abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:15:59 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111626495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wetenschappelijke verifieerbare kennis. Klein verschil met "Ik zag het op het internet, dus het is waar" kennis. Maar knap van je dat je weet hoe en waartegen mijn kinderen zijn gevacineerd. Je bent dus ook helderziend

Maar denk je dat ik je nog serieus neem na deze post :')

[..]

http://www.nature.com/jid/journal/v129/n5/full/jid200963a.html
http://www.eurekalert.org/pub_releases/2011-07/haog-ivw070111.php

uhja dat zal je dus wel moeten....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:19:06 #102
52357 Lambiekje
pi_111626598
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:24 schreef Re het volgende:

[..]

Persoonlijke info over waar ik dan wel niet werk en wat ik dar doe lijkt me niet iets wat openbaar hoeft.

Vaccinaties zijn nuttig, dat heeft het verleden wel uitgewezen,
nee dat heeft het niet. Tegenovergestelde juist. Plus dat er een zwik aan epidemien zijn bijgekomen.

quote:
maar daar waar er ineens druk komt vanuit de maatschappij wordt er wel eens iets gedaan wat achteraf nutteloos is gebleken. Dat het allemaal veilig is, is natuurlijk relatief. Ik vind vaccinaties veilig. Dat het soms anders kan is evident en soms nutteloos ook ( ik vind het hele hpv vaccinatie nutteloos bijv, maar meer omdat het te zeldzaam is om te krijgen).
Dat geld voor elke virus. Plus dat veel van de vaccins beter is om het regulier te doorlopen.

Vaccins zijn alles behalve veilig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:19:58 #103
52357 Lambiekje
pi_111626621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Thimerosal zit er op een paar uitzonderingen na al niet meer in. En grote verrassing, er is geen afname te zien van de zogenaamde complicaties waar deze stof van beschuldigt werd.
Het zit er stiekem nog wel in alleen nog op 60% van voorheen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:22:52 #104
52357 Lambiekje
pi_111626729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Noem mij eens een complot dat wereld omspannend was? Alle comploten uit de geschiedenis waren zeer kleinschalig. De reden is simpel. Hoe minder mensen ervan af weten des te kleiner de kans is dat het ontdekt wordt. Je praat zoals een typische conspiracy believer.
Spaanse griep, WO2, holocaust, Vietnam, Tjernobiel, Fukushima,Olielekages (Nigeria), CO2, Global warming, EU, VN, Nato, Chemtrails (al is dat nu wel officieel erkent).

Te veel om op te noemen.
pi_111626769
quote:
Ehh nee. Leer jij gewoon eens lezen. Waar in die artikelen zie je dat er een micro chip wordt gebouwd in je hersenen? Waar zie jij dat de kleine onderdeeltjes die samen die chip vormen door de bloedbaan worden getransporteerd. Ik zie het nergens. Ik zie alleen maar dat ze met behulp van nano technology (en dat is niks anders dan gewone technologie!!!!) een soort van celmembraam (nanogels) willen maken met kleine stukje genetische informatie erop.

Als ik jou was zou ik eerst gewoon eens proberen te begrijpen wat nano-technologie precies betekend. Misschien dat je dan wel zinnige dingen kunt zeggen.
pi_111626972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Spaanse griep, WO2, holocaust, Vietnam, Tjernobiel, Fukushima,Olielekages (Nigeria), CO2, Global warming, EU, VN, Nato, Chemtrails (al is dat nu wel officieel erkent).

Te veel om op te noemen.
Ik zie geen enkel complot. Ik zou mijzelf eens laten nakijken Lambiekje. Volgens mij zie jij echt in alles een complot. Mag ik zeggen dat ik je een van de domste mensen op aarde vindt? Fukushima een complot. Maar natuurlijk. We maken een aardbeving op 30km diepte in de aarde omdat we een kernreacter willen laten ontploffen.

Ik vraag me ook af hoe die arme Nigeriaanen die olie stelen in Nigeria precies bij het complot betrokken zijn. Weten ze ook dat ze af en toe kunnen ontploffen als ze de olie-leiding doorsnijden met brandsnijders. Of is dat ook onderdeel van je algehele complot.

Vertel me eens hoe de spaanse griep ook al weer een complot was. Hoe ze de RNA strengen van dat griep gemaakt hebben 40 jaar voor DNA werdt aangetoond?
pi_111627124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zie geen enkel complot.
Hè, een holocaust ontkenner! Pak hem!!!!
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:32:52 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111627126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zit er stiekem nog wel in alleen nog op 60% van voorheen.
Zelfs al zou dat waar zijn, zou je nog steeds een afname van symptomen moeten zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111627228
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hè, een holocaust ontkenner! Pak hem!!!!
Ik ontken niks. Ik zie alleen geen complot daarin.
pi_111627292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zie alleen geen complot daarin.
En jij noemt anderen dom?

Ik help je wel even:

quote:
Samenzwering
Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep.
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Je bent minstens zo idioot als Lambiekje, slechts de andere kant van het spectrum.
pi_111627429
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het was geen complot. Een complot is een geheim plan dat wordt uitgevoerd meestal onder het mom van iets anders. In Duitsland was de jodenhaat gewoon open en bloot. Hele dodenteam zijn er gewoon open en bloot opgericht specifiek erop gericht om Joden, Roma, Homo's en anderen af te maken.
pi_111627464
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik help je wel even:

[..]

Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Je bent minstens zo idioot als Lambiekje, slechts de andere kant van het spectrum.
Het was alleen geen geheim plan. Getuige de kristal nacht in duitsland waar het grootste gedeelte van de bevolking aan mee deed. Hoe je het ook wendt of keert het was geen complot. Het was een goed uitgedacht plan dat bij het grootste gedeelte van de bevolking gewoon bekend was. Dat was natuurlijk het schandalige eraan. Bijna iedereen wist ervan af maar niemand deed iets of hield zijn ogen dicht.

De enige echte idioot in deze ben je toch echt zelf.
pi_111627740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het was alleen geen geheim plan. Getuige de kristal nacht in duitsland waar het grootste gedeelte van de bevolking aan mee deed. Hoe je het ook wendt of keert het was geen complot. Het was een goed uitgedacht plan dat bij het grootste gedeelte van de bevolking gewoon bekend was. Dat was natuurlijk het schandalige eraan. Bijna iedereen wist ervan af maar niemand deed iets of hield zijn ogen dicht.

De enige echte idioot in deze ben je toch echt zelf.
De meeste burgers wisten niets van de concentratiekampen af. Het is een complot of je het nou wil of niet. Een complot van de nazi's tegen de joden. Of denk je dat ze een referendum gehouden hebben?
pi_111628012
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De meeste burgers wisten niets van de concentratiekampen af. Het is een complot of je het nou wil of niet. Een complot van de nazi's tegen de joden. Of denk je dat ze een referendum gehouden hebben?
De meeste burgers wisten donders goed dat er dingen gebeurde met de joden. Mensen in die hoeveelheden verdwijnen niet zomaar. Maar het wel of niet afweten van de kampen doet niets af aan het feit dat het geen complot is. Hitler had gewoon een haat gecreerd tegen de joden (en andere groepen) in duitsland en heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Een complot is toch echt iets dat je in het geheim bedenkt en uitvoert en van geen beide uitgangs punten is hier sprake. Het is niet in het geheim bedacht, het is ook niet in het geheim uitgevoerd (anders hadden ze het wel stiekem gedaan in kampen die niet zichtbaar waren vanaf de grond of de lucht.). Nee het werd gewoon open en bloot gedaan. Treinladingen vol met mensen die gewoon over het spoor vervoerd werden (zichtbaar voor iedereen), kampen die altijd dicht bij steden lagen, schoorstenen die onafgebroken rookte. Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat dit een complot was.

Of we hebben een verschillend beeld van wat een complot is, of een van ons kent zijn geschiedenis niet. In ieder geval heeft dit niks meer met vaccinatie te maken.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:00:47 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111628109
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat heeft het niet. Tegenovergestelde juist. Plus dat er een zwik aan epidemien zijn bijgekomen.

[..]

Dat geld voor elke virus. Plus dat veel van de vaccins beter is om het regulier te doorlopen.

Vaccins zijn alles behalve veilig.
dat is jouw mening, geen feit :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:04:51 #116
52357 Lambiekje
pi_111633234
quote:
3s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:00 schreef Re het volgende:

[..]

dat is jouw mening, geen feit :)
Nee het is een mening dat een vaccin veilig is. Het is een feit dat vaccin doortrapt zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 16-05-2012 18:17:37 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:13:14 #117
52357 Lambiekje
pi_111633512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zie geen enkel complot. Ik zou mijzelf eens laten nakijken Lambiekje. Volgens mij zie jij echt in alles een complot. Mag ik zeggen dat ik je een van de domste mensen op aarde vindt?
Tot dat je verder kijkt dan je neus lang is en je Wolter-Noordhoff-kennis niveau
quote:
Fukushima een complot. Maar natuurlijk. We maken een aardbeving op 30km diepte in de aarde omdat we een kernreacter willen laten ontploffen.
Nee een complot dat we in het ongewisse worden gelaten. En dat constant de treshold constant wordt aangepast. En dat de Jappen gewoon maar aan hun lot worden overgelaten zonder knap geinformeerd te worden.

En de vraag is is het allemaal wel zo per ongeluk... Tsjernobyl was het namelijk (mogelijk) wel het geval dat er expres iets tot ontploffing is gebracht.

quote:
Ik vraag me ook af hoe die arme Nigeriaanen die olie stelen in Nigeria precies bij het complot betrokken zijn. Weten ze ook dat ze af en toe kunnen ontploffen als ze de olie-leiding doorsnijden met brandsnijders. Of is dat ook onderdeel van je algehele complot.
Corruptie tot op het bot ...

http://royaldutchshellplc(...)ase-for-the-defence/

quote:
Vertel me eens hoe de spaanse griep ook al weer een complot was. Hoe ze de RNA strengen van dat griep gemaakt hebben 40 jaar voor DNA werdt aangetoond?
Iets wetenschappelijk geaccepteerd zijn is anders dan dat er kennis over bekend is. Waarom zou je kennis van DNA moeten hebben om te knoeien met virussen. Dat het onverstandig is is een andere kwestie.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:14:24 #118
52357 Lambiekje
pi_111633549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik ontken niks. Ik zie alleen geen complot daarin.
ooechhhhh je moest eens weten.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:15:40 #119
52357 Lambiekje
pi_111633591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het was geen complot. Een complot is een geheim plan dat wordt uitgevoerd meestal onder het mom van iets anders. In Duitsland was de jodenhaat gewoon open en bloot. Hele dodenteam zijn er gewoon open en bloot opgericht specifiek erop gericht om Joden, Roma, Homo's en anderen af te maken.
Opervlakkig lijkt/is dat zo ja. Maar het zit toch wat complexer.
pi_111633632
quote:
Waarom denk je dat links met lappen text die door iedereen kunnen worden gemaakt ook maar iets bijdragen tot een zinnige discussie?
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:16:52 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111633636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee het is een mening dat een vaccin veilig is. Het is een feit dat vaccin slecht zijn.
Nee dat blijft jouw mening, geen feit
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:19:41 #122
52357 Lambiekje
pi_111633732
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Re het volgende:

[..]

Nee dat blijft jouw mening, geen feit
Elk dag komen er meer feiten boven tafel dat vaccins slecht zijn. Het is echt te stompzinnig voor woorden dat het nog verdedigd wordt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:25:48 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111633936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Elk dag komen er meer feiten boven tafel dat vaccins slecht zijn. Het is echt te stompzinnig voor woorden dat het nog verdedigd wordt.
Dat iemand ergens eens iets roept maakt het geen feit
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:33:22 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111634169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Keer op keer komt weer boven tafel dat je dingen verkeerd begrepen hebt en/of niet goed gelezen hebt. Het is te stompzinnig voor woorden dat je die punten nog steeds blijft roepen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111662163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En nu HIV en AIDS even uitleggen volgens deze kennis. En dan absoluut onmiskenbaar denken te weten wat het is, waar het vandaan komt en uberhaupt of het wel bestaat ?
Waarom? Hij beweerde dat onze kennis over de werking van cellen voor 99% niet klopt, maar kan zelfs nog niet een enkele zin uit dat boek onderbouwd onderuit halen. Bovendien gaat dat boek over de werking en opbouw van cellen en niet over ziektes of virussen (al zal er vast wel iets over instaan).

Wat betreft bewijs dat HIV überhaupt bestaat én AIDS veroorzaakt: http://lmgtfy.com/?q=hiv%20koch%27s%20postulates
Nieuwe feiten over de precieze werking van het virus worden dagelijks gepubliceerd in vaktijdschriften, maar dat haalt de fundering van de kennis over het virus en de ziekte niet onderuit.
-
pi_111669138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef splendor het volgende:

[..]

Waarom? Hij beweerde dat onze kennis over de werking van cellen voor 99% niet klopt, maar kan zelfs nog niet een enkele zin uit dat boek onderbouwd onderuit halen. Bovendien gaat dat boek over de werking en opbouw van cellen en niet over ziektes of virussen (al zal er vast wel iets over instaan).

Wat betreft bewijs dat HIV überhaupt bestaat én AIDS veroorzaakt: http://lmgtfy.com/?q=hiv%20koch%27s%20postulates
Nieuwe feiten over de precieze werking van het virus worden dagelijks gepubliceerd in vaktijdschriften, maar dat haalt de fundering van de kennis over het virus en de ziekte niet onderuit.
Helaas zijn sommige mensen niet vatbaar voor andere overtuigingen, hoeveel bewijs en voorbeelden je ook aandraagt. :N

Ik denk dat zelfs eigenhandig onderzoek dat ze confronteert met de feiten deze mensen niet overtuigt. Vanaf dat moment spreken we niet meer van een feitelijke discussie, maar een verschil in geloofsovertuigingen, en daar komt gewoon weinig productief uit.
pi_111677795
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef Gray het volgende:

[..]

en daar komt gewoon weinig productief uit.
BNW in een notendop :{
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_111678271
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

BNW in een notendop :{
Het geeft wel mensen de mogelijkheid om te zeiken.
pi_111678326
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Puur door toeval verwacht je dat dus ook, dat een groep ouders dit meemaakt.
Verwacht k niet, k weet het.
pi_111678345

pi_111678780
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Waar is ie mee gevaccineerd dan?

Ik trek geen moeder in twijfel over haar kind maar psychische afwijkingen krijgen als gevolg en alleen door vaccinatie heb ik nog niet van gehoord.
BMR DKTP DTP
--------------------------------------------------------------

Kijk maar eens hoeveel en wat kinderen allemaal geinjecteerd krijgen

Overzicht van de vaccinaties zoals dit geldt vanaf 1 april 2006 tot heden.

0-48 uur: Hepatitis B voor risicodragende kinderen (wordt tot en met 11 maanden doorgegeven bij de overige vaccinaties)
2 maanden: DKTP (Difterie, Kinkhoest, Tetanus, Polio) en Hib (Haemophilus Influenza type B, kan o.a. leiden tot hersenvliesontsteking) alsmede Pneumokokken (kan o.a leiden tot hersenvliesontsteking en longontsteking)
3 maanden: DKTP + Hib alsmede Pneumokokken
4 maanden: DKTP + Hib alsmede Pneumokokken
11 maanden: DKTP + Hib alsmede Pneumokokken
14 maanden: BMR (Bof, Mazelen, Rode Hond) alsmede Meningokokken C (kan leiden tot hersenvliesontsteking en bloedvergiftiging)
4 jaar: DKTP
9 jaar: DTP en BMR
bron: http://mens-en-gezondheid(...)bys-en-kinderen.html
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:25:33 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111678781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:17 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Verwacht k niet, k weet het.
Stel je gooit een hand blauwe en een hand rode knikkers op een kleed. Dan verwacht je toch dat een aantal daarvan binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen?
Onikaan ni ov dovah
pi_111679364
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel je gooit een hand blauwe en een hand rode knikkers op een kleed. Dan verwacht je toch dat een aantal daarvan binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen?
Jij zit wel heel erg op mn woorden te pikken en alleen om het pikken en slaat nergens op.
Ik weet gewoon dat er meer ouders zijn die net zoals ik hun kind hebben zien veranderen na de entingen. Er word veel over geschreven op t internet door andere ouders en die een verband zien tussen vormen van autisme en entingen. Ik doe meer op ervaringen van ouders dan dokters zeggen dat t veilig is. Dokters maken fouten.
En ik heb ook al een paar keer genoemd dat het beroemde DES hormoon wat zo goed LEEK veel schade aangericht heeft. Het bewijs dat er fouten gemaakt worden. Ik heb t uit eigen ervaring met mn zoon dus heb alle recht om ervan te denken wat ik wil
pi_111679725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Jij zit wel heel erg op mn woorden te pikken en alleen om het pikken en slaat nergens op.
Ik weet gewoon dat er meer ouders zijn die net zoals ik hun kind hebben zien veranderen na de entingen. Er word veel over geschreven op t internet door andere ouders en die een verband zien tussen vormen van autisme en entingen. Ik doe meer op ervaringen van ouders dan dokters zeggen dat t veilig is. Dokters maken fouten.
En ik heb ook al een paar keer genoemd dat het beroemde DES hormoon wat zo goed LEEK veel schade aangericht heeft. Het bewijs dat er fouten gemaakt worden. Ik heb t uit eigen ervaring met mn zoon dus heb alle recht om ervan te denken wat ik wil
Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:58:21 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111680393
Het gevaar internet waar mensen gigantisch in de maling worden genomen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:01:02 #136
52357 Lambiekje
pi_111680523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef splendor het volgende:

[..]

Waarom deze bullshit. ?! Koch is niet van toepassing op het verzinsel HIV.

quote:
http://www.fearoftheinvisible.com/
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:03:19 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111680623
Dus het hi virus bestaat niet? Of wat?
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:04:40 #138
52357 Lambiekje
pi_111680687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?
Nee natuurlijk niet.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:04:47 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111680693
Zag ik toch zowaar net een reptilian voorbijlopen :o
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:05:07 #140
52357 Lambiekje
pi_111680709
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Re het volgende:
Dus het hi virus bestaat niet? Of wat?
Exactement. Natuurlijk niet!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 17-05-2012 22:34:50 ]
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:15:28 #141
52357 Lambiekje
pi_111681265
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef Re het volgende:
dat is een studie
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:34:21 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111682226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:34:59 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111682249
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef Re het volgende:
Want alles wat op internet staat is waar :Y
Onikaan ni ov dovah
pi_111682458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Want? Het is de meest logische en voor de hand liggende conclusie.

Als het echt zo is dat vaccinatie kan leiden tot autisme, dan kan daar bewijs voor worden gevonden. Aangezien dat uitblijft is er geen reden om aan te nemen dat het wel zo is. ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:33:24 #145
52357 Lambiekje
pi_111685221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want alles wat op internet staat is waar :Y
alles wat op college wordt vertelt of in de krant is waar. :Y
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:35:25 #146
52357 Lambiekje
pi_111685334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?
toeval bestaat niet.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:44:37 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111685849
Waarmee statistiek niet bestaat en dus geen kansen, immers het is niet gebaseerd op toeval
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:48:48 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111686092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

toeval bestaat niet.
Wat is er dan mis met de redenatie?
Onikaan ni ov dovah
pi_111690635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

toeval bestaat niet.
Dus jij beweert nu dat als je een muntje opgooit dat je dan iedere keer kan voorspellen waarop die land, kop of munt. Immers toeval bestaat niet.
pi_111691119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Neemt natuurlijk niet weg dat het op basis van wat wij over kwik weten het niet zo verstandig is om kwik te injecteren bij baby's.
Zo simpel is het.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')