Ik heb dat bij Cersei steeds, haar daden zijn vreselijk, maar haar overwegingen geven een veel minder zwart wit beeld. In dat gesprek met Sansa had ik echt het idee dat de Sansa wilde helpen om te overleven in een huwelijk met Joffry.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Cersei wel mooi deze aflevering. Mooi dat ze volgende week weer opengehakte kinderkopjes leeglepelt bij het ontbijt, maar nu had ik een beetje sympathie voor dr
Hoi, Spuit 14!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg bij die zwart verbrande kindertjes het idee dat dat die 2 wezen zijn die naar die afgelegen boerderij zijn gestuurd om te helpen (Billy?)... Als je ze verbrand lijken ze allemaal op elkaar als ze maar lang genoeg zijn. Lijkt me niet dat het de 2 zelf zijn, dan zou je ook nog de wildling en Hodor (of hoe heet die gast) missen..
Vond het wel jammer dat die Xharo uiteindelijk zo'n naaier bleek te zijn, met z'n verhalen over hoe hij het zo ver had weten te schoppen door keihard te knokken. Ik zag geen reden voor hem om dit iig te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef VeX- het volgende:
Jaime ontpopte zich toch wel als een smerige naaier in deze aflevering. Ik dacht dat Lannisters familie zo belangrijk vonden? De ontsnapping was ook nog eens slecht uitgedacht.![]()
Ook die Xharo is een rat van de eerste orde. Ik had niet verwacht dat hij achter de diefstal van de draken en moorden zat, maar het blijkt maar weer eens dat je niemand in GoT kan vertrouwen.
Psycho Theon laat weer van zich gelden. Ik dacht even dat die lijken van Bran en Rickon waren, maar dat zijn natuurlijk die weeskindjes (wat het niet veel minder erg maakt).
Zonder twijfel een van de beste afleveringen van dit seizoen.
Barristan is wel een baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het geeft een stukje backstory aan, hoe het komt dat hij zo jong al geridderd was, en als jongste ooit bij de Kings Guard ging, dat stukje hebben ze nu ingeleid. En dat is redelijk belangrijk om het personage Jaime te begrijpen. Ook geeft het wat meer kleur aan het karakter Ser Barristan Selmy, oftewel "Barristan the Bold"
Ik vind hem nog steeds ijskoud hoor. Hij gedraagt zich vaderlijk/sympathiek richting Arya, maar er zit een ondertoon in. Volgens mij snijdt ie haar met net zo veel gemak de keel door als het moet.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Twiitch het volgende:
Tywin wordt nogal sympathiek neergezet.
Terwijl ik hem in de boeken echt als een ijskoude man vind overkomen.
Ik ook, snap het geklaag niet in dit topic.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Fingon het volgende:
Damn Ygritte is echt te hot, ben zwaar fan van haar.
Dat is de cliffhanger.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Wie waren die lijken aan het eind? (confused)
wss die tweeling die eerder door bran naar een boerderij zijn gestuurd, en op die boerderij vonden ze noten die die giant altijd eetquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Wie waren die lijken aan het eind? (confused)
Oh goeie, dat zou ik nog vragen. Waren dat die noten die die Hodor voor Rickon aan het kraken was?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
wss die tweeling die eerder door bran naar een boerderij zijn gestuurd, en op die boerderij vonden ze noten die die giant altijd eet
Edit: ik speculeer gewoon, heb de boeken niet gelezen.
Tyrion heeft de hele serie lang al humaniteit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef speknek het volgende:
Toffe aflevering, eindelijk krijgen de Lannisters ook wat humaniteit.
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oh goeie, dat zou ik nog vragen. Waren dat die noten die die Hodor voor Rickon aan het kraken was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |