quote:
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Sitethief het volgende:
Jammer dat ze nu een andere acteur hebben voor The Mountain, deze was veel lomper.
Misschien dat ze samen in de remake van Twin Peaks kunnen spelen :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbit
Heel stom maar ik merkte meteen dat het een andere acteur was dit seizoen. Terwijl het geen grote rol was in het eerste seizoen maar de houding is dit seizoen inderdaad een stuk soepeler ofzo. Weet niet precies wat het isquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Sitethief het volgende:
Jammer dat ze nu een andere acteur hebben voor The Mountain, deze was veel lomper.
En een paar episodes geleden nog kort in Spartacusquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die eerste Mountain speelt nu in The Hobbit
Huh? Blijkbaar niet opgevallen dat die Gregor er weer in voor kwam? Waar dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel stom maar ik merkte meteen dat het een andere acteur was dit seizoen. Terwijl het geen grote rol was in het eerste seizoen maar de houding is dit seizoen inderdaad een stuk soepeler ofzo. Weet niet precies wat het is
In het begin bij Tywin en Arrya.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Blijkbaar niet opgevallen dat die Gregor er weer in voor kwam? Waar dan?
Oa deze afleveringquote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Blijkbaar niet opgevallen dat die Gregor er weer in voor kwam? Waar dan?
Ik hou van Cersei.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Cersei steeds, haar daden zijn vreselijk, maar haar overwegingen geven een veel minder zwart wit beeld. In dat gesprek met Sansa had ik echt het idee dat de Sansa wilde helpen om te overleven in een huwelijk met Joffry.
Ik had dus niet eens door dat dat hem was, puur omdat een andere acteur hem speelt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oa deze afleveringhaha. Hij staat in de kamer bij Tywin en Arya is er dan ook bij, het gaat dan over het pijltje waarmee de 2e man vermoord is (ervoor zie je dat mensen worden opgehangen).
En de eerste keer dit seizoen is volgens mij als Arya en de andere jongens die naar The Wall zouden gaan zijn opgesloten in Harrenhal, The Mountain kiest dan de volgende uit die gemarteld gaat worden en een van die jongens pist dan ook in zijn broek.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef ems. het volgende:
Cersei's wang moet duidelijk gewoon met een zekere regelmaat worden getoucheerd door een piemel.
Eens, mooi karakter.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van Cersei.
Een van de mooiste karakters van de serie vind ik.
Dat valse ijskoningin gedoe met haar heerlijke speeches en oneliners.... en dan soms toch een barstje in het porselein.
Ontken het maar niet. Ik denk dat het een heel redelijk therapie is voor haar cunterigheid.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ontken het maar niet. Ik denk dat het een heel redelijk therapie is voor haar cunterigheid.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Bronn weet vast niet van de triple-wang-whammy
Euh, Bronn is niet van de Nightwatch, hij is een huurling in dienst van Tyrionquote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHij is van the Nightwatch en heeft een eed afgelegd
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHij is van the Nightwatch en heeft een eed afgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |