijdens 00:01
Ik ga stuk hier XDquote:
Ik verwacht sowieso pas om 1 of 2 uur te kunnen spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
ik verwacht een uur aan stotterende , haperende , rokende servers
Dat kan wel eens meevallen, vond bij cataclysm dat je ook al snel kon inloggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die kans is meer dan 50%.
Eerste uur zal niet veel mensen kunnen inloggen vermoed ik.
Denk het ook, blizzard leert wel van zijn foutenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat kan wel eens meevallen, vond bij cataclysm dat je ook al snel kon inloggen.
Ja ik ook, maar als je daar doorheen bent blijft hij hangenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:01 schreef seto het volgende:
[..]
Naja, ik moest een paar agreements aanvinken, hij zit nu vast op authenticating credentials
iddquote:
wie wat waar ?quote:
4xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Matty___ het volgende:
hoe vaak moet ik nu de use license agreen
nou heb ik al gedaanquote:
pictures or it didnt happenquote:
welke battle.net?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
hihi kijk die rage topics op battle.net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |