Heb geen communist gezien?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef dimmak het volgende:
Gaat snow ook nog sex hebben met die rooie?
Nee, wilde ze ook nooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef dimmak het volgende:
Gaat snow ook nog sex hebben met die rooie?
quote:
Je hebt bier, en dan dat dopje, en dat dan aan elkaar, en dan .comquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand die aflevering 6 heeft zonder fouten en NLse ondertiteling?
Een hoop zeikerds gaan je afzeiken om die dikke spoilerquote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb het topic nog niet verder gelezen, dus kan zijn dat iemand anders al met bovenstaand antwoord op de proppen is gekomen
Huiliequote:Op maandag 14 mei 2012 20:10 schreef Duuc-nl het volgende:
ik weet verdomme het halve verhaal al door alle spoilers hier![]()
Dat wordt het inderdaad ja. Spanning neemt afquote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
HuilieAlsof de serie daar minder van wordt.
sssssssssssshhhhhhhhhh...........velen kijken die promo's niet (waaronder ik )quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef Duuc-nl het volgende:
In de samenvatting van volgende week laat arya nog iemand vermoorden
SPOILER OMG JE HEBT DE HELE SERIE VOOR MIJ VERPEST PIJN AAN MN POEPERTJE OMG SPOILERTquote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef Wootism het volgende:
Dus die verbrandde kinderlijkjes zijn gewoon van random kids om het volk te chokeren? Of hoe je dat ook schrijft
Waarom klik je er dan op?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:10 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is dit nu weer?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
SPOILER OMG JE HEBT DE HELE SERIE VOOR MIJ VERPEST PIJN AAN MN POEPERTJE OMG SPOILERT
shockeren / choqueren beide goedquote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef Wootism het volgende:
Dus die verbrandde kinderlijkjes zijn gewoon van random kids om het volk te chokeren? Of hoe je dat ook schrijft
Jah had ik gelezen, maar snap het nog steeds niet... hij lijkt er zelf ook van te schrikken.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
shockeren / choqueren beide goed
En over de kids:
http://i.imgur.com/Z8NSg.jpg
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
shockeren / choqueren beide goed
En over de kids:
http://i.imgur.com/Z8NSg.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou juist de cliffhanger he.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef Wootism het volgende:
Hij schrikt van zichzelf denk ik, waartoe hij in staat isquote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jah had ik gelezen, maar snap het nog steeds niet... hij lijkt er zelf ook van te schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Geen referral hier.
Winterfell is een kasteel, geen dorpquote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Wootism het volgende:
Ah, dacht even dat ik wat gemist had
Komt er dus op neer dat hij Bran & co. niet gevonden heeft en het dorp choqueert met 2 dropelingetjes.
lijkt me wel,quote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Wootism het volgende:
Ah, dacht even dat ik wat gemist had
Komt er dus op neer dat hij Bran & co. niet gevonden heeft en het dorp choqueert met 2 dropelingetjes.
quote:
Dit ja.quote:
Lolwut? De enige spoiler die ik hier gelezen heb is die van jouquote:Op maandag 14 mei 2012 20:10 schreef Duuc-nl het volgende:
er zat zeker te weinig naakt voor je in ?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef kingmob het volgende:
Matige aflevering eerlijk gezegd. Niet slecht, maar duidelijk de minste dit seizoen, jammer.
quote:
Iddquote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef .aeon het volgende:
Begrip voor Tywin![]()
"Have you gone soft, Clegane? I always thought you had a talent for violence.. Burn the villages, burn the farms. Let them know what it means to choose the wrong side."
Theon is gewoon een vieze verrader met schaamhaar op z'n kinquote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Juist leuk dat Theon nu wel een gevaar is, en eerst totaal ongevaarlijk leek.
Theon is het broertje van Lilly Allen, dat zegt genoeg.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Theon is gewoon een vieze verrader met schaamhaar op z'n kin
Inderdaad, ik hoop het ook niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef Klauz het volgende:
Die zwartgeblakerde kindjes
Zouden het echt Bran en z'n broertje zijn? Ik denk het niet.
wiki:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Zith het volgende:
Wilde die King Negro en zijn Warlockje nou samen met de khaleesi gaan, of wilden ze ook van haar af?
hmmm dat zegt idd niet heel veel over wat ze nou uiteindelijk met háár van plan warenquote:In Qarth
Having lost her dragons, Daenerys (Emilia Clarke) has difficulty trusting Xaro (Nonso Anozie) when he tells her he did not take them. Later, Ser Jorah Mormont (Iain Glen) returns from his search for a ship, and vows to find them. He seeks out the mysterious Quaithe (Laura Pradelska) who does not have them, but knows much of the dragons, and the relationship between Jorah and Daenerys. At a meeting of the Thirteen, Pyat Pree (Ian Hanmore) tells Daenerys that he has her dragons in the "House of the Undying". Shortly after this revelation, Xaro, with the aid of the Pree, proclaims himself King of Qarth. Pree, having multiplied himself around the room, assassinates the remaining eleven members of the Thirteen, and Daenerys flees with Mormont and Kovarro (Steven Cole).
Het is toch echt in IJsland gefilmdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat mij trouwens opvalt in het noorden: er komt bij niemand adem uit de mond tijdens het praten of ademen, wat toch heel normaal is in een koude omgeving
Dan is het vreemdquote:
Hier ben ik het mee eens. Hij is onuitstaanbaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef fratsman het volgende:
Overigens; Jon Snow.Wat een eikel, met z'n constante ikbarstbijnainhuilenuit- blik.
Jamaar sneeuw en ijs en allesquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Misschien was het er niet zo heel koud?
Wel goed opgelet laatste aflevering?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef d1ce het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat Jon Snow eindelijk die ginger uit elkaar trekt.
Ze zei in de ochtend: "Was dit je eerste keer?"quote:
zit nog steeds te hopen dat zijn wolf ghost uit het niets komt en haar aan stukken scheurt, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef d1ce het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat Jon Snow eindelijk die ginger uit elkaar trekt.
Zonde om op te eten.quote:
Was er nog een die niet in spoiler stond, is nu weg, maar ging over hoofdrolspelers...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Waarom klik je er dan op?
*vind de spoiler van Drizzt_DoUrden ook wel echt groot, en onnodig hoor
Is me niet eens opgevallen, was dat wel echt zo? Verwacht namelijk van de serie dat je nog wel wát ziet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ze zei in de ochtend: "Was dit je eerste keer?"
Dus volgens mij hebben ze het gedaan.
Of je bedoelt met uit elkaar trekken letterlijk uit elkaar trekken.
ze zijn al weg gehaald, en welke was dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Lolwut? De enige spoiler die ik hier gelezen heb is die van jou
nog bedankt daarvoor!
"Did you pull a knife on me in the night? What's the matter? Can't be the first timequote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat zei. Eerder iets in de trant van OF hij het al ooit gedaan of niet, niet of DAT zijn eerst keer was. Dat lijkt me ook een stuk logischer tho.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Klauz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ze zijn al weg gehaald, en welke was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last van je autisme? Mensen met een andere mening zijn eng?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
er zat zeker te weinig naakt voor je in ?
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]Dat staat gewoon in de preview van volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Ok, misschien heb je wel gelijk. Het leek me ook sterk, want dan moesten eerst al die touwen los.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat zei. Eerder iets in de trant van OF hij het al ooit gedaan niet, niet of DAT zijn eerst keer was. Dat lijkt me ook een stuk logischer tho.
Gewoon een odolquote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Jon kreeg toch gewoon een stijve 's nachts.
quote:
Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende afleveringquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de preview van volgende week
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende afleveringAls je dat al een spoiler vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.
Maar enough denk ik
PSN: Duuc-nl
Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als je dat al een spoiler vindt![]()
Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.
Maar enough denk ik
Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.
Verder maak ik er niet een heel groot probleem van, ik heb nog nooit geklaagd over spoilers of gehuild als iemand wat extra info geeft over de boeken. Ik vond dit alleen wel een post waard omdat je over iets begint terwijl je het daarna zelf ook doet imo.
The more people you love, the weaker you are, vond ik ook wel een mooie uit die Sansa-Cersei scène.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.
Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.
Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
Thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.
En ik zal in het vervolg niks meer uit de preview filmpjes posten
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
Het zijn dorpelingen van een nabijgelegen dorp.quote:
Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
Haten op Ygritte en houden van lange dialogen? (Alhoewel dat van Arya en Tyrwin wel baas was, maar dat is omdat Arya). Eerder andersom: Ygrettequote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Klauz het volgende:
Mensen die een dialoog die een minuutje langer duurt al saai vinden.
Nee, dat heb ik ook wel meegekregen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ik
Als het gesprek niet gevoerd was, dan had de actie van Jaime er lang niet zo grof uit gezien.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
Het geeft een stukje backstory aan, hoe het komt dat hij zo jong al geridderd was, en als jongste ooit bij de Kings Guard ging, dat stukje hebben ze nu ingeleid. En dat is redelijk belangrijk om het personage Jaime te begrijpen. Ook geeft het wat meer kleur aan het karakter Ser Barristan Selmy, oftewel "Barristan the Bold"quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
Leek me vrij duidelijk ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond Jaime zo on-Jaimes tijdens dat gesprek. Zo contemplatief en weinig arrogant, zo is hij toch helemaal niet. Of deed hij alleen maar zo om die neef in slaap te sussen?
Ik heb dat bij Cersei steeds, haar daden zijn vreselijk, maar haar overwegingen geven een veel minder zwart wit beeld. In dat gesprek met Sansa had ik echt het idee dat de Sansa wilde helpen om te overleven in een huwelijk met Joffry.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
Hoi, Spuit 14!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg bij die zwart verbrande kindertjes het idee dat dat die 2 wezen zijn die naar die afgelegen boerderij zijn gestuurd om te helpen (Billy?)... Als je ze verbrand lijken ze allemaal op elkaar als ze maar lang genoeg zijn. Lijkt me niet dat het de 2 zelf zijn, dan zou je ook nog de wildling en Hodor (of hoe heet die gast) missen..
Vond het wel jammer dat die Xharo uiteindelijk zo'n naaier bleek te zijn, met z'n verhalen over hoe hij het zo ver had weten te schoppen door keihard te knokken. Ik zag geen reden voor hem om dit iig te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef VeX- het volgende:
Jaime ontpopte zich toch wel als een smerige naaier in deze aflevering. Ik dacht dat Lannisters familie zo belangrijk vonden? De ontsnapping was ook nog eens slecht uitgedacht.![]()
Ook die Xharo is een rat van de eerste orde. Ik had niet verwacht dat hij achter de diefstal van de draken en moorden zat, maar het blijkt maar weer eens dat je niemand in GoT kan vertrouwen.
Psycho Theon laat weer van zich gelden. Ik dacht even dat die lijken van Bran en Rickon waren, maar dat zijn natuurlijk die weeskindjes (wat het niet veel minder erg maakt).
Zonder twijfel een van de beste afleveringen van dit seizoen.
Barristan is wel een baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het geeft een stukje backstory aan, hoe het komt dat hij zo jong al geridderd was, en als jongste ooit bij de Kings Guard ging, dat stukje hebben ze nu ingeleid. En dat is redelijk belangrijk om het personage Jaime te begrijpen. Ook geeft het wat meer kleur aan het karakter Ser Barristan Selmy, oftewel "Barristan the Bold"
Ik vind hem nog steeds ijskoud hoor. Hij gedraagt zich vaderlijk/sympathiek richting Arya, maar er zit een ondertoon in. Volgens mij snijdt ie haar met net zo veel gemak de keel door als het moet.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Twiitch het volgende:
Tywin wordt nogal sympathiek neergezet.
Terwijl ik hem in de boeken echt als een ijskoude man vind overkomen.
Ik ook, snap het geklaag niet in dit topic.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Fingon het volgende:
Damn Ygritte is echt te hot, ben zwaar fan van haar.
Dat is de cliffhanger.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Wie waren die lijken aan het eind? (confused)
wss die tweeling die eerder door bran naar een boerderij zijn gestuurd, en op die boerderij vonden ze noten die die giant altijd eetquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Wie waren die lijken aan het eind? (confused)
Oh goeie, dat zou ik nog vragen. Waren dat die noten die die Hodor voor Rickon aan het kraken was?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
wss die tweeling die eerder door bran naar een boerderij zijn gestuurd, en op die boerderij vonden ze noten die die giant altijd eet
Edit: ik speculeer gewoon, heb de boeken niet gelezen.
Tyrion heeft de hele serie lang al humaniteit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef speknek het volgende:
Toffe aflevering, eindelijk krijgen de Lannisters ook wat humaniteit.
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oh goeie, dat zou ik nog vragen. Waren dat die noten die die Hodor voor Rickon aan het kraken was?
quote:
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Sitethief het volgende:
Jammer dat ze nu een andere acteur hebben voor The Mountain, deze was veel lomper.
Misschien dat ze samen in de remake van Twin Peaks kunnen spelen :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbit
Heel stom maar ik merkte meteen dat het een andere acteur was dit seizoen. Terwijl het geen grote rol was in het eerste seizoen maar de houding is dit seizoen inderdaad een stuk soepeler ofzo. Weet niet precies wat het isquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Sitethief het volgende:
Jammer dat ze nu een andere acteur hebben voor The Mountain, deze was veel lomper.
En een paar episodes geleden nog kort in Spartacusquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |