Helaas zijn sommige mensen niet vatbaar voor andere overtuigingen, hoeveel bewijs en voorbeelden je ook aandraagt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef splendor het volgende:
[..]
Waarom? Hij beweerde dat onze kennis over de werking van cellen voor 99% niet klopt, maar kan zelfs nog niet een enkele zin uit dat boek onderbouwd onderuit halen. Bovendien gaat dat boek over de werking en opbouw van cellen en niet over ziektes of virussen (al zal er vast wel iets over instaan).
Wat betreft bewijs dat HIV überhaupt bestaat én AIDS veroorzaakt: http://lmgtfy.com/?q=hiv%20koch%27s%20postulates
Nieuwe feiten over de precieze werking van het virus worden dagelijks gepubliceerd in vaktijdschriften, maar dat haalt de fundering van de kennis over het virus en de ziekte niet onderuit.
BNW in een notendopquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
en daar komt gewoon weinig productief uit.
Verwacht k niet, k weet het.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Puur door toeval verwacht je dat dus ook, dat een groep ouders dit meemaakt.
BMR DKTP DTPquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Waar is ie mee gevaccineerd dan?
Ik trek geen moeder in twijfel over haar kind maar psychische afwijkingen krijgen als gevolg en alleen door vaccinatie heb ik nog niet van gehoord.
Stel je gooit een hand blauwe en een hand rode knikkers op een kleed. Dan verwacht je toch dat een aantal daarvan binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen?quote:
Jij zit wel heel erg op mn woorden te pikken en alleen om het pikken en slaat nergens op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stel je gooit een hand blauwe en een hand rode knikkers op een kleed. Dan verwacht je toch dat een aantal daarvan binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen?
Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Jij zit wel heel erg op mn woorden te pikken en alleen om het pikken en slaat nergens op.
Ik weet gewoon dat er meer ouders zijn die net zoals ik hun kind hebben zien veranderen na de entingen. Er word veel over geschreven op t internet door andere ouders en die een verband zien tussen vormen van autisme en entingen. Ik doe meer op ervaringen van ouders dan dokters zeggen dat t veilig is. Dokters maken fouten.
En ik heb ook al een paar keer genoemd dat het beroemde DES hormoon wat zo goed LEEK veel schade aangericht heeft. Het bewijs dat er fouten gemaakt worden. Ik heb t uit eigen ervaring met mn zoon dus heb alle recht om ervan te denken wat ik wil
Waarom deze bullshit. ?! Koch is niet van toepassing op het verzinsel HIV.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef splendor het volgende:
[..]
Waarom? Hij beweerde dat onze kennis over de werking van cellen voor 99% niet klopt, maar kan zelfs nog niet een enkele zin uit dat boek onderbouwd onderuit halen. Bovendien gaat dat boek over de werking en opbouw van cellen en niet over ziektes of virussen (al zal er vast wel iets over instaan).
Wat betreft bewijs dat HIV überhaupt bestaat én AIDS veroorzaakt: http://lmgtfy.com/?q=hiv%20koch%27s%20postulates
http://www.fearoftheinvisible.com/quote:Nieuwe feiten over de precieze werking van het virus worden dagelijks gepubliceerd in vaktijdschriften, maar dat haalt de fundering van de kennis over het virus en de ziekte niet onderuit.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?
Exactement. Natuurlijk niet!quote:
dat is een studiequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef Re het volgende:
Het gevaar internet waar mensen gigantisch in de maling worden genomen.
Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Jij zit wel heel erg op mn woorden te pikken en alleen om het pikken en slaat nergens op.
Ik weet gewoon dat er meer ouders zijn die net zoals ik hun kind hebben zien veranderen na de entingen. Er word veel over geschreven op t internet door andere ouders en die een verband zien tussen vormen van autisme en entingen. Ik doe meer op ervaringen van ouders dan dokters zeggen dat t veilig is. Dokters maken fouten.
En ik heb ook al een paar keer genoemd dat het beroemde DES hormoon wat zo goed LEEK veel schade aangericht heeft. Het bewijs dat er fouten gemaakt worden. Ik heb t uit eigen ervaring met mn zoon dus heb alle recht om ervan te denken wat ik wil
Want alles wat op internet staat is waarquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef Re het volgende:
Het gevaar internet waar mensen gigantisch in de maling worden genomen.
Want? Het is de meest logische en voor de hand liggende conclusie.quote:
alles wat op college wordt vertelt of in de krant is waar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want alles wat op internet staat is waar
toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?
Wat is er dan mis met de redenatie?quote:
Dus jij beweert nu dat als je een muntje opgooit dat je dan iedere keer kan voorspellen waarop die land, kop of munt. Immers toeval bestaat niet.quote:
Zo simpel is het.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat het op basis van wat wij over kwik weten het niet zo verstandig is om kwik te injecteren bij baby's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |