SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal toch, hoef je met niemand rekening te houden en kan je lekker gezond eten/koken.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef arachide. het volgende:
Kak. Mijn ouders blijven weg, dus nu moet ik zelf verzinnen wat ik ga eten. Dit gaat fout.
Welnee joh, gewoon een bak sla, krieltjes en een stukkie vleesquote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef arachide. het volgende:
Kak. Mijn ouders blijven weg, dus nu moet ik zelf verzinnen wat ik ga eten. Dit gaat fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je gaat naar der MacDonaldsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou een portie spareribbs bestellen als ik jou wasOf een lekkere pizza, chinees, of lekker langs de snackbar voor patat en een broodje van dobben kroket
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou een portie spareribbs bestellen als ik jou wasOf een lekkere pizza, chinees, of lekker langs de snackbar voor patat en een broodje van dobben kroket
![]()
Bah, vet vlees. Nee, nee, neeeeeeeeeeeeeee...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet vanavond ook alleen![]()
Nu word ik dik
dat scheelt, ik ben al dikquote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet vanavond ook alleen![]()
Nu word ik dik
Burger Kingquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je gaat naar der MacDonalds
Lekker goedkoop ook
Nee man, een kingsize milkshake want die zijn meer Kcalquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Burger King![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk een king size gewone cola
ik zou daarentegen best een sushiboat lustenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Sjeen het volgende:
Weet je dat me het bovenstaande werkelijk niks doet op het moment...
Dat bedacht ik me ook net bij het water tappen (quote:Op maandag 14 mei 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou daarentegen best een sushiboat lusten
Oh haaaaaai.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Sjeen het volgende:
Sushi mag ook welMaar eigenlijk heb ik gewoon zin in drank en seks
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zulke ieniemienie lapjes nepvlees doen me sowieso niets
Donervleesquote:
Het lukte! Het lukte! Yes you did it!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het!Mooi niet van de koekjes gesnaaid!
Zo hey jij wil wel heel graag neukenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Sjeen het volgende:
ook dat trekt (hihi, ik zei 'trekt') me niet...Jarno!
Liedje in m'n hoofd... thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het lukte! Het lukte! Yes you did it!.
[/dora]
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kwam net dit tegen
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
damn.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kwam net dit tegen
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
Met goede bacon, goed gekruid (runder)gehakt en voldoende knoflook en vervolgens niet dood-gebarbecued zou ik hier best een reepje van lusten!quote:
Amerikanen verstaan volgens mij wat anders onder BBQ dan wij. De smaak is vaak wel erg goed, de kcals echter...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met goede bacon, goed gekruid (runder)gehakt en voldoende knoflook en vervolgens niet dood-gebarbecued zou ik hier best een reepje van lusten!
Het heeft me nog nooit iets gedaan, alleen jammer dat mijn ouders het zo vaak aten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Sjeen het volgende:
Weet je dat me het bovenstaande werkelijk niks doet op het moment...
Eet je altijd zo vroeg? En wat is het geworden?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef arachide. het volgende:
Dinner is seeerved. Wel een beetje vroeg, maar dus wel meer tijd om uit te buiken
Oh, ik kan niet wachten tot ik een keer in de VS een échte amerikaanse barbecue mee kan makenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amerikanen verstaan volgens mij wat anders onder BBQ dan wij. De smaak is vaak wel erg goed, de kcals echter...![]()
Echte BBQ nooit gehad, alleen in een Texaans BBQ restaurant gegeten toenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik kan niet wachten tot ik een keer in de VS een échte amerikaanse barbecue mee kan makennom! Maargoed, je moet ook niet die hele bacon explosion in je eentje wegkanen natuurlijk
Meestal net na 17:00..quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eet je altijd zo vroeg? En wat is het geworden?
Pfoeh, kom je dan de avond door met maar 1 tussendoortje? Wij eten nooit voor 6 uur en meestal pas rond 7 uur...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal net na 17:00..
Tonijnsalade en rijst met mais en sambal. Er was niks anders in huis en mijn fiets is kapot. Ik probeerde hem al te maken, maar dat ging allemaal niet zo soepel.
nee, daarom gingen er tot gisteren nog een mcflurry, mcnuggets en een mcsalade in 's avondsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pfoeh, kom je dan de avond door met maar 1 tussendoortje? Wij eten nooit voor 6 uur en meestal pas rond 7 uur...
Als ik moet werken, eet ik om 15:00quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daarom gingen er tot gisteren nog een mcflurry, mcnuggets en een mcsalade in 's avonds
Ik ben zo blij dat ik daar van af ben.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, avondeten om 17:00
Ja, je hebt te weinig gegetenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef expans het volgende:
Hoi ik ben nieuw en heb een beetje meegelezen in het vorige topic
O: Brinta + melk
T: Appel
L: 1 Boterham (2 sneetjes) met tonijn komkommer en mais
T: 2 beschuiten met wat jam en groene thee
D: ??
Heb denk ik als lunch te weinig gegeten want heb nu echt zware honger.
Waarom inderdaad maar 1 boterham gegeten tijdens de lunch?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef expans het volgende:
Hoi ik ben nieuw en heb een beetje meegelezen in het vorige topic
O: Brinta + melk
T: Appel
L: 1 Boterham (2 sneetjes) met tonijn komkommer en mais
T: 2 beschuiten met wat jam en groene thee
D: ??
Heb denk ik als lunch te weinig gegeten want heb nu echt zware honger.
Oi.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zo hey jij wil wel heel graag neuken
nee, een dubbele boterham is twee sneetjes toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf het zo vreemd vinden dat 1 boterham 2 sneetjes is maar goeddan nog is het erg weinig.
Ik zou hier vier boterhammen zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn 2 boterhammen, ofwel 4 sneetjes brood.
tofffffffffffffquote:Op maandag 14 mei 2012 16:59 schreef Sjeen het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit gekregen heb met moederdag
[ afbeelding ]
smartassing. You failquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef PhatBassBoom het volgende:
Een boterham zijn 2 sneetjes brood met boter en ham.
die discussie hoort in het taalnasi subforum thuisquote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoezo heet het boterham dan?Naar mijn weten wordt brood niet gemaakt met boter en ham
met pindasaus en sambal bij?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die discussie hoort in het taalnasi subforum thuis
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoezo heet het boterham dan?Naar mijn weten wordt brood niet gemaakt met boter en ham
Jij was nog steeds op de goede weg toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Subwaydie moet ik ook echt weer eens gaan eten, is alweer zo'n 2 jaar geleden.
Maar goed misschien beter voor de lijn als ik het niet doe......wil toch over half jaar een fotoshoot in mijn buikdanskleding kunnen doen.
Ja, maar ik mag wel dromen van een Subway toch? Friet enzo vind ik allemaal niet interessant maar zo'n broodjequote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij was nog steeds op de goede weg toch?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag wel dromen van een Subway toch? Friet enzo vind ik allemaal niet interessant maar zo'n broodje
Maar dan heb ik toch weer liever die zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat ook niet
Maar kunt broodje van de Subway moet wel keer kunnen dacht ik? Weet niet hoe veel verschil het maakt met zelfgemaakte pizza?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch weer liever die zelfgemaakte pizzaen op dit moment is beide dan weer niet slim.
Ik val gewoon erg langzaam af (1 kilo per maand met geluk) dus moet daar gewoon nog even mee wachten.
Je hebt toch wel erg weinig gegeten dan, eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
zo..
na de zak chips is de dag toch best goed afgelopen :
O: handje witte druiven
t: chips
L: 1 bruin puntje met rosbief
t: -
D: salade met wraps
S: volleybaltraining
t: shake met fruit
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had trouwens nog een mooie foto gemaakt van de hoeveelheid vlees die je per dag ongeveer nodig hebt, met een stukje worst:
[ afbeelding ]
Veel mensen gaan daar namelijk echt nog de boot mee in. Het is bizar weinig als je het zo ziet
(rechts is een standaard aansteker)
Noem je dat goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
zo..
Wat balen.. Sterkte!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag subway voorbij komen
En hier verdween spontaan de zin om te koken na een belletje van schoonmoeder die naar zkh moest
Dus ik moest mijn vriendje opvangen, en we hebben simpel even een broodje gegeten
Wat ga je met me doen dan,quote:
ook niet erg veel variatie..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch wel erg weinig gegeten dan, eigenlijk
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
*kussiekroelen en zeggen dat je geen vetzak bent*
want eigenlijk had je niet moeten luisteren naar 'vetzak' enzo
quote:
Fijn hoor die ziekenhuizen.. Hoop dat het niet heel ernstig is.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dank jeik geloof dat ze nog op de EH zat te wachten
Ja, dank. Mijn neef is vandaag vermoord en ik hoorde ook net dat iemand anders die ik goed ken een hersenbloeding heeft gehad en in coma ligt. Ik ben een beetje in de warquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dank. Mijn neef is vandaag vermoord en ik hoorde ook net dat iemand anders die ik goed ken een hersenbloeding heeft gehad en in coma ligt. Ik ben een beetje in de war
Mja nierbekkenonsteking...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Fijn hoor die ziekenhuizen.. Hoop dat het niet heel ernstig is.
Wát?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dank. Mijn neef is vandaag vermoord en ik hoorde ook net dat iemand anders die ik goed ken een hersenbloeding heeft gehad en in coma ligt. Ik ben een beetje in de war
En ik heb vannacht met Romana van Rinus gesproken. Zie onderschrift.quote:
wtf?!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja nierbekkenonsteking...Die kwalen zijn minder ja.. Mijn vader heeft ook een tijdje suiker gehad na zijn transplantatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat de nierbekkenonsteking snel weg gaat door goede medicatie. Is geen pretje volgens mij!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Wat..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat de fuck..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
En zo staat het dan op internet: http://www.telegraaf.nl/b(...)ekpartij_Velp__.html
Ben en Jerry's dus.
Wat een belachelijke lijst.....quote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
zo..
Holy shit Isa!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
En zo staat het dan op internet: http://www.telegraaf.nl/b(...)ekpartij_Velp__.html
Ben en Jerry's dus.
Ook dat nogquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb vannacht met Romana van Rinus gesproken. Zie onderschrift.
Jup.. I know.. het gaat altijd een beetje mis als ik een vrije dag hebquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een belachelijke lijst.....
Hier lekker gesportwat was het warm....
Nu net klaar met eten dus vanavond waarschijnlijk geen tussendoortje meer.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Isa![]()
Hier zou ik een vies verhaal over eindelijk weer eens naar de wc en buikkrampen neer kunnen zetten, maar dat doe ik niet, want ik vergeet vanochtend liefst zo snel mogelijk. Het is iig duidelijk dat maagbeschermers bij mij niet zo veel uithalen, omdat het probleem zich dan naar beneden verplaatst. De diclofenac blijft vandaag dus in z'n doosje, dan maar gewrichtspijn.
Zometeen ontbijten, was net zo misselijk dat het er even niet in zat.
Xx
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je de binnenkant van de toiletpot opnieuw geverfd??
Yeaaaaaahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Deze week weer afgevallennetjes onder de 80 en bijna een BMI onder de 28
Yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Yeaaaaaahonder de 80 is zo fijn
Ik droom van die dag...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepfijn om een 7 als eerste getal te zien.
Joh, eerst maar eens een 8 als eerste getal *dat had ik, maar toen kon ik niet meer bewegen en moest ik hele dagen op de bank liggen enzo*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! en die dag komt er voor jou ook zeker!
Goed zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een 8 als 1e EN 2e getal!
en ik was er ook blij mee![]()
Maar jij bent heel lang toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een 8 als 1e EN 2e getal!
en ik was er ook blij mee![]()
Soort vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend als je lichaam niet mee werkt, kan je nu wel weer bewegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Soort vanZet het even in een spoiler, nogal lang verhaal.
Dus het gaat nog niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes![]()
Hopelijk gaat het snel beter.
Hoeft hier ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi zet roggebrood & hummus op het boodschappenlijstje
Een 6 als eerste getal is iets dat ik nooit te zien zal krijgen (hoeft ook niet).
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Soort vanZet het even in een spoiler, nogal lang verhaal.
je fuckt je rug heel erg op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes
(niet om lullig te doen, maar ik lig nu ook op mijn buik op een matje achter de laptop, dat zou beter zijn voor je)
disclaimer
Sowieso Brabants roggebroodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Is niet dat kleffe Friesche roggebrood hè (ook lekker, maar lijkt me niet lekker met hummus), maar gewoon écht brood van roggemeel
Als ik de foto's zie van toen ik 70 kilo woog vind ik mezelf er een beetje ziek/ongezond uitzien.quote:
Op je buik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je fuckt je rug heel erg op he?
(niet om lullig te doen, maar ik lig nu ook op mijn buik op een matje achter de laptop, dat zou beter zijn voor je)
Ik vind dat gewicht ook bij je moet passen.. ik ben altijd stevig gebouwd geweest en denk werkelijk dat alhoewel 65 een goed gewicht zou zijn, het niet bij mij hoort... ik zou dan eerder tussen de 70 en de 75 wegenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik de foto's zie van toen ik 70 kilo woog vind ik mezelf er een beetje ziek/ongezond uitzien.
Komt misschien ook wel door hoe ik toen was afgevallen (nogal obsessief en een keer goed ziek geworden) maar toch, ik heb een zandloperfiguur dus moet het ook niet te slank worden.
Bij lage rugpijn is dat het allerbestequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op je buik?mijn fysio zou echt spontaan gaan stuiteren
Op je buik? Als ik m'n rug hol maak, doet dat zo'n pijn dat dat er echt niet in zit. Mag overigens ook niet van de fysio, plat op m'n rug is volgens haar het gezondste. Het meest comfortabele is btw momenteel met flink wat zachte, dunne kussentjes op m'n zij liggen met m'n hoofd op de zijleuning van de bank... Handig is anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je fuckt je rug heel erg op he?
No offense, maar volgens wie? Mijn huisarts en manueel/fysiotherapeut zouden je in de hoek zetten voor op je buik liggen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij lage rugpijn is dat het allerbeste
Kan ik dan ook bij al m'n bestanden, favorieten, enz.? En werkt dat als ik op een Mac wil inloggen met een Windows pc?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Remote desktop? Kun je inloggen op andere PC via die laptop
Volgens mijn huisarts en manueel/fysiotherapeut.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
No offense, maar volgens wie? Mijn huisarts en manueel/fysiotherapeut zouden je in de hoek zetten voor op je buik liggen...
Nee het verlicht de pijn wellicht maar verder is het slecht /praatfysioenHAnaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij lage rugpijn is dat het allerbeste
Dan werk je op je PC via die laptop (het beeld van de PC zie je dan op je laptop) en dat kan via een Macquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kan ik dan ook bij al m'n bestanden, favorieten, enz.? En werkt dat als ik op een Mac wil inloggen met een Windows pc?
Ik vind het juist lief dat je meedenkt hoor! Ik vroeg me gewoon echt af waar het verschil in advies vandaan komt. Wat heb jij voor iets dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn huisarts en manueel/fysiotherapeut.
Maar goed, ik heb al niks gezegd, voor mij is het iig het beste, ik heb een ander soort pijn.
Uhmz, andersom dus. De laptop is windowsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan werk je op je PC via die laptop (het beeld van de PC zie je dan op je laptop) en dat kan via een Mac
http://www.microsoft.com/mac/remote-desktop-client
Niet bij mijn klachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee het verlicht de pijn wellicht maar verder is het slecht /praatfysioenHAna
Ik heb spit en moet mijn rug zo veel mogelijk hollen om de kern van mijn graat weer in het midden te krijgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het juist lief dat je meedenkt hoor! Ik vroeg me gewoon echt af waar het verschil in advies vandaan komt. Wat heb jij voor iets dan?
Even on-topic:
Ik ga thee zetten en neem er een haverkoekje bij
Ah, das inderdaad een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb spit en moet mijn rug zo veel mogelijk hollen om de kern van mijn graat weer in het midden te krijgen
Fietsen? Waar woon jij, hier onweert het en in zuid-limburg hagelt het pingpongballen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef summer2bird het volgende:
*op 88.5 kg zit*
Sport vandaag is 1.5 uur fietsen, als het lukt ga ik ook nog even 100 rondjes luchtfietsen.
Afhankelijk van wat je D wordt vind ik dit een beetje weinig. Probeer anders iets in je yoghurt te doen, muesli (geen cruesli) ofzo. Verder is een banaan heel veel koolhydraten. Als het je verder niet zoveel uitmaakt, kun je die misschien beter vervangen door een andere fruitsoort.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef arachide. het volgende:
Dus, dag 2
O: twee sneetjes brood met ham en een appel
T: yoghurt
L: 3 sneetjes brood met iets.
T: banaan
D: ?
T: cracker met kaas.
Ik woon in Deventerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad een ander verhaalIk heb zwaar ontstoken SI-gewrichten en een beginnende slijmbeursontsteking in m'n linkerheup.
[..]
Fietsen? Waar woon jij, hier onweert het en in zuid-limburg hagelt het pingpongballen...
Dan hou jij het ook niet lang meer droog... Brrt! Overigens onweert het best behoorlijk inmiddels en vind ik dat stiekem echt niet leuk. Katten crossen door de kamer en ik word er onrustig van en da's een slecht combi...quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je D wordt vind ik dit een beetje weinig. Probeer anders iets in je yoghurt te doen, muesli (geen cruesli) ofzo. Verder is een banaan heel veel koolhydraten. Als het je verder niet zoveel uitmaakt, kun je die misschien beter vervangen door een andere fruitsoort.
Nouja, tis meer dat we verder niet veel in huis hebben. Die yoghurt was trouwens wel zo'n breaker geval, met granen en stukjes fruit. Ik heb nog wel ananas uit blik. Ik gok dat dat niet veel beter is dan banaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je D wordt vind ik dit een beetje weinig. Probeer anders iets in je yoghurt te doen, muesli (geen cruesli) ofzo. Verder is een banaan heel veel koolhydraten. Als het je verder niet zoveel uitmaakt, kun je die misschien beter vervangen door een andere fruitsoort.
Ah, da's al anders dan gewoon een bakje kale yoghurt. Ananas uit blik is niet per se slecht, als je die koopt die "op sap" is en niet "op siroop" valt het best meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, tis meer dat we verder niet veel in huis hebben. Die yoghurt was trouwens wel zo'n breaker geval, met granen en stukjes fruit. Ik heb nog wel ananas uit blik. Ik gok dat dat niet veel beter is dan banaan
Dan ga ik straks even kijken of het sap of siroop is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, da's al anders dan gewoon een bakje kale yoghurt. Ananas uit blik is niet per se slecht, als je die koopt die "op sap" is en niet "op siroop" valt het best mee
Als ik ga rekenen kom ik op zo'n 1100 kcals zonder D. Is meer dan ik dacht, maar komt ook omdat een breaker bijna 250 is ipv het bakje simpele magere yoghurt dat ik in m'n hoofd had. Heb dus niks gezegd, het is helemaal niet zo weinigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je?
ik vind het wel een okee lijstje hoor. Zoiets eet ik ook op een dag.
Dat is best veel toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als ik ga rekenen kom ik op zo'n 1428 kcals zonder D. Is meer dan ik in eerste instantie dacht, maar komt ook omdat een breaker bijna 250 is ipv het bakje simpele magere yoghurt dat ik in m'n hoofd had. Heb dus niks gezegd, het is helemaal niet zo weinig
Net ge-edit, rekenfoutje gemaakt.quote:
http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html# *wel af en toe even kijken wat zij bestempelen als portie enzo, maar op zich niks mis mee* Zoals je ziet had ik je Breaker dubbel en je banaan driedubbel om te vergelijken wat volgens hun nu een grote, middel en kleine banaan is. Moet je ze wel even weghalen voor je iemand een getalletje geeftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht al. Waar kan je dat zo snel uitrekenen dan?
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html# *wel af en toe even kijken wat zij bestempelen als portie enzo, maar op zich niks mis mee* Zoals je ziet had ik je Breaker dubbel en je banaan driedubbel om te vergelijken wat volgens hun nu een grote, middel en kleine banaan is. Moet je ze wel even weghalen voor je iemand een getalletje geeft
heeel lang..quote:
Waar gaat dit over, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik als eerste cijfer een 6 zie, ben ik mager jen pas ik in maat 34.Dat is ook echt niet mijn streven.
Streefgewichten en dergelijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, als ik vragen mag?
1428 kcal is niet zo heel veel, maar waarschijnlijk het minimale wat je moet binnenkrijgen om een beetje normaal te functioneren. Eet je alleen maar troep (heb je lijstje niet gezien, dus weet niet hoe het bij jou is), moet je eigenlijk nog meer eten om alle noodzakelijke vitamenen ed. binnen te krijgen. Afvallen en toch goed voor je lichaam zorgen is best lastig.quote:
Het werd 1100 exclusief D. Dus, dat leek me best oke.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1428 kcal is niet zo heel veel, maar waarschijnlijk het minimale wat je moet binnenkrijgen om een beetje normaal te functioneren. Eet je alleen maar troep (heb je lijstje niet gezien, dus weet niet hoe het bij jou is), moet je eigenlijk nog meer eten om alle noodzakelijke vitamenen ed. binnen te krijgen. Afvallen en toch goed voor je lichaam zorgen is best lastig.
1428 zonder diner is echt niet weinig, een gemiddeld diner is al snel 700 kcalsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1428 kcal is niet zo heel veel, maar waarschijnlijk het minimale wat je moet binnenkrijgen om een beetje normaal te functioneren. Eet je alleen maar troep (heb je lijstje niet gezien, dus weet niet hoe het bij jou is), moet je eigenlijk nog meer eten om alle noodzakelijke vitamenen ed. binnen te krijgen. Afvallen en toch goed voor je lichaam zorgen is best lastig.
Kan ook, volgens mij heeft OSX tegenwoordig VNC server ingebouwd, dus kun je met een VNC Viewer vanaf je laptop inloggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het juist lief dat je meedenkt hoor! Ik vroeg me gewoon echt af waar het verschil in advies vandaan komt. Wat heb jij voor iets dan?
[..]
Uhmz, andersom dus. De laptop is windows
Even on-topic:
Ik ga thee zetten en neem er een haverkoekje bij
[ Bericht 24% gewijzigd door V1z0R op 15-05-2012 12:39:09 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh, zonder diner. Dat is oke ja. Meer dan oke.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1428 zonder diner is echt niet weinig, een gemiddeld diner is al snel 700 kcals
1100 dus...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, zonder diner. Dat is oke ja. Meer dan oke.
Ah joh! Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:38 schreef Lonaa het volgende:
*meldt zich weer.
Beschaamd en wel. Sinds vorige week woensdag kon ik weer eten, en dat het ik gedaan.
Nu durf ik niet meer op de weegschaal.
Weet ik niet. Vanaf t moment dat ik weer kon eten, en andere dingen, heb ik me een week lang helemaal uitgeleefd. Bier, andere drank, lekker eten.quote:
1100 kcal ZONDER D, dus met D wsl 1800 kcal..quote:
weet je zeker dat je niet een drank probleem heb ipv een eet probleem??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vanaf t moment dat ik weer kon eten, en andere dingen, heb ik me een week lang helemaal uitgeleefd. Bier, andere drank, lekker eten.
Heb op (bijna) niks gelet.
Vandaag weer kijken of ik een gewoon ritme op kan pakken, morgenochtend op de weegschaal, we zullen zien.
Ik weet het welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet een drank probleem heb ipv een eet probleem??
en.. realiseer je je dat als je ECHT af wil vallen je vooral minder alcohol moet gaan drinken ??
mja.. ik lees vaker bier in haar posts dan in die van jou hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Lonaa is net als ik namelijk
ik zwijg wijselijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik lees vaker bier in haar posts dan in die van jou hoor
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vanaf t moment dat ik weer kon eten, en andere dingen, heb ik me een week lang helemaal uitgeleefd. Bier, andere drank, lekker eten.
Heb op (bijna) niks gelet.
Vandaag weer kijken of ik een gewoon ritme op kan pakken, morgenochtend op de weegschaal, we zullen zien.
Nou nog steeds bijna 10cm langer dan ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heeel lang..
1.76..
das niet heeel lang
Wow wat heb je dan wel niet in dat uur gedaan? Dat moet ik dan ook eens gaan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoo.... Heerlijk n uurtje gesport. 850 kcals verbrand! En ook nog n klein uurtje door de stad gefietst met iemand achterop
als je 150 kilo weegt geeft de calorieteller twee keer zoveel aan als dat je 75 weegt, bij wijze vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow wat heb je dan wel niet in dat uur gedaan? Dat moet ik dan ook eens gaan doen.
jup.. en dubbel F memmen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou nog steeds bijna 10cm langer dan ik
Memmenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup.. en dubbel F memmen...dus die BMI is eigenlijk iets lager
![]()
Tellen jullie dat mee? Als ik mijn 80H in de weegschaal gooi, ben ik ook 5 kilo lichter.quote:
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je 150 kilo weegt geeft de calorieteller twee keer zoveel aan als dat je 75 weegt, bij wijze van
Nope, maar heeft wel weer met je bouw te maken en wanneer een gewicht een mooi gewicht voor jou is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tellen jullie dat mee? Als ik mijn 80H in de weegschaal gooi, ben ik ook 5 kilo lichter.
True, al staat de borstverkleining op het wensenlijstje... als ik die operatie gehad heb, ben ik wel spontaan een paar kilo lichterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar heeft wel weer met je bouw te maken en wanneer een gewicht een mooi gewicht voor jou is bijvoorbeeld.
Ja, ik drink ook minder alcohol.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet een drank probleem heb ipv een eet probleem??
en.. realiseer je je dat als je ECHT af wil vallen je vooral minder alcohol moet gaan drinken ??
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, al staat de borstverkleining op het wensenlijstje... als ik die operatie gehad heb, ben ik wel spontaan een paar kilo lichter
Moet je ook eerst afvallen en mag je dan pas een borstverkleining?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, al staat de borstverkleining op het wensenlijstje... als ik die operatie gehad heb, ben ik wel spontaan een paar kilo lichter
Ze hebben wel een x gewicht wat je max. wegen mag. Volgens mij was het in mijn geval (1,65 lang) max 78 kg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je ook eerst afvallen en mag je dan pas een borstverkleining?
dat valt vies tegen....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
je overdrijftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat valt vies tegen....
Pffff ik was day water net even zat... 2l water en 1l thee op.. Net even in rust genoten van warme choco... En dan ga ik zo weer verder met water..t
weet ik.. Maar ik moet in juli in bikini in de zon liggenquote:
vijf liter water drinken maakt je niet slanker dan twee liter waterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
weet ik.. Maar ik moet in juli in bikini in de zon liggen
ik was blij toen er een cupje of 2 af wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
niemand snijdt in mijn tetten! Ik hou van ze!
je gaat er wel lekker van piesenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf liter water drinken maakt je niet slanker dan twee liter water
Ik heb al sinds ik 12 ben dikke bamboozles, ik zou een identiteitscrisis krijgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik was blij toen er een cupje of 2 af was
Vicky, je kan ook een watervergiftiging oplopen he! 2 liter is echt meer dan genoeg voor op een dag. Meer dan dat is niet gezond! Dan verlies je veel te veel mineralen etc! Google er maar eens op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat valt vies tegen....
Pffff ik was day water net even zat... 2l water en 1l thee op.. Net even in rust genoten van warme choco... En dan ga ik zo weer verder met water..t
drie kwartier crosstrainer en kwartiertje loopband. Maar ik weeg 130 kg hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow wat heb je dan wel niet in dat uur gedaan? Dat moet ik dan ook eens gaan doen.
Ik vond ze in verhouding met m'n lijf, maar inmiddels niet meer. Het klopt ook wel dat je er een maximumgewicht voor is (eerder maximumbmi eigenlijk), maar ik wil toch vast eens een keer met m'n huisarts gaan overleggen. Wachten tot ik kindjes heb, zit er niet in, dan duurt het nog 10 jaar voor er een deel af kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik 12 ben dikke bamboozles, ik zou een identiteitscrisis krijgen
Ik vind het overigens wel matig dat ze overduidelijk last beginnen te krijgen van de zwaartekracht
ik ook , maar daarom ben ik dus aan het afvallen.quote:
Je wilt afvallen omdat je B hebt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook , maar daarom ben ik dus aan het afvallen.
Niet zo moeilijk denken. Ze heeft normaal een B maar nu heeft ze dikkere hangtieten. Ze wil afvallen zodat ze weer die kleine stevige Btjes krijgt.quote:
Ze is een Hij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:35 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk denken. Ze heeft normaal een B maar nu heeft ze dikkere hangtieten. Ze wil afvallen zodat ze weer die kleine stevige Btjes krijgt.
Oh sorryquote:
Ik hoop voor je dat het beter wordt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Joene het volgende:
Net terug van de fysio.....
3 onderste ruggenwervels verschoven + si gewricht.
Net lekker gekraakt dus door de fysio.....
AUW! als over 2 weken nog rugpijn weer terug...
Nee, je bent aan het nuilen, zeiken, mierenneuken. Dus je bent een nuilerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand je n en h op 't toetsenbord heeft omgewisseld, hihi.
Ben je al afgevallen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het nuilen, zeiken, mierenneuken. Dus je bent een nuilerd.
Naja, nöhlen is Achterhoeks voor zeuren. Maar dan moet je het wel goed gebruiken dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand je n en h op 't toetsenbord heeft omgewisseld, hihi.
Nou nog goed schrijven, oke?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het nuilen, zeiken, mierenneuken. Dus je bent een nuilerd.
Oh ja, dat zegt m'n schoonfamilie ook wel 'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou nog goed schrijven, oke?
Anders maar gewoon geen Achterhoeks proberen, te lachwekkend.
Ja, Achterhoekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zegt m'n schoonfamilie ook wel 's
Ehm sorry? Ik weet niet, maar het spijt me dat ik geen achterhoeks schrijf. Ik praat het alleen omdat ik er woon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou nog goed schrijven, oke?
Anders maar gewoon geen Achterhoeks proberen, te lachwekkend.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm sorry? Ik weet niet, maar het spijt me dat ik geen achterhoeks schrijf. Ik praat het alleen omdat ik er woon.
don't stop!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, sorry hoor, wilde me verder nergens mee bemoeien.
Nou ga er vanuit dat het wel goed komt ,maar dat kraken is niet fijn zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het beter wordt!
Ik lig al een uur te huilen op de bank!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
don't stop!
alleen die popcorn.. grmbll!!
Peuk en vreten wil ik je wel komen brengen, evenals een po.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb honger en ik wil roken en ik moet pissen.
Maar ja. Dat gaat allemaal niet.
Ik mag niet binnen rokenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Peuk en vreten wil ik je wel komen brengen, evenals een po.
Ik wil ook wel een muur uitbreken. No problemo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mag niet binnen rokenmaar wel lief van je
Pas je nog wel door de deur?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
Laat maar, echt. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar kennelijk zit het jullie allemaal dwars. Deze jumbo gaat ervandoor. Ik dacht dat ik hier gewoon een steuntje in de rug kon vinden. Guess not. Jammer.
Maar iedereen weet toch wel dat jij heel lief bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
En wat je dan dus weer krijgt is dat er in andere topics over dieetclub gezeken wordt, waardoor dieetclubbers weer een kutimago krijgen
quote:
weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
En wat je dan dus weer krijgt is dat er in andere topics over dieetclub gezeken wordt, waardoor dieetclubbers weer een kutimago krijgen
Ja, dat gebeurt regelmatig. Ik heb het zelfs ook wel eens gedaan.quote:
Ja maar jij gaat niet in die kamer vol met zieligere mensen zitten zeggen hoe zielig je bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
dat soort dingen zijn toch ook in the eye of the beholder?
Als iemand altijd een bmi van 20 heeft gehad en nu een bmi van 28 dan voelt die persoon zich jumbo.
Ik vind mezelf ook heel zielig momenteel, maar er zullen vast mensen veel zieliger zijn dan ik.
net alsof iemand die hier voor de eerste keer komt posten weet hoe de vork in de steel steektquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat niet in die kamer vol met zieligere mensen zitten zeggen hoe zielig je bent
Ik snap hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof iemand die hier voor de eerste keer komt posten weet hoe de vork in de steel steekt
Als ik hier loop te zaniken over mijn rug... wie weet zitten jullie allemaal wel met 6 spalken in je graat? Als je dat niet weet verder...
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Ik vind het hier vaak zo belachelijk fel en hard gaan op nieuwelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |