abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111554638
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Dat staat gewoon in de preview van volgende week :')
Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende aflevering :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111554715
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ja leuk, alvast een samenvatting zien van volgende aflevering :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat al een spoiler vindt :')

Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.

Maar enough denk ik :P
PSN: Duuc-nl
pi_111555004
Wat ik wel grappig vond is dat mijn vriend de opmerking maakte dat de dialoog van Jon Snow en Ygrid (?) de indruk maakte alsof hij tussen twee veel jongere kinderen was dan de acteurs geloofwaardig konden maken. Hij heeft de boeken dus nooit gelezen of zo, maar pikte kennelijk uit de serie zelf het probleem van de leeftijden zomaar op. :D
  maandag 14 mei 2012 @ 22:04:22 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_111555168
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.

Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
Laffe huichelaar
pi_111555251
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Als je dat al een spoiler vindt :')

Die in het begin gingen gewoon over welke hoofdpersoon welke hoofdpersoon gaat vermoorden, hoe en welke gevolgen daaraan vast zitten. Dat is een spoiler.

Maar enough denk ik :P
Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.
Verder maak ik er niet een heel groot probleem van, ik heb nog nooit geklaagd over spoilers of gehuild als iemand wat extra info geeft over de boeken. Ik vond dit alleen wel een post waard omdat je over iets begint terwijl je het daarna zelf ook doet imo.
pi_111555356
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat niet gelezen dan inderdaad, die waren ook al verwijderd voor ik in dit topic kwam. In tegenstelling tot dat is het natuurlijk vrij weinig info, maar ik had het liever niet geweten.
Verder maak ik er niet een heel groot probleem van, ik heb nog nooit geklaagd over spoilers of gehuild als iemand wat extra info geeft over de boeken. Ik vond dit alleen wel een post waard omdat je over iets begint terwijl je het daarna zelf ook doet imo.
Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.

En ik zal in het vervolg niks meer uit de preview filmpjes posten :)
PSN: Duuc-nl
  maandag 14 mei 2012 @ 22:09:11 #107
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111555580
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Ygritte een spuugirritant grafpersonage. Ik had haar allang op der hoofdje gestoempt.

Wel mooi dat er deze week veel lange dialogen inzaten. Arya-tywin, Sansa-Cersei, Jaime en die verre familie. Nice.
The more people you love, the weaker you are, vond ik ook wel een mooie uit die Sansa-Cersei scène.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 14 mei 2012 @ 22:09:56 #108
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111555650
quote:

Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
pi_111555657
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Ja nee doe er zelf ook nooit moeilijk over maar die in het begin was wel heel groot.

En ik zal in het vervolg niks meer uit de preview filmpjes posten :)
Thanks O+
  maandag 14 mei 2012 @ 22:10:40 #110
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111555696
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik vond die dialoog tussen Jaime en Alton anders maar saai. Ik ben thee gaan zetten, en toen ik terugkwam lag hij te stuiptrekken op de grond, maar toch had ik niet het idee dat ik iets gemist had.
:').
Heel spannend was dat stuk niet inderdaad, wel een mooie actie van Jaime tho :D. Alleen jammer voor 'm dat hij 2 meter verder alweer gevonden werd.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:11:16 #111
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111555742
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Kirov het volgende:

[..]

Winterfell is een kasteel, geen dorp :P
Het zijn dorpelingen van een nabijgelegen dorp.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_111555771
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ik ;)

quote:

Haten op Ygritte en houden van lange dialogen? (Alhoewel dat van Arya en Tyrwin wel baas was, maar dat is omdat Arya). Eerder andersom: Ygrette O+, lange dialogen :Z
pi_111555995
Mensen die een dialoog die een minuutje langer duurt al saai vinden. :')
  maandag 14 mei 2012 @ 22:14:42 #114
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111556032
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Klauz het volgende:
Mensen die een dialoog die een minuutje langer duurt al saai vinden. :')
Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:15:34 #115
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111556116
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Een ketting om zijn nek heb je gemist denk ik ;)

Nee, dat heb ik ook wel meegekregen.
Verder vond ik het een nogal matige aflevering, eerlijk gezegd. Op een gegeven moment was het al drie kwartier bezig en dacht ik: zal ik nog een kop thee gaan zetten of gaat er nog wat wezenlijks gebeuren?
Gelukkig ben ik toen even blijven zitten, de sjeu zat aan het eind. :)
pi_111556118
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Dialogen met enige inhoud is niets mis mee, met Jaime en Alton ging nergens over.
Als het gesprek niet gevoerd was, dan had de actie van Jaime er lang niet zo grof uit gezien.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:17:07 #117
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111556239
Ik vond Jaime zo on-Jaimes tijdens dat gesprek. Zo contemplatief en weinig arrogant, zo is hij toch helemaal niet. Of deed hij alleen maar zo om die neef in slaap te sussen?
  maandag 14 mei 2012 @ 22:18:03 #118
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111556302
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het geeft een stukje backstory aan, hoe het komt dat hij zo jong al geridderd was, en als jongste ooit bij de Kings Guard ging, dat stukje hebben ze nu ingeleid. En dat is redelijk belangrijk om het personage Jaime te begrijpen. Ook geeft het wat meer kleur aan het karakter Ser Barristan Selmy, oftewel "Barristan the Bold"
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_111556348
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111556424
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond Jaime zo on-Jaimes tijdens dat gesprek. Zo contemplatief en weinig arrogant, zo is hij toch helemaal niet. Of deed hij alleen maar zo om die neef in slaap te sussen?
Leek me vrij duidelijk ja.
pi_111556596
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr :Y
Ik heb dat bij Cersei steeds, haar daden zijn vreselijk, maar haar overwegingen geven een veel minder zwart wit beeld. In dat gesprek met Sansa had ik echt het idee dat de Sansa wilde helpen om te overleven in een huwelijk met Joffry.
pi_111556614
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O- _O- _O- :')
pi_111556720
Waarom vindt iedereen die quote in de TT zo geweldig? In verband met de boeken zeker?

Arya en Tywin is op dit moment mijn favoriete verhaallijn denk ik :)
  maandag 14 mei 2012 @ 22:24:55 #124
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111556801
Jaime ontpopte zich toch wel als een smerige naaier in deze aflevering. Ik dacht dat Lannisters familie zo belangrijk vonden? De ontsnapping was ook nog eens slecht uitgedacht. :{

Ook die Xharo is een rat van de eerste orde. Ik had niet verwacht dat hij achter de diefstal van de draken en moorden zat, maar het blijkt maar weer eens dat je niemand in GoT kan vertrouwen.

Psycho Theon laat weer van zich gelden. Ik dacht even dat die lijken van Bran en Rickon waren, maar dat zijn natuurlijk die weeskindjes (wat het niet veel minder erg maakt).

Zonder twijfel een van de beste afleveringen van dit seizoen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 14 mei 2012 @ 22:25:59 #125
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_111556898
Ik kreeg bij die zwart verbrande kindertjes het idee dat dat die 2 wezen zijn die naar die afgelegen boerderij zijn gestuurd om te helpen (Billy?)... Als je ze verbrand lijken ze allemaal op elkaar als ze maar lang genoeg zijn. Lijkt me niet dat het de 2 zelf zijn, dan zou je ook nog de wildling en Hodor (of hoe heet die gast) missen..
Fuck the EBU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')