Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende afleveringquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de preview van volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende afleveringAls je dat al een spoiler vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.
Maar enough denk ik
PSN: Duuc-nl
Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als je dat al een spoiler vindt![]()
Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.
Maar enough denk ik
Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.
Verder maak ik er niet een heel groot probleem van, ik heb nog nooit geklaagd over spoilers of gehuild als iemand wat extra info geeft over de boeken. Ik vond dit alleen wel een post waard omdat je over iets begint terwijl je het daarna zelf ook doet imo.
The more people you love, the weaker you are, vond ik ook wel een mooie uit die Sansa-Cersei scène.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.
Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.
Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
Thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.
En ik zal in het vervolg niks meer uit de preview filmpjes posten
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
Het zijn dorpelingen van een nabijgelegen dorp.quote:
Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
Haten op Ygritte en houden van lange dialogen? (Alhoewel dat van Arya en Tyrwin wel baas was, maar dat is omdat Arya). Eerder andersom: Ygrettequote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Klauz het volgende:
Mensen die een dialoog die een minuutje langer duurt al saai vinden.
Nee, dat heb ik ook wel meegekregen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ik
Als het gesprek niet gevoerd was, dan had de actie van Jaime er lang niet zo grof uit gezien.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
Het geeft een stukje backstory aan, hoe het komt dat hij zo jong al geridderd was, en als jongste ooit bij de Kings Guard ging, dat stukje hebben ze nu ingeleid. En dat is redelijk belangrijk om het personage Jaime te begrijpen. Ook geeft het wat meer kleur aan het karakter Ser Barristan Selmy, oftewel "Barristan the Bold"quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
Leek me vrij duidelijk ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond Jaime zo on-Jaimes tijdens dat gesprek. Zo contemplatief en weinig arrogant, zo is hij toch helemaal niet. Of deed hij alleen maar zo om die neef in slaap te sussen?
Ik heb dat bij Cersei steeds, haar daden zijn vreselijk, maar haar overwegingen geven een veel minder zwart wit beeld. In dat gesprek met Sansa had ik echt het idee dat de Sansa wilde helpen om te overleven in een huwelijk met Joffry.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |