SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal toch, hoef je met niemand rekening te houden en kan je lekker gezond eten/koken.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef arachide. het volgende:
Kak. Mijn ouders blijven weg, dus nu moet ik zelf verzinnen wat ik ga eten. Dit gaat fout.
Welnee joh, gewoon een bak sla, krieltjes en een stukkie vleesquote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef arachide. het volgende:
Kak. Mijn ouders blijven weg, dus nu moet ik zelf verzinnen wat ik ga eten. Dit gaat fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je gaat naar der MacDonaldsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou een portie spareribbs bestellen als ik jou wasOf een lekkere pizza, chinees, of lekker langs de snackbar voor patat en een broodje van dobben kroket
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou een portie spareribbs bestellen als ik jou wasOf een lekkere pizza, chinees, of lekker langs de snackbar voor patat en een broodje van dobben kroket
![]()
Bah, vet vlees. Nee, nee, neeeeeeeeeeeeeee...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet vanavond ook alleen![]()
Nu word ik dik
dat scheelt, ik ben al dikquote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet vanavond ook alleen![]()
Nu word ik dik
Burger Kingquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je gaat naar der MacDonalds
Lekker goedkoop ook
Nee man, een kingsize milkshake want die zijn meer Kcalquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Burger King![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk een king size gewone cola
ik zou daarentegen best een sushiboat lustenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Sjeen het volgende:
Weet je dat me het bovenstaande werkelijk niks doet op het moment...
Dat bedacht ik me ook net bij het water tappen (quote:Op maandag 14 mei 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou daarentegen best een sushiboat lusten
Oh haaaaaai.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Sjeen het volgende:
Sushi mag ook welMaar eigenlijk heb ik gewoon zin in drank en seks
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zulke ieniemienie lapjes nepvlees doen me sowieso niets
Donervleesquote:
Het lukte! Het lukte! Yes you did it!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het!Mooi niet van de koekjes gesnaaid!
Zo hey jij wil wel heel graag neukenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Sjeen het volgende:
ook dat trekt (hihi, ik zei 'trekt') me niet...Jarno!
Liedje in m'n hoofd... thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het lukte! Het lukte! Yes you did it!.
[/dora]
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kwam net dit tegen
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
damn.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kwam net dit tegen
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
Met goede bacon, goed gekruid (runder)gehakt en voldoende knoflook en vervolgens niet dood-gebarbecued zou ik hier best een reepje van lusten!quote:
Amerikanen verstaan volgens mij wat anders onder BBQ dan wij. De smaak is vaak wel erg goed, de kcals echter...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met goede bacon, goed gekruid (runder)gehakt en voldoende knoflook en vervolgens niet dood-gebarbecued zou ik hier best een reepje van lusten!
Het heeft me nog nooit iets gedaan, alleen jammer dat mijn ouders het zo vaak aten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Sjeen het volgende:
Weet je dat me het bovenstaande werkelijk niks doet op het moment...
Eet je altijd zo vroeg? En wat is het geworden?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef arachide. het volgende:
Dinner is seeerved. Wel een beetje vroeg, maar dus wel meer tijd om uit te buiken
Oh, ik kan niet wachten tot ik een keer in de VS een échte amerikaanse barbecue mee kan makenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amerikanen verstaan volgens mij wat anders onder BBQ dan wij. De smaak is vaak wel erg goed, de kcals echter...![]()
Echte BBQ nooit gehad, alleen in een Texaans BBQ restaurant gegeten toenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik kan niet wachten tot ik een keer in de VS een échte amerikaanse barbecue mee kan makennom! Maargoed, je moet ook niet die hele bacon explosion in je eentje wegkanen natuurlijk
Meestal net na 17:00..quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eet je altijd zo vroeg? En wat is het geworden?
Pfoeh, kom je dan de avond door met maar 1 tussendoortje? Wij eten nooit voor 6 uur en meestal pas rond 7 uur...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal net na 17:00..
Tonijnsalade en rijst met mais en sambal. Er was niks anders in huis en mijn fiets is kapot. Ik probeerde hem al te maken, maar dat ging allemaal niet zo soepel.
nee, daarom gingen er tot gisteren nog een mcflurry, mcnuggets en een mcsalade in 's avondsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pfoeh, kom je dan de avond door met maar 1 tussendoortje? Wij eten nooit voor 6 uur en meestal pas rond 7 uur...
Als ik moet werken, eet ik om 15:00quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daarom gingen er tot gisteren nog een mcflurry, mcnuggets en een mcsalade in 's avonds
Ik ben zo blij dat ik daar van af ben.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, avondeten om 17:00
Ja, je hebt te weinig gegetenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef expans het volgende:
Hoi ik ben nieuw en heb een beetje meegelezen in het vorige topic
O: Brinta + melk
T: Appel
L: 1 Boterham (2 sneetjes) met tonijn komkommer en mais
T: 2 beschuiten met wat jam en groene thee
D: ??
Heb denk ik als lunch te weinig gegeten want heb nu echt zware honger.
Waarom inderdaad maar 1 boterham gegeten tijdens de lunch?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef expans het volgende:
Hoi ik ben nieuw en heb een beetje meegelezen in het vorige topic
O: Brinta + melk
T: Appel
L: 1 Boterham (2 sneetjes) met tonijn komkommer en mais
T: 2 beschuiten met wat jam en groene thee
D: ??
Heb denk ik als lunch te weinig gegeten want heb nu echt zware honger.
Oi.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zo hey jij wil wel heel graag neuken
nee, een dubbele boterham is twee sneetjes toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf het zo vreemd vinden dat 1 boterham 2 sneetjes is maar goeddan nog is het erg weinig.
Ik zou hier vier boterhammen zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn 2 boterhammen, ofwel 4 sneetjes brood.
tofffffffffffffquote:Op maandag 14 mei 2012 16:59 schreef Sjeen het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit gekregen heb met moederdag
[ afbeelding ]
smartassing. You failquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef PhatBassBoom het volgende:
Een boterham zijn 2 sneetjes brood met boter en ham.
die discussie hoort in het taalnasi subforum thuisquote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoezo heet het boterham dan?Naar mijn weten wordt brood niet gemaakt met boter en ham
met pindasaus en sambal bij?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die discussie hoort in het taalnasi subforum thuis
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoezo heet het boterham dan?Naar mijn weten wordt brood niet gemaakt met boter en ham
Jij was nog steeds op de goede weg toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Subwaydie moet ik ook echt weer eens gaan eten, is alweer zo'n 2 jaar geleden.
Maar goed misschien beter voor de lijn als ik het niet doe......wil toch over half jaar een fotoshoot in mijn buikdanskleding kunnen doen.
Ja, maar ik mag wel dromen van een Subway toch? Friet enzo vind ik allemaal niet interessant maar zo'n broodjequote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij was nog steeds op de goede weg toch?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag wel dromen van een Subway toch? Friet enzo vind ik allemaal niet interessant maar zo'n broodje
Maar dan heb ik toch weer liever die zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat ook niet
Maar kunt broodje van de Subway moet wel keer kunnen dacht ik? Weet niet hoe veel verschil het maakt met zelfgemaakte pizza?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch weer liever die zelfgemaakte pizzaen op dit moment is beide dan weer niet slim.
Ik val gewoon erg langzaam af (1 kilo per maand met geluk) dus moet daar gewoon nog even mee wachten.
Je hebt toch wel erg weinig gegeten dan, eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
zo..
na de zak chips is de dag toch best goed afgelopen :
O: handje witte druiven
t: chips
L: 1 bruin puntje met rosbief
t: -
D: salade met wraps
S: volleybaltraining
t: shake met fruit
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had trouwens nog een mooie foto gemaakt van de hoeveelheid vlees die je per dag ongeveer nodig hebt, met een stukje worst:
[ afbeelding ]
Veel mensen gaan daar namelijk echt nog de boot mee in. Het is bizar weinig als je het zo ziet
(rechts is een standaard aansteker)
Noem je dat goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
zo..
na de zak chips is de dag toch best goed afgelopen :
O: handje witte druiven
t: chips
L: 1 bruin puntje met rosbief
t: -
D: salade met wraps
S: volleybaltraining
t: shake met fruit
Wat balen.. Sterkte!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag subway voorbij komen
En hier verdween spontaan de zin om te koken na een belletje van schoonmoeder die naar zkh moest
Dus ik moest mijn vriendje opvangen, en we hebben simpel even een broodje gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |