http://www.nature.com/jid/journal/v129/n5/full/jid200963a.htmlquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wetenschappelijke verifieerbare kennis. Klein verschil met "Ik zag het op het internet, dus het is waar" kennis. Maar knap van je dat je weet hoe en waartegen mijn kinderen zijn gevacineerd. Je bent dus ook helderziend
Maar denk je dat ik je nog serieus neem na deze post
[..]
nee dat heeft het niet. Tegenovergestelde juist. Plus dat er een zwik aan epidemien zijn bijgekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:24 schreef Re het volgende:
[..]
Persoonlijke info over waar ik dan wel niet werk en wat ik dar doe lijkt me niet iets wat openbaar hoeft.
Vaccinaties zijn nuttig, dat heeft het verleden wel uitgewezen,
Dat geld voor elke virus. Plus dat veel van de vaccins beter is om het regulier te doorlopen.quote:maar daar waar er ineens druk komt vanuit de maatschappij wordt er wel eens iets gedaan wat achteraf nutteloos is gebleken. Dat het allemaal veilig is, is natuurlijk relatief. Ik vind vaccinaties veilig. Dat het soms anders kan is evident en soms nutteloos ook ( ik vind het hele hpv vaccinatie nutteloos bijv, maar meer omdat het te zeldzaam is om te krijgen).
Het zit er stiekem nog wel in alleen nog op 60% van voorheen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Thimerosal zit er op een paar uitzonderingen na al niet meer in. En grote verrassing, er is geen afname te zien van de zogenaamde complicaties waar deze stof van beschuldigt werd.
Spaanse griep, WO2, holocaust, Vietnam, Tjernobiel, Fukushima,Olielekages (Nigeria), CO2, Global warming, EU, VN, Nato, Chemtrails (al is dat nu wel officieel erkent).quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Noem mij eens een complot dat wereld omspannend was? Alle comploten uit de geschiedenis waren zeer kleinschalig. De reden is simpel. Hoe minder mensen ervan af weten des te kleiner de kans is dat het ontdekt wordt. Je praat zoals een typische conspiracy believer.
Ehh nee. Leer jij gewoon eens lezen. Waar in die artikelen zie je dat er een micro chip wordt gebouwd in je hersenen? Waar zie jij dat de kleine onderdeeltjes die samen die chip vormen door de bloedbaan worden getransporteerd. Ik zie het nergens. Ik zie alleen maar dat ze met behulp van nano technology (en dat is niks anders dan gewone technologie!!!!) een soort van celmembraam (nanogels) willen maken met kleine stukje genetische informatie erop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.nature.com/jid/journal/v129/n5/full/jid200963a.html
http://www.eurekalert.org/pub_releases/2011-07/haog-ivw070111.php
uhja dat zal je dus wel moeten....
Ik zie geen enkel complot. Ik zou mijzelf eens laten nakijken Lambiekje. Volgens mij zie jij echt in alles een complot. Mag ik zeggen dat ik je een van de domste mensen op aarde vindt? Fukushima een complot. Maar natuurlijk. We maken een aardbeving op 30km diepte in de aarde omdat we een kernreacter willen laten ontploffen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Spaanse griep, WO2, holocaust, Vietnam, Tjernobiel, Fukushima,Olielekages (Nigeria), CO2, Global warming, EU, VN, Nato, Chemtrails (al is dat nu wel officieel erkent).
Te veel om op te noemen.
Hè, een holocaust ontkenner! Pak hem!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel complot.
Zelfs al zou dat waar zijn, zou je nog steeds een afname van symptomen moeten zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zit er stiekem nog wel in alleen nog op 60% van voorheen.
Ik ontken niks. Ik zie alleen geen complot daarin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hè, een holocaust ontkenner! Pak hem!!!!
En jij noemt anderen dom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen complot daarin.
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Je bent minstens zo idioot als Lambiekje, slechts de andere kant van het spectrum.quote:Samenzwering
Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep.
Het was geen complot. Een complot is een geheim plan dat wordt uitgevoerd meestal onder het mom van iets anders. In Duitsland was de jodenhaat gewoon open en bloot. Hele dodenteam zijn er gewoon open en bloot opgericht specifiek erop gericht om Joden, Roma, Homo's en anderen af te maken.quote:
Het was alleen geen geheim plan. Getuige de kristal nacht in duitsland waar het grootste gedeelte van de bevolking aan mee deed. Hoe je het ook wendt of keert het was geen complot. Het was een goed uitgedacht plan dat bij het grootste gedeelte van de bevolking gewoon bekend was. Dat was natuurlijk het schandalige eraan. Bijna iedereen wist ervan af maar niemand deed iets of hield zijn ogen dicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En jij noemt anderen dom?
Ik help je wel even:
[..]
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Je bent minstens zo idioot als Lambiekje, slechts de andere kant van het spectrum.
De meeste burgers wisten niets van de concentratiekampen af. Het is een complot of je het nou wil of niet. Een complot van de nazi's tegen de joden. Of denk je dat ze een referendum gehouden hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het was alleen geen geheim plan. Getuige de kristal nacht in duitsland waar het grootste gedeelte van de bevolking aan mee deed. Hoe je het ook wendt of keert het was geen complot. Het was een goed uitgedacht plan dat bij het grootste gedeelte van de bevolking gewoon bekend was. Dat was natuurlijk het schandalige eraan. Bijna iedereen wist ervan af maar niemand deed iets of hield zijn ogen dicht.
De enige echte idioot in deze ben je toch echt zelf.
De meeste burgers wisten donders goed dat er dingen gebeurde met de joden. Mensen in die hoeveelheden verdwijnen niet zomaar. Maar het wel of niet afweten van de kampen doet niets af aan het feit dat het geen complot is. Hitler had gewoon een haat gecreerd tegen de joden (en andere groepen) in duitsland en heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Een complot is toch echt iets dat je in het geheim bedenkt en uitvoert en van geen beide uitgangs punten is hier sprake. Het is niet in het geheim bedacht, het is ook niet in het geheim uitgevoerd (anders hadden ze het wel stiekem gedaan in kampen die niet zichtbaar waren vanaf de grond of de lucht.). Nee het werd gewoon open en bloot gedaan. Treinladingen vol met mensen die gewoon over het spoor vervoerd werden (zichtbaar voor iedereen), kampen die altijd dicht bij steden lagen, schoorstenen die onafgebroken rookte. Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat dit een complot was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De meeste burgers wisten niets van de concentratiekampen af. Het is een complot of je het nou wil of niet. Een complot van de nazi's tegen de joden. Of denk je dat ze een referendum gehouden hebben?
dat is jouw mening, geen feitquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee dat heeft het niet. Tegenovergestelde juist. Plus dat er een zwik aan epidemien zijn bijgekomen.
[..]
Dat geld voor elke virus. Plus dat veel van de vaccins beter is om het regulier te doorlopen.
Vaccins zijn alles behalve veilig.
Nee het is een mening dat een vaccin veilig is. Het is een feit dat vaccin doortrapt zijn.quote:
Tot dat je verder kijkt dan je neus lang is en je Wolter-Noordhoff-kennis niveauquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel complot. Ik zou mijzelf eens laten nakijken Lambiekje. Volgens mij zie jij echt in alles een complot. Mag ik zeggen dat ik je een van de domste mensen op aarde vindt?
Nee een complot dat we in het ongewisse worden gelaten. En dat constant de treshold constant wordt aangepast. En dat de Jappen gewoon maar aan hun lot worden overgelaten zonder knap geinformeerd te worden.quote:Fukushima een complot. Maar natuurlijk. We maken een aardbeving op 30km diepte in de aarde omdat we een kernreacter willen laten ontploffen.
Corruptie tot op het bot ...quote:Ik vraag me ook af hoe die arme Nigeriaanen die olie stelen in Nigeria precies bij het complot betrokken zijn. Weten ze ook dat ze af en toe kunnen ontploffen als ze de olie-leiding doorsnijden met brandsnijders. Of is dat ook onderdeel van je algehele complot.
Iets wetenschappelijk geaccepteerd zijn is anders dan dat er kennis over bekend is. Waarom zou je kennis van DNA moeten hebben om te knoeien met virussen. Dat het onverstandig is is een andere kwestie.quote:Vertel me eens hoe de spaanse griep ook al weer een complot was. Hoe ze de RNA strengen van dat griep gemaakt hebben 40 jaar voor DNA werdt aangetoond?
ooechhhhh je moest eens weten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Ik zie alleen geen complot daarin.
Opervlakkig lijkt/is dat zo ja. Maar het zit toch wat complexer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het was geen complot. Een complot is een geheim plan dat wordt uitgevoerd meestal onder het mom van iets anders. In Duitsland was de jodenhaat gewoon open en bloot. Hele dodenteam zijn er gewoon open en bloot opgericht specifiek erop gericht om Joden, Roma, Homo's en anderen af te maken.
Waarom denk je dat links met lappen text die door iedereen kunnen worden gemaakt ook maar iets bijdragen tot een zinnige discussie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
http://royaldutchshellplc(...)ase-for-the-defence/
Nee dat blijft jouw mening, geen feitquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is een mening dat een vaccin veilig is. Het is een feit dat vaccin slecht zijn.
Elk dag komen er meer feiten boven tafel dat vaccins slecht zijn. Het is echt te stompzinnig voor woorden dat het nog verdedigd wordt.quote:
Dat iemand ergens eens iets roept maakt het geen feitquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Elk dag komen er meer feiten boven tafel dat vaccins slecht zijn. Het is echt te stompzinnig voor woorden dat het nog verdedigd wordt.
Keer op keer komt weer boven tafel dat je dingen verkeerd begrepen hebt en/of niet goed gelezen hebt. Het is te stompzinnig voor woorden dat je die punten nog steeds blijft roepen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Elk dag komen er meer feiten boven tafel dat vaccins slecht zijn. Het is echt te stompzinnig voor woorden dat het nog verdedigd wordt.
Waarom? Hij beweerde dat onze kennis over de werking van cellen voor 99% niet klopt, maar kan zelfs nog niet een enkele zin uit dat boek onderbouwd onderuit halen. Bovendien gaat dat boek over de werking en opbouw van cellen en niet over ziektes of virussen (al zal er vast wel iets over instaan).quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu HIV en AIDS even uitleggen volgens deze kennis. En dan absoluut onmiskenbaar denken te weten wat het is, waar het vandaan komt en uberhaupt of het wel bestaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |